Hij doelt zeker op de Germanen. Oh wacht, hij maakt 'slim' ook dikgedrukt...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn mensen met blond haar een ras?
ff kijken of ik hem terug kan verplaatsen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:24 schreef Torso het volgende:
[..]
Heb ik hem niet in gestart maar is hierheen verplaatst
Het is treurig gesteld met de kennis van onze prachtige taal op dit forum, Isa.quote:
Hoe vond je m'n foto?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit lijkt overigens wel te werken voor de torso. Ook maar proberen dan:
Hoi,
Mijn naam is UIO_AMS
Ik ben 33 jaar en werk in Amsterdam.
In het weekend verblijf ik trouwens ook in Amsterdam.
Ze noemen mij ook wel "UIO" of "Dennis"
Mijn hobby's zijn squash en dobbelsteenreizen. Verder ga ik graag uit.
Ik ben op zoek naar een fuckbuddy in de omgeving van Amsterdam, maar ik durf ook wel wat te reizen.
Ik stel uiteraard wel eisen maar stuur in een reply maar een foto of een verhaaltje.
Fapbaar.quote:
Een onenightstand dan?quote:Ik ben overigens niet op zoek naar een fuckbuddy, dus helaas
Welke leeftijd?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit lijkt overigens wel te werken voor de torso. Ook maar proberen dan:
Hoi,
Mijn naam is UIO_AMS
Ik ben 33 jaar en werk in Amsterdam.
In het weekend verblijf ik trouwens ook in Amsterdam.
Ze noemen mij ook wel "UIO" of "Dennis"
Mijn hobby's zijn squash en dobbelsteenreizen. Verder ga ik graag uit.
Ik ben op zoek naar een fuckbuddy in de omgeving van Amsterdam, maar ik durf ook wel wat te reizen.
Ik stel uiteraard wel eisen maar stuur in een reply maar een foto of een verhaaltje.
nee nog nietsquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:25 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Heb je nu al belletjes of smsjes gehad?
Ik zoek eigenlijk een vader voor onze kinderen, maar dat schijnt af te schrikken, dus een leuke relatie is ook prima.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Fapbaar.![]()
[..]
Een onenightstand dan?
Een legale.quote:
Daar was TS toch voor in?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een vader voor onze kinderen, maar dat schijnt af te schrikken, dus een leuke relatie is ook prima.
maak anders even een eigen topicquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een vader voor onze kinderen, maar dat schijnt af te schrikken, dus een leuke relatie is ook prima.
Mijn buurvrouw van 63 heeft interessequote:
Dat is zeker prima. Dan vertel ik je later wel dat ik onvruchtbaar ben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Wat een goed idee! Misschien kunnen ze op fok wel een datingsite beginnenquote:
Dan adopteren we zo'n Madonna-Swahili-kindjequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat is zeker prima. Dan vertel ik je later wel dat ik onvruchtbaar ben.
Ik zeg een nieuw subforum.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een goed idee! Misschien kunnen ze op fok wel een datingsite beginnen
Kaart jij het ff aan bij Danny?quote:
Mag het ook een Brangelina-Aziaatje zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:35 schreef Isabeau het volgende:
Dan adopteren we zo'n Madonna-Swahili-kindje
Als het maar status uitstraaltquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Mag het ook een Brangelina-Aziaatje zijn?
Je hebt gelijk Torso. De PM's stromen op dit moment al bij me binnen. Hoe gaat het bij jou?quote:
Zolang we maar wel brommers goan kiek'n.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:46 schreef Isabeau het volgende:
Als het maar status uitstraalt![]()
Maar eh, ik heb zaterdag plots niets te doen (afspraak waar ik mijn agenda even voor vrij hield gaat niet door), heb je zin in een dagje Drenthe?
Ik woon in Drenthe. Ik weet wat dat betekentquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Zolang we maar wel brommers goan kiek'n.
Ik ga niet zomaar de Randstad uit. Daar moet wel wat tegenover staan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik woon in Drenthe. Ik weet wat dat betekent
En ook je kans op huidkanker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:50 schreef Diveaux het volgende:
bij aanschaf van een zonnebank verhoog je de kans op een slimme/blonde chick te scoren
goed idee zal ik even doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef Renesite het volgende:
Bij voorkeur in Relatie en Psychologie. Daar gaat het namelijk om natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |