abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146410410
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 18:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zin in! Hoop op flink wat publiek, vol uitvak en dat de 3 punten op de Meerdijk blijven *O*
pi_151663287
Zaterdag bij winst play-offs zeker!
  maandag 13 april 2015 @ 23:10:17 #153
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151665156
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 22:26 schreef JDx het volgende:
Zaterdag bij winst play-offs zeker!
Is al lang geleden dat dat gebeurde. Kan niet meer mis eigenlijk. Bij de Eerste 5 eindigen zou nog mooier zijn!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  maandag 13 april 2015 @ 23:11:45 #154
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_151665213
_O_ tijd om dit topic af te stoffen *O*
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_151665486
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Is al lang geleden dat dat gebeurde. Kan niet meer mis eigenlijk. Bij de Eerste 5 eindigen zou nog mooier zijn!
Fc Emmen kennende weten ze het nu nog te verprutsen. Emmen is helaas altijd een "net-niet" club geweest. Dat begon al met de promotiewedstrijd tegen heerenveen begin jaren '90. Thuis met 1-0 winnen en uit met grote cijfers verliezen. Zo gaat het altijd bij Emmen helaas.
  dinsdag 14 april 2015 @ 07:33:43 #156
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151669493
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 23:19 schreef emil23 het volgende:

[..]

Fc Emmen kennende weten ze het nu nog te verprutsen. Emmen is helaas altijd een "net-niet" club geweest. Dat begon al met de promotiewedstrijd tegen heerenveen begin jaren '90. Thuis met 1-0 winnen en uit met grote cijfers verliezen. Zo gaat het altijd bij Emmen helaas.
Net niet klopt wel, maar grote cijfers verloren niet. Uit werd het maar 2-0. Emmen was toen 1 doelpunt verwijderd van promotie.
pi_151671306
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2015 23:19 schreef emil23 het volgende:

[..]

Dat is ook meteen een van de problemen van de club, de negativiteit bij de supporter.

Maar ik vind dat er de laatste jaren een mooie schoonmaakbeurt is geweest, helaas was het niet meer zo druk, maar de verwende supporters zijn weg gegaan en toch bleef er hoe slecht ook altijd nog een groep van 2000 man wekelijks de wedstrijden bezoeken.

Ik ken clubs uit de eerste divisie die in slechte tijden nog niet een 900 man op de tribune konden krijgen.

Jeugdopleiding is weer in volle gang na het hele Hoerenveen debacle. A1 weer kampioen, komt volgend jaar eindelijk wat echte clubs tegen, financieel gaat het beter en is er ook meer toezicht op wanbeleid en de supportersgroep groeit langzaam weer.

Het is echt een soort van langdradig proces en niet ene seizoen mee doen en volgende seizoen weer onderaan, naar mijn gevoel is het beleid een stuk beter.

PS. zelf woon ik al 4 jaar in Den Haag en kan dus niet meer naar elke wedstrijd, maar ik volg alles nog en op maandagavond voetballen we altijd met een groep jongens op een veld bij Kijkduin en ben ik uiteraard het enige Emmen shirtje tussen de ADO shirtjes. Zij zien FC Emmen nog altijd als een mooie club wat altijd spannend was, een geduchte tegenstander, ze hebben er mooie herinneringen aan.
pi_151673376
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 07:33 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Net niet klopt wel, maar grote cijfers verloren niet. Uit werd het maar 2-0. Emmen was toen 1 doelpunt verwijderd van promotie.
Hoop blijven houden, jongens! Ik herinner me nog een nacompetitie met Emmen, Veendam en Cambuur tegen de eredivisieploeg NEC .Emmen was de toen de best of the rest.
Net zoals in de competitie toen. Nummer twee met heel veel punten voorsprong op nummer drie.
pi_151673448
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:46 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat is ook meteen een van de problemen van de club, de negativiteit bij de supporter.

Dat is niet zo in mijn geval. Ik volg FC Emmen al jaren en zit elk seizoen zo'n 10/15 keer op de tribune. Maar de praktijk is helaas dat FC Emmen het altijd laat liggen als het er op aan komt. Zo ook weer dit seizoen bij de kans op winst in de tweede(?) periode. Thuis winnen van Almere was voldoende. Emmen komt in de 88e minuut voor, maar in de 93e minuut krijgen ze toch weer een tegendoelpunt.

Zo gaat het altijd bij Emmen. Of het pech is, of onervarenheid, ik weet het niet. Maar zo lang FC Emmen op cruciale momenten niet een keer aan het langste eind trekt, zullen ze nooit promoveren.
pi_151673472
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:21 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Hoop blijven houden, jongens! Ik herinner me nog een nacompetitie met Emmen, Veendam en Cambuur tegen de eredivisieploeg NEC .Emmen was de toen de best of the rest.
Net zoals in de competitie toen. Nummer twee met heel veel punten voorsprong op nummer drie.
Wederom "net - niet" dus.
pi_151673482
Waar gaat die Peters heen?
pi_151674923
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:23 schreef Trebo het volgende:
Waar gaat die Peters heen?
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)tenmachine-emmen.htm
pi_151675148
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 11:23 schreef emil23 het volgende:

[..]

Dat is niet zo in mijn geval. Ik volg FC Emmen al jaren en zit elk seizoen zo'n 10/15 keer op de tribune. Maar de praktijk is helaas dat FC Emmen het altijd laat liggen als het er op aan komt. Zo ook weer dit seizoen bij de kans op winst in de tweede(?) periode. Thuis winnen van Almere was voldoende. Emmen komt in de 88e minuut voor, maar in de 93e minuut krijgen ze toch weer een tegendoelpunt.

Zo gaat het altijd bij Emmen. Of het pech is, of onervarenheid, ik weet het niet. Maar zo lang FC Emmen op cruciale momenten niet een keer aan het langste eind trekt, zullen ze nooit promoveren.
Je bent dus wel negatief, als iedereen zo denkt dan blijft dat ook zo. Het kan ook een keer anders lopen.

Zelfs als je al bijna zeker bent van play-offs blijven mensen nog zeggen wordt toch niks :')

Is net als over de gemeente Emmen, iedereen altijd maar zeiken. Wees eens positief.
  dinsdag 14 april 2015 @ 12:34:43 #164
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151675326
Ik weet niet hoe het jullie is vergaan, maar ik heb dit seizoen fantastische wedstrijden van Emmen gezien. Veel en véél beter dan wat we de afgelopen seizoenen voorgeschoteld hebben gekregen. En dat we nu play-offs halen is toch alleen al fantastisch! Daar hoeft wat mij betreft helemaal geen promotie aan vast te zitten, gewoon je stinkende best doen en kijken waar het schip strandt. Net wel of net niet, big deal. We gaan nu toch niet opeens verwachten dat we de play-offs ook wel even winnen?
Mensen, we staan gewoon op een zucht van het einde van de competitie 4e! Wie had dat voor aanvang van het seizoen ooit gedacht?
pi_151675395
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Je bent dus wel negatief, als iedereen zo denkt dan blijft dat ook zo. Het kan ook een keer anders lopen.

Zelfs als je al bijna zeker bent van play-offs blijven mensen nog zeggen wordt toch niks :')

Is net als over de gemeente Emmen, iedereen altijd maar zeiken. Wees eens positief.
Ik ben hartstikke positief! Ik ben blij dat Emmen play-offs speelt. En ik hoop ook van ganse harte dat ze het daar goed doen, wiet weet met welk eindresultaat. Als je kijkt naar het potentieel in de regio en het "achterland" hoort Emmen gewoon een stevige eredivisie-middenmoter te zijn.

Maar de praktijk is gewoon dat ze het bij Emmen altijd weten te verprutsen. Dat is al jaren zo. Dat heeft niets met positief of negatief te maken. Het is gewoon een vaststaand feit.

Vaak ligt het ook aan FC Emmen zelf. Dit seizoen ook weer. Wie verzint het nu om een trainer die het elftal naar dit niveau draagt, en voor wie de spelers door het vuur gaan, aan de kant te schuiven. Wat de achterliggende gedachte ook is. Volgensmij willen ze gewoon niet hogerop!
pi_151676148
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 12:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik weet niet hoe het jullie is vergaan, maar ik heb dit seizoen fantastische wedstrijden van Emmen gezien. Veel en véél beter dan wat we de afgelopen seizoenen voorgeschoteld hebben gekregen. En dat we nu play-offs halen is toch alleen al fantastisch! Daar hoeft wat mij betreft helemaal geen promotie aan vast te zitten, gewoon je stinkende best doen en kijken waar het schip strandt. Net wel of net niet, big deal. We gaan nu toch niet opeens verwachten dat we de play-offs ook wel even winnen?
Mensen, we staan gewoon op een zucht van het einde van de competitie 4e! Wie had dat voor aanvang van het seizoen ooit gedacht?
Precies, eindelijk weer eens iets gehaald, seizoen kan al niet meer stuk! _O_

En financieel gezien en gezien de stijgende lijn de afgelopen jaren, zal het ook niet zo plots weer inzakken.
pi_151678704
Ook even een modje gevraagd of ze de titel aan kunnen passen, dit is echt heel oud.

Herinnert ons wel aan een van de grootste fouten in de geschiedenis van FC Emmen :P
pi_151678731
Gelukkig gaat het nu wel weer beter. In de play-offs weet je het maar nooit, je kan maar zo promoveren. Zou wel heel vet zijn. Iedereen kan elkaar hebben in de JL, behalve NEC, die zijn duidelijk beter. In de eredivisie zijn Heracles en GAE ook wel te pakken denk ik.
pi_151678745
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:44 schreef FC_Emmen het volgende:
Gelukkig gaat het nu wel weer beter. In de play-offs weet je het maar nooit, je kan maar zo promoveren. Zou wel heel vet zijn. Iedereen kan elkaar hebben in de JL, behalve NEC, die zijn duidelijk beter. In de eredivisie zijn Heracles en GAE ook wel te pakken denk ik.
Vooral na een redelijk zwaar seizoen voor hun.
pi_151678815
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:45 schreef JDx het volgende:

[..]

Vooral na een redelijk zwaar seizoen voor hun.
Ja daarom, je weet maar nooit :D FC Emmen is echt weer op de goede weg, financieel gezond en sportief gaat het weer beter, al hangen die twee natuurlijk sterk met elkaar samen.
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:52:36 #171
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151678936
Heracles en GAE zijn wel ploegen die Emmen zou kunnen hebben, denk ik. Zijn in ieder geval mooie affiches.
pi_151678967
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Heracles en GAE zijn wel ploegen die Emmen zou kunnen hebben, denk ik. Zijn in ieder geval mooie affiches.
Go Ahead kan je vrijwel zeker hebben.

P16 ben ik niet met je eens. Die hebben denk ik teveel kwaliteit.
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:56:32 #173
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151679034
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Go Ahead kan je vrijwel zeker hebben.

P16 ben ik niet met je eens. Die hebben denk ik teveel kwaliteit.
P16?
pi_151679343
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 14:56 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

P16?
Ik dacht ook, huh? Is dat zoiets als 010? Maar plek 16 van de eredivisie denk ik.
  dinsdag 14 april 2015 @ 15:08:28 #175
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_151679388
In de beker was Emmen tegen Heracles, ondanks dat de uitslag anders doet vermoeden, voetballend niet veel minder. Tis dat Bakkatti een off-day had toen... -O-
Emmen en Heracles hebben in het verleden trouwens geweldige voetbalgevechten uitgevochten ^O^ Altijd mooi, Heracles uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')