nope, ze kan gewoon bij haar moeder wonen. Dat zou ze ook doen zei ze. Tot vier maanden terug woonde ze daar ook gewoon. En alleen eindigen? Ze is 18!quote:foto Op zondag 31 mei 2009 20:40 schreef PinkCake het volgende:
Misschien is ze bang om anders alleen te eindigen? Of geen woonplaats meer te kunnen vinden. Er zijn veel nare redenen te bedenken waarom meisjes bij hun vriend blijven al worden ze mishandeld...
En dan?quote:foto Op zondag 31 mei 2009 20:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
kun je geen microfoons plaatsen op plekken waar je het goed kan horen TS?
mjah, helaas weet ik dat dat vaak averechts werkt. Ik ga haar iig wel nog eens heel goed duidelijk maken dat ze gewoon de trap af moet stormen en op mijn deur moet gaan bonken.quote:foto Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef ASroma het volgende:
praat op dat meisje in dat ze die gast moet verlaten, meer kan je niet doen.
Vreemd genoeg denken veel meisjes dat. Maar als ze gewoon bij d'r moeder kan wonen zou ik d'r inderdaad overhalen hem te dumpenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, ze kan gewoon bij haar moeder wonen. Dat zou ze ook doen zei ze. Tot vier maanden terug woonde ze daar ook gewoon. En alleen eindigen? Ze is 18!![]()
Het is algemeen bekend dat dat vaker gebeurd... Omdat hij sorry zegt en zegt dat hij het nooit meer zal doenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:53 schreef _Loki het volgende:
Ik zou echt eens met dat meisje praten. Dat zij dat zomaar pikt, dat snap ik echt niet. Nouja, dat misschien nog wel maar er dan nog bij terug gaan? wtf.
weet ik niet. Ze had geen 'zichtbaar letsel' en als ze niet zelf haar rug oid laat zien waar ze wellicht (weet ik niet he) blauwe plekken heeft, hebben ze sowieso geen poot om op te staan natuurlijk.quote:foto Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het tegenwoordig niet zo dat ze ook kunnen vervolgen zonder aangifte van het slachtoffer bij huiselijk geweld? Of wilden ze dat alleen maar doen en is het er nooit van gkomen?
Geestelijk miushandelen en met indokterneren (is dat goed geschrevenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:57 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Nou hoorde ik laats ook trouwens zo'n soort verhaal. Maar die vrouw in kwestie had nog een dochtertje van 8 jaar. Was ie helemaal tegen dat kind tekeer gegaan.
Nou, aan je kind moeten ze toch ZEKER niet komen![]()
Hoe komt het toch dat er zoveel vrouwen zijn die het laten gebeuren? Ik kan dat niet begrijpen.
Misschien inderdaad met haar gaan praten en hopelijk kun je dan doordringen tot haar al lijkt me die kans klein. Maar je zou het jezelf niet vergeven als het echt misgaat en je niets hebt geprobeerd
Het meisje banger maken voor jou dan voor hemquote:foto Op zondag 31 mei 2009 20:55 schreef BrandX het volgende:
mjah, ik kan praten tot ik een ons weeg, maar als de politie geen indruk maakt, haar moeder, die er bij is geweest en haar van het politiebureau heeft gehaald haar niet thuis houdt, wat begin ik tegen haar
Enige wat ik kan denk ik, is haar de gelegenheid bieden naar mij te komen. Maja.....
lol!quote:foto Op zondag 31 mei 2009 20:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zeg, ff langs met een koppeltje leden en klaar.. Oprotten...
Dat je nooit iemand zal vinden die beter voor je is, dat je van geluk mag spreken met een man als hij.quote:foto Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Geestelijk miushandelen en met indokterneren (is dat goed geschreven) dat ze niets waard zijn en dat niemand anders ooit meer van ze zullen houden dan zij doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop