Wat je zegt ben je zelf.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het feit dat je twijfelde maakt je slightly retarded...
Met je kont door de helfquote:
Becuz iz teh tr00t?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen om dat "slighly retarded" overigens.![]()
Een retard ben ik zeker.quote:
Weet ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest trouwens wel lachen om dat "slighly retarded" overigens.![]()
Hihi? :Lquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:07 schreef Penisbaard het volgende:
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
XD
ik moet gewoon lachen om die reacties hierquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:07 schreef McFearless het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen? He? Nou? Ja?
Grappen en grollen in de KLB SCquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef Flena het volgende:
[..]
ik moet gewoon lachen om die reacties hier
JA XD ZO GRAPPUG XD XDquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef Flena het volgende:
[..]
Wij niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef Flena het volgende:
[..]
Alleen WD hoor, die heeft last van haar jaarlijkse periodequote:
ohjee, ja dat kan je hebben hequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alleen WD hoor, die heeft last van haar jaarlijkse periode
We hebben ook allemaal medelijden met onsquote:
Wat een vette foto trouwens in je dingesquote:
Moedersquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
JOAH LEKKER ZO'N FOBO ZONDER FOTO'S.
Hallo Peter.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ben Peter, Peter Hoekstra, aangenaam.
Liegerd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hee pik! Alles geil?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hallo Peter.
Ik ben David D. Davidson. Aangenaam kennis te maken.
Ik heb je wel door hoor.quote:
Oh, sorry.quote:
HAHAHAHA KITSRITS, DO YOU GET EM?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jawel man, alles is kits hier onder de rits hoor xD XD
Peter Hoekstra, een faler pur sang.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:24 schreef McFearless het volgende:
[..]
Over je borsten, zodat ik het er af kan likken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb je wel door hoor.
Zo.. slagroomvla
Niet haten, bitch.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Peter Hoekstra, een faler pur sang.
Je plaatje faalt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
PiekemaFAIL
Bij deze, de 85 kratjes Brand bier die gister voor noppes door ons zijn opgehaald bij de Albert Heyn te Gelderlandplein Amsterdam
Door die "actie" van de AH waarbij je het gratis krijgt als er een andere winkel goedkoper is
woaw zij zijn rijk manquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
PiekemaFAIL
Bij deze, de 85 kratjes Brand bier die gister voor noppes door ons zijn opgehaald bij de Albert Heyn te Gelderlandplein Amsterdam
Door die "actie" van de AH waarbij je het gratis krijgt als er een andere winkel goedkoper is
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef McFearless het volgende:
[..]
Over je borsten, zodat ik het er af kan likken?
Wat heeft dat beest een geniaal hoofd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eet smakelijk namens mij en
[ afbeelding ]
Fappen en huilen, zul je.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Jaaa, je wilt het wel he! Voel je me tong al tussen je borsten glijden?
Was de spaghetti lekker?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef Smart_ass het volgende:
Eyoooo, ben ik weer, whihi.
Serious cat is seriousquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat heeft dat beest een geniaal hoofd.
quote:
Blink 182 - All The Small Things, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:44 schreef wolvendagen het volgende:
SAY IT AINT SO, I WILL NOT GO. TURN THE LIGHTS OFF, CARRY ME HOME
Fappen zeker.quote:
Wat kankerdom van die AH, meestal staat er bij: 1 product!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
PiekemaFAIL
I'm gonna kill you with fire.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Blink 182 - All The Small Things, toch?
[..]
Fappen zeker.
Bij 'deze'.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef bloodysunday het volgende:
[ afbeelding ]
PiekemaFAIL
Uiteraard nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:58 schreef onlogisch het volgende:
Of toont ie ballen en blijft ie posten?
? :S ^ ^quote:
quote:
Dat liedje.quote:
Leg je hoofd eens op je schouder. Dan is het net alsof die smilie keihard lolled. xD <-----------See? XD xDquote:
Of keihard zit te schijten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef McFearless het volgende:
[..]
Leg je hoofd eens op je schouder. Dan is het net alsof die smilie keihard lolled. xD <-----------See? XD xD
Hij is van alle markten thuis.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:14 schreef McFearless het volgende:
[..]
Kan ook of snoeihard aan z'n lul trekt.^^
Doei.
-_-quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:20 schreef Siniti het volgende:
Zo een willekeurig topic! [ afbeelding ]
Hé daar stond wat anders.quote:
<33333quote:
Ja ik faaldequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hé daar stond wat anders. [ afbeelding ]
:$quote:
-_-'quote:
Jawel, alles!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
Met het gebruiken van <3 is niets mis.
Precies.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
<3333333
Wihihi, dat is een ijsje met héul veel bolletjes.
Nee, dat is kleiner dan 3333333quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:33 schreef Smart_ass het volgende:
<3333333
Wihihi, dat is een ijsje met héul veel bolletjes.
Ik ben een trots gebruiker.quote:
Ik zeg: Doen.quote:
(. .){ . . . )quote:
Ik hoop het.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg me dat dit kauwgumplaatjes zijn
Jij doet dus bouwkundequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
ik moet voor volgend jaar een laptop hebben en nu zat ik eraan te denken om een macbook te halen... Weet iemand of je daar autocad werkend op kan krijgen? Of beter gewoon laptopje van 500 eu?
Beetje goedkoop printje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Loopt dat niet verschrikkelijk kut?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:04 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik koop niksquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:03 schreef Smart_ass het volgende:
Mac heb je niet zoveel aan als je niets grafisch doet. En als je gewoon normale programma's wilt zoals Word enzo, moet je daar ook weer extra voor dokken.
Joah, en daar betaal je dan 160 euro voorquote:
Niet zo lekker als een paar sneakers, maar kut is andersquote:
Ik had ook eerst een illegale word. Kreeg ik om de minuut een bericht of ik autocorrectielijsten wilde installerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik koop niksDownload word en alles wel
Autocad trouwens ook.
Arresten tikken enzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil eigenlijk een sony vaio denk ik. Maar die krengen zijn duur, en ik vraag me af of ik het veel zal gaan gebruiken. Waarschijnlijk niet.
Wow duur.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joah, en daar betaal je dan 160 euro voor!
[..]
Niet zo lekker als een paar sneakers, maar kut is anders
Nah vond de kamer niet zoveel. Was trouwens ook niet echt hospiteren, was gewoon meer de huisbaas die rondleidde. Maar de kamer an sich was wel oke, al was het bij lange na geen 20 m2. Maar die keuken.. echt twee bij één, je kon je kont niet keren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Arresten tikken enzo.![]()
Yo, hoe ging hospiteren trouwens?
Nee dat ben ik wel met je eens hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wow duur.Maar ik bedoel dan niet zozeer dat het luipaardenprintje an sich goedkoop is, maar op die schoen wel vind ik.
[ afbeelding ]
Deze bv vind ik mooier.
Doe je het niet helemaal goed. Ik download echt alles en het werkt prima. Zelfs vista kreeg ik 4 jaar geleden met een crack en alle updates aan de praatquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik had ook eerst een illegale word. Kreeg ik om de minuut een bericht of ik autocorrectielijsten wilde installeren
Ja die wil ik ook wel maar duur inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:07 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil eigenlijk een sony vaio denk ik. Maar die krengen zijn duur, en ik vraag me af of ik het veel zal gaan gebruiken. Waarschijnlijk niet.
Dit was dan ook gene download, maar een illegale versie die mijn vader 8 jaar geleden ofzo ergens op de kop had getiktquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doe je het niet helemaal goed. Ik download echt alles en het werkt prima. Zelfs vista kreeg ik 4 jaar geleden met een crack en alle updates aan de praat
Mmmm. Niet echt mijn smaak opzich. Ik vind 'm wel minder hoerig dan dat andere, dat rood icm die print is best fout.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat ben ik wel met je eens hoor!
[ afbeelding ]
Ik vind deze bijv al smaakvoller.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dit was dan ook gene download, maar een illegale versie die mijn vader 8 jaar geleden ofzo ergens op de kop had getikt
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Géén 20m2? Geen afzuigkap? Poeh poeh, heftig hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nah vond de kamer niet zoveel. Was trouwens ook niet echt hospiteren, was gewoon meer de huisbaas die rondleidde. Maar de kamer an sich was wel oke, al was het bij lange na geen 20 m2. Maar die keuken.. echt twee bij één, je kon je kont niet keren.Plus dat er geen raam en/of afzuiger bij zat, wat ik opzich best onhygiënisch vind.
Dus nee, wordt 'm niet.
Nee het was wel gratisquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
illegaal en dan nog moeten betalen
Ik hou wel van een beetje fout.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmmm. Niet echt mijn smaak opzich. Ik vind 'm wel minder hoerig dan dat andere, dat rood icm die print is best fout.
pics?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje fout.
Ik ga slechts in op kamers van 30M2> in het centrum van Amsterdam, met uitzicht op de Dam. Er moet een pooltafel inpassen en er moet gratis toegang zijn tot kabeltv en 100mb/s internet. Daarnaast moet de huurprijs lager dan 100 euro per maand zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Géén 20m2? Geen afzuigkap? Poeh poeh, heftig hoor
Je bent student man, 20m2 is belachelijk grootIk heb 12m2, en da's prima.
sowieso een afzuigkap?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Boh, die zou mn vriendin echt super vinden!quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naast Mac OSX kun je ook gewoon Windows daarnaast installeren. Autocad op Mac OSX krijg je niet werkend. Verder is alles voor Windows ook verkrijgbaar op de Mac, op Autocad na dan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:47 schreef kurk_droog het volgende:
ik moet voor volgend jaar een laptop hebben en nu zat ik eraan te denken om een macbook te halen... Weet iemand of je daar autocad werkend op kan krijgen? Of beter gewoon laptopje van 500 eu?
Ik ga geen ¤350 betalen voor een kamer die geen 20 m2 is. Dat is (voor Nijmeegse begrippen zeker) gewoon veel geld. En als iemand in een advertentie zet ga ik er ook van uit dat ie 20 m2 is. Volgens mij was het net 15.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos zou worden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
En jongen, jij hebt die keuken niet gezien. Je mag me een zeikerd vinden, maar ik daar zit ik niet zo mee.
Ja dat weet ik ook wel. Ik wilde je alleen even duidelijk maken dat 20m2 belachelijk veel is voor een (eerste) studentenkamer. Ik weet natuurlijk niet veel van Nijmegen, maar normaliter red je dat niet met ¤350,-quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef Smart_ass het volgende:
Nee jouw reactie leek net alsof ik extreem hoge eisen stel en alles, terwijl ik dat nogal mee vind vallen.
Méén je niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Bij Southpark werd net knife vertaald met vork.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Bij Southpark werd net knife vertaald met vork.
ALL GLORY TO THE HYPNOTOADquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Méén je niet.
Heb je Family Guy gezien met die kikker?
Dat probleem heb ik ook altijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:26 schreef Fascination het volgende:
Hmm wilde ik iets leuks gaan painten, lukt het weer voor geen meter.
Die is wel mooi joh.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Painten is ook moeilijk:
[ afbeelding ]
Ik wil verschillende plaatjes bij elkaar voegen, maar dat lukt haast niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd
Heb ik weer eens een geniaal idee te pakken, lukt het me geeneens een normaal huis te painten
Zo subjectief als de tiefes zekerquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ging net die docu kijken over Mike Tyson.
Dat red je in Nijmegen ook absoluut nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel. Ik wilde je alleen even duidelijk maken dat 20m2 belachelijk veel is voor een (eerste) studentenkamer. Ik weet natuurlijk niet veel van Nijmegen, maar normaliter red je dat niet met ¤350,-
Och kut, die wou ik zien, vergeten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:00 schreef Smart_ass het volgende:
Ging net die docu kijken over Mike Tyson.
Valt wel mee. Het is gewoon een retarded persoon. Een dochtertje van hem is trouwens toch laatst doodgegaan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zo subjectief als de tiefes zeker
Subklacht: Ik heb geen zin om meer te leren
hihi.. ik ga je bellenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef bloodysunday het volgende:
Volgende week uitslag examens, ben zenuwachtig en ik heb nog geen vervolgstudie
Wat niet? Een kamer van 20 m2? Of onder de ¤350? Ik vind Nijmegen in dat opzicht niet zo heul duur.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat red je in Nijmegen ook absoluut niet
20m2 onder de 350quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat niet? Een kamer van 20 m2? Of onder de ¤350? Ik vind Nijmegen in dat opzicht niet zo heul duur.
We PMen SA wel even!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
gelukkig heb je mn nummer niet
Ja aan een snoer van zoeen loopbandquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het is gewoon een retarded persoon. Een dochtertje van hem is trouwens toch laatst doodgegaan?
ik ook. En alleen al om diezelfde pic hier te posten met mijn druppelende paarse dop op der buikquote:
klaag bij je negerquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Docenten die niet duidelijk zijn over de inleverdatum, waardoor nu niemand iets heeft ingeleverd en iedereen een herkansing heeft.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik ook. En alleen al om diezelfde pic hier te posten met mijn druppelende paarse dop op der buik![]()
Beter:quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:19 schreef kurk_droog het volgende:
als ik scroll denk ik dat het een leuk meisje is maar als je dan op details gaat letten..: BLEGHHH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH KANKERKACHEL!!!11!!!!
Owjaquote:
Ik heb er al een aantal op kamernet zien staan. Ik heb wel connecties, maar dan moet er ook maar net een kamer vrijkomen van iemand die zij kent.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
20m2 onder de 350
Al helemaal niet als je geen connecties hebt!
Altijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ja als je je instellingen op 25 reacties per pagina hebt staan wel ja..
Laat jij eens zien hoe het wel moet dan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind die houding echt totaal a-sexy.
nou ben ik sowieso al pro italiaanse merken maar opelquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:43 schreef Smart_ass het volgende:
Fiat Bravo en Punto zijn erg mooi ja.
Nee ik zet geen gewaagde pics op het net, whihi. Komt mijn reputatie als rechter straks vast niet ten goede.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef desram. het volgende:
[..]
Laat jij eens zien hoe het wel moet dan.
Niets mis mee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
nou ben ik sowieso al pro italiaanse merken maar opel
gast opelquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Fiat multi-pla, daar is echter wel wat mis mee
Slim slim, stuur m anders even via msn, zet ik m wel voor je op de interwebz.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ik zet geen gewaagde pics op het net, whihi. Komt mijn reputatie als rechter straks vast niet ten goede.
met gewaagde pics krijg je eerder een kamerquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee ik zet geen gewaagde pics op het net, whihi. Komt mijn reputatie als rechter straks vast niet ten goede.
Zeg eens, van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Ik ben je gast niet, maar een multipla is echt lelijk, dat kun je niet eens meer design noemenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
gast opel
Ik heb het nu alleen even over het design heinterieur is trouwens ook kk saai van een opel maar alleen even het design
Bwhehe. Ben je KoP?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:47 schreef desram. het volgende:
[..]
Slim slim, stuur m anders even via msn, zet ik m wel voor je op de interwebz.
Met een mooi groot raam + rode sfeerverlichtingquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef gers het volgende:
[..]
met gewaagde pics krijg je eerder een kamer![]()
mongoolquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben je gast niet, maar een multipla is echt lelijk, dat kun je niet eens meer design noemen
HAHAHA DAT KRIJG JE ALS JE ZO LELIJK BENT!!1quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn hoofd doet al de hele dag pijn.
Dat issie toch al. Hij overwoog een mac te kopenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:59 schreef gers het volgende:
als kurkdroog een multipla rijdt is ie een homo
Je moederquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mongool
Ik zeg toch niet dat een multipla mooi is? Ik zeg alleen dat opel een kk merk is met schijt bakken voor het volk :R
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat issie toch al. Hij overwoog een mac te kopen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
HAHAHA DAT KRIJG JE ALS JE ZO LELIJK BENT!!1![]()
@#@!~!!1
HAHAHA RIJ JIJ EEN MULTIPLAquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:00 schreef kurk_droog het volgende:
Ik rij geen multipla kneuzen
Geen auto. En als ik al een auto had dan was het een stilo of zo
Joh, die loopt alleen te trollen manquote:
Inderdaad.quote:
geen ideequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
WAAR STAAT DAT IK IN EEN MULTIPLA RIJ? HOE DURVEN JULLIE TE TWIJFELEN AAN MIJ![]()
![]()
Topic report voor desram
Nee, mijn hoofd doet pijn.quote:
Wat nu weer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik gok een gevalletje Emimich.
Mijn moeder heeft een peugotquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij, je vader of moeder hebben een opel?![]()
![]()
Die Kurk_droog is ook echt een autistje hèquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef desram. het volgende:
Maar ik vraag me serieus af waarom mensen een Multipla kiezen.
Zouden ze dan bij de dealer staan en denken "Ja! Dit is de auto die ik zoek, deze past echt bij me!" ?
afcajos, aangenaamquote:
Ook schijtbakken. Hoewel volvo wel heel degelijk schijnt te zijn. Maar ik wil een italiaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een peugot_!!!
Mijn vader heeft een volvo.._!
En ikke... heb geen auto, ik heb het openbaar vervoer.
Hoofdpijn is niet tof..quote:
Vraag maar aan Kurk_droog zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef desram. het volgende:
Zouden ze dan bij de dealer staan en denken "Ja! Dit is de auto die ik zoek, deze past echt bij me!" ?
Neequote:
je moederquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die Kurk_droog is ook echt een autistje hè
Mannen met haartjes op hun tenen.quote:
"Dit is een auto die mijn gevoelens precies weergeeft..."quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef desram. het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die Kurk_droog is ook echt een autistje hè
Dat zijn dus niet mijn woorden ehquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vraag maar aan Kurk_droog zou ik zeggenDie bezit er een
![]()
je stelt me teleurquote:
Ja hallo...quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ook schijtbakken. Hoewel volvo wel heel degelijk schijnt te zijn. Maar ik wil een italiaan
Ik denk een ziekte ofzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoofdpijn is niet tof..
Toch niet van het tegen deurposten lopen he ?
Ik denk dat ze met maskers op in de auto gaan zitten met heel de familie en dan denken. JA, deze wagen is groot en mooi..moet kopen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:06 schreef desram. het volgende:
wat huil je dan op mequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja hallo...
Als ik zou willen reed ik nu een Alfa... maar helaas.
Ow nee? 1tje maar, of meerdere kamers?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
EY Alluur. Yes, maar was niet zoveel.
Dat had je in Scherpenzeel ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef desram. het volgende:
[..]
K ga vrijdag denk k gewoon naar t Hoekje, dan regel ik haar wel.
Volgens mij meent ie dat serieus hoor; van vrouwen die zich niet hoeven te scheren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Rosbief geniaal. Als ie knap/geil is wil ik wel met 'm daten.
Waren er een aantal. Maar vond het niets eigenlijks. De keuken was gewoon te klein, kon je kont niet keren. En viezig. Enzo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow nee? 1tje maar, of meerdere kamers?
Het zou me ook niets verbazen als het zo'n type als Emimich is, in 't echt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij meent ie dat serieus hoor; van vrouwen die zich niet hoeven te scheren.
Nou, moet ik een paleisje voor je bouwenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waren er een aantal. Maar vond het niets eigenlijks. De keuken was gewoon te klein, kon je kont niet keren. En viezig. Enzo.
Dat verdienen Multipla rijders ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jullie stellen mij allemaal teleur
Graag.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou, moet ik een paleisje voor je bouwen?
Omg ik ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef desram. het volgende:
[..]
Een ex-klasgenoot komt uit Scherpenzeel
Ik rij met mijn multipla lul in je moederquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat verdienen Multipla rijders ook
Oh. Je bedoelt wel Scherpenzeel in Gelderland he?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef desram. het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede vraag
Jan-Jaap volgens mij.
WE HEBBEN EEN BEKENTENIS!quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik rij met mijn multipla lul in je moeder
Oh, wacht dan was het geen Scherpenzeel, maar iets dat er op lijktquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh. Je bedoelt wel Scherpenzeel in Gelderland he?
Woon jij ook bij Scherpenzeel in de buurt dan?
Tss.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:14 schreef desram. het volgende:
[..]
Oh, wacht dan was het geen Scherpenzeel, maar iets dat er op lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |