En daar sta je van te kijken?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef Grimbert het volgende:
Ik had zaterdag een leuke in de 3 gezusters in groningen, er stond een meisje nogal uitdagend te dansen. Dus ik dacht, eens kijken hoe een vrouw op het volgende reageert. Tijdens het nummer "you can leave your hat on" spreek ik haar aan: "ik zie dat je je hoed bent vergeten!, kom maar met mij mee dan mag je m'n hoed lenen"
Ik kreeg me toch een lachsalvo om de oren
Nee. De glimlach pers ik er nog net uit, maar mijn lachspieren worden niet echt gekieteld.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef Grimbert het volgende:
Ik had zaterdag een leuke in de 3 gezusters in groningen, er stond een meisje nogal uitdagend te dansen. Dus ik dacht, eens kijken hoe een vrouw op het volgende reageert. Tijdens het nummer "you can leave your hat on" spreek ik haar aan: "ik zie dat je je hoed bent vergeten!, kom maar met mij mee dan mag je m'n hoed lenen"
Gevalletje "foute grap die zo fout is zodat-ie weer grappig is"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef Grimbert het volgende:
Ja man, wat een blunder, want als ze vraagt hoe het met je gaat wil ze gelijk neukenquote:Op donderdag 23 juli 2009 18:55 schreef Sniz het volgende:
Niet zozeer een versierblunder maar moet toch wat vertellen voor een tvp![]()
Aantal jaar terug koninginnedag:
Na een dag flink zuipen, 's avonds zo lam als een toeter. We waren toen bij de plek waar iedereen dan bij elkaar kwam in ons dorp (). Ik stond daar heen en weer te tollen op mn benen, stapt dr een mooie meid op me af die ik vaag kende. "Hoi! Hoe is het met jou?" ik: "jaaaa nou niet zo goed.. heb de hele dag keihard lopen zuipen en ben nu he-le-maal van de kaart. En jij?"
Voordat ik er erg in had, had ze zich al omgedraaid en weg was ze. Lekker verderfeesten (lees:) en de volgende avond toen ik mn hersenen weer durfde te gebruiken: ..KUT
Typisch geval leermomentje.
typisch gevalletje van KUT!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:28 schreef Cyruse het volgende:
Een hele tijd geleden maar ik moet er nog steeds aan denken:
Ik had eens een verre vriendin van een (toen nog geen) ex geholpen met wat computerproblemen. We konden toen wel goed met elkaar opschieten, veel gelachen enzo, maar ik was toen gebonden. Later, toen mijn ex inmiddels mijn ex was heb ik haar eens opgebeld om een avondje uit te gaan, vond het nog steeds een leuke meid.
Zo gezegd zo gedaan. Ik rij naar haar huis om haar op te halen, waar ze samen met iemand anders een appartementje deelt (woon dus op zichzelf). Aanbellen, ze doet open, ze ziet er spetterend uit. Dan vraagt ze of ik misschien haar kamer wilt zien. Welja, dus ik mee naar boven. En ik dus van: goh ja mooie kamer, mooi behang, leuk bed enzo.
We staan daar zo een tijdje en ik heb zoiets van, zullen we maar gaan (had nog een bioscoopje en een etentje in mijn hoofd). Dus we gaan weg maar er was iets veranderd in het sfeertje tussen ons, ik kon mijn vinger er niet opleggen. De avond draaide dus verder op niets uit.
Pas veel later viel het kwartje...oooh jeee....ze zal toch niet hebben bedoeld...nee he...![]()
![]()
![]()
Zoiets blijft je jaren achtervolgen![]()
`Versieren` is een vorm van communicatie tussen twee mensen met als doel een liefdesrelatie of seksueel contact. Dus het ging natuurlijk niet perse om neuken! Het meest logische zou natuurlijk zijn dat ze een liefdesrelatie wou, of niet?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:14 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ja man, wat een blunder, want als ze vraagt hoe het met je gaat wil ze gelijk neuken
En jij hebt Barney als UI?quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:51 schreef B.Stinson het volgende:
[..]
`Versieren` is een vorm van communicatie tussen twee mensen met als doel een liefdesrelatie of seksueel contact. Dus het ging natuurlijk niet perse om neuken! Het meest logische zou natuurlijk zijn dat ze een liefdesrelatie wou, of niet?
Ik heb meerdere persoonlijkheden. Helaas moest ik er eentje uitkiezen als profiel. Schyzofrenie in combinatie met een identiteitsstoornis is een lastige zaak, heb daar alstublieft wat respect voor.quote:
Gaf toch eerlijk antwoord.. doet ze nog zo lulligquote:Op donderdag 23 juli 2009 19:14 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Ja man, wat een blunder, want als ze vraagt hoe het met je gaat wil ze gelijk neuken
En dan zeggen ze dat mannen altijd alleen maar aan sex denken...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:28 schreef Cyruse het volgende:
Ik had eens een verre vriendin van een (toen nog geen) ex geholpen met wat computerproblemen. We konden toen wel goed met elkaar opschieten, veel gelachen enzo, maar ik was toen gebonden. Later, toen mijn ex inmiddels mijn ex was heb ik haar eens opgebeld om een avondje uit te gaan, vond het nog steeds een leuke meid.
Zo gezegd zo gedaan. Ik rij naar haar huis om haar op te halen, waar ze samen met iemand anders een appartementje deelt (woon dus op zichzelf). Aanbellen, ze doet open, ze ziet er spetterend uit. Dan vraagt ze of ik misschien haar kamer wilt zien. Welja, dus ik mee naar boven. En ik dus van: goh ja mooie kamer, mooi behang, leuk bed enzo.
We staan daar zo een tijdje en ik heb zoiets van, zullen we maar gaan (had nog een bioscoopje en een etentje in mijn hoofd). Dus we gaan weg maar er was iets veranderd in het sfeertje tussen ons, ik kon mijn vinger er niet opleggen. De avond draaide dus verder op niets uit.
Pas veel later viel het kwartje...oooh jeee....ze zal toch niet hebben bedoeld...nee he...![]()
![]()
![]()
Damn, jij moet geen alcohol of iets dergelijks gaan gebruiken. Zeker niet op zulke tijdstippen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:58 schreef B.Stinson het volgende:
[..]
Ik heb meerdere persoonlijkheden. Helaas moest ik er eentje uitkiezen als profiel. Schyzofrenie in combinatie met een identiteitsstoornis is een lastige zaak, heb daar alstublieft wat respect voor.
The Last Resort, when all hope is gone and you still need to score, where do you go?quote:
Is je dat daarna niet meer gelukt?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:28 schreef Cyruse het volgende:
![]()
![]()
Was je zó wanhopig dat je er zelfs een keer overdag naar binnen bent gestapt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 00:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
The Last Resort, when all hope is gone and you still need to score, where do you go?
De Blauwe Engel natuurlijk, daar waar wanhoop regeert en je geen moeite hoeft te doen om te scoren.
Erg mooi altijd. Totdat ik er overdag een keer was, wat een stinkende hellegrot is dat zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |