Ja nouquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja nouEuh... Blonde meisjes? Dat zijn fatale femmes
!
Ach, een balletje trappen.. zolang ik maar niet hoef te rennenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:20 schreef ChipsZak. het volgende:
geen idee of 'ie definitief is en volgens mij zijn de meeste mensen hier geen voetballers.
Dat wordt een zinderende wedstrijd dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, een balletje trappen.. zolang ik maar niet hoef te rennen!
Je kan inderdaad ook rustig een balletje trappenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat wordt een zinderende wedstrijd dan.
Rugby is meer mijn dingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, een balletje trappen.. zolang ik maar niet hoef te rennen!
Ik kan mijn voeten binnenstebuiten zetten. Lange tijden flink hard rennen is dus sowieso niet mijn ding - ik loop altijd achter (quote:
Als ik langskom, neem ik mijn frisbee, voetbal, en twisterveld wel meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kan mijn voeten binnenstebuiten zetten. Lange tijden flink hard rennen is dus sowieso niet mijn ding - ik loop altijd achter ()
Oh en nee: ik zeg niet dat ik gehandicapt ben of zo, maar het belemmerd enigszins in mijn sportprestaties door de jaren heen.
Wat voor iets uitputtends ga je doen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
28 juni ben ik bij de autocross van Sint Annaparochie. Of ik lig knock out op bed van de dag er voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |