Open dag bij Terberg Benschop (fabriek van speciale vrachtwagens), gaan we met een man of 12 van mijn site naar toequote:
Dat is zuurquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef LoudGirl het volgende:
Heb gisteren voedselvergiftiging opgelopen bij de Oude Brandweer. Samen met een stuk of 12 collega's. Bedorven slagroomsoesjesVerder ¤ 29,50 betaald voor slecht eten, bah. Ben nog steeds een beetje misselijk
Lijkt me toch dat je op z'n minst je geld terug kunt krijgen dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef LoudGirl het volgende:
Heb gisteren voedselvergiftiging opgelopen bij de Oude Brandweer. Samen met een stuk of 12 collega's. Bedorven slagroomsoesjesVerder ¤ 29,50 betaald voor slecht eten, bah. Ben nog steeds een beetje misselijk
Heb je gewoon betaald dan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:59 schreef LoudGirl het volgende:
Ik zou het niet weten eigenlijk. Ik weet wie je bedoeld, misschien een ochtendje posten bij een slaaphuis?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
Nohh.
Issie er nog dan? Of is hij sowieso nergens meer te bekennen?
Whehe, wellicht.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk. Ik weet wie je bedoeld, misschien een ochtendje posten bij een slaaphuis?
Deze bleef altijd sympathiek.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:51 schreef Prosac het volgende:
Och.. ze doen zich altijd sympathiek voor he. Die vrouw die altijd zeurt om geld.. dat is een bitch, als je weigert, gaat ze je uitschelden.
Dat vind ik dan eigenlijk wel weer grappig.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:36 schreef Bob. het volgende:
Ik voel me ook al niet helemaal goed, ik word telkens helemaal duizelig en krijg geen lucht meer als ik ook maar iets doe. Beetje vreemd, want verder voel ik me prima..
En niet alle zwervers zijn trouwens als ze geld vragen nog sympathiek hoor, er is er soms een in de Poelestraat die me altijd eerst uitscheld, dan om geld vraagt en daarna scheldent weg loopt.
Ach, dit is het perfecte excuus om de hele dag op mijn luie kont te zitten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan eigenlijk wel weer grappig.
[dat over die zwerver!]
Verder beterschap,.
Maar je bent niet online!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach, dit is het perfecte excuus om de hele dag op mijn luie kont te zitten.
En Mars ijsjeeeees.Heb je ze gratis door die actie dat je je geld terug krijgt als het ergens anders goedkoper is?
Dat is omdat ik illegaal pauze aan het houden ben en eigenlijk moet studeren.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar je bent niet online!
Ik heb de laatste tijd veel Bob.-momenten!
Ik moet telkens aan je denken [![]()
] bij bepaalde dingen.
Iemand had als doel een binnenplant te nemen en die niet te laten doodgaan.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is omdat ik illegaal pauze aan het houden ben en eigenlijk moet studeren.
Oh, en de ergens vanmiddag is Fok! down toch? Handig.
En bij wat voor dingen moet je dan aan me denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |