Dat zal het zijn!quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:06 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik dacht ook, huh? Is dat zoiets als 010? Maar plek 16 van de eredivisie denk ik.
Ben ik ook een keer of 3/4 geweest, keer een steen door onze bus haha.quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
In de beker was Emmen tegen Heracles, ondanks dat de uitslag anders doet vermoeden, voetballend niet veel minder. Tis dat Bakkatti een off-day had toen...![]()
Emmen en Heracles hebben in het verleden trouwens geweldige voetbalgevechten uitgevochtenAltijd mooi, Heracles uit.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 15:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Ben ik ook een keer of 3/4 geweest, keer een steen door onze bus haha.
Heb volgens mij 2x achterin de hoek gezeten en later nog 2x in het verplaatste uitvak vooraan.
Ok, kan mij niet zoveel boeien, zou al mooi zijn als we de laatste ronde halen.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
maar met alle respect jullie zijn echt kansloos tegen Heracles. Toen waren jullie ook 8 wedstrijden ongeslagen en had Heracles alles nog verloren en 0,0 vertrouwen en werd het een makkie van jewelste.
Dan heb jij de wedstrijd niet gezien of door een wit-zwarte bril. De uitslag was geflatteerd en het was aan Tanane te danken dat Heracles won.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
maar met alle respect jullie zijn echt kansloos tegen Heracles. Toen waren jullie ook 8 wedstrijden ongeslagen en had Heracles alles nog verloren en 0,0 vertrouwen en werd het een makkie van jewelste.
Is al zeker: Sparta en De Graafschap spelen de laatste wedstrijd tegen elkaar. Die kunnen dus niet beide de achterstand op Emmen goedmaken.quote:
Het was een mooie dag voor Heraclessupporters toen. Alles viel opeens de goede kant op en was het een keertje feest, maar tot aan het uur spelen was Emmen echt niet minder. Pas bij de 4-2 was het verzet gebroken en toen freewheelde Heracles (Tannane) verder. Al met al terecht, maar 6-2 was veel te geflateerd.quote:Op woensdag 15 april 2015 12:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Zou mij niks boeien, als de eredivisie ooit gehaald wordt vind ik dat mooi, ook al verliezen ze alles haha.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie FC Emmen eventueel transfervrij zou kunnen binnenhengelen / huren mocht FC Emmen promoveren naar de eredivisie
Daar zit wat inquote:Op woensdag 15 april 2015 16:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Zou mij niks boeien, als de eredivisie ooit gehaald wordt vind ik dat mooi, ook al verliezen ze alles haha.
Zelfde hier. Lijkt me geweldig, jaartje eredivisie!quote:Op woensdag 15 april 2015 16:37 schreef JDx het volgende:
[..]
Zou mij niks boeien, als de eredivisie ooit gehaald wordt vind ik dat mooi, ook al verliezen ze alles haha.
Gewoon CL daarnaquote:Op woensdag 15 april 2015 16:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zelfde hier. Lijkt me geweldig, jaartje eredivisie!
Daar moest ik net nog aan denkenquote:Op zaterdag 18 april 2015 21:43 schreef emil23 het volgende:
Wederom verspeelt Emmen een kans op een periode door een 2-0 voorsprong uit handen te geven. Achilles maakt de 2-2 in de 92e minuut.
Zo gaat het dus altijd bij FC Emmen, zoals ik eerder deze week al opmerkte.
Ik volg Emmen al bijna 30 jaar, vanaf het moment dat er betaald voetbal wordt gespeeld. Het gaat gewoon altijd zo. Als het er op aankomt, gaat het mis. Daarom zijn ze ook nog nooit kampioen geworden of gepromoveerd.quote:Op zaterdag 18 april 2015 22:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Daar moest ik net nog aan denken
Typisch wel
Zie het liefst dat ze gewoon 4e of 5e blijven. Periode zou me dan niet zo boeien.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:47 schreef emil23 het volgende:
Mocht Emmen vanavond de laatste periode pakken, dan is het supportershome in het stadion vanaf 23:00 geopend en kan men gezamenlijk feestend de spelersbus verwelkomen.
Ik ook, maar daarvoor moeten ze vanavond winnen. En als dat gebeurt heb je gelijktijdig een kans op de periode. Ach...het zou leuk zijn, meer niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:48 schreef JDx het volgende:
[..]
Zie het liefst dat ze gewoon 4e of 5e blijven. Periode zou me dan niet zo boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |