heel goed concentreren...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:45 schreef Cristal het volgende:
Vanavond ga ik het weeeer proberen! Elke andere keer is het nog niet gelukt.. iemand nog tips om het deze keer wel te laten lukken..
Wat denk je nou zelf, dat er een geest komt die je plankje even beweegt ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:45 schreef Cristal het volgende:
Vanavond ga ik het weeeer proberen! Elke andere keer is het nog niet gelukt.. iemand nog tips om het deze keer wel te laten lukken..
Het oorspronkelijke Ouija bord is van Fuld en is ouder dan PB Ouija. Parker Brothers heeft er nu wel patent op. Andere borden mogen geen Ouija hetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf, dat er een geest komt die je plankje even beweegt ?
Je weet dat Ouija is uitgevonden door de Parker Brothers die het als speelgoed bedachten he ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ouijabord
quote:Door de geheimzinnigheid rondom het bord met spiritistische fantasieverhalen te voeden, speelde Fuld in op de goedgelovigheid van de kopers. Hij beweerde dat het bord had verteld dat Ouija het Egyptische woord voor 'geluk' is. Als het bord dat al gezegd heeft, is het in ieder geval onjuist. Over het algemeen wordt aangenomen dat Charles Kennard het woord ouija heeft bedacht en dat het een combinatie is van respectievelijk het Franse en het Duitse woord voor 'ja' — een van de antwoorden die op het bord staan afgedrukt.
kassaaaaquote:In de loop der jaren verkocht Fuld miljoenen ouijaborden. Hij gebruikte de merknaam ook om anti-reuma-olie, geneeskrachtige stenen en andere kwakzalverij aan de man te brengen. Concurrenten bestookte hij met juridische procedures. Onder hen waren zijn voormalige werkgever Charles Kennard, die in de jaren 1890 een nieuw ouijabordenbedrijf probeerde op te richten, en zijn broer Isaac Fuld, die enige tijd Williams compagnon was geweest maar al snel voor zichzelf was begonnen als producent van 'Oriole-borden'.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:19 schreef Cristal het volgende:
Ik heb Ouija bord uit Amerika over laten komen.. Dinsdag komt ie aan.. Misschien meer geluk
jullie zijn dus allemaal [gelukkig] ervoor gesloten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:14 schreef Michielos het volgende:
Ok, mijn Ouija sessie liep op niks uit vrijdag. Paar vrienden uitgenodigd, een mantra gezongen ter bescherming (www.google.com is je vriend) en netjes de handen gewassen. Er gebeurde niet veel waarna we maar een film gingen kijken.
Volgnede week staat er echter een nieuwe sessie op het programma en zal ik foto's maken
game on
Hij zelf zag niks ,je kan het wel googlen varkensbloed en pentagramquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:14 schreef Dragorius het volgende:
Manke, hoe tekent iemand een pentagram op de muur met varkensbloed? Heb je altijd een potje staan of net een varken geslacht?
Dit dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 05:49 schreef Summers het volgende:
wie zegt dat dat naar boven moet komen tijdens de ouija sessie en niet pas daarna ....
Hoe weet jij dat allemaal , het gebeurde toch bij Manke ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Hij zelf zag niks ,je kan het wel googlen varkensbloed en pentagram
schijnt voor bescherming te zijn of niet ? beetje onduidelijk
beetje voodooachtig![]()
Hij was bij iemand die entiteiten kon zien , hij hoort ze .
ik word misselijk
Geen idee maar ik vraag het daarom, varkensbloed kun je ook niet "eeuwig" laten staan dus of hij heeft een partij in de koelkast (maar da's ook niet "eeuwig") of het is vers geslacht en opgevangen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Hij zelf zag niks ,je kan het wel googlen varkensbloed en pentagram
schijnt voor bescherming te zijn of niet ? beetje onduidelijk
beetje voodooachtig![]()
Hij was bij iemand die entiteiten kon zien , hij hoort ze .
ik word misselijk
Inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:39 schreef Flammie het volgende:
Pentagram met varkensbloed op de muur een geen foto?
Man als mij dat zou gebeuren schreeuwde ik de buurt bij elkaar om dat wonder te mogen aanschouwen en kwam er pers en cameraploeg aan te pas.
Ik heb 1 fokaccount en dat is Summers , ik heb niks te verbergen ,quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat allemaal , het gebeurde toch bij Manke ?
Is Manke een kloon van jou ofzo ?
Nou, het was als ik het goed begrijp onzichtbaar varkensbloed want Manke zelf zag niks.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:26 schreef Dragorius het volgende:
Hoe weet men zeker dat het varkensbloed is?
Niet gemeen bedoeld maar al die fantasievolle verhalen zitten zo vol haken en ogen altijd. Dat is zo jammer.
Het gaat niet echt vooruit he Manke. Wat naar voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:33 schreef Manke het volgende:
Ik zag niks, hij zei dat hij een iemand zag die een varken meesleurde en met het bloed op de muur tekende.
Uiterlijk was heel lelijk zei hij, dikke gerimpelde voorhoofd, uitpuilende ogen - hij zag ook vuur. Hij zag ze ook kaartspelen, ik vroeg in gedachte wat ze deden: pokeren.
Hij riep zijn overleden vriendin in gedachten en ik moest antwoorden of ze mij moet helpen, even later hoorde ik in m'n hoofd een meisjesstem 'wegwezen' roepen, wat me versteld deed staan, denk dat mijn stakers sterker zijn, ik hoor haar niet meer, maar misschien is ze nog wel bij me.
Allemaal erg bizar, ken die gast al bijna m'n hele leven,maar wist niet dat ' ie dit kon - hij zegt dat hij 'ze' ziet sinds de hersenoperatie [ivm tumor] een eeuwigheid terug.
Hoor liever niks meer, heb continu stress in m'n buik.
Er was er 1 bijgekomen in m'n hoofd die in zijn huis zwerft, hoop dat ie weg is, maar uit een simpele test bleek dat hij ook m'n gedachten kon zien en horen.
Enneh, geloof jij dat dat echt is of denk je dat er iets niet klopt met die vriend van je ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:33 schreef Manke het volgende:
Ik zag niks, hij zei dat hij een iemand zag die een varken meesleurde en met het bloed op de muur tekende.
Uiterlijk was heel lelijk zei hij, dikke gerimpelde voorhoofd, uitpuilende ogen - hij zag ook vuur. Hij zag ze ook kaartspelen, ik vroeg in gedachte wat ze deden: pokeren.
Denk dat ook hij niet spoort.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Enneh, geloof jij dat dat echt is of denk je dat er iets niet klopt met die vriend van je ?
Kortom, dat wat hij zegt helemaal niet echt is, en dus niet bestaat.quote:
Van de Parkers Brothers. The Glow in The Dark versiequote:
Ben benieuwt wie hier op in gaat!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:39 schreef Manke het volgende:
Wie gaat de uitdaging aan dat ik eerder voorstelde:
Maak een opname, stel een vraag, wacht en half minuut, stop, jouw stem muten, opslaan met hoge bitrate, online zetten - kijken of ik er iets kan uithalen en wat ik hoor overeenkomt met de vraag.
Thanks, het niet er bewustrvan zijn helpt het beste.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat niet echt vooruit he Manke. Wat naar voor je.
Dodelijk vermoeiend wat er allemaal door je hoofd speelt.
Sterkte.
Ik hoor helemaal niks zinnigs in die files van jou.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef Manke het volgende:
Jij zou anders spreken als je het zelfde had, namelijk duidelijke stemmen van andere personen horen die dingen zeggen die simpelweg niet van jou kunnen komen - net zoals je een onbekende op straat zou horen spreken, hij spreekt anders dan jij - ik zou het me niet kunnen voorstellen als iemand anders het had, helaas is het echt.
Hij kan zich bewust ervoor openen en sluiten. zegt hij, en geloof het wel.
In de wachtruimte van het ziekenhuis, de eerste dag, opgenomen met de mobiel van m'n pa, iedereen was stil:
klootzak.mp3 slopen.mp3
http://www.mediafire.com/(...)2a1ce04e75f6e8ebb871
herken het dan .... er word je nog verteld wat je moet horen zoals je zegt .quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:50 schreef _Led_ het volgende:
Als Manke die files nou eens zou nummeren en ze online zou zetten ben ik benieuwd of jij nog steeds kan vertellen wat erin gezegd wordt.
Nu krijg je eerst een bestandsnaam te zien die jou exact vertelt wat je gaat proberen erin te herkennen.
"katje lopen" hoor ik, maar dan uitgesproken door een Tjech ofzo !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:54 schreef Summers het volgende:
[..]
herken het dan .... er word je nog verteld wat je moet horen zoals je zegt .
'' ik ga je slopen' staat niet als bestandsnaam , ik verwachtte 1 woord .
bedoel je nou dat je het echt niet hoort of dat je dat zegt omdat je rekening houd met dat
er al word aangegeven wat je zou moeten horen .
Verder met je eens dat het beter zou zijn om ze te nummeren en dan te kijken wat men hoort .
Een telefoon, en een zoem die van vanalles kan zijn.quote:
die luisterde ik thuis als eerste en mijn boxen stonden per ongeluk keihardquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Een telefoon, en een zoem die van vanalles kan zijn.
(Geen idee of ie een airco-unit heeft die aanslaat, of ergens langswrijft met zijn broek, of...)
Yep ik ook.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:48 schreef Summers het volgende:
"ik ga je slopen" hoor ik wel duidelijk .
En klinkt het als een normaal persoon die "ik ga je slopen" zegt, of probeer je het erin te horen ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yep ik ook.
En dan vraag ik mij af onder welke condities deze files zijn opgenomen.
misschien probeer jij er alles in te horen behalve " ik ga je slopen " , dat kan ook nog .quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:19 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En klinkt het als een normaal persoon die "ik ga je slopen" zegt, of probeer je het erin te horen ?
ik hoor er prima "'k ga chille opa" in, of "katje lopen", maar wat ik er ook in probeer te horen, het is zeker geen normale uitspraak.
Neuh, 't is meer dat ik er vanalles in kan horen, en er zijn een aantal dingen die ik er eerder in hoor dan "ik ga je slopen".quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:22 schreef Summers het volgende:
[..]
misschien probeer jij er alles in te horen behalve " ik ga je slopen " , dat kan ook nog .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |