quote:
Ga maar kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:06 schreef getl0st het volgende:
Die kon ik nog niet
Nu is het mijn beurt om te lachen
Nee, maar wel waarheidquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:08 schreef AirwiN het volgende:
Die TT is geen echte reclame voor de mannen hier he?
Is ook niet nodigquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:08 schreef AirwiN het volgende:
Die TT is geen echte reclame voor de mannen hier he?
Hoe vaak sta jij al op Ripley d'r Singles lijstje?quote:
Dat moet je aan ripley vragenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak sta jij al op Ripley d'r Singles lijstje?
Lub_ya.. your upquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef capricia het volgende:
Hmm, ik ben dan wel niet single, maar voor een bi-seksuele vrouw is er altijd wel een plekje! Vind ik ze hier?
Ben je wel óf niet single?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef capricia het volgende:
Hmm, ik ben dan wel niet single, maar voor een bi-seksuele vrouw is er altijd wel een plekje! Vind ik ze hier?
I stand corrected.quote:
Hoi capriciaquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef capricia het volgende:
Ik zie ook wel eens mooie mannen. Maar het enige dat ik dan denk ik: als ik er zo uit zou zien dat zou ik echt veel lekkere vrouwen gaan pakken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:12 schreef Lub_ya het volgende:
en ik bedoelde niet zo zeer de mooie vrouwen,
ik bedoelde meer totdat je een vrouw ontmoet, waarbij je dat gevoel krijgt,
ja ik zie ook vaak mooie vrouwen, daar wil ik ook niet gelijk iets meedoen
roflc0pt3r soisoisoisoisoi zoiets?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:12 schreef mrbox het volgende:
Mensen die icanhascheezeburger ontdekken![]()
Als ze maar niet aan lol-speak gaan doen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens mooie mannen. Maar het enige dat ik dan denk ik: als ik er zo uit zou zien dat zou ik echt veel lekkere vrouwen gaan pakken.
Niet, heb een relatie met een man.quote:
Eigenlijk wel.. Kom je ook?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:16 schreef lichtekooi het volgende:
Wie zijn er dan bi?
Moet je hier wonen om alles bij te kunnen houden of zo?
Iemand anders? Ripley is mij te traag met haar antwoord.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat betekent het als je op jouw lijstje staat?
neuh, zo belangrijk is het toch ook weer niet om alle onzin hier bij te houden?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:16 schreef lichtekooi het volgende:
Wie zijn er dan bi?
Ripley is tot op heden te discreet om aan te geven wat ze precies bijhoudt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:17 schreef heksehiel het volgende:
Iemand anders? Ripley is mij te traag met haar antwoord.
Dan heb je een of meerderen uit dit topic gebatst geloof ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Iemand anders? Ripley is mij te traag met haar antwoord.
Welke 2 heeft Heatwave gebatst dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan heb je een of meerderen uit dit topic gebatst geloof ik
Gaat je niets aanquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Welke 2 heeft Heatwave gebatst dan?
Je kunt mooie vrouwen ook pakken, als je veel geld hebtquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens mooie mannen. Maar het enige dat ik dan denk ik: als ik er zo uit zou zien dat zou ik echt veel lekkere vrouwen gaan pakken.
Ja, wie?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:16 schreef lichtekooi het volgende:
Wie zijn er dan bi?
Zonde van het geld. Dat kan ik wel beter besteden!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:22 schreef Lub_ya het volgende:
Je kunt mooie vrouwen ook pakken, als je veel geld hebt
ik zou geen flauw idee hebben en kan me ook niet veel schelen eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Welke 2 heeft Heatwave gebatst dan?
Ik denk dat ik wel goed zit met mijn ideequote:
Dat zijn knappe vrouwen, geen mooiequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:22 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Je kunt mooie vrouwen ook pakken, als je veel geld hebt
Nou probleem opgelostquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonde van het geld. Dat kan ik wel beter besteden!
Wat leuk!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan heb je een of meerderen uit dit topic gebatst geloof ik
Er was sowieso geen probleem hoor...quote:
tjaquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn knappe vrouwen, geen mooie.
Volgens de OP niet, maar slowchatten is ook verbodenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef lichtekooi het volgende:
Is dit dan het dating topic eigenlijk?
Nou er waren wat stelletjes van hier, maar inmiddels zijn die weer uit elkaar of komen hier niet meer volgens mij. En dit is een soort date topic ja want volgens mij zijn er elke week meets tegenwoordig. Maar dat weet ik eigenlijk ook niet want daar houd ik me ook niet mee bezigquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Wat leuk!
Dus een neuk lijstje
Is er ook een relatie of ex lijstje, of is dat hetzelfde?
Er waren wel stelletjes, ik weet alleen niet meer wie... Kenden die elkaar ook van hier? Is dit dan het dating topic eigenlijk?
okquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er was sowieso geen probleem hoor...
Achter die connecties mag je zelf komenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef lichtekooi het volgende:
Dus een neuk lijstje
Is er ook een relatie of ex lijstje, of is dat hetzelfde?
Er waren wel stelletjes, ik weet alleen niet meer wie... Kenden die elkaar ook van hier? Is dit dan het dating topic eigenlijk?
Volgens mij zeggen ze niksquote:
Hmmm, jammer van de TT dan...ben ik hier voor niets naar toegelokt!quote:
We laten het hier aan de bi's zelf over, om voor zichzelf te pratenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We laten het hier aan de bi's zelf over, om voor zichzelf te praten
Ik weet er een die uit is. En ik weet dat JB Een helft is, maar niet met wiequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Achter die connecties mag je zelf komen![]()
Geen datingtopic, maar ik geloof dat de stelletjes elkaar wel van hier kennen
hou je het echt nog steeds bij?!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef Ripley het volgende:
Ik was even eten. Ik hou eens lijstje bij omdat het wel geinig is om te weten. En als HW niet wil vertellen welke 2 dan vertel ik het ook nietMaar het is wel vrij bekend welke volgens mij
JB en Adolecensquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik weet er een die uit is. En ik weet dat JB Een helft is, maar niet met wieEn dat weet ik ook alleen omdat ik het al eerder vroeg en ik niet wist wie JB was maar het wel moest weten volgens iemand en toen heb ik in haar fotoboek gekeken.
Dit zeg ik alleen uit verveling omdat iedereen eten is.
Maar er zit ook een sletjes score bij.. wie slet momenteel met wie aan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
JB en Adolecens
Kwaak en Murmeli waren een setje inderdaadRight now is de stelletjes score wat mager dus
hihihi, w8 dan effe misschien worden er andere naar toegeloktquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Hmmm, jammer van de TT dan...ben ik hier voor niets naar toegelokt!
ook benieuwdquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar er zit ook een sletjes score bij.. wie slet momenteel met wie aan?
Hou je het alleen bij als het hier tot stand gekomen of ook als er ooit iets gebeurd is tussen twee users, zonder dat dat met deze episode van de Singles reeks te maken heeft?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef Ripley het volgende:
Ik was even eten. Ik hou eens lijstje bij omdat het wel geinig is om te weten. En als HW niet wil vertellen welke 2 dan vertel ik het ook nietMaar het is wel vrij bekend welke volgens mij
Ik was eerderquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Lekker verwarrend jullie avatar.
O ja dat was hetquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
JB en Adolecens
Kwaak en Murmeli waren een setje inderdaadRight now is de stelletjes score wat mager dus
Rode motoren zijn snellerquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat klopt.Wat is dat bij een motorpak, veel hebben iets met rood.
Rode zijn snellerquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat klopt.Wat is dat bij een motorpak, veel hebben iets met rood.
Mn zus is nu al 3 jaar samen met een amerikaan (half jaar getrouwd inmiddels).. ook via internet leren kennenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
O ja dat was hetdank je.
Ik vindt het wel grappig dat mensen kenelijk nog best vaak via internet dingen afspreken. Of is dat beeld nou vertekent op fok?
Hmmm ligt aan de persoon. Ik spreek nooit wat af eigenlijk via internet. Heeeeeel af en toe is er eens een keer een uitzondering.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
O ja dat was hetdank je.
Ik vindt het wel grappig dat mensen kenelijk nog best vaak via internet dingen afspreken. Of is dat beeld nou vertekent op fok?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:39 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Rode motoren zijn sneller
Ik zal wel ff kijken of ik wat anders heb
Jullie zeggen ook nog hetzelfde.quote:
Komt vaker voor hoor!! twee vriendinnen hebben ook zo een relatie gekregenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
O ja dat was hetdank je.
het komt wel regelmatig voor idd, maar ik begin er nie meer aan denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Mn zus is nu al 3 jaar samen met een amerikaan (half jaar getrouwd inmiddels).. ook via internet leren kennen
komt veel voor!
ik met voorkeur naar vrouwen... maar af en toe een man nemen sla ik niet afquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:16 schreef lichtekooi het volgende:
Wie zijn er dan bi?
bang dat ik hard bijt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:42 schreef Flena het volgende:
[..]
het komt wel regelmatig voor idd, maar ik begin er nie meer aan denk ik
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik met voorkeur naar vrouwen... maar af en toe een man nemen sla ik niet af
hoi trouwens
Hey KZ!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoi trouwens
Hoi Knuffelzachtquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoi trouwens
Is algemeen bekend tochquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Jullie zeggen ook nog hetzelfde.
We zijn beiden bekend met de feiten blijkbaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Jullie zeggen ook nog hetzelfde.
Ik weet het niet, ik krijg geen updates meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar er zit ook een sletjes score bij.. wie slet momenteel met wie aan?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik krijg geen updates meer
Ik doe heul niets met Fok!sters... moet weer eens verandering in komenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik krijg geen updates meer
zou nog best es waar kunnen zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:49 schreef Ofresca het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)n-mannen-dommer.html
Oh my god.
en dat noemt zich het sterkere geslacbhtquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:49 schreef Ofresca het volgende:
Oh my god.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoi trouwens
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe heul niets met Fok!sters... moet weer eens verandering in komen
Goeie vragen! Vertel eens snuitquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:51 schreef lichtekooi het volgende:
[..]met wie zou jij dat willen dan?
En puur fisiek of ook een relatie?
(of zijn dat ook verschillende lijstjes?)
My thoughts, exactly.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:49 schreef Ofresca het volgende:
Oh my god.
Met wie?! dat ga ik heul niet hier spammen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:51 schreef lichtekooi het volgende:
[..]met wie zou jij dat willen dan?
En puur fisiek of ook een relatie?
(of zijn dat ook verschillende lijstjes?)
iig iemand blijquote:
Hoe was het ook alweer, bij mannen moest je het aantal verdubbelen? 3 tot 4 dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met wie?! dat ga ik heul niet hier spammen!![]()
maar er zijn er wel 1 of 2 waar ik geen nee tegen zeg bij een wilde nacht. Relaties, nee, dat voorlopig even niet
Geloof er niets van.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe heul niets met Fok!sters... moet weer eens verandering in komen
Hoi KZ.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoi trouwens
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar er zijn er wel 1 of 2 waar ik geen nee tegen zeg bij een wilde nacht. Relaties, nee, dat voorlopig even niet
Zo krijg je nooit een wilde nacht natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kan ik 'm beter heel gauw weghalen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik krijg daar het gevoel:
Ga je achter op mijn motor mee, jij lekkere gay!
bij
RrrRrr.quote:
lolquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:49 schreef Ofresca het volgende:
Oh my god.
Op der ruggetje leggen enquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo krijg je nooit een wilde nacht natuurlijkNamen en rugnummers
ja ik ben het zelf... mag dat niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
RrrRrr..
Geen persoon erbij is altijd wel handig, ookal was jij het waarschijnlijk zelf en bij Jonkel ook.
Hey D_H, beantwoord jij die vragen voor snuit eens dan. Kan ie zien dat het echt niet zo moeilijk isquote:
Rip en .....?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey D_H, beantwoord jij die vragen voor snuit eens dan. Kan ie zien dat het echt niet zo moeilijk is
Vice versa hoor wijffie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar anders zou ik Kluts doen
Oh...quote:
Als iemand zo tegen mij zou praten zou ik al niet meer willen.quote:
niet iedereen waardeert de geneugten van een vrouwquote:
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:02 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Als iemand zo tegen mij zou praten zou ik al niet meer willen.
Is daar niet een eigen topic over of zo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
niet iedereen waardeert de geneugten van een vrouw
Dat is het voordeel van man zijn. Je laat haar gewoon de rest van de avond pijpen zodat je eventueel stompzinnig geleuter niet meer aan hoeft te horen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:02 schreef lichtekooi het volgende:
niet dat ik weet... er is wel een lesbi sc ofzo... maar daar is geen drol aanquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Is daar niet een eigen topic over of zo?
Nog niet kunnen vinden namelijk...
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:03 schreef KudFokker het volgende:
Back
Wel leuk trouwens Lichtekooi, dat je het gisteren leuk vond!
quote:
Daar hoef je geen man voor te zijn hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van man zijn. Je laat haar gewoon de rest van de avond pijpen zodat je eventueel stompzinnig geleuter niet meer aan hoeft te horen.
Zo bedoelde ik het niet.quote:
Krijg ik niet eens een kusjequote:
Want?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:02 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Handig, maar likken kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van man zijn. Je laat haar gewoon de rest van de avond pijpen zodat je eventueel stompzinnig geleuter niet meer aan hoeft te horen.
quote:
Aah, ben gelukkig totaal niet moeilijk, denk ikquote:
Fout gedachtquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.Het ging bij mij er meer om dat jullie beide iets roods aan hadden en het motor gebonden was. Dacht dat jij je foto wat had ingezoomd en een helm op had gezet.
Ik vindt wijfje een stom woord.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:10 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Handig, maar likken kan ook natuurlijk.
Denk jij dat vrouwen als ze samen seks hebben meer praten?
Ow, wijffie vind ik wel lief eigenlijkquote:
Volgens mij is dat andersom dan hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoi trouwens
ik volg je ff nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat andersom dan hoor
Ik woon op de markt en makrtmannen zeggen inderdaad vaak wijffie of lieverd. Of buuf.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik vind wijfie/wijfje beetje marktachtig.
Ja in A'dam wrs welquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, wijffie vind ik wel lief eigenlijk
Zolang het maar geen moppie is of zo
Lieverd en buuf zou ik dan minder erg vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik woon op de markt en makrtmannen zeggen inderdaad vaak wijffie of lieverd. Of buuf.
Buuf vind ik een raar woord. Net als 'bammetje'.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lieverd en buuf zou ik dan minder erg vinden.
ik denk dat ik al meer mannen heb gehad dan jij vrouwenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Denk er maar over na
voor stotteraars is het rete handig zulke wordenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Buuf vind ik een raar woord. Net als 'bammetje'.
Zeg gewoon het hele woord!
Show me that chicktionaryquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik denk dat ik al meer mannen heb gehad dan jij vrouwen
"zeg buuf, ik smeer zo een bammetje voor je. Eerst even wat afmaken op de compu, dan kom ik naar beneden wijffie!"quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
voor stotteraars is het rete handig zulke worden
maar noem jij ook altijd iedereen bij de complete naam? het is gewoon makkelijker.... doe soms ook wel es
Verkleinwoorden zijn sowiesoquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:18 schreef capricia het volgende:
Buuf vind ik een raar woord. Net als 'bammetje'.
Zeg gewoon het hele woord!
chickies zijn pas 3 waarvan 2 echt mooie vrouwen mja daar ben ik ook nog niet zo heul lang mee bezigquote:
dan moeten we je maar Anouk noemen ipv noukquote:
En wat heeft jou zover gekregen dan je dan opeens interesse in vrouwen had?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
chickies zijn pas 3 waarvan 2 echt mooie vrouwen mja daar ben ik ook nog niet zo heul lang mee bezig
En die derde was een lelijke hork?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
chickies zijn pas 3 waarvan 2 echt mooie vrouwen mja daar ben ik ook nog niet zo heul lang mee bezig
als ik amsterdammer was geweest zeker zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:21 schreef capricia het volgende:
[..]
"zeg buuf, ik smeer zo een bammetje voor je. Eerst even wat afmaken op de compu, dan kom ik naar beneden wijffie!"
de 1e is niet knap ofzo maar wl leuk... de 3e is mooi... (vraag mrbox maarquote:
me erkenning dat ik vrouwen eigenlijk ook wel erug leuk vind en dat ik daar maar eens op moest gaan richtenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef capricia het volgende:
[..]
En wat heeft jou zover gekregen dan je dan opeens interesse in vrouwen had?
Vertel, boxquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de 1e is niet knap ofzo maar wl leuk... de 3e is mooi... (vraag mrbox maar)
je wordt het niet, je bent het al. Alleen ga je het erkennenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Het lijkt me echt bijzonder pijnlijk, dat wanneer je een relatie met een meisje / vrouw hebt...
Je er totaal niks van bakt in bed, dat ze het uitmaakt en daarno opeens lesbi / biseksueel wordt
Gelukkig. Hier wel prima. Vanavond bij mijn oma eten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Werken, maar ja, vermaak me wel![]()
daar?
Alsof dat er iets mee te maken heeft...dat is nog de grootste fail als je zo denkt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Het lijkt me echt bijzonder pijnlijk, dat wanneer je een relatie met een meisje / vrouw hebt...
Je er totaal niks van bakt in bed, dat ze het uitmaakt en daarno opeens lesbi / biseksueel wordt
ik heb liever wijffie dan moppiequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Moppie is bijna mijn standaard.....
hopelijk ben je de enige die zo denkt
doodnormale woorden als je het mij vraagtquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik woon op de markt en makrtmannen zeggen inderdaad vaak wijffie of lieverd. Of buuf.
Ik bedoel dus alles waar "je" en "tje" achtergezet wordt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan moeten we je maar Anouk noemen ipv nouk
hij is nog jong en onervarenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Alsof dat er iets mee te maken heeft...dat is nog de grootste fail als je zo denkt!
Moppie is zo'n barkeepersterm.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Moppie is echt niet te doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
aahhh dus mijn mail adres vind je verschrikkelijk?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus alles waar "je" en "tje" achtergezet wordt.
das lief van jequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig. Hier wel prima. Vanavond bij mijn oma eten.
Ja vrouwen heb je wel een goede smaak inquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben geen lesbi... ben bi. en heb ontdekt dat ik voorkeur heb naar vrouwen heb maar een man op z'n tijd in mijn bed heb ik heel geen bezwaar tegen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja vrouwen heb je wel een goede smaak inmaar ben je nog niet zo lang lesbi ?
Als het knufje@hotmail.com is wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahhh dus mijn mail adres vind je verschrikkelijk?
Wat jij in je mailadres zet moet je zelf wetenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
aahhh dus mijn mail adres vind je verschrikkelijk?
ghehe, de mijne mag je niet radenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als het knufje@hotmail.com is wel ja
hehe, senioren en techniekquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik moet haar helpen met haar TomTom in ruil daarvoor krijg ik eten.
zoals ik net al zei, das lief van jequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik moet haar helpen met haar TomTom in ruil daarvoor krijg ik eten.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als het knufje@hotmail.com is wel ja
Alletwee niet mijn voorkeur, maar als ik zou moeten kiezen heb ik inderdaad liever een marktkoopman. Barkeepers neuken zich hun hele clientele door.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
mop kan wel?![]()
en jij hebt dus liever een marktkoopman dan een barkeeper
of jij legt het verkeerd uitquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
hehe, senioren en techniek
Ik moest mijn oma ook 3.000x uitleggen hoe de tomtom / dvd speler / pc werkt
Jep dat was wel lekker dingquote:
Verwarrend altijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben geen lesbi... ben bi. en heb ontdekt dat ik voorkeur heb naar vrouwen heb maar een man op z'n tijd in mijn bed heb ik heel geen bezwaar tegen...
meerdere exen hebben voor mij muppet als bijnaam gehadquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef lichtekooi het volgende:
Mijn ene ex noemden me altijd meisje en een noemde me altijd bij mijn naam, maar de eerste weg meestal kippetje of bubbels. Bubbels heb ik nooit geweten waarom.
dat is ze nog steeds... en als het mee zit zie ik haar zaterdagaaf/zondagquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep dat was wel lekker ding![]()
![]()
[..]
Verwarrend altijd![]()
Ik heb 4 jaar in een auto accesoire winkel gewerkt dus weet hoe die dingen werkenquote:
Rebel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:22 schreef Belsezar het volgende:
Pffff, vandaag is niks anders dan gisteren op kantoor, zucht...
Mijn koosnaampjes waren prinses, tijgertje of lieffiequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
meerdere exen hebben voor mij muppet als bijnaam gehad
Ach, zolang het geen Kermit is of zo...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
meerdere exen hebben voor mij muppet als bijnaam gehad
Er was toch ook al iemand op je werk die het niet snapte?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar in een auto accesoire winkel gewerkt dus weet hoe die dingen werken
En zit al 5 jaar in de ICT, dus dat moet ook geen probleem zijn
Ik denk dat ik te snel ga met uitleggen, en het moet in Jip & Janneke taal
Niets mis met mannen met ervaringquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alletwee niet mijn voorkeur, maar als ik zou moeten kiezen heb ik inderdaad liever een marktkoopman. Barkeepers neuken zich hun hele clientele door.
Dan is de voorraad al zo goed als op zeker?quote:
Ow dat is nog bezigquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat is ze nog steeds... en als het mee zit zie ik haar zaterdagaaf/zondag
Opzich zegt dat weinig KFquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar in een auto accesoire winkel gewerkt dus weet hoe die dingen werken
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is de voorraad al zo goed als op zeker?
Ja zo'n arts van 120 jaar oudquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Er was toch ook al iemand op je werk die het niet snapte?
veel typvauten makenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
Gadverdamme, anders word je in de laatste weken nog even gebruikt als typslaafje voor de directeur
Ik heb een generatorquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb ik nog wel een ruime voorraad voor jequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alletwee niet mijn voorkeur, maar als ik zou moeten kiezen heb ik inderdaad liever een marktkoopman. Barkeepers neuken zich hun hele clientele door.
Nja, ik werkte op commissie en zat daardoor nooit krap zeg maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat is nog bezigTof !
![]()
[..]
Opzich zegt dat weinig KF
maar laat jij het zien of laat je ze zelf overal op drukken en vertel je wat ze moeten doen? zeker bij oudere is de laatste beste manier en snelste manier om ze dingen te leren....quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
das waar... maar ben soort van "pechvogel" dus verpruts nog wel es dingen en vandaar dus iedereen met muppet kwamquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach, zolang het geen Kermit is of zo...
Bengeltjelief!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
![]()
Gisteren was het toch minder druk dan eergisteren?
Nou, ik vind mailadressen toch ook wel wat zeggen hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat jij in je mailadres zet moet je zelf weten
en voornaam@achternaam.nl ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik vind mailadressen toch ook wel wat zeggen hoor.
Een man met Bosmongool@hotmail.com is toch wat minder aantrekkelijk. Of van die mensen met een gezamenlijke e-mail: wendyenrichard@hotmail.com.
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man met Bosmongool@hotmail.com is toch wat minder aantrekkelijk. Of van die mensen met een gezamenlijke e-mail: wendyenrichard@hotmail.com.![]()
het meeste is telefonisch...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar laat jij het zien of laat je ze zelf overal op drukken en vertel je wat ze moeten doen? zeker bij oudere is de laatste beste manier en snelste manier om ze dingen te leren....
[..]
das waar... maar ben soort van "pechvogel" dus verpruts nog wel es dingen en vandaar dus iedereen met muppet kwam
ook liefie, meissie en elmo e.d. heb ik als koosnaampjes gehad
niets mis met de naam wendyquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man met Bosmongool@hotmail.com is toch wat minder aantrekkelijk. Of van die mensen met een gezamenlijke e-mail: wendyenrichard@hotmail.com.
Waarquote:
Ja dat is waar...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
KLBquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heb ik ook, voor sollicitaties e.d.quote:
Vooral dat laatste is om te kotsen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan een aparte erbij als ze een kind krijgenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is om te kotsen.
Nog erger, een hyve samen.
Ja, thanks nog! Helemaal vergeten wat terug te sturen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En dan een aparte erbij als ze een kind krijgen
Was het trouwens wat je bedoelde met dat dance feest wat ik je stuurde?
Ik zou willen dat ik zo zwaar verliefd op iemand was, dat ik met hem samen een hyve zou willen aanmakenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoop maar in godsnaam dat ie me daar dan vanaf praat, mocht het ooit zover komen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo zwaar verliefd op iemand was, dat ik met hem samen een hyve zou willen aanmaken
Waar ging het over ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:47 schreef HeatWave het volgende:
http://www.renideboer.nl/
Zij gaf trouwens net de lezing bij ons in de vergaderzaal, boeiend verhaal moet ik zeggen.
Haar ziekte, MS, ze zit ook in een rolstoel. Leuke meid verder, goedlachs etc. EN een leuke spreekster.quote:
ik denk niet dat ik ooit zooooo verliefd word dat ik spontaan een gedeelde hyve wilquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik zo zwaar verliefd op iemand was, dat ik met hem samen een hyve zou willen aanmaken
Vergeten nog welquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, thanks nog! Helemaal vergeten wat terug te sturen.
Maar we gaan ff kijken.
forum.fok.nl bedoel je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef Kluts het volgende:
Nog erger: Stelletjes met een eigen website.
Een hyve is sneller verwijderd dan een tattooquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoop maar in godsnaam dat ie me daar dan vanaf praat, mocht het ooit zover komen.
Ik hoop dat ie me van de trap duwt als ik ooit zoiets wil doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik hoop maar in godsnaam dat ie me daar dan vanaf praat, mocht het ooit zover komen.
Ik wou het anders net wel voorstellen, lijkt me enig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, you know me.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vergeten nog wel
Geen probleemIk hoor het wel.
Dat is toch een spierziektequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haar ziekte, MS, ze zit ook in een rolstoel. Leuke meid verder, goedlachs etc. EN een leuke spreekster.
"Waar zijn de vakantiefoto's?"quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef Kluts het volgende:
Nog erger is een pasgeboren baby met een eigen hyvequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef Kluts het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie me van de trap duwt als ik ooit zoiets wil doen
Ow ja, heb ik een keer gehad - ik scharrelde met een jongen die Frits hartje bianca als tattoo bleek te hebben. Binnen een weekw as het overquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Een hyve is sneller verwijderd dan een tattoo
En al helemaal als die ouders namens die baby terug gaan krabbelen in koesie koesie taalquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nog erger is een pasgeboren baby met een eigen hyve
En hij heet Jan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow ja, heb ik een keer gehad - ik scharrelde met een jongen die Frits hartje bianca als tattoo bleek te hebben. Binnen een weekw as het over
Nee, een ontsteking in de hersenen waardoor het zenuwstelsel niet meer goed werkt.quote:
Tussen jou en hem of tussen Frits en Biancaquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow ja, heb ik een keer gehad - ik scharrelde met een jongen die Frits hartje bianca als tattoo bleek te hebben. Binnen een weekw as het over
Doen mensen dat?????????????quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En al helemaal als die ouders namens die baby terug gaan krabbelen in koesie koesie taal!
Ik heb wat gehad met een jongen die de naam van zijn zusje als tattoo had. Mwah, dat ging nog.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tussen mij en hemquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tussen jou en hem of tussen Frits en Bianca?
had kadootje verstuurd via internet naar mijn nichtje voor haar pas geboren zoontje kreeg ik dus mailtje namens hem terug... in baby taal en alquote:
maar hij dacht eraan.... das al heel watquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tussen mij en hem
En toen stuurde ie me 3 maanden later opeens een bos bloemen voor mijn verjaardag. Een week te vroeg
Waarom sommige mensen zodra ze een kind krijgen veranderen in domme wezens die alleen over hun kind kunnen praten is me een raadsel.quote:
En zich uit in verlamde spieren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een ontsteking in de hersenen waardoor het zenuwstelsel niet meer goed werkt.
Nee, het verdwijnen van insulerend myeline rond zenuwbanen waardoor het zenuwstelsel niet goed kan communiceren. Geen ontsteking.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een ontsteking in de hersenen waardoor het zenuwstelsel niet meer goed werkt.
Klopt helemaalquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, you know me.
Chaotisch is my middle name.
En dan zo'n grappig bedoelde ooievaar door het raam om de buurt te laten weten dat ze geworpen hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom sommige mensen zodra ze een kind krijgen veranderen in domme wezens die alleen over hun kind kunnen praten is me een raadsel.
Haar letterlijke woorden, en ze is patient EN ambassasdeurquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nee, het verdwijnen van insulerend myeline rond zenuwbanen waardoor het zenuwstelsel niet goed kan communiceren. Geen ontsteking.
quote:
Nou daar kan ik nog een beetje de lol van inzienquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
had kadootje verstuurd via internet naar mijn nichtje voor haar pas geboren zoontje kreeg ik dus mailtje namens hem terug... in baby taal en al
Kinderen vragen zoveel aandacht, dat er geen tijd overblijft voor iets anders.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Kluts het volgende:
Waarom sommige mensen zodra ze een kind krijgen veranderen in domme wezens die alleen over hun kind kunnen praten is me een raadsel.
Anders mij welquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aaah doe normaal, dan ga je echt te verquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
had kadootje verstuurd via internet naar mijn nichtje voor haar pas geboren zoontje kreeg ik dus mailtje namens hem terug... in baby taal en al
Misschien is dat de makkelijke uitleg voor leken. Een ontsteking zou insinueren dat je er nog wel wat aan zou kunnen doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haar letterlijke woorden, en ze is patient EN ambassasdeur.
Moet je gewoon tegen dat kind tekeer gaan of hij zijn rijbewijs bij een pakkie boter gekregen heeftquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders mij wel.
De wereld is ineens beperkt tot 1 ding, de rest is irrelavant. Das niet zo erg ware het niet dat ze bijv boos op JOU worden als zij met hun kinderwagen tegen JOUW schenen aanrijden.....
Idd. En dan van die msnteksten als Pietje heeft vandaag zijn eerste wortel gegeten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders mij wel.
De wereld is ineens beperkt tot 1 ding, de rest is irrelavant. Das niet zo erg ware het niet dat ze bijv boos op JOU worden als zij met hun kinderwagen tegen JOUW schenen aanrijden.....
Tja, verwarrend. Een ontsteking in de hersenen is iets heel anders.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haar letterlijke woorden, en ze is patient EN ambassasdeur.
Als je al omkijkt om te kijken wat het was heb je al ruziequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Moet je gewoon tegen dat kind tekeer gaan of hij zijn rijbewijs bij een pakkie boter gekregen heeft
Vooral de 'jonge' oudersquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel eens jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. En dan van die msnteksten als Pietje heeft vandaag zijn eerste wortel gegeten.
Who gives a fuck!
Kinderen zijn vooral irritant vanwege hun ouders.
vergis me... mijn neefje spreekt al nederlands op de grote mensen manier maar dit is het mailtje:quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aaah doe normaal, dan ga je echt te ver
Dat verklaard ook waarom sommige kinderen zo godvergeten lelijk zijn, door die botsing met het raamquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:59 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja, verwarrend. Een ontsteking in de hersenen is iets heel anders.
Welke vereniging is ze ambassadeur? Er zijn er nog al wat.
quote:Daarnaast werk ik voor de stichting MS research en ben ik international actief als lid van de Multiple Sclerosis International Federation (MSIF)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |