Ik hoor "ga je selopen" prima.. was er "ik ben de melekboer" .. om het even wat, hoe komt het op die band, dat is mijn vraag.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Neuh, 't is meer dat ik er vanalles in kan horen, en er zijn een aantal dingen die ik er eerder in hoor dan "ik ga je slopen".
"Katje lopen" en "'k ga chille, opa" waren de eerste 2 die ik erin kon horen.
Dat kan je toch niet, want door de titel van de opnames luister je er al anders naar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef Dragorius het volgende:
Jammer dat jullie al gepost hebben wat je erin zou moeten horen, dan kan ik niet neutraal naar de opname luisteren
maar dan ben ik wel benieuwd wat je hoort , led zegt dat het wel 100 andere dingen kunnen zijn en hij hoort verschillende dingen , opa chille en katje lopen , wat hoor jij ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef Dragorius het volgende:
Jammer dat jullie al gepost hebben wat je erin zou moeten horen, dan kan ik niet neutraal naar de opname luisteren
Mja, er is helemaal geen context, ik heb geen idee wat manke allemaal zit op te nemen en te bewerken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoor "ga je selopen" prima.. was er "ik ben de melekboer" .. om het even wat, hoe komt het op die band, dat is mijn vraag.
Precies mijn punt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:27 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mja, er is helemaal geen context, ik heb geen idee wat manke allemaal zit op te nemen en te bewerken.
Nogmaals, klinkt het als een gewone uitspraak van "ik ga je slopen" volgens jou ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:26 schreef Summers het volgende:
[..]
maar dan ben ik wel benieuwd wat je hoort , led zegt dat het wel 100 andere dingen kunnen zijn en hij hoort verschillende dingen , opa chille en katje lopen , wat hoor jij ?
Ik hoor alleen maar ik ga je slopen namelijk en niks anders .
Het is een multi-interpretabel stukje geluid ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:41 schreef Summers het volgende:
Het maakt dus niks uit wat de bestandsnaam is als mensen van alles horen en zelfs niks .
Dat is een rare conclusie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:41 schreef Summers het volgende:
Het maakt dus niks uit wat de bestandsnaam is als mensen van alles horen en zelfs niks .
Juist wél. Ik kon daardoor niet blanco gaan zitten luisteren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:41 schreef Summers het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:22 schreef Manke het volgende:
het gaat er niet om wat je hoort, maar dát er iets te horen is.
Heb je wel eens andere opnameapparatuur gebruikt? Zo kun je "vervuiling" nooit uitsluiten.quote:heb de complete opname nog wel, je hoort niks verder, we waren met 3 personen en we waren allemaal stil.
Ik luister met een koptelefoon, in een afgesloten kantoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:46 schreef Manke het volgende:
Probeer eens te luisteren met een koptelefoon.
Waar maak ik duidelijk dat ik er naar op zoek ben?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:49 schreef _Led_ het volgende:
Maar dude, WAAROM ben je OP ZOEK naar stemmen ????
Ik bedoel, het is overduidelijk dat je al zo gek als een deur bent.
Waarom er dan nog een schepje bovenop proberen te doen ?
Nou, je zit opnamen te maken en daar vervolgens stemmen in te zoeken, dat lijkt me toch wel een indicatiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:59 schreef Manke het volgende:
[..]
Waar maak ik duidelijk dat ik er naar op zoek ben?
Dan lijkt het em een goed begin eens te stoppen met random noise op te nemen en daar stemmen in te zoeken.quote:Wil er juist vanaf.
Stem ? Of gewoon iets waarvan je niet weet wat het is....quote:Die 2 opnamen zijn oud, van de dag dat ik opgenomen werd - meer niet.
Pareidolie of niet, er is een stem te horen terwijl iedereen stil was.
En dat vind ik dus ook frapant... al word er gehoord "aardappelpuree" ook prima als mensen dat er in horen, punt is.. er is iets te horen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:22 schreef Manke het volgende:
het gaat er niet om wat je hoort, maar dát er iets te horen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |