Welke mensen? Wijs eens aan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
Huhmm, Wel een beetje sneu van al die mensen die hier nog serieus op hebben gereageerd. ;l
Je bent het toch echt? Je wil toch een reactiequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
Huhmm, Wel een beetje sneu van al die mensen die hier nog serieus op hebben gereageerd. ;l
Oh, het was een grapje? Nee, dat meen je niet. Ik zou net een PM naar je sturen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
Heb het mobiele nummer naar al mijn msn chickies uit Groningen gestuurdquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, het was een grapje? Nee, dat meen je niet. Ik zou net een PM naar je sturen.
Weet je wat het pas echt sneu maakt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
ah, je post inmiddels vrolijk mee. dan ga ik er vanuit dat je verzoek tot sluiting niet meer nodig is.quote:
Gevonden >> posten in sneue topics van sneue mensenquote:
Is dat een verkapte toestemming voor een reeks?quote:
nee, dit topic gaat vanzelf op slot, niet zo heel spannend.quote:
..dus we gaan dit WEER doen?quote:
Uit de context van wat hij quote haal ik toch wat anders.....quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
..dus we gaan dit WEER doen?
Compleet met backfires, mensen die het niet door hebben, verwarring en de hele rotzooi erbij?
En dan elke maand als een Duke Nukem Forever topic weer kicken. Ik zeg: doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:48 schreef JortK het volgende:
Ik zeg niemand meer posten!
Dat heb ik dan ook een aantal keer gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:51 schreef Meddo het volgende:
echt zo een topic waar je gepost MOET hebben
Welke druifjes? Volgens mij houd het op bij tepels.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die 2 druifjes moeten tieten voorstellen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Welke druifjes? Volgens mij houd het op bij tepels.
Neuh, zo geweldig is het nou ook weer niet, of vind je van wel?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat een verkapte toestemming voor een reeks?
Ik ben nog niet helemaal ingelezen, maar even snel uit de losse pols zie ik dat:quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uit de context van wat hij quote haal ik toch wat anders.....
Het topic zelf nee maar het is in tijden niet zo gezellig geweest in ONZ.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, zo geweldig is het nou ook weer niet, of vind je van wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |