quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef Torso het volgende:
Ze noemen mij ook wel "de Torso" of de Cornetto"
Heeft iemand al een leuk script geschreven die vervolgens het telefoonnummer bij tig terugbelsites bekend maakt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Keiichi het volgende:
Hey! Nog meer 06 nummers voor bel me terug sites
Hoi,
Mijn naam is Maarten
Ik ben 21 jaar en studeer American Studies in Groningen
In het weekend verblijf ik in Nieuw Schoonrbeek
Mijn hobby's zijn Voetbal en Fittness. Verder ga ik graag uit.
Ik ben op zoek naar een leuke vriendin in de omgeving van Groningen of Emmen/Coevorden.
Ik stel geen eisen maar stuur in een reply maar een foto of een verhaaltje.
Ben je een beetje verlegen?
dan mag je ook iets sturen naar mijn mail:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Ik links
Ik links
Nassaupleinquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:32 schreef Renesite het volgende:
Oh! Hoi Maarten! Waar woon jij dan in Groningen?
Ik ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:35 schreef Renesite het volgende:
Ach nou toch.Bijna een directe hyves connectie. Tjonge!
welke naam?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:41 schreef Mozy het volgende:
Hey torso,
Jij geeft mensen met onze naam, een slechte naam.
en nu op sodemieteren.
Geen topickapingquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:40 schreef 123fokacount het volgende:
Ik zoek trouwens een mooie en geile vriendin, vol doe jij hieraan, pm mij.
kopie van OP btw. Gewoon, voor het geval dat hij eruit naait.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef Torso het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Maarten
Ik ben 21 jaar en studeer American Studies in Groningen
In het weekend verblijf ik in Nieuw Schoonrbeek
Mijn hobby's zijn Voetbal en Fittness. Verder ga ik graag uit.
Ik ben op zoek naar een leuke vriendin in de omgeving van Groningen of Emmen/Coevorden.
Ik stel geen eisen maar stuur in een reply maar een foto of een verhaaltje.
Ben je een beetje verlegen?
dan mag je ook iets sturen naar mijn mail:
Ik links
Ik links
eeuhh, vriend, je bent de 2e al.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
kopie van OP btw. Gewoon, voor het geval dat hij eruit naait.
Ik heb geen idee wat er in deze post staat. maar ik kopieer hem maar even.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:47 schreef Torso het volgende:
[..]
eeuhh, vriend, je bent de 2e al.
Niet lezen en wel jezelf zo belangrijk vinden om even te kopieren.
Maar goed dat er zulke mensen zoals jij op deze wereld zijn
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er in deze post staat. maar ik kopieer hem maar even.
...
...
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Een "19-jarige op de top van zijn libido"-man!![]()
Ik heb wel interesse!
Je woont in de buurt. Hop! Ga hem dekken!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Een "19-jarige op de top van zijn libido"-man!![]()
Ik heb wel interesse!
Ach, of er nou wel of niet iemand met zijn paling komt spelen, heeft ie best een succevol topic gemaakt.quote:
Als jij dat echt bent mag je me pmen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Was foto vergeten, sorry!
Dit komt van mijn photobucket, links ik en rechts mijn zusje! Die is niet meer vrijgezel hoor
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef 123fokacount het volgende:
[..]
Als jij dat echt bent mag je me pmen.
Ben je 19? Nou dan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:56 schreef 123fokacount het volgende:
Als jij dat echt bent mag je me pmen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Isabeau het volgende:
Dit komt van mijn photobucket, links ik en rechts mijn zusje! Die is niet meer vrijgezel hoor
[ afbeelding ]
Lucy Pinder...quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
En hij kent ze bij naam ook nogquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:57 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Lucy Pinder...
Michelle Marsh...
Dit topic...
Volgens mij is hier de hele photoshop trucendoos op los gelatenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:57 schreef Nero22 het volgende:
Lucy Pinder...
Michelle Marsh...
Dit topic...
Ja, daar moest ik ook al om lachen!quote:
Ik was serieus in het succes wensen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:00 schreef Torso het volgende:
Oke de lol is er nu wel vanaf,
Lijkt me leuk dat nu de serieuze dames gaan reageren
Dank jequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:02 schreef Feejx het volgende:
[..]
Ik was serieus in het succes wensen hoor
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:03 schreef Myster_E het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toch hè, zie ik de overeenkomsten.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
LOL Ik denk dat een hoop meiden hier spontaan lesbisch zijn geworden
Nu denkt TS vast dattie er twee tegelijk kan scorenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
LOL Ik denk dat een hoop meiden hier spontaan lesbisch zijn geworden
groetjes,quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef Anosmie het volgende:
Maar vertel eens, Maarten. Wat zoek jij nu in een vrouw?
Wat voor soort meiske wil je graag ontmoeten? En waarom juist hier op Fok?
Kusje
Anos
Ik zou voor deze gaan Maarten!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef Anosmie het volgende:
Kusje
Anos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 16:10:23 ]
GODVERquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu denkt TS vast dattie er twee tegelijk kan scoren.
Een leuke meid Ik ben niet zo'n man van de types. Maakt me niet uit of ze slim/blond/doker etc. Zolang ze maar eens een poging wil wagen om een echte relatie te beginnnen. Ik vindt gewoon dat ik daar aantoe ben. Maar de mwiden waar ik nu mee gaan gaan er vanuit dat het altijd maar een onenightstand is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef Anosmie het volgende:
Kusje
Anos
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou voor deze gaan Maarten!
In haar fobo klinkt alsof ze tegen alles oprijd wat een pik heeft.Ik voorspel een hoop hitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GODVER
nu zit appelsjap op mn scherm
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zou voor deze gaan Maarten!
In haar fobo klinkt alsof ze tegen alles oprijd wat een pik heeft.dt. Bavianenanus. Het is rijdt. Met dt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!bejaarde
Je bent 19.. Geniet eerst eens een beetje van je leven voordat je aan een relatie gaat beginnenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef Torso het volgende:
[..]
Een leuke meid Ik ben niet zo'n man van de types. Maakt me niet uit of ze slim/blond/doker etc. Zolang ze maar eens een poging wil wagen om een echte relatie te beginnnen. Ik vindt gewoon dat ik daar aantoe ben. Maar de mwiden waar ik nu mee gaan gaan er vanuit dat het altijd maar een onenightstand is.
Hiervan ging bijna mijn sinaasappelsap tegen het scherm aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent 19 jaar?
Dan hebben alle geïnteresseerde FOK!stertjes geen hoop meer. Jij bent van Yvonne. Maak je torso maar nat.
Mag god genade met hem hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Je bent 19 jaar?
Dan hebben alle geïnteresseerde FOK!stertjes geen hoop meer. Jij bent van Yvonne. Maak je torso maar nat.
Ik was gelukkig nog bezig met de appelsap van het scherm halenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hiervan ging bijna mijn sinaasappelsap tegen het scherm aan.
grrquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:13 schreef fespo het volgende:
What's the difference between a ginger and a brick?
The brick gets laid.
Geen nieuwe lading eroverheen dus. Lucky you.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was gelukkig nog bezig met de appelsap van het scherm halen
wtf!! achterbakse rascist!quote:Een leuke meid Ik ben niet zo'n man van de types. Maakt me niet uit of ze slim/blond/doker etc. Zolang ze maar eens een poging wil wagen om een echte relatie te beginnnen. Ik vindt gewoon dat ik daar aantoe ben. Maar de mwiden waar ik nu mee gaan gaan er vanuit dat het altijd maar een onenightstand is.
Sinds wanneer zijn mensen met blond haar een ras?quote:
Een wat?quote:
Hij doelt zeker op de Germanen. Oh wacht, hij maakt 'slim' ook dikgedrukt...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn mensen met blond haar een ras?
ff kijken of ik hem terug kan verplaatsen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:24 schreef Torso het volgende:
[..]
Heb ik hem niet in gestart maar is hierheen verplaatst
Het is treurig gesteld met de kennis van onze prachtige taal op dit forum, Isa.quote:
Hoe vond je m'n foto?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit lijkt overigens wel te werken voor de torso. Ook maar proberen dan:
Hoi,
Mijn naam is UIO_AMS
Ik ben 33 jaar en werk in Amsterdam.
In het weekend verblijf ik trouwens ook in Amsterdam.
Ze noemen mij ook wel "UIO" of "Dennis"
Mijn hobby's zijn squash en dobbelsteenreizen. Verder ga ik graag uit.
Ik ben op zoek naar een fuckbuddy in de omgeving van Amsterdam, maar ik durf ook wel wat te reizen.
Ik stel uiteraard wel eisen maar stuur in een reply maar een foto of een verhaaltje.
Fapbaar.quote:
Een onenightstand dan?quote:Ik ben overigens niet op zoek naar een fuckbuddy, dus helaas
Welke leeftijd?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit lijkt overigens wel te werken voor de torso. Ook maar proberen dan:
Hoi,
Mijn naam is UIO_AMS
Ik ben 33 jaar en werk in Amsterdam.
In het weekend verblijf ik trouwens ook in Amsterdam.
Ze noemen mij ook wel "UIO" of "Dennis"
Mijn hobby's zijn squash en dobbelsteenreizen. Verder ga ik graag uit.
Ik ben op zoek naar een fuckbuddy in de omgeving van Amsterdam, maar ik durf ook wel wat te reizen.
Ik stel uiteraard wel eisen maar stuur in een reply maar een foto of een verhaaltje.
nee nog nietsquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:25 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Heb je nu al belletjes of smsjes gehad?
Ik zoek eigenlijk een vader voor onze kinderen, maar dat schijnt af te schrikken, dus een leuke relatie is ook prima.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fapbaar.![]()
[..]
Een onenightstand dan?
Een legale.quote:
Daar was TS toch voor in?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een vader voor onze kinderen, maar dat schijnt af te schrikken, dus een leuke relatie is ook prima.
maak anders even een eigen topicquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een vader voor onze kinderen, maar dat schijnt af te schrikken, dus een leuke relatie is ook prima.
Mijn buurvrouw van 63 heeft interessequote:
Dat is zeker prima. Dan vertel ik je later wel dat ik onvruchtbaar ben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Wat een goed idee! Misschien kunnen ze op fok wel een datingsite beginnenquote:
Dan adopteren we zo'n Madonna-Swahili-kindjequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat is zeker prima. Dan vertel ik je later wel dat ik onvruchtbaar ben.
Ik zeg een nieuw subforum.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een goed idee! Misschien kunnen ze op fok wel een datingsite beginnen
Kaart jij het ff aan bij Danny?quote:
Mag het ook een Brangelina-Aziaatje zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Dan adopteren we zo'n Madonna-Swahili-kindje
Als het maar status uitstraaltquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Mag het ook een Brangelina-Aziaatje zijn?
Je hebt gelijk Torso. De PM's stromen op dit moment al bij me binnen. Hoe gaat het bij jou?quote:
Zolang we maar wel brommers goan kiek'n.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Als het maar status uitstraalt![]()
Maar eh, ik heb zaterdag plots niets te doen (afspraak waar ik mijn agenda even voor vrij hield gaat niet door), heb je zin in een dagje Drenthe?
Ik woon in Drenthe. Ik weet wat dat betekentquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Zolang we maar wel brommers goan kiek'n.
Ik ga niet zomaar de Randstad uit. Daar moet wel wat tegenover staan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik woon in Drenthe. Ik weet wat dat betekent
En ook je kans op huidkanker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:50 schreef Diveaux het volgende:
bij aanschaf van een zonnebank verhoog je de kans op een slimme/blonde chick te scoren
goed idee zal ik even doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef Renesite het volgende:
Bij voorkeur in Relatie en Psychologie. Daar gaat het namelijk om natuurlijk.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:50 schreef Diveaux het volgende:
bij aanschaf van een zonnebank verhoog je de kans op een slimme/blonde chick te scoren
Kan hij mooi een verpleegster aan de haak slaan..quote:
stuur maar linksquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Heeft iemand al een leuk script geschreven die vervolgens het telefoonnummer bij tig terugbelsites bekend maakt?
Blijf dan maar lekker in je Randstadquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ga niet zomaar de Randstad uit. Daar moet wel wat tegenover staan.
Hij heeft rood haar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:50 schreef Diveaux het volgende:
Nee, maar wel iets met een beetje massa. Een beetje spiervorming uiteraard, en als daar een klein buikje onder hangt is dat ook geen punt.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:02 schreef Internetheldin het volgende:
[..]
Nee, maar wel iets met een beetje massa. Een beetje spiervorming uiteraard, en als daar een klein buikje onder hangt is dat ook geen punt.
Likequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:02 schreef Internetheldin het volgende:
[..]
Nee, maar wel iets met een beetje massa. Een beetje spiervorming uiteraard, en als daar een klein buikje onder hangt is dat ook geen punt.
Maar hij is nog jong.
en dan... wordt hij kaal?quote:
Liever toch iets minder, en om het goed te kunnen beoordelen heb ik echt een betere foto nodig. Want er horen bijvoorbeeld ook brede schouders bij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Like
[ afbeelding ]
?
Wel echte ventbeharing.
Hij weegt 73/74 kgquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef Internetheldin het volgende:
[..]
Och. Ik wil een gewoon een echte vent. Geen broekie van 65 kg.
Prima.quote:
Ow. Nouja, hij ziet eruit alsof hij 65-70 weegt en daar gaat het om. Niet om het exacte gewicht.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:09 schreef grisveenker het volgende:
[..]
Hij weegt 73/74 kg
en savonds 77 kg!
Elk avondje in sportschool wegen he..
Wel hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen met rood haar kunnen niet bruin worden.
Mensen met natuurlijk roodhaar worden over het algemeen niet echt bruin.quote:
Wat een haar!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Like
[ afbeelding ]
?
Wel echte ventbeharing.
Misschien worden mensen met rood haar niet zo snel negerbruin, maar er zijn er genoeg die wel degelijk bruin kunnen worden...mits je rustig aan de tijd ervoor neemt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mensen met natuurlijk roodhaar kunnen over het algemeen niet echt bruin worden.
Ik vind mannen met haar trouwens aantrekkelijker dan zonderquote:
HÈ!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Isabeau het volgende:
En TS nog bedankt voor de 'open je eigen topic' tip
[GEZ] Leuke vriend
26quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Prima.
Terug naar Feejx. Heb je nou al de legale leeftijd?
Vind je trouwens zelf niet dat je vooraleer je iets een hobby noemt, je het op z'n minst een keer gedaan moet hebben.quote:
laat eens een foto zien van jezelf, volgens mij ben jij een afknapperquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:30 schreef Internetheldin het volgende:
Fitness vind ik trouwens wel voor gaylords. Een absolute afknapper.
ff verder kijken, deze jongen heeft op zijn minst een tenue aan gehad en heeft zelfs zijn eigen voetbalplaatjequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:28 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Vind je trouwens zelf niet dat je vooraleer je iets een hobby noemt, je het op z'n minst een keer gedaan moet hebben.
Voelde je je aangesproken?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:35 schreef fespo het volgende:
[..]
laat eens een foto zien van jezelf, volgens mij ben jij een afknapper
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:35 schreef fespo het volgende:
[..]
laat eens een foto zien van jezelf, volgens mij ben jij een afknapper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt zelfs ruim binnen de internationaal erkende minimiem leeftijd formule als je mijn leeftijd als invoer gebruikt.quote:
't is ook niet voor iedereen weggelegd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:30 schreef Internetheldin het volgende:
Fitness vind ik trouwens wel voor gaylords. Een absolute afknapper.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:45 schreef Smijn. het volgende:
Ik wil wel, TSSorry, jij zit ook niet in mijn referentiekaderlimieten van aantrekkelijk.. Sorry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje een snorrie inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef Torso het volgende:
[..]
Sorry, jij zit ook niet in mijnreferentiekader van aantrekkelijk.. Sorry!
Hoezo moet ik dat doen? Kan je zelf toch ook wel?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat valt zelfs ruim binnen de internationaal erkende minimiem leeftijd formule als je mijn leeftijd als invoer gebruikt.
De zaak is rond wat mij betreft. Stuur maar een PM.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:28 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Vind je trouwens zelf niet dat je vooraleer je iets een hobby noemt, je het op z'n minst een keer gedaan moet hebben.
maar, je had geen eisenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:58 schreef Torso het volgende:
[..]
Sorry, jij zit ook niet in mijn referentiekaderlimieten van aantrekkelijk.. Sorry!
Voor jou dan:quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mannen met haar trouwens aantrekkelijker dan zonderDie vreemde trend van tegenwoordig dat een man ook alles maar moet scheren is mij een raadsel. Vrouwen graag glad en zacht, mannen graag wat ruig
Inderdaad, maar nadat ik verschillende aanboden heb gehad mag ik toch wel een selectie maken van de dames? Daarentegen geef ik ook een reden waarvoor ze afvallen, wel zo vriendelijk..quote:
Oeeoeoeehh! Wie zijn de kandidaten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef Torso het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nadat ik verschillende aanboden heb gehad mag ik toch wel een selectie maken van de dames? Daarentegen geef ik ook een reden waarvoor ze afvallen, wel zo vriendelijk..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef Torso het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nadat ik verschillende aanboden heb gehad mag ik toch wel een selectie maken van de dames? Daarentegen geef ik ook een reden waarvoor ze afvallen, wel zo vriendelijk..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:09 schreef Torso het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wil bij deze Torso vriendelijk bedanken voor dit topic. Mijn PM box zit vol met berichten van mooie en spannende FOK!sters. Dit succes was zonder hem niet mogelijk geweest.
Bedankt!
Kan je al die aandacht wel aan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wil hierbij Torso vriendelijk bedanken voor dit topic. Mijn PM box zit vol met berichten van mooie en spannende FOK!sters. Dit succes was zonder hem niet mogelijk geweest.
Bedankt!
Ternauwernood. Maar je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben.quote:
Ik stop wel met pmmen dan.. Dan heb je het wat rustigerquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ternauwernood. Maar je moet er natuurlijk wel wat voor over hebben.
quote:
Beste Administrator,
Graag zou ik zien dat deze topic gesloten wordt en mijn account verwijdert. Ik ben net thuis gekomen van mijn werk en zie dat mijn broer deze topic heeft aangemaakt zonder mijn medeweten. Omdat hier inbreuk wordt gemaakt van mij privacy zou ik dan ook graag zien dat deze dan ook wel gesloten wordt.
Bedankt.
Eigenlijk evrwachte ik wel dat iemand genaait werd, maar het is hoe dan ook een leuk topic.quote:
En dan ff in fb vragen of ze hun spam willen controleren.quote:
Gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:56 schreef Torso het volgende:
Beste Administrators,
Graag zou ik zien dat deze topic "[GEZ] Leuke vriendin" in het forum "onzin" gesloten wordt en mijn account verwijdert. Ik ben net thuis gekomen van mijn werk en zie dat mijn broer deze topic heeft aangemaakt zonder mijn medeweten. Omdat hier inbreuk wordt gemaakt van mij privacy zou ik dan ook graag zien dat deze dan ook wel gesloten wordt.
Bedankt.
Die broers toch altijd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:56 schreef Torso het volgende:
Beste Administrators,
Graag zou ik zien dat deze topic "[GEZ] Leuke vriendin" in het forum "onzin" gesloten wordt en mijn account verwijdert. Ik ben net thuis gekomen van mijn werk en zie dat mijn broer deze topic heeft aangemaakt zonder mijn medeweten. Omdat hier inbreuk wordt gemaakt van mij privacy zou ik dan ook graag zien dat deze dan ook wel gesloten wordt.
Bedankt.
Welke mensen? Wijs eens aan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
Huhmm, Wel een beetje sneu van al die mensen die hier nog serieus op hebben gereageerd. ;l
Je bent het toch echt? Je wil toch een reactiequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
Huhmm, Wel een beetje sneu van al die mensen die hier nog serieus op hebben gereageerd. ;l
Oh, het was een grapje? Nee, dat meen je niet. Ik zou net een PM naar je sturen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
Heb het mobiele nummer naar al mijn msn chickies uit Groningen gestuurdquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, het was een grapje? Nee, dat meen je niet. Ik zou net een PM naar je sturen.
Weet je wat het pas echt sneu maakt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
ah, je post inmiddels vrolijk mee. dan ga ik er vanuit dat je verzoek tot sluiting niet meer nodig is.quote:
Gevonden >> posten in sneue topics van sneue mensenquote:
Is dat een verkapte toestemming voor een reeks?quote:
nee, dit topic gaat vanzelf op slot, niet zo heel spannend.quote:
..dus we gaan dit WEER doen?quote:
Uit de context van wat hij quote haal ik toch wat anders.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dus we gaan dit WEER doen?
Compleet met backfires, mensen die het niet door hebben, verwarring en de hele rotzooi erbij?
En dan elke maand als een Duke Nukem Forever topic weer kicken. Ik zeg: doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:48 schreef JortK het volgende:
Ik zeg niemand meer posten!
Dat heb ik dan ook een aantal keer gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:51 schreef Meddo het volgende:
echt zo een topic waar je gepost MOET hebben
Welke druifjes? Volgens mij houd het op bij tepels.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die 2 druifjes moeten tieten voorstellen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Welke druifjes? Volgens mij houd het op bij tepels.
Neuh, zo geweldig is het nou ook weer niet, of vind je van wel?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een verkapte toestemming voor een reeks?
Ik ben nog niet helemaal ingelezen, maar even snel uit de losse pols zie ik dat:quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit de context van wat hij quote haal ik toch wat anders.....
Het topic zelf nee maar het is in tijden niet zo gezellig geweest in ONZ.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, zo geweldig is het nou ook weer niet, of vind je van wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |