abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:35:40 #1
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69583459
GODVERDEGODVER!!!!

Zo die ben ik alvast kwijt.

ff woonhuisschets: TS woont op kamers. In het huis waar ik zit wonen meerdere mensen, naast me 1, onder me 2 kamers met elk 1, en boven me 2 grote kamers met een stelletje.

toen
Het zit zo, ik heb boven een buurjongen, die woont daar samen met zijn vriendinnetje (het stelletje dus). Hij is 19, zij is 18.
Anderhalve maand geleden ben ik (horende) getuige geweest van een gruwelijke ruzie boven, waarbij het op het gehoor leek alsof zij helemaal in elkaar werd geslagen... Maar! Haar moeder was er bij dus ik dacht: dat kan niet, je laat je eigenste dochter niet voor je neus in elkaar rammen door een puber van 19. Toch?

Fout dus. Weet ik nu.

Anyways, toen, na een bijna een uur (als het serieus niet langer was) gekrijs en gejank, heb ik maar eens op de deur staan rammen en gezegd dat ze hun bek moeten houden omdat ik de tv gewoon niet kan horen. Wat ook echt zo was En toen hield het snel op. Daarna ook nimmer meer echt iets gehoord.

afgelopen vrijdag
Afgelopen vrijdag toen ik thuiskwam, stond in ene de wijkagent voor mijn neus. Of ik wel eens wat gehoord had boven. Ik zo, neuh, al bijna twee maanden niet. Ze hebben 2mnd terug een goeie ruzie gehad, met haar moeder er bij, maar verder niet (ohja, ze wonen net een maandje of vier boven me).
Hij zo: nou, we hebben hem net met 8 man politie opgepakt, want hij had z'n vriendin van de trap af geslagen Andere buren zagen het, en hadden 112 gebeld

Afijn, de agent zei dat hij 3 dagen opgesloten zou zitten, want zij had een aanklacht ingedient. Wederom want je vriendin slaan is een groot teken van onmacht en lafheid. Ik was net een getuigenverklaring aan het afleggen van wat ik 2mnd terug had gehoord, toen zij met haar moeder thuiskwam. Nee, ze kwam niet terug, ze had het uitgemaakt en kwam alvast e.e.a. ophalen en morgen met een busje.

De wijkagent wist mij dus nog te vertellen dat ze 2 mdn terug ook al een keer langs zijn geweest, want toen schijnt er ook van alles loos te zijn geweest. En dat was, zo schijnt, daags nadat ik op de deur had zitten bonken.

vandaag
Ik had net mijn eten gemaakt, zie ik hem thuiskomen. Ik had haar niet meer gehoord, en dacht dus ook dat ze er echt niet meer was. Totdat ik boven mijn koptelefoon uit (ik heb lekker zo'n draadloos geval ) keiharde muziek hoor. Ik doe geërgerd mijn koptelefoon af, hoor ik erbij een hoop gekrijs en geschreeuw.
Dit is wat ik hoorde:

zij "Nee nee, niet doen!"
hij "houd je bek of ik gooi het en dan is het raak!"
zij "nee niet met dat mes, nee nee ik zal het niet meer doen"
hij "ga me zeggen {onverstaanbaar} -> hij praat normale luidheid, lastig te verstaan dus
zij: "ik zeg al niets meer, ik huil al niet meer"
(wel dus)
hij: "ik wil dat {onverstaanbaar}
ik hoor een "PETS!" en hij: "Zo, dat was een, nu nog zacht!"
zij, krijsend: "nee, nee niet doen!"
hij "PETS" zo en dat is twee, nu al harder!"
zij huilt nog harder, jammert er tussen door "niet doen, ik stop al met geluid maken! Niet dat mes, nee!"
hij "ik ga klein beginnen, moet je je bek maar houden, of ga je de politie weer bellen!"

en toen ben ik naar mijn benedenbuur gelopen nadat ik mijn deur op slot had gedaan en zei tegen hem dat ze weer bezig waren en ik ging 112 bellen.

Afijn, 5 minuten later. Politie komt er aan, ik doe mijn verhaal, vertel wat ik hoorde, en hup, vier man (naja, 3 man 1 vrouw) naar boven.

Zeggen ze allebei dat er niets aan de hand is.
Zij zegt dat ze een half uur onder de douche heeft gestaan, wat bull is want hun douche lekt en dan ligt er bij mij naast mijn deur een plas en hij zei dat hij net vijf minuten thuis was Zij houdt maar vol dat er niets aan de hand is

Ze hebben hem op mijn verdieping apart, en hij zo: ik heb nog geen woord met haar gewisseld, ik kom net thuis. Nou toen stormde ik dus naar boven en heb hem even haarfijn verteld wat ik gehoord heb en dat ik dat aan de politie heb verteld. HIj zo: "tssk, er is echt niets man" waarop ik zeg: en of er wat is, ik ben niet gek en zeker niet doof. Ik zeg het hier gewoon waar de politie bij is, maar de volgende keer loop ik echt naar boven en kom ik je een handje helpen, je ff laten zien hoe je het moet doen. Maar dan gebruik ik wel jouw lijf als boksbal, niet die van je vriendin, laten we daar ff heel duidelijk in zijn
De politie breekt het op en zegt: we laten het voor nu, gaat u maar naar boven (tegen hem). Dus hij druipt af.

Naja, politie vervolgens bij mij naar binnen. Tja ze staan machteloos als zij het toe laat (ja weet ik wel, maar toch ) ze nemen het wel op in het dossier, maar kunnen dus niets doen.

Goed nu mijn probleem. Nee natuurlijk loop ik niet naar boven als hij weer tekeer gaat. Kijk wel beter uit, want ik sla hem echt de tyfus in, en dan ben ik de gebeten hond en mag achter de tralies
Maar ik weet ook (helaas uit ervaring) dat als het weer gebeurt en ik bel weer, dat de volgende keer de politie niet zo snel zal komen, en de keer daarop nog langzamer, zeker als ze meerdere calls hebben.

Maar ik vrees dus wel voor dat meiske. Jochies die hun meissie in elkaar slaan zijn niet tof, maar als ze daarbij met messen lopen te dreigen, zijn ze al helemaal niet tof meer

Iemand tips hoe ik zou kunnen handelen een volgende keer? Want hoewel TS serieus die gozer wel paar flinke hoeken kan geven, heeft TS weinig zin in een mes tussen haar ribben natuurlijk

oh en het meest belachelijke natuurlijk, die griet laat het toe
lolwut
pi_69583585
Misschien is ze bang om anders alleen te eindigen? Of geen woonplaats meer te kunnen vinden. Er zijn veel nare redenen te bedenken waarom meisjes bij hun vriend blijven al worden ze mishandeld...

Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:41:44 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69583630
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:40 schreef PinkCake het volgende:
Misschien is ze bang om anders alleen te eindigen? Of geen woonplaats meer te kunnen vinden. Er zijn veel nare redenen te bedenken waarom meisjes bij hun vriend blijven al worden ze mishandeld...

nope, ze kan gewoon bij haar moeder wonen. Dat zou ze ook doen zei ze. Tot vier maanden terug woonde ze daar ook gewoon. En alleen eindigen? Ze is 18!

lolwut
pi_69583715
Misschien is hij wel een loverboy .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_69583732
kun je geen microfoons plaatsen op plekken waar je het goed kan horen TS?
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:46:22 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69583748
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
kun je geen microfoons plaatsen op plekken waar je het goed kan horen TS?
En dan?
lolwut
  zondag 31 mei 2009 @ 20:46:49 #7
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69583760
praat op dat meisje in dat ze die gast moet verlaten, meer kan je niet doen.
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:48:54 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69583825
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef ASroma het volgende:
praat op dat meisje in dat ze die gast moet verlaten, meer kan je niet doen.
mjah, helaas weet ik dat dat vaak averechts werkt. Ik ga haar iig wel nog eens heel goed duidelijk maken dat ze gewoon de trap af moet stormen en op mijn deur moet gaan bonken.
Dan laat ik haar binnen, en als hij het lef heeft om binnen te komen, is het huisvredebreuk en dan mag ik gewoon rammen
lolwut
pi_69583838
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:41 schreef BrandX het volgende:

[..]

nope, ze kan gewoon bij haar moeder wonen. Dat zou ze ook doen zei ze. Tot vier maanden terug woonde ze daar ook gewoon. En alleen eindigen? Ze is 18!

Vreemd genoeg denken veel meisjes dat. Maar als ze gewoon bij d'r moeder kan wonen zou ik d'r inderdaad overhalen hem te dumpen
pi_69583941
Jeetje wat een kutsituatie.
Ben alleen bang dat je weinig kan doen. Zoiezo begin jij niets tegen die gast en als zij het toelaat dan....
pi_69583961
Ik zou echt eens met dat meisje praten. Dat zij dat zomaar pikt, dat snap ik echt niet. Nouja, dat misschien nog wel maar er dan nog bij terug gaan? wtf.
pi_69583998
Verrot..... iets willen doen maar weten dat je machteloos staat als het meisje geen aangifte wil doen Ik denk ook dat het enige wat je kan doen op haar inpraten is En hopen dat er een punt komt dat ze het zelf ook echt inziet...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_69584013
Is het tegenwoordig niet zo dat ze ook kunnen vervolgen zonder aangifte van het slachtoffer bij huiselijk geweld? Of wilden ze dat alleen maar doen en is het er nooit van gkomen?
compact en kleverig.
  zondag 31 mei 2009 @ 20:55:01 #14
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69584017
Ik zeg, ff langs met een koppeltje leden en klaar.. Oprotten...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:55:47 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69584039
mjah, ik kan praten tot ik een ons weeg, maar als de politie geen indruk maakt, haar moeder, die er bij is geweest en haar van het politiebureau heeft gehaald haar niet thuis houdt, wat begin ik tegen haar

Enige wat ik kan denk ik, is haar de gelegenheid bieden naar mij te komen. Maja.....
lolwut
  zondag 31 mei 2009 @ 20:56:14 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_69584051
Volgende keer het jongetje de straat door meppen en meisje naar mamma sturen. En tegen het meisje zeggen dat je haar door de straat heen mept als ze ooit nog terug komt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_69584055
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:53 schreef _Loki het volgende:
Ik zou echt eens met dat meisje praten. Dat zij dat zomaar pikt, dat snap ik echt niet. Nouja, dat misschien nog wel maar er dan nog bij terug gaan? wtf.
Het is algemeen bekend dat dat vaker gebeurd... Omdat hij sorry zegt en zegt dat hij het nooit meer zal doen Of dat hij buitenshuis altijd zo lief is . Of omdat hij smeekt en zegt dat hij van je houd

Helaas...

de naiviteit
pi_69584072
Nou hoorde ik laats ook trouwens zo'n soort verhaal. Maar die vrouw in kwestie had nog een dochtertje van 8 jaar. Was ie helemaal tegen dat kind tekeer gegaan.
Nou, aan je kind moeten ze toch ZEKER niet komen
Hoe komt het toch dat er zoveel vrouwen zijn die het laten gebeuren? Ik kan dat niet begrijpen.

Misschien inderdaad met haar gaan praten en hopelijk kun je dan doordringen tot haar al lijkt me die kans klein. Maar je zou het jezelf niet vergeven als het echt misgaat en je niets hebt geprobeerd
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:57:51 #19
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69584081
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het tegenwoordig niet zo dat ze ook kunnen vervolgen zonder aangifte van het slachtoffer bij huiselijk geweld? Of wilden ze dat alleen maar doen en is het er nooit van gkomen?
weet ik niet. Ze had geen 'zichtbaar letsel' en als ze niet zelf haar rug oid laat zien waar ze wellicht (weet ik niet he) blauwe plekken heeft, hebben ze sowieso geen poot om op te staan natuurlijk.
lolwut
  zondag 31 mei 2009 @ 20:57:52 #20
39581 Salvad0R
universal
pi_69584082
Dan zit jij met die labiele ho.
Beter vermozel je die dude met 5 vrienden en regel je getuigen die in jouw voordeel getuigen wanneer er een aangifte volgt.
pi_69584109
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:57 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Nou hoorde ik laats ook trouwens zo'n soort verhaal. Maar die vrouw in kwestie had nog een dochtertje van 8 jaar. Was ie helemaal tegen dat kind tekeer gegaan.
Nou, aan je kind moeten ze toch ZEKER niet komen
Hoe komt het toch dat er zoveel vrouwen zijn die het laten gebeuren? Ik kan dat niet begrijpen.

Misschien inderdaad met haar gaan praten en hopelijk kun je dan doordringen tot haar al lijkt me die kans klein. Maar je zou het jezelf niet vergeven als het echt misgaat en je niets hebt geprobeerd
Geestelijk miushandelen en met indokterneren (is dat goed geschreven ) dat ze niets waard zijn en dat niemand anders ooit meer van ze zullen houden dan zij doen
  zondag 31 mei 2009 @ 20:59:03 #22
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_69584122
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:55 schreef BrandX het volgende:
mjah, ik kan praten tot ik een ons weeg, maar als de politie geen indruk maakt, haar moeder, die er bij is geweest en haar van het politiebureau heeft gehaald haar niet thuis houdt, wat begin ik tegen haar

Enige wat ik kan denk ik, is haar de gelegenheid bieden naar mij te komen. Maja.....
Het meisje banger maken voor jou dan voor hem
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:59:26 #23
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69584133
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zeg, ff langs met een koppeltje leden en klaar.. Oprotten...
lol!
Laat ik iig wel zeggen dat hij mij niet durft aan te raken Hij weet dat ik boks (en aardig niveau) en dat de boksschool nagenoeg om de hoek zit
lolwut
  zondag 31 mei 2009 @ 21:02:06 #24
39581 Salvad0R
universal
pi_69584193
There's no justice. It's just us.
pi_69584269
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef Californium het volgende:

[..]

Geestelijk miushandelen en met indokterneren (is dat goed geschreven ) dat ze niets waard zijn en dat niemand anders ooit meer van ze zullen houden dan zij doen
Dat je nooit iemand zal vinden die beter voor je is, dat je van geluk mag spreken met een man als hij.
Dat het neit zijn schuld is, maar dat jij gewoon moet zorgen dat je sneller je mond houdt omdat het dan niet 'nodig' is
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')