Open een lemming die binnen 10 posts wordt geslotenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:26 schreef RacerDKB het volgende:
Ik ben het zo erg eens met TS dat ik haast een replica van dit topic zou openen.
Vraag maar Wilders, ik stem niet op PVV dus ik ken de onderbouwing van hun standpunten niet zo goedquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
en wat zou dat erger/anders/verveledner zijn dan "god zi met ons"
waarom ga ik hier ook serieus op in![]()
Moest lachenquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En vreten op aarde. Slogans van de luie klasse!
Manuela ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef zeemonster het volgende:
Mijn roepnaam heeft die betekenis , dat is nog veel erger
Jatochhhh, lekker met 'm chillen jeweetzelluf.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:17 schreef ruud.nl het volgende:
Of je nou gelovig bent of niet, het is sowieso toch prima dat die gast met ons is?
Dat een muntstuk dus de kant van de gelovigen kiest. De ongelovigen zijn het hoogstwaarschijnlijk nooit eens met dit muntstuk.quote:
hoe heet je dan? allah akbar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef zeemonster het volgende:
Mijn roepnaam heeft die betekenis , dat is nog veel erger
en is die met ons?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen probleem mee, mijn god is Mammon
Ach, mijn roepnaam komt ook uit de bijbel + betekenis...quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Daar hoort mijn naam bij ja , ik schaam mij diep als ongelovige
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |