quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef LSD.tv het volgende:
Een tijdje terug was ik op een festival, waar een bijzonder goed uitziend meisje een beetje signalen zat af
te geven richting mij. Zo kwam ze een aantal keer langs lopen met een lief lachje en zei ze zomaar gedag...
Ik was na 't zoveelste biertje in combinatie met veel zon op m'n kop, zo lam als een bezopen kat en bevond
mij ook nog in hogere sferen door 't nuttigen van veel Nederlandse groente als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik besloot haar toch maar even aan te spreken, want anders zou ik achteraf natuurlijk weer spijt hebben etc.
Toen ik haar weer zag, liep ik dus haastig naar d'r toe en sprak haar aan... Het ging allemaal vrij soepel (logisch... alcohol) tot dat haar vriendinnen zich er mee gingen bemoeien. Ze waren allemaal vrij jong (17 en 18... terwijl ik 22 ben) en ze maakte semi grappige scherpe opmerkingen richting mij. Ik moest hier niks van weten en ging gelijk onzinnige opmerkingen richting die vriendinnen maken, waardoor ik in feite mijn eigen ramen stond in te gooien. Toen ik dat eindelijk zelf door kreeg, ben ik ook maar weer snel weg gelopen, een paar minuten later besefte ik dat ik de naam van 't desbetreffende meisje ook al weer vergeten was![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:37 schreef LSD.tv het volgende:
Are you really THAT stupid? :/
Ik zeg volgende TT.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:24 schreef guapo het volgende:
..
Zo ook op een avond dat er de hele tijd een lelijke draak om me heen hing. Laten we haar maar voor het gemak Sophie noemen.![]()
..
quote:
Ja dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef honda1990 het volgende:
[..]Wat hebben jullie toch met Sophie
![]()
Waarom vond je het eigenlijk een gemiste kans terwijl het een lelijke draak was? Ik zou eerder iets hebben van
dat ik daar mee gezoend heb
Je weet toch hoe 17-jarigen normaliter zijn. Die willen enkel bijhouden hoeveel chicks ze dit jaar weer hun tent in hebben getrokken. Dat het hoofd van desbetreffende dame net even iets minder is is dan jammer, maar het gaat erom dat er geneukt wordt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef honda1990 het volgende:
[..]Wat hebben jullie toch met Sophie
![]()
Waarom vond je het eigenlijk een gemiste kans terwijl het een lelijke draak was? Ik zou eerder iets hebben van
dat ik daar mee gezoend heb
Lelijke vrouwen moeten ook geneukt worden. Die hebben ook behoeftes.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:34 schreef guapo het volgende:
[..]
Je weet toch hoe 17-jarigen normaliter zijn. Die willen enkel bijhouden hoeveel chicks ze dit jaar weer hun tent in hebben getrokken. Dat het hoofd van desbetreffende dame net even iets minder is is dan jammer, maar het gaat erom dat er geneukt wordt.
Tsja zo'n "grappige" grap, kon ik natuurlijk niet anders inzien... you got me there, giofunnyquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef honda1990 het volgende:
[..]Als je denkt dat ik dit serieus meen
Are you really THAT stupid? :/
Door andere vrouwen, niet door mannen want anders krijgen ze straks nog nageslacht ook............quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen moeten ook geneukt worden. Die hebben ook behoeftes.
4 meiden in paar weken?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:32 schreef Noisiv het volgende:
Samenvatting van een blunder:
- Daten met 2 verschillende meiden: Sophie & meid 2.
- Zusje van sophie heeft rijles en moet meid 2 naar huis brengen en praten allebij over dezelfde jongen waar zus Sophie en meid2 mee aan het afspreken zijn.
- Heb me eruit weten te lullen hoewel ik meid 2 steeds minder leuk vond en minder interesse ging tonen in haar.
- Week later zoenen met meid 3 blijkt vrienden te hebben in dezelfde vriendengroep als Sophie. (is niet uitgekomen)
- Paar weken later meid 4 versierd leuke avond gezoend tel nummers uitgewisseld ze voegt me toe en wat blijkt gemeenschappelijke vrienden met: Sophieouch!
Het schijnt wel een vies wijf te zijn geweestquote:
Mooi was ze niet, makkelijk welquote:Op maandag 6 juli 2009 10:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het schijnt wel een vies wijf te zijn geweest!!!
Ach, mij hoor je niet klagen.quote:
Jij hebt vast wel wat mooie verhalen van gasten die je probeerden te versierenquote:
Mwah.. ik vergeet zulke dingen altijd.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel wat mooie verhalen van gasten die je probeerden te versieren.
Nog nooit een: hoj luek fobo we hebn en hop interses gemeen zulle we msnequote:
Niet jouw probleem.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:38 schreef fathank het volgende:
Is wel weer een epic hoofdstuk. Ze had al 5 jaar een vriend![]()
Kan ik weer met een gerust hart gaan slapenquote:
Lelijke vrouwen moeten geneukt worden door lelijke mannen, dat is net als met wiskunde - + - = +quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Door andere vrouwen, niet door mannen want anders krijgen ze straks nog nageslacht ook............
Ik ben van mening dat er sowieso te krampachtig wordt gedaan over neuken buiten je relatie. Een mens is nou eenmaal niet gemaakt om monogaam te zijn. Zeker de man niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan ik weer met een gerust hart gaan slapen
- + - = + ?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen moeten geneukt worden door lelijke mannen, dat is net als met wiskunde - + - = +
Dus 2x lelijk = mooi kindje.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:50 schreef Flaccid het volgende:
[..]
- + - = + ?
- en - = + maar - + = - en (- +) - = + geeft -=+![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Pretpakketje gehad in je examenjaar zeker?
Nonsens, dat geldt voor vermenigvuldigen, niet voor optellen.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen moeten geneukt worden door lelijke mannen, dat is net als met wiskunde - + - = +
"Dus" volg ik niet in deze context, maar als je vermenigvuldigt levert negatief keer negatief inderdaad wel positief op.quote:Dus 2x lelijk = mooi kindje.
En paste ie erin, die voorbinddildo?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Mooi was ze niet, makkelijk wel.
En ze wilde anaal.
Te laat, ik werk al! Moehahahahahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 15:10 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nonsens, dat geldt voor vermenigvuldigen, niet voor optellen.
Jij terug naar school!
[..]
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:00 schreef drijfhout het volgende:
[..]
En paste ie erin, die voorbinddildo?
verhalen dus! geen tvpquote:Op maandag 6 juli 2009 11:01 schreef Plums het volgende:
Tvp. Vermakelijk topic.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:00 schreef drijfhout het volgende:
[..]
En paste ie erin, die voorbinddildo?
-+- lijkt meer wat op een triootje,quote:Op maandag 6 juli 2009 13:50 schreef Flaccid het volgende:
[..]
- + - = + ?
- en - = + maar - + = - en (- +) - = + geeft -=+![]()
Hahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 12:43 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Nog nooit een: hoj luek fobo we hebn en hop interses gemeen zulle we msne![]()
Bericht gehad
?
Omg jij hebt zoiets gedaan bij mij sjatquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:26 schreef Plums het volgende:
[..]
HahahaDat is toch niet zozeer een versierblunder. Dat is gewoon Fok!
![]()
Ik heb alleen een x gehad, toen ik dronken was, dat ik de verkeerde dude aansprak om zn nr..dus niet de jongen waarmee ik daarvoor nog zo leuk hadden zitten pratenToen werd ik aangekeken van: wtf?
tik je wel helemaal?
En ik toen:
Helemaal niet. Ik sprak de goede aan, en ik had niet in de planning jou te versieren.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg jij hebt zoiets gedaan bij mij sjat
Beetje anar aanleiding van een foto Pmen "Hey ik ken jou ofzo"
Was jij niet de gene die een jaar ervoor nog aan MaddoX ging vragen wie de leuke dude was? Wie wou wie nou ook alweerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:40 schreef Plums het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik sprak de goede aan, en ik had niet in de planning jou te versieren.
En dus is t geen blunder. Sowieso niet omdat jij mij wou toen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef wadloper32 het volgende:
Das nog leuker, mensen die een versierblunder begaan, en elkaar vervolgens in dit forum treffen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef wadloper32 het volgende:
Das nog leuker, mensen die een versierblunder begaan, en elkaar vervolgens in dit forum treffen
So? Jij had toen n vriendin, en toen die weg was, wou je mij. En hard.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Was jij niet de gene die een jaar ervoor nog aan MaddoX ging vragen wie de leuke dude was? Wie wou wie nou ook alweer?
Niet liegen eh:) je mag er gerust voor uitkomen hou geweldig je me vondquote:Op donderdag 9 juli 2009 03:27 schreef Plums het volgende:
[..]
So? Jij had toen n vriendin, en toen die weg was, wou je mij. En hard.
Meen je dit nou serieus?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:03 schreef Rumboon het volgende:
Heb ik weer, topic dicht! Ik post 'm lekker nog een keer![]()
In Australië een keer in een backpackers-discotheek een avond kneitertjelam geworden (zoals iedereen daar die avond). Je mocht daar op de tafels dansen en na een tijdje kijken ik en een meisje (Canadees) elkaar vol lust aan. Ze begint tegen me aan te dansen en tilt af en toe haar jurkje zo op (ze had er wel een hotpants onder hoor). Duurde niet lang voordat we elkaar vol op de bek pakten. Om te zorgen dat ik daar niet met een massive boner tentoongesteld zou worden op die tafel trok ik haar mee naar een hoekje in de disco. Ze ging op een barkruk zitten en al heftig zoenend begon ik 'r een beetje te vingeren onder haar jurkje. Allebei WAAAASTED. Opeens tikte een uitsmijter ons aan, en zei letterlijk: "Get out of here, you guys are disgusting"
Dus wij naar buiten. Ik wist bij God niet waar we waren op dat moment, maar kon toch zweren dat we in de buurt van het strand waren. Dus wij al dronken rondstruinend. Op den duur vraagt ze me of ik condooms bij me heb. Heb ik altijd in mijn portemonnee, maar bedacht me opeens *KUT* Ik had mijn portomonnee aan een van de meisjes gegeven die mee waren stappen, zodat ze die in haar handtas kon doen (ik had geen zakken). Shit. Terug naar de discotheek gelopen, maar we mochten er niet meer in natuurlijk. Zag ik een vriend van me lopen langs de ingang en schreeuwde naar hem dat ie die vriendin even moest ophalen. Ik wilde gewoon mijn portemonnee. Had ie het verkeerd verstaan en stonden opeens al mijn vrienden/vriendinnen (waaronder wat zeer net opgevoede Indische meisjes) buiten, zich afvragend wat er in godsnaam aan de hand was. Kon ik dus moeilijk vertellen dat ik mijn portomonnee nodig had om een meisje op het strand te palen, mede doordat mijn scharrel ondertussen al met een groepje jongens verderop aan het aanpappen was
![]()
That made me feel so special.
Tevens TVP.
Ja sorry. Ik had inderdaad geen TVP hoeven typen na dat verhaal.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:59 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik had inderdaad geen TVP hoeven typen na dat verhaal.
welke kroegquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:17 schreef Tware het volgende:
Dit is een van mn makkelijkste regelacties en direct een vrij genante. Ik was dus lekker wezen stappen met wat maten. Rond een uurtje of half vijf is er in Groningen zo'n tent waar je heen gaat als je al flink lam bent om dan te regelen. Ik daar dus heen met nog een maat. Een behoorlijk leuk meisje liep me een beetje te eyefucken op de dansvloer, ik stond een paar meter van haar vandaan. Dus ik op haar af en wil een praatje aanknopen, maar ze duwt direct haar tieten tegen me aan, en een paar minuten laten staan we daar flink te fozen. Ze kwam wel redelijk dronken over, maar ach dat was ik ook.
Ik nam haar mee naar huis achterop mn fiets. Bij mij thuis moest ze naar de plee. Na 5 minuten wachten is er nog niet; dus ik op de deur kloppen. Was ze in slaap gevallen op de plee (ik hoorde gesnurk!!)Vervelend genoeg werd ze ook niet wakker na nog wat roepen en op de deur bonzen dus tja, ik ben maar in bed gaan liggen... Volgende dag geen spoor meer van haar te bekennen.
Blauwe Engelquote:
klopt. ideale tentquote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Blauwe Engel
Tenminste dat was 3 jaar geleden dé kroeg. Ik heb daar ook nog wel wat verhalen van, maarja niet zo leuk als de rest hier
Voor hetzelfde geld neemt ze nog even je portomonee en mooie ketting meequote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:17 schreef Tware het volgende:tja, ik ben maar in bed gaan liggen... Volgende dag geen spoor meer van haar te bekennen.
Die noemen wij De Wanhoop.quote:
En daar sta je van te kijken?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef Grimbert het volgende:
Ik had zaterdag een leuke in de 3 gezusters in groningen, er stond een meisje nogal uitdagend te dansen. Dus ik dacht, eens kijken hoe een vrouw op het volgende reageert. Tijdens het nummer "you can leave your hat on" spreek ik haar aan: "ik zie dat je je hoed bent vergeten!, kom maar met mij mee dan mag je m'n hoed lenen"
Ik kreeg me toch een lachsalvo om de oren
Nee. De glimlach pers ik er nog net uit, maar mijn lachspieren worden niet echt gekieteld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef Grimbert het volgende:
Ik had zaterdag een leuke in de 3 gezusters in groningen, er stond een meisje nogal uitdagend te dansen. Dus ik dacht, eens kijken hoe een vrouw op het volgende reageert. Tijdens het nummer "you can leave your hat on" spreek ik haar aan: "ik zie dat je je hoed bent vergeten!, kom maar met mij mee dan mag je m'n hoed lenen"
Gevalletje "foute grap die zo fout is zodat-ie weer grappig is"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef Grimbert het volgende:
Ja man, wat een blunder, want als ze vraagt hoe het met je gaat wil ze gelijk neukenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:55 schreef Sniz het volgende:
Niet zozeer een versierblunder maar moet toch wat vertellen voor een tvp![]()
Aantal jaar terug koninginnedag:
Na een dag flink zuipen, 's avonds zo lam als een toeter. We waren toen bij de plek waar iedereen dan bij elkaar kwam in ons dorp (). Ik stond daar heen en weer te tollen op mn benen, stapt dr een mooie meid op me af die ik vaag kende. "Hoi! Hoe is het met jou?" ik: "jaaaa nou niet zo goed.. heb de hele dag keihard lopen zuipen en ben nu he-le-maal van de kaart. En jij?"
Voordat ik er erg in had, had ze zich al omgedraaid en weg was ze. Lekker verderfeesten (lees:) en de volgende avond toen ik mn hersenen weer durfde te gebruiken: ..KUT
Typisch geval leermomentje.
typisch gevalletje van KUT!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:28 schreef Cyruse het volgende:
Een hele tijd geleden maar ik moet er nog steeds aan denken:
Ik had eens een verre vriendin van een (toen nog geen) ex geholpen met wat computerproblemen. We konden toen wel goed met elkaar opschieten, veel gelachen enzo, maar ik was toen gebonden. Later, toen mijn ex inmiddels mijn ex was heb ik haar eens opgebeld om een avondje uit te gaan, vond het nog steeds een leuke meid.
Zo gezegd zo gedaan. Ik rij naar haar huis om haar op te halen, waar ze samen met iemand anders een appartementje deelt (woon dus op zichzelf). Aanbellen, ze doet open, ze ziet er spetterend uit. Dan vraagt ze of ik misschien haar kamer wilt zien. Welja, dus ik mee naar boven. En ik dus van: goh ja mooie kamer, mooi behang, leuk bed enzo.
We staan daar zo een tijdje en ik heb zoiets van, zullen we maar gaan (had nog een bioscoopje en een etentje in mijn hoofd). Dus we gaan weg maar er was iets veranderd in het sfeertje tussen ons, ik kon mijn vinger er niet opleggen. De avond draaide dus verder op niets uit.
Pas veel later viel het kwartje...oooh jeee....ze zal toch niet hebben bedoeld...nee he...![]()
![]()
![]()
Zoiets blijft je jaren achtervolgen![]()
`Versieren` is een vorm van communicatie tussen twee mensen met als doel een liefdesrelatie of seksueel contact. Dus het ging natuurlijk niet perse om neuken! Het meest logische zou natuurlijk zijn dat ze een liefdesrelatie wou, of niet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:14 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ja man, wat een blunder, want als ze vraagt hoe het met je gaat wil ze gelijk neuken
En jij hebt Barney als UI?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef B.Stinson het volgende:
[..]
`Versieren` is een vorm van communicatie tussen twee mensen met als doel een liefdesrelatie of seksueel contact. Dus het ging natuurlijk niet perse om neuken! Het meest logische zou natuurlijk zijn dat ze een liefdesrelatie wou, of niet?
Ik heb meerdere persoonlijkheden. Helaas moest ik er eentje uitkiezen als profiel. Schyzofrenie in combinatie met een identiteitsstoornis is een lastige zaak, heb daar alstublieft wat respect voor.quote:
Gaf toch eerlijk antwoord.. doet ze nog zo lulligquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:14 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ja man, wat een blunder, want als ze vraagt hoe het met je gaat wil ze gelijk neuken
En dan zeggen ze dat mannen altijd alleen maar aan sex denken...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:28 schreef Cyruse het volgende:
Ik had eens een verre vriendin van een (toen nog geen) ex geholpen met wat computerproblemen. We konden toen wel goed met elkaar opschieten, veel gelachen enzo, maar ik was toen gebonden. Later, toen mijn ex inmiddels mijn ex was heb ik haar eens opgebeld om een avondje uit te gaan, vond het nog steeds een leuke meid.
Zo gezegd zo gedaan. Ik rij naar haar huis om haar op te halen, waar ze samen met iemand anders een appartementje deelt (woon dus op zichzelf). Aanbellen, ze doet open, ze ziet er spetterend uit. Dan vraagt ze of ik misschien haar kamer wilt zien. Welja, dus ik mee naar boven. En ik dus van: goh ja mooie kamer, mooi behang, leuk bed enzo.
We staan daar zo een tijdje en ik heb zoiets van, zullen we maar gaan (had nog een bioscoopje en een etentje in mijn hoofd). Dus we gaan weg maar er was iets veranderd in het sfeertje tussen ons, ik kon mijn vinger er niet opleggen. De avond draaide dus verder op niets uit.
Pas veel later viel het kwartje...oooh jeee....ze zal toch niet hebben bedoeld...nee he...![]()
![]()
![]()
Damn, jij moet geen alcohol of iets dergelijks gaan gebruiken. Zeker niet op zulke tijdstippen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:58 schreef B.Stinson het volgende:
[..]
Ik heb meerdere persoonlijkheden. Helaas moest ik er eentje uitkiezen als profiel. Schyzofrenie in combinatie met een identiteitsstoornis is een lastige zaak, heb daar alstublieft wat respect voor.
The Last Resort, when all hope is gone and you still need to score, where do you go?quote:
Is je dat daarna niet meer gelukt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:28 schreef Cyruse het volgende:
![]()
![]()
Was je zó wanhopig dat je er zelfs een keer overdag naar binnen bent gestapt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
The Last Resort, when all hope is gone and you still need to score, where do you go?
De Blauwe Engel natuurlijk, daar waar wanhoop regeert en je geen moeite hoeft te doen om te scoren.
Erg mooi altijd. Totdat ik er overdag een keer was, wat een stinkende hellegrot is dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |