Vertel, boxquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de 1e is niet knap ofzo maar wl leuk... de 3e is mooi... (vraag mrbox maar)
je wordt het niet, je bent het al. Alleen ga je het erkennenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Het lijkt me echt bijzonder pijnlijk, dat wanneer je een relatie met een meisje / vrouw hebt...
Je er totaal niks van bakt in bed, dat ze het uitmaakt en daarno opeens lesbi / biseksueel wordt
Gelukkig. Hier wel prima. Vanavond bij mijn oma eten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
Werken, maar ja, vermaak me wel![]()
daar?
Alsof dat er iets mee te maken heeft...dat is nog de grootste fail als je zo denkt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
Het lijkt me echt bijzonder pijnlijk, dat wanneer je een relatie met een meisje / vrouw hebt...
Je er totaal niks van bakt in bed, dat ze het uitmaakt en daarno opeens lesbi / biseksueel wordt
ik heb liever wijffie dan moppiequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Moppie is bijna mijn standaard.....
hopelijk ben je de enige die zo denkt
doodnormale woorden als je het mij vraagtquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik woon op de markt en makrtmannen zeggen inderdaad vaak wijffie of lieverd. Of buuf.
Ik bedoel dus alles waar "je" en "tje" achtergezet wordt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
dan moeten we je maar Anouk noemen ipv nouk
hij is nog jong en onervarenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Alsof dat er iets mee te maken heeft...dat is nog de grootste fail als je zo denkt!
Moppie is zo'n barkeepersterm.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Moppie is echt niet te doenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
aahhh dus mijn mail adres vind je verschrikkelijk?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus alles waar "je" en "tje" achtergezet wordt.
das lief van jequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gelukkig. Hier wel prima. Vanavond bij mijn oma eten.
Ja vrouwen heb je wel een goede smaak inquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
chickies zijn pas 3 waarvan 2 echt mooie vrouwen mja daar ben ik ook nog niet zo heul lang mee bezig
ben geen lesbi... ben bi. en heb ontdekt dat ik voorkeur heb naar vrouwen heb maar een man op z'n tijd in mijn bed heb ik heel geen bezwaar tegen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja vrouwen heb je wel een goede smaak inmaar ben je nog niet zo lang lesbi ?
Als het knufje@hotmail.com is wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
aahhh dus mijn mail adres vind je verschrikkelijk?
Wat jij in je mailadres zet moet je zelf wetenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
aahhh dus mijn mail adres vind je verschrikkelijk?
ghehe, de mijne mag je niet radenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als het knufje@hotmail.com is wel ja
hehe, senioren en techniekquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik moet haar helpen met haar TomTom in ruil daarvoor krijg ik eten.
zoals ik net al zei, das lief van jequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik moet haar helpen met haar TomTom in ruil daarvoor krijg ik eten.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als het knufje@hotmail.com is wel ja
Alletwee niet mijn voorkeur, maar als ik zou moeten kiezen heb ik inderdaad liever een marktkoopman. Barkeepers neuken zich hun hele clientele door.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef rival het volgende:
[..]
mop kan wel?![]()
en jij hebt dus liever een marktkoopman dan een barkeeper
of jij legt het verkeerd uitquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
hehe, senioren en techniek
Ik moest mijn oma ook 3.000x uitleggen hoe de tomtom / dvd speler / pc werkt
Jep dat was wel lekker dingquote:
Verwarrend altijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben geen lesbi... ben bi. en heb ontdekt dat ik voorkeur heb naar vrouwen heb maar een man op z'n tijd in mijn bed heb ik heel geen bezwaar tegen...
meerdere exen hebben voor mij muppet als bijnaam gehadquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef lichtekooi het volgende:
Mijn ene ex noemden me altijd meisje en een noemde me altijd bij mijn naam, maar de eerste weg meestal kippetje of bubbels. Bubbels heb ik nooit geweten waarom.
dat is ze nog steeds... en als het mee zit zie ik haar zaterdagaaf/zondagquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep dat was wel lekker ding![]()
![]()
[..]
Verwarrend altijd![]()
Ik heb 4 jaar in een auto accesoire winkel gewerkt dus weet hoe die dingen werkenquote:
Rebel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:22 schreef Belsezar het volgende:
Pffff, vandaag is niks anders dan gisteren op kantoor, zucht...
Mijn koosnaampjes waren prinses, tijgertje of lieffiequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
meerdere exen hebben voor mij muppet als bijnaam gehad
Ach, zolang het geen Kermit is of zo...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
meerdere exen hebben voor mij muppet als bijnaam gehad
Er was toch ook al iemand op je werk die het niet snapte?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar in een auto accesoire winkel gewerkt dus weet hoe die dingen werken
En zit al 5 jaar in de ICT, dus dat moet ook geen probleem zijn
Ik denk dat ik te snel ga met uitleggen, en het moet in Jip & Janneke taal
Niets mis met mannen met ervaringquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alletwee niet mijn voorkeur, maar als ik zou moeten kiezen heb ik inderdaad liever een marktkoopman. Barkeepers neuken zich hun hele clientele door.
Dan is de voorraad al zo goed als op zeker?quote:
Ow dat is nog bezigquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat is ze nog steeds... en als het mee zit zie ik haar zaterdagaaf/zondag
Opzich zegt dat weinig KFquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar in een auto accesoire winkel gewerkt dus weet hoe die dingen werken
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan is de voorraad al zo goed als op zeker?
Ja zo'n arts van 120 jaar oudquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Er was toch ook al iemand op je werk die het niet snapte?
veel typvauten makenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
Gadverdamme, anders word je in de laatste weken nog even gebruikt als typslaafje voor de directeur
Ik heb een generatorquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb ik nog wel een ruime voorraad voor jequote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Alletwee niet mijn voorkeur, maar als ik zou moeten kiezen heb ik inderdaad liever een marktkoopman. Barkeepers neuken zich hun hele clientele door.
Nja, ik werkte op commissie en zat daardoor nooit krap zeg maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow dat is nog bezigTof !
![]()
[..]
Opzich zegt dat weinig KF
maar laat jij het zien of laat je ze zelf overal op drukken en vertel je wat ze moeten doen? zeker bij oudere is de laatste beste manier en snelste manier om ze dingen te leren....quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
das waar... maar ben soort van "pechvogel" dus verpruts nog wel es dingen en vandaar dus iedereen met muppet kwamquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach, zolang het geen Kermit is of zo...
Bengeltjelief!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.![]()
![]()
Gisteren was het toch minder druk dan eergisteren?
Nou, ik vind mailadressen toch ook wel wat zeggen hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat jij in je mailadres zet moet je zelf weten
en voornaam@achternaam.nl ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik vind mailadressen toch ook wel wat zeggen hoor.
Een man met Bosmongool@hotmail.com is toch wat minder aantrekkelijk. Of van die mensen met een gezamenlijke e-mail: wendyenrichard@hotmail.com.
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man met Bosmongool@hotmail.com is toch wat minder aantrekkelijk. Of van die mensen met een gezamenlijke e-mail: wendyenrichard@hotmail.com.![]()
het meeste is telefonisch...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar laat jij het zien of laat je ze zelf overal op drukken en vertel je wat ze moeten doen? zeker bij oudere is de laatste beste manier en snelste manier om ze dingen te leren....
[..]
das waar... maar ben soort van "pechvogel" dus verpruts nog wel es dingen en vandaar dus iedereen met muppet kwam
ook liefie, meissie en elmo e.d. heb ik als koosnaampjes gehad
niets mis met de naam wendyquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Een man met Bosmongool@hotmail.com is toch wat minder aantrekkelijk. Of van die mensen met een gezamenlijke e-mail: wendyenrichard@hotmail.com.
Waarquote:
Ja dat is waar...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
KLBquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |