quote:
Ga maar kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:06 schreef getl0st het volgende:
Die kon ik nog niet
Nu is het mijn beurt om te lachen
Nee, maar wel waarheidquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:08 schreef AirwiN het volgende:
Die TT is geen echte reclame voor de mannen hier he?
Is ook niet nodigquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:08 schreef AirwiN het volgende:
Die TT is geen echte reclame voor de mannen hier he?
Hoe vaak sta jij al op Ripley d'r Singles lijstje?quote:
Dat moet je aan ripley vragenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak sta jij al op Ripley d'r Singles lijstje?
Lub_ya.. your upquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef capricia het volgende:
Hmm, ik ben dan wel niet single, maar voor een bi-seksuele vrouw is er altijd wel een plekje! Vind ik ze hier?
Ben je wel óf niet single?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef capricia het volgende:
Hmm, ik ben dan wel niet single, maar voor een bi-seksuele vrouw is er altijd wel een plekje! Vind ik ze hier?
I stand corrected.quote:
Hoi capriciaquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef capricia het volgende:
Ik zie ook wel eens mooie mannen. Maar het enige dat ik dan denk ik: als ik er zo uit zou zien dat zou ik echt veel lekkere vrouwen gaan pakken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:12 schreef Lub_ya het volgende:
en ik bedoelde niet zo zeer de mooie vrouwen,
ik bedoelde meer totdat je een vrouw ontmoet, waarbij je dat gevoel krijgt,
ja ik zie ook vaak mooie vrouwen, daar wil ik ook niet gelijk iets meedoen
roflc0pt3r soisoisoisoisoi zoiets?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:12 schreef mrbox het volgende:
Mensen die icanhascheezeburger ontdekken![]()
Als ze maar niet aan lol-speak gaan doen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens mooie mannen. Maar het enige dat ik dan denk ik: als ik er zo uit zou zien dat zou ik echt veel lekkere vrouwen gaan pakken.
Niet, heb een relatie met een man.quote:
Eigenlijk wel.. Kom je ook?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:16 schreef lichtekooi het volgende:
Wie zijn er dan bi?
Moet je hier wonen om alles bij te kunnen houden of zo?
Iemand anders? Ripley is mij te traag met haar antwoord.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat betekent het als je op jouw lijstje staat?
neuh, zo belangrijk is het toch ook weer niet om alle onzin hier bij te houden?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:16 schreef lichtekooi het volgende:
Wie zijn er dan bi?
Ripley is tot op heden te discreet om aan te geven wat ze precies bijhoudt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:17 schreef heksehiel het volgende:
Iemand anders? Ripley is mij te traag met haar antwoord.
Dan heb je een of meerderen uit dit topic gebatst geloof ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Iemand anders? Ripley is mij te traag met haar antwoord.
Welke 2 heeft Heatwave gebatst dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan heb je een of meerderen uit dit topic gebatst geloof ik
Gaat je niets aanquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Welke 2 heeft Heatwave gebatst dan?
Je kunt mooie vrouwen ook pakken, als je veel geld hebtquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens mooie mannen. Maar het enige dat ik dan denk ik: als ik er zo uit zou zien dat zou ik echt veel lekkere vrouwen gaan pakken.
Ja, wie?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:16 schreef lichtekooi het volgende:
Wie zijn er dan bi?
Zonde van het geld. Dat kan ik wel beter besteden!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:22 schreef Lub_ya het volgende:
Je kunt mooie vrouwen ook pakken, als je veel geld hebt
ik zou geen flauw idee hebben en kan me ook niet veel schelen eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Welke 2 heeft Heatwave gebatst dan?
Ik denk dat ik wel goed zit met mijn ideequote:
Dat zijn knappe vrouwen, geen mooiequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:22 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Je kunt mooie vrouwen ook pakken, als je veel geld hebt
Nou probleem opgelostquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonde van het geld. Dat kan ik wel beter besteden!
Wat leuk!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dan heb je een of meerderen uit dit topic gebatst geloof ik
Er was sowieso geen probleem hoor...quote:
tjaquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zijn knappe vrouwen, geen mooie.
Volgens de OP niet, maar slowchatten is ook verbodenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef lichtekooi het volgende:
Is dit dan het dating topic eigenlijk?
Nou er waren wat stelletjes van hier, maar inmiddels zijn die weer uit elkaar of komen hier niet meer volgens mij. En dit is een soort date topic ja want volgens mij zijn er elke week meets tegenwoordig. Maar dat weet ik eigenlijk ook niet want daar houd ik me ook niet mee bezigquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Wat leuk!
Dus een neuk lijstje
Is er ook een relatie of ex lijstje, of is dat hetzelfde?
Er waren wel stelletjes, ik weet alleen niet meer wie... Kenden die elkaar ook van hier? Is dit dan het dating topic eigenlijk?
okquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er was sowieso geen probleem hoor...
Achter die connecties mag je zelf komenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef lichtekooi het volgende:
Dus een neuk lijstje
Is er ook een relatie of ex lijstje, of is dat hetzelfde?
Er waren wel stelletjes, ik weet alleen niet meer wie... Kenden die elkaar ook van hier? Is dit dan het dating topic eigenlijk?
Volgens mij zeggen ze niksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |