Open dag bij Terberg Benschop (fabriek van speciale vrachtwagens), gaan we met een man of 12 van mijn site naar toequote:
Dat is zuurquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef LoudGirl het volgende:
Heb gisteren voedselvergiftiging opgelopen bij de Oude Brandweer. Samen met een stuk of 12 collega's. Bedorven slagroomsoesjesVerder ¤ 29,50 betaald voor slecht eten, bah. Ben nog steeds een beetje misselijk
Lijkt me toch dat je op z'n minst je geld terug kunt krijgen dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef LoudGirl het volgende:
Heb gisteren voedselvergiftiging opgelopen bij de Oude Brandweer. Samen met een stuk of 12 collega's. Bedorven slagroomsoesjesVerder ¤ 29,50 betaald voor slecht eten, bah. Ben nog steeds een beetje misselijk
Heb je gewoon betaald dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef LoudGirl het volgende:
Ik zou het niet weten eigenlijk. Ik weet wie je bedoeld, misschien een ochtendje posten bij een slaaphuis?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Nohh.
Issie er nog dan? Of is hij sowieso nergens meer te bekennen?
Whehe, wellicht.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk. Ik weet wie je bedoeld, misschien een ochtendje posten bij een slaaphuis?
Deze bleef altijd sympathiek.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:51 schreef Prosac het volgende:
Och.. ze doen zich altijd sympathiek voor he. Die vrouw die altijd zeurt om geld.. dat is een bitch, als je weigert, gaat ze je uitschelden.
Dat vind ik dan eigenlijk wel weer grappig.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:36 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me ook al niet helemaal goed, ik word telkens helemaal duizelig en krijg geen lucht meer als ik ook maar iets doe. Beetje vreemd, want verder voel ik me prima..
En niet alle zwervers zijn trouwens als ze geld vragen nog sympathiek hoor, er is er soms een in de Poelestraat die me altijd eerst uitscheld, dan om geld vraagt en daarna scheldent weg loopt.
Ach, dit is het perfecte excuus om de hele dag op mijn luie kont te zitten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan eigenlijk wel weer grappig.
[dat over die zwerver!]
Verder beterschap,.
Maar je bent niet online!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach, dit is het perfecte excuus om de hele dag op mijn luie kont te zitten.
En Mars ijsjeeeees.Heb je ze gratis door die actie dat je je geld terug krijgt als het ergens anders goedkoper is?
Dat is omdat ik illegaal pauze aan het houden ben en eigenlijk moet studeren.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar je bent niet online!
Ik heb de laatste tijd veel Bob.-momenten!
Ik moet telkens aan je denken [![]()
] bij bepaalde dingen.
Iemand had als doel een binnenplant te nemen en die niet te laten doodgaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is omdat ik illegaal pauze aan het houden ben en eigenlijk moet studeren.
Oh, en de ergens vanmiddag is Fok! down toch? Handig.
En bij wat voor dingen moet je dan aan me denken?
Kon je ze niet inruilen voor Snickers Icecream?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
jup. gratis door die actiePlus heeft ze goedkoper
Niet zinvolquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:48 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Kon je ze niet inruilen voor Snickers Icecream?
Haha rotzakken, ik lach me altijd kapot om die vent. Hij durft mij al geen geld meer te vragen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:36 schreef Bob. het volgende:
En niet alle zwervers zijn trouwens als ze geld vragen nog sympathiek hoor, er is er soms een in de Poelestraat die me altijd eerst uitscheld, dan om geld vraagt en daarna scheldent weg loopt.
Hehe, mij lukt het nog steeds niet. Zelfs mijn vetplant die ik toch al anderhalf jaar had begint er nu verlept uit te zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Iemand had als doel een binnenplant te nemen en die niet te laten doodgaan.
Meestal vind ik het wel grappig, maar ik moest een keer 10 minuten voor Images op een vriendin wachten en toen had ik het op een gegeven moment toch wel gehad toen hij me elke keer dat hij langs kwam voor trut uit maakte.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Haha rotzakken, ik lach me altijd kapot om die vent. Hij durft mij al geen geld meer te vragen.
Dat is idd echt een klootzak.
Nee, als je het topic doorleest dan blijkt dat het een folder van 1 specifieke PLUS in Venlo is (Benders)quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:45 schreef Luco het volgende:
Tara, waar heb je die PLus folder vandaan? Die in de topics op FOK stond was een oude folder toch?
Rotwinkeltjequote:
Kots in een bakje doen, terug brengen (samen met die 12 anderen) en geld terug eisen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef LoudGirl het volgende:
Even aankijken. Als het erger wordt -> dokter. Blijft het gelijk -> maandag dokter. Zwakt het af -> rustig wachten tot het over is.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:36 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me ook al niet helemaal goed, ik word telkens helemaal duizelig en krijg geen lucht meer als ik ook maar iets doe. Beetje vreemd, want verder voel ik me prima..
quote:Lichaam dode vrouw aangetroffen in Lewenborg
DVHN | Gepubliceerd op 12 juni 2009, 22:39
Laatst bijgewerkt op 12 juni 2009, 22:44
GRONINGEN -
Aan het Kluisgat In de wijk Lewenborg van Groningen is het dode lichaam van een vrouw aangetroffen. De politie is bezig met een onderzoek. Nader bericht volgt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik hou van acties van Albert Heijn. Helemaal gratis
[ afbeelding ]
Het gaat nu al wel een stuk beter, dus dat komt wel goed. Ik schrok me vanochtend alleen wel dood toen ik opeens echt geen lucht meer kreeg en nauwelijks op mijn benen kon blijven staan.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:59 schreef 2cv het volgende:
Even aankijken. Als het erger wordt -> dokter. Blijft het gelijk -> maandag dokter. Zwakt het af -> rustig wachten tot het over is.
Ik ben nu al weer bezig met het tikken van berichtenquote:Op zondag 14 juni 2009 22:55 schreef RealZeus het volgende:
En dan kom je er achter dat FOK! toch best wel een deel van je leven is![]()
![]()
aanstellerquote:
oh. tof.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noorderplantsoen, Groningen, 21 juni. Toch?
ah!quote:Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb dan een BuzzyBee meet, we gaan een vrachtwagenfabriek in Benschop bekijken
Van mij welquote:Op zondag 14 juni 2009 23:16 schreef fraubitch het volgende:
[..]
oh. tof.
en mag ik ook komen als ik kan?
Waarom ben jij oranje-mod??quote:Op zondag 14 juni 2009 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
Dat wist iedereen al hoor
klopt. maar ik ben steeds gevaarlijk dicht in de buurtquote:Op zondag 14 juni 2009 23:22 schreef Renesite het volgende:
Moare, FB, jij woont heul niet in der nähe toch?
* om zich heen kijkt.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:29 schreef fraubitch het volgende:
[..]
klopt. maar ik ben steeds gevaarlijk dicht in de buurt
Oh stond dr al,quote:Op zondag 14 juni 2009 23:21 schreef Renesite het volgende:
28ste dus.
28 juni.quote:
Ik heb data nodig voor een opdracht, maar die is gewoon niet te vinden. En ik liep tegen het web van een tarantula aan in de gang. En ik zie er verlept uit. En ik ben gewoon een beetje humeurig geloof ik.quote:
Dat is niet zo mooi.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb data nodig voor een opdracht, maar die is gewoon niet te vinden.
Valt wel mee hoorquote:En ik ben gewoon een beetje humeurig geloof ik.
In welk land zit je?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:17 schreef Bob. het volgende:
[..]
En ik liep tegen het web van een tarantula aan in de gang.
Ik wilde googlen naar een land waar ze voorkwamen, maar ik vond al de plaatjes die ik toen tegen kwam stom.quote:
Ja! Al was er eentje eigenlijk wel een beetje lame, maar Scarlett zat er in, dus dat maakt veel goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |