Uitschieter naar ¤500 is mogelijk!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Pritt het volgende:
Poeh 400eu is wel echt aan de onderkant van de markt, wordt lastig. tvp
400 euro is inderdaad heel krap, maar wat jij beschrijft kun je tegenwoordig met elke nieuwe laptop uit elke prijs klasse wel doen. Ik adviseer je naar een computershop of media markt te gaan en daar de goedkoopste laptops op te vragen c.q. te bekijken. Prijzen varieren inderdaad van 400 tot 500 euro voor een volwaardige budget laptop (dan heb ik het even niet over mini laptops zonder dvddrive). Daarop kun je echt alles doen wat jij beschrijft.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Pritt het volgende:
Nee hoor....geen probleem!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Pritt het volgende:
Zijn eisen zijn fatsoenlijke boxjes en snel opstarten, dat wordt dan niet behaald.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:22 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Nee hoor....geen probleem!
Voor doeleinden gegeven door TS is onderstaand model meer dan goed.
[ afbeelding ]
Voor de specs klik hier
En dit alles voor ¤ 349,-
Ah, ik wilde net zeggen dat die laptop er wel prima uitzag. Maar waar moet een laptop aan voldoen als deze - redelijk - snel moet zijn? Waar kun je dat aan zien, en wat is minimaal noodzakelijk? Ik zoek overigens wel een laptop waar ik een tijdje mee voort kan. Niet eentje die na een jaar al naar de schroot moet. Voor ¤400/¤500 moet er toch wel een prima apparaat te vinden zijn?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zijn eisen zijn fatsoenlijke boxjes en snel opstarten, dat wordt dan niet behaald.
Bovendien zijn Acers qua casing zeer discutabel, wel een belangrijk punt aangezien hij student is.
Acer is wel een merk waar hij het moet zoeken ja, beetje budget.
Ik heb nu XP, en dat vind ik prima. Overigens hoor ik veel negatieve verhalen over Vista, ik weet niet of die gegrond zijn? Maar aangezien dat op de meeste nieuwe computers staat tegenwoordig neem ik daar ook genoegen mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:33 schreef Pritt het volgende:
Belangrijke vraag ook: Welke OS wil je? Vista, XP of Linux?
Tjidens mijn speurtocht naar de perfecte laptop kwam ik ook overal MSI-tjes tegen. Is dat een goed merk?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:50 schreef Maart85 het volgende:
Ik zou voor deze gaan: http://tweakers.net/pricewatch/240745/msi-ex620x-204eu.html#tab:prices
Zit binnen je budget, heeft een goede, snelle en zuinige processor (geen Sempron, Celereon etc), bekend merk, goede/grote harde schijf en géén onboard videokaart. Hij is wel iets groter dan de normale notebook (16 inch tov 15,4 inch ). Anders http://frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=2769&c=46 of http://frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=2811&c=49, is geen bekend merk, maar behuizing wordt geleverd door Compal, grootste laptopbehuizing fabrikant die oa voor de grote bekende merken produceert (HP etc)
Ik zou zelf absoluut niet voor die 350 euro laptopjes gaan, zit altijd een Celeron/Sempron klote processor in, onboard video etc. Op het moment dat je 2 jaar verder bent, kan je een nieuwe kopen. Ik zou dan 100 euro extra uitgeven en een laptop nemen waar je 4 a 5 jaar mee vooruit kan! My 2 cents!![]()
Enige nadeel dat het een celeron isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:27 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zijn eisen zijn fatsoenlijke boxjes en snel opstarten, dat wordt dan niet behaald.
Bovendien zijn Acers qua casing zeer discutabel, wel een belangrijk punt aangezien hij student is.
Acer is wel een merk waar hij het moet zoeken ja, beetje budget.
Geen probleem voor wat jij wil doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb nu XP, en dat vind ik prima. Overigens hoor ik veel negatieve verhalen over Vista, ik weet niet of die gegrond zijn? Maar aangezien dat op de meeste nieuwe computers staat tegenwoordig neem ik daar ook genoegen mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |