De geachte medeposters boven me hebben eigenlijk alles al gezegd maar omdat vele vrouwen in deze situaties er erg lang over te doen om de conclusie te trekken zal ik het ook nog maar een keer voor je uitspellen
Lees je eigen verhaal alsjeblieft nog eens goed door meid....
quote:
dan slaat hij een gat in de deur of slaat een kastdeur eruit
Tja, dat zou in een extreme situatie nog wel kunnen. maar
quote:
hij heeft mij al een een keer bij mijn keelgegrepen
is natuurlijk ver voorbij wat iemand die geacht wordt van je te houden
ooit onder
welke omstandigheid dan ook zelfs maar in zn hoofd zou moeten halen.
quote:
( en mijn voet gebroken geschopt (niet expres) maarja de agressie was er wel
En dit is gewoon "bel de politie en doe aangifte" ... 'niet expres' yeah right.. als hij gewoon zo hard in jouw richting schopt dat het botten breekt neemt hij bewust het risico je te verwonden of zelfs te doden. (als hij je nek had geraakt had hier nu een topic van je moeder kunnen staan "dochter doodgeschopt door vriend" besef dat goed)
Deze man is gevaarlijk. ohnee een man is het niet want een echte man doet deze dingen niet.
quote:
..erna heeft hij heeeel veel spijt en heeft hij ook echt verdriet
Ja, dat hebben dit soort creeps allemaal. Hadden ze maar eens wat spijt vooraf..... overigens is dat spijt niet om jouw pijn waarschijnlijk, maar meer uit angst dat je erdoor weggaat, of maatregelen neemt tegen hem.
Echt klassiek mishandelings verhaal.
quote:
want hij wil mij absoluut geen pijn doen of bang maken
Goh dan is zn gedrag wel een behoorlijke FAIL, vind je ook niet? Als hij het echt niet wilde was hij bij de 1e keer naar de psychiater gelopen en had het uitgemaakt met jou onder het mom van "ik ben momenteel niet goed voor je, ik neem contact op zodra ik niet als een loser mijn vriendin mishandel"
quote:
maar hij is ook heel wantrouwend en dringt zich heel erg aan me op ..
Dat is wat een psychiater obsessie noemt. In ieder geval als het de vormen aanneemt die jij beschrijft...
quote:
en ik vraag me nu af is hij psygische wel in orde
nee dus. run while you can.... zials boven gezegd, als je nu 12 jaar met hem getrouwd was en dit ineens opkwam terwijl er vroeger niks aan de hand was, zou je nog kunnen proberen er wat aan te doen.... maar nu.. run while you can (zodra je voet beter is)
quote:
en dan doet die van kinderachtige uitspraken hij vind het ontzettend moeilijk om mij vrij te laten wil me het liefst 10 keer bellen op een dag 20 keer smsen hij eist alle aandacht op
obsessie!
quote:
ik weet gewoon niet meer wat ik
moet doen
run while you can!
quote:
maar toch is hij altijd goed voor me
O? lees nog eens wat je hierboven allemaal hebt geschreven?
quote:
hij is echt een hele lieve aardige zorgzame knappe jongen met een leuk thuisfront hij werkt hard dus er kan wel degelijk een toekomst mee opgebouwd worden ...
pff is de geldlust al zover gekomen dat zijn verdiencapaciteit harder telt dan zn houding tegenover jou? een toekomst opbouwen met iemand die je bij je keel grijpt en je voet breekt? je bent beter af met een arme sloeber die je met respect behandelt ! Overigens zijn er ook zat mannen met goede banen die je niet mishandelen.
quote:
kijk niemand is perfect en in iedere relatie is er wel iets maar
Kom op... in iedere relatie is wel iets ja, sommige mensen snurken, hebben een wipneus , een broodje rosbief of spataderen, sommige mannen kijken wat vaker naar voetbal dan hun vrouw lief is... maar je vrouw als voetbal gebruiken is toch echt van een andere orde.
quote:
als jullie dit zo lezen wat adviseer je me dan
kijk en ik snap als ik nu een reactie krijg van zet er een punt achter wat is nu 9 maanden..
En die krijg je nu ook. Luister ernaar als je gezondheid je lief is. Over 5 jaar ben je toch vertrokken, dus kan je die beter niet aan hem verspillen.
Yup, gewoon wegwezen. Je zou nog kunnen zeggen "de eerstvolgende keer dat ik me angstig of bedreigd voel is het over" maar dat verlengt denk ik de ellende alleen maar, en maakt het moeilijker voet bij stuk te houden. Deze man gaat echt niet zomaar veranderen.
"ja hij slaat me regelmatig beurs maar verder is hij zo lief voor me" komt erg naar voren in je verhaal, en dat is precies wat haast alle mishandelde vrouwen zeggen. In het begin dan. Later zeggen ze "wat een opluchting dat ik ben weggegaan... had ik veel eerder moeten doen!" Doe jij het lekker nu meteen, spaart je een hoop ellende.
Wat je te wachten staat als je dat niet doet is òf dat je je gaat aanpassen aan zijn obsessief gedrag(want dat is het) en dus steeds meer vervreemdt van je vrienden en familie omdat je steeds met hem bezig bent, wat later alsnog vertrekken moeilijker gaat maken, òf dat je steeds weer ruzies en klappen en angstige situaties krijgt.
Je verdient echt VEEL beter dan dit!!!