Hoe was het ook alweer, bij mannen moest je het aantal verdubbelen? 3 tot 4 dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met wie?! dat ga ik heul niet hier spammen!![]()
maar er zijn er wel 1 of 2 waar ik geen nee tegen zeg bij een wilde nacht. Relaties, nee, dat voorlopig even niet
Geloof er niets van.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik doe heul niets met Fok!sters... moet weer eens verandering in komen
Hoi KZ.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik met voorkeur naar vrouwen... maar af en toe een man nemen sla ik niet af
hoi trouwens
Waarom niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar er zijn er wel 1 of 2 waar ik geen nee tegen zeg bij een wilde nacht. Relaties, nee, dat voorlopig even niet
Zo krijg je nooit een wilde nacht natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kan ik 'm beter heel gauw weghalen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik krijg daar het gevoel:
Ga je achter op mijn motor mee, jij lekkere gay!
bij
RrrRrr.quote:
lolquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:49 schreef Ofresca het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)n-mannen-dommer.html
Oh my god.
Op der ruggetje leggen enquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo krijg je nooit een wilde nacht natuurlijkNamen en rugnummers
ja ik ben het zelf... mag dat niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
RrrRrr..
Geen persoon erbij is altijd wel handig, ookal was jij het waarschijnlijk zelf en bij Jonkel ook.
Hey D_H, beantwoord jij die vragen voor snuit eens dan. Kan ie zien dat het echt niet zo moeilijk isquote:
Rip en .....?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey D_H, beantwoord jij die vragen voor snuit eens dan. Kan ie zien dat het echt niet zo moeilijk is
Vice versa hoor wijffie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar anders zou ik Kluts doen
Oh...quote:
Als iemand zo tegen mij zou praten zou ik al niet meer willen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |