quote:
Ga maar kijkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:06 schreef getl0st het volgende:
Die kon ik nog niet
Nu is het mijn beurt om te lachen
Nee, maar wel waarheidquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:08 schreef AirwiN het volgende:
Die TT is geen echte reclame voor de mannen hier he?
Is ook niet nodigquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:08 schreef AirwiN het volgende:
Die TT is geen echte reclame voor de mannen hier he?
Hoe vaak sta jij al op Ripley d'r Singles lijstje?quote:
Dat moet je aan ripley vragenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak sta jij al op Ripley d'r Singles lijstje?
Lub_ya.. your upquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef capricia het volgende:
Hmm, ik ben dan wel niet single, maar voor een bi-seksuele vrouw is er altijd wel een plekje! Vind ik ze hier?
Ben je wel óf niet single?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef capricia het volgende:
Hmm, ik ben dan wel niet single, maar voor een bi-seksuele vrouw is er altijd wel een plekje! Vind ik ze hier?
I stand corrected.quote:
Hoi capriciaquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef capricia het volgende:
Ik zie ook wel eens mooie mannen. Maar het enige dat ik dan denk ik: als ik er zo uit zou zien dat zou ik echt veel lekkere vrouwen gaan pakken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:12 schreef Lub_ya het volgende:
en ik bedoelde niet zo zeer de mooie vrouwen,
ik bedoelde meer totdat je een vrouw ontmoet, waarbij je dat gevoel krijgt,
ja ik zie ook vaak mooie vrouwen, daar wil ik ook niet gelijk iets meedoen
roflc0pt3r soisoisoisoisoi zoiets?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:12 schreef mrbox het volgende:
Mensen die icanhascheezeburger ontdekken![]()
Als ze maar niet aan lol-speak gaan doen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens mooie mannen. Maar het enige dat ik dan denk ik: als ik er zo uit zou zien dat zou ik echt veel lekkere vrouwen gaan pakken.
Niet, heb een relatie met een man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |