quote:Cristiano Ronaldo wordt de duurste speler ooit. Manchester United maakt op de officiële website bekend dat het donderdagochtend een bod van Real Madrid van ongeveer 93 miljoen euro heeft geaccepteerd. Ronaldo moet nu nog zelf een akkoord zien te bereiken met Real, maar problemen worden er niet verwacht. De Portugees wordt na Kaká de tweede recordaankoop van Florentino Pérez en vervangt Zinedine Zidane als duurste aankoop ooit. Ook de Fransman was een aankoop van Pérez.
En Wesley, en Raffiequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef Urquhart het volgende:
Mag Ajax dan Huntelaar weer voor een leuk prijsje terugkopen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:46 schreef Rossoneri het volgende:
En Barcalona Barcelona dat volgend seizoen weer kampioen wordt
Ik denk eerder het hele budget van de top 3 van de eredivisie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:48 schreef Afwazig het volgende:
Kansloos inderdaad. De FIFA moet hier echt wat aan doen, nu spenderen clubs gewoon het hele budget van alle middenmoters van de eredivisie bij elkaar aan één speler. 5+6 regel
Het transfer budget wel ja. De begroting niet. 96 miljoen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk eerder het hele budget van de top 3 van de eredivisie.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:53 schreef Kopbal het volgende:
Het is gewoon Ajax maar dan op een iets grotere schaal.
Haha, ik zei Ajax en schaal in 1 zin.![]()
![]()
![]()
Zal wel gebeuren jah. Spaans voetbal is veel harder dan het engelse. En in spanje hebben ze ook een hekel aan ronaldoquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja om over die huilebalk en geldwolf van een Ronaldo maar te zwijgen.
Ik hoop dat hij bij de eerste officiele wedstrijd voor Madrid meteen een verdediger tegenkomt die zijn beide benen breekt![]()
Vuilak !
Die 80 miljoen hebben ze binnen een week terug verdiend aan shirtverkoopquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:56 schreef wise het volgende:
[..]
Zal wel gebeuren jah. Spaans voetbal is veel harder dan het engelse. En in spanje hebben ze ook een hekel aan ronaldo![]()
80mil pond weg gegooid
![]()
![]()
Je kan veel zeggen over Ronaldo, maar niet dat hij niet staat waar hij moet staanquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
Jullie kunnen niet eens 300k lappen voor een amateurspeler uit Polen dus wat kom je doen![]()
Ontopic: Belachelijk idd zoveel geld voor een jankende blaag die er nooit staat wanneer hij er moet staan![]()
En ze zijn ook nog van plan om nog meer spelers te kopenteller staat nu al op 160 miljoen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Alle mensen dus volgend jaar Real kiezen als godmode team met Fifa. PES.
Ik kies altijd Bayernquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Alle mensen dus volgend jaar Real kiezen als godmode team met Fifa.
Alle mensen dus volgend jaar Real kiezen als godmode team met Fifa Football Manager 2009.
CL finale, Crynaldo was nergensquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:07 schreef Agiath het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Ronaldo, maar niet dat hij niet staat waar hij moet staan
Dat dus!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
CL finale, Crynaldo was nergens![]()
CL finale vorig seizoen, Crynaldo was nergens![]()
Portugal EK/WK, behalve dat hij altijd met z'n jankende kop vol in beeld kwam was hij nergens
21 mei 2008quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:13 schreef J.Herrer het volgende:
Alle mensen dus volgend jaar Real kiezen als godmode team met Fifa en FootballManager 2010.
Hij speelde een teringslechte wedstrijd toen.... Herrer heeft gelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
21 mei 2008
Manchester United -Chelsea (1-1)
Doelpuntenmakers: Ronaldo, Lampard.
Homo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die voetbal haters homo's noemen.
Zonder ronaldo was ManU sowieso nooit in die finales belandquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
CL finale, Crynaldo was nergens![]()
Portugal EK/WK, behalve dat hij altijd met z'n jankende kop vol in beeld kwam was hij nergens
/care. Zonder zijn doelpunt had Man. United die finale verloren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij speelde een teringslechte wedstrijd toen.... Herrer heeft gelijk.
Zlatan gaat naar Barca, ik zie Real wel Villa kopenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:17 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
Haha als Real nu nog Ribery en Ibrahimovic koopt is het helemaal compleet.
Dan nog investeren in een linksback en centrum verdediger en je hebt echt een team dat alle dromen overschrijdt!
Bayern kan alleen maar koppenquote:
![]()
Whihiquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:18 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]Was het nog lekker met die jongen?
Met Football manager 2009 heb je de selectie van nu hoor, ik zou 2010 kiezen.quote:
MU Updatesquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:20 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Met Football manager 2009 heb je de selectie van nu hoor, ik zou 2010 kiezen.
Als je het niet kan, waarom zou je er dan geld aan besteden?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom halen die mongolen trouwens allemaal aanvallend ingestelde spelers, terwijl dit seizoen is bewezen dat ze niet kunnen verdedigen!
Neequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef MervinMinky het volgende:
Ik vind hem een hele goede speler maar dit kan echt niet!![]()
[ afbeelding ]
![]()
Omdat namen interessanter zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom halen die mongolen trouwens allemaal aanvallend ingestelde spelers, terwijl dit seizoen is bewezen dat ze niet kunnen verdedigen!
Ajax koopt ook altijd alles wat los en vast zit. Als een speler het leuk doet bij Twente, Groningen of Heerenveen: kopuh kopuh kopuhhhhh. Ook betalen zij altijd de hoofdprijs voor die spelers.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:18 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is nu de precies de link met Real Madrid?
Deze fout heeft Perez ook in 2002 gemaakt toen ie allemaal offensief ingestelde spelers haalde zoals Ronaldo, Beckham en nog tal van anderen en een hele goede defensieve middenvelder Makelele van de hand deedquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ach, als je ook weer 13 miljoen voor Vermaelen krijg boeit dat totaal nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ajax koopt ook altijd alles wat los en vast zit. Als een speler het leuk doet bij Twente, Groningen of Heerenveen: kopuh kopuh kopuhhhhh. Ook betalen zij altijd de hoofdprijs voor die spelers.
TADAAAAA!!! DE LINK!!!
En Ashley Cole bij Sjelsie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:26 schreef de_boswachter het volgende:
Als ik chairman was dan plukte ik ook nog even Vidic weg bij ManU.
Nee precies. Want ze worden toch nooit kampioenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach, als je ook weer 13 miljoen voor Vermaelen krijg boeit dat totaal niet
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef MervinMinky het volgende:
Ik vind hem een hele goede speler maar dit kan echt niet!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb geen verstand van voetbal hoor, maar als je nou beter aanvalt dan verdedigt is er toch niks aan de hand? Het is toch de bedoeling dat je minimaal 1 punt meer scoort dan je tegenstander?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef de_boswachter het volgende:
Nooit, nooit...29 keerquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee precies. Want ze worden toch nooit kampioen
Boeien !
Liever Arsenal waar Adebayor hetzelfde doetquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die Toni is bijna niet van de bal te zetten![]()
En daarom heb je geen verstand van voetbal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van voetbal hoor, maar als je nou beter aanvalt dan verdedigt is er toch niks aan de hand? Het is toch de bedoeling dat je minimaal 1 punt meer scoort dan je tegenstander?
Als je middenveld wordt overlopen door de aanvallers en middenvelders van de tegenpartij en zij hebben een goede verdediging dan zullen zij niet alleen meer scoren maar ook je aanvallers afstoppen simpelweg omdat je gewoon goede verdedigers heb.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van voetbal hoor, maar als je nou beter aanvalt dan verdedigt is er toch niks aan de hand? Het is toch de bedoeling dat je minimaal 1 punt meer scoort dan je tegenstander?
Makelele weg doen was echt de grootste fout van Real Madridquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:25 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Deze fout heeft Perez ook in 2002 gemaakt toen ie allemaal offensief ingestelde spelers haalde zoals Ronaldo, Beckham en nog tal van anderen en een hele goede defensieve middenvelder Makelele van de hand deed![]()
Toen ging het mis, naja Ronaldo deed het heel aardig daar evenals Zidane maar daar heb je niks aan zonder een solide verdediging.
Ben je nou echt dom?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:25 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ajax koopt ook altijd alles wat los en vast zit. Als een speler het leuk doet bij Twente, Groningen of Heerenveen: kopuh kopuh kopuhhhhh. Ook betalen zij altijd de hoofdprijs voor die spelers.
TADAAAAA!!! DE LINK!!!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Op papier wint Real elke wedstrijd dit seizoen. In praktijk wint Barcelona gewoon alles.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Mwah, ze kopen alleen maar Elia voor 12 miljoenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:29 schreef BigKahuna het volgende:
Echter, Ajax koopt nu niet een vervanger van Sulejmani voor 20-30 miljoen.
Dat valt niet te ontkennenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gut. Krijgen we dat weer.
"Ja, maar we kijken alleen naar de laatste 10 jaar..."quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:52 schreef de_boswachter het volgende:![]()
![]()
Echt, wtf....... Verschrikkelijk.
Is toch belachelijk dat clubs met miljoenen schuld gewoon europees voetbal mogen spelen.
En dan heb je hier in NL de KNVB die Feyenoord laten leven met tientallen miljoenen tekort, maar dan wel Fortuna Sittard weigeren voor de competitie met een paar miljoen tekort maar wel een gefundeert begrotingsplan![]()
Terwijl die kakkerlakken nog altijd hopen op wat miljoenen van een of andere rijke fan -->
En Puyol erbijquote:
Ik denk dat er dan wel een burgeroorlog ontstaat in Spanjequote:
Bron dat Elia gekocht is? Voor 12 miljoen? Bron dat hij Sulejmani gaat vervangen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Mwah, ze kopen alleen maar Elia voor 12 miljoen
Elia op rechtsquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Bron dat Elia gekocht is? Voor 12 miljoen? Bron dat hij Sulejmani gaat vervangen?
Wel eens gedacht aan Sulejmani op links, Elia rechts, Aissati in het midden?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:32 schreef J.Herrer het volgende:
Heeft iemand dat gifje nog dat huilie met een kwijlende bek zo naar een stijve leuter van een andere speler zat te kijken op de training en dat ie toen naar zn eigen pik keek![]()
LOL, is dat echt?quote:
Yesquote:
quote:
quote:
Hihihhiihhiihihihhihihihihihihihiihhiihhihihihihihi, jij zei anal!!!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En daarom heb je geen verstand van voetbal.
Maar het klinkt wel Cruijf's , dus misschien schuilt er wel een goede analist in je ?
Rendement 1 op 10...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:37 schreef Agiath het volgende:
Maar toch blijft het een baas
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat er ook aan te denkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
Alle mensen dus volgend jaar Real kiezen als godmode team met Fifa.
Volgens mij volg je de wedstrijden van ManUTD niet echt, hij scoort overal gast, vorig jaar meer dan de 3 aanvallers samen bijna en dit jaar ging het ook goed.quote:
Boehoe, de grote boze Feyenoorders zijn negatief over Ajaaahaaax...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:36 schreef BigKahuna het volgende:
Maar waarom proberen Feijenoorders nou in een topic over Real Madrid Ajax belachelijk te maken? Dat is toch eigenlijk helemaal niet relevant?
Wees blij, jullie hebben met behulp van een financier de rechtsback van NEC weten te kopen!
![]()
Niet Anelkaquote:
Ga er anders eens op in? Is Ajax hier wel relevant?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Boehoe, de grote boze Feyenoorders zijn negatief over Ajaaahaaax...
Het scheelde 1 goal in de laatste wedstrijd. En vorig jaar wel ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij weer topscorer was ;D. Vorig jaar wel toch?
Ja maar dat kan ook met bedragen rond de 40 miljoen, dat was in 2004 al belachelijk veel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:09 schreef TvhN het volgende:
[..]
Hoewel de bedragen belachelijk zijn, komt de transfermarkt nu wel lekker op gang.
Dat is inderdaad echt schandalig van Barca, ik ben geen liefhebber van ze (ze spelen wel heel mooi voetbal) maar hun topscorer en op een na topscorer van Spanje willen ze verkopen of ruilenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:14 schreef reetveter het volgende:
Trouwens, die Eto´o wordt ook wel te kakken gezet. Hij wordt gewoon aangeboden bij een ruil
Hij wil zelf trouwens ook weg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:31 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt schandalig van Barca, ik ben geen liefhebber van ze (ze spelen wel heel mooi voetbal) maar hun topscorer en op een na topscorer van Spanje willen ze verkopen of ruilen![]()
Wat moet hij nog meer doen om de club te overtuigen?
Zlatan is dan ook 2 klasses beter dan Ego'oquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:14 schreef reetveter het volgende:
Trouwens, die Eto´o wordt ook wel te kakken gezet. Hij wordt gewoon aangeboden bij een ruil
Dat is waar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zlatan is dan ook 2 klasses beter dan Ego'o
Ik hoop dat je sarcastisch bent.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:39 schreef Genius-F het volgende:
Zlatan=overrated.
Eto'o = baas.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook jij sarcastisch bent? Overrated? Gast kijk eens naar deze doelpunten en vooral die laatste met de hak met de rug naar de goal, dit zie ik jouw niet zo snel doen.quote:
Welke randdebiel quote jij nou?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef J.Herrer het volgende:
'Zlatan net zoveel waard als Kaká en Ronaldo samen'
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef tsjibbe222 het volgende:
Hallo,
ze hadden gewoon kevin kuranyi moeten halen voor 94 mill,
minstens zo goed en zeker de beste topscorer in alle competities
Hallo,quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef tsjibbe222 het volgende:
Hallo,
ze hadden gewoon kevin kuranyi moeten halen voor 94 mill,
minstens zo goed en zeker de beste topscorer in alle competities
Heel de eredivisie bij me kaar heeft niet eens 93 miljoenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:48 schreef Afwazig het volgende:
Kansloos inderdaad. De FIFA moet hier echt wat aan doen, nu spenderen clubs gewoon het hele budget van alle middenmoters van de eredivisie bij elkaar aan één speler. 5+6 regel
Uhh lol spaans voetbal harder dan het engelsequote:Op donderdag 11 juni 2009 11:56 schreef wise het volgende:
[..]
Zal wel gebeuren jah. Spaans voetbal is veel harder dan het engelse. En in spanje hebben ze ook een hekel aan ronaldo![]()
80mil pond weg gegooid
Zo'n compilatie kun je van nog 100 spelers maken. Compilaties zeggen me dan ook niks.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:02 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook jij sarcastisch bent? Overrated? Gast kijk eens naar deze doelpunten en vooral die laatste met de hak met de rug naar de goal, dit zie ik jouw niet zo snel doen.
http://www.sport1.nl/Vide(...)ovic-compilatie.html
Valencia en Atletico.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:19 schreef Os__ het volgende:
Ik heb ook weinig met Real, maar dat de gehele Nederlandse bevolking lekker op Barcelona zit te rukken vind ik ook nogal overdreven.
Mes Que Un Club mijn aars.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:09 schreef Genius-F het volgende:
'Nike steekt stokje voor transfer Ronaldo naar Real'
Dat zou echt hilarisch zijn.
Als dat werkelijk gaat gebeuren, vreet Bowa zijn eigen lul op. Bij deze. Waarvan akte.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:09 schreef Genius-F het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:09 schreef Genius-F het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef J.Herrer het volgende:
'Zlatan net zoveel waard als Kaká en Ronaldo samen'
quote:
Dat zal dat schorriemorrie leren !quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:07 schreef Agiath het volgende:
Die bedragen gaan inderdaad nergens meer over.
Ik hoop dat ze net als dit jaar lekker geen prijzen pakken
De crisis wordt steeds duidelijker..quote:
Haha, ik zei Ajax en schaal in 1 zin.
Triest ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:50 schreef Seam het volgende:
200 miljoen aan 3 spelersHoe kan het ooit zo ver zijn gekomen
?
Die kerel heeft 2 jaar tegenover mij gewoond.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Beter doet Stijn Vreven zijn voetbalboots weer aan.
dus?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die kerel heeft 2 jaar tegenover mij gewoond.
Ik ben blij dat je het hebt gemeld.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ben ik vet cool.
Ik had gewoon een nep indiaan met een tent in de tuin als buurman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |