Kul, het is geen verwijt maar waarschijnlijk een aantal jaar geleden door een aantal media groepen en presentatoren de wereld in geslingerd en hij is het plakkaat van wieltjes zuiger niet meer kwijt geraakt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, laten we hem dat ook nog verwijten. Het is uiteraard de schuld van Evans zelf indien hij veel te kritisch wordt aangepakt of onredelijk wordt behandeld.
Nou bij deze: Ik vind Evans een onsympathieke flikker en een wieltjesplakker.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik dan weer een prima reactie.
Nee, dit is echt geen cynische reactie van mij, je mag van hem vinden wat je wil, als je hem maar niet onterecht en om de haverklap gaat lopen zwartmaken.
Ga nou niet overnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nou bij deze: Ik vind Evans een onsympathieke flikker en een wieltjesplakker.
Om de vergelijking met Menchov te maken, ook een saaie renner en niet een aanvaller, maar niet zo'n wieltjesplakker als Evans. Menchov neemt wel z'n verantwoordelijkheid als dat moet itt Evans.
Menchov probeert het wel in de Tour, dat hij dan door het ijs zakt en op z'n bek gaat is dom, maar hij neemt wel risico, iets wat je van Evans absoluut niet kan zeggen, dus dat Menchov niet verder komt dan een aanval in San Sebastian is gelul.
Doe ik ook niet, dat was eigenlijk mijn laatste post in dit topic. Tenzij Evans iets heroisch ofzo uithaalt deze Tourquote:
Die actie met die Suzuki Swift was ook weer typisch Evans. Opvliegerig mannetje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]![]()
Ook is hij debet aan de Air France - ramp en de H1N1 - pandemie.
Laten we het maar niet hebben over het uitsterven van de dodo of de uitbarsting van de vulkaan bij Pompeï.quote:Op zondag 14 juni 2009 15:48 schreef sjimz het volgende:
De downtime van Fok was ook de schuld van Evans
Ik begrijp dat kritiek op Evans hier uit den boze is (re: "hij viel toch aan? Wat zeik je dan?") maar hij had m.i. beter niet steeds van de kop af kunnen aanvallen. Hij was duidelijk sterker dan Valverde en Contador, maar hij heeft ze niet echt kunnen verrassen. Zaten steeds meteen in het wiel.quote:Wat een verademing gisteren
Evans kan gewoon geen snelle demarrage plaatsen, ook al is het vanaf een tweede of derde plaats, mannen als Valverde en Contador zitten met één keer aanzetten in z'n wiel.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:38 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ik begrijp dat kritiek op Evans hier uit den boze is (re: "hij viel toch aan? Wat zeik je dan?") maar hij had m.i. beter niet steeds van de kop af kunnen aanvallen. Hij was duidelijk sterker dan Valverde en Contador, maar hij heeft ze niet echt kunnen verrassen. Zaten steeds meteen in het wiel.
Als je vindt dat Di Luca dom koerste in de Giro, weet ik niet hoe je dit wilt kwalificeren.
Kom er maar in dan!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, dat was eigenlijk mijn laatste post in dit topic. Tenzij Evans iets heroisch ofzo uithaalt deze Tour
Al bleef ik het idee hebben, ook vandaag weer. Dat contador vrij eenvoudig reageerde op de tempo versnellingen van Evans. En het klopje van valverde bij contador na de top was veelzeggendquote:Op zondag 14 juni 2009 23:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij kon ook niet uit het wiel komen, want dan moest hij achter Contador en Valverde komen en die waren liever afgestapt dan dat ze kop deden.
Heroisch noem ik het niet, maar wel enorm tof! Mooi dat hij letterlijk tot het laatst aanvalt, dat siert hem.quote:
Ik vrees alleen dat als hij in de tour aanvalt, contador in z'n wiel blijft zitten. Hem eens aankijkt en er dan rustig vandoor fietstquote:Op maandag 15 juni 2009 00:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heroisch noem ik het niet, maar wel enorm tof! Mooi dat hij letterlijk tot het laatst aanvalt, dat siert hem.
Als hij tijdens de Tour in zo'n situatie ook gewoon lekker alles of niets gaat spelen zou 't ook tof zijn! Ik bedoel, tweede is hij toch al een keer geworden
Zo goed vond ik Contador niet ogen deze Daupiné hoor. Had meer van hem verwacht.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vrees alleen dat als hij in de tour aanvalt, contador in z'n wiel blijft zitten. Hem eens aankijkt en er dan rustig vandoor fietst
En dat is geen uitzondering dus.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:11 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar ere wie ere toekomt, deze Dauphiné was Evans lekker aan het rijden.
Nou, mancebo lijkt me toch wel duidelijk!quote:Op maandag 15 juni 2009 00:31 schreef wimderon het volgende:
Nog iets trouwens. Evans wordt door sommige van deaters bekritiseerd om z'n krampachtige manier van klimmen. Ik vraag me toch af waarom Mancebo en Escartin dankzij hun krampachtige stijl culthelden zijn geworden en het bij Evans één van de redenen is om hem te verachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |