een tip een vent die je slaat is jou niet waardquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:58 schreef MiniGirl het volgende:
Hallo iedereen Dit is geheel Nieuw voor me maar ik zou graag jullie mening willen weten van het volgende,
Mijn Vriend en ik zijn Nu Ongveer 9 Maanden Samen we kunnen Egt een Top relatie hebben veel plzier maken goed praten lachen knuffelen alles wel...
Maar de Laatste tijd zijn er veel twijfels hij heeft namelijk last van woede aanvallen dan slaat hij een gat in de deur of slaat een kastdeur eruit hij heeft mij al een een keer bij mijn keelgegrepen ( en mijn voet gebroken geschopt (niet expres) maarja de agressie was er wel ..erna heeft hij heeeel veel spijt en heeft hij ook echt verdriet want hij wil mij absoluut geen pijn doen of bang maken maar hij is ook heel wantrouwend en dringt zich heel erg aan me op .. daar word ik ook een beetje gek van.. kijk en ik snap als ik nu een reactie krijg van zet er een punt achter wat is nu 9 maanden..
maar toch is hij altijd goed voor me en ik vraag me nu af is hij psygische wel in orde want als hij me belt en ik neem niet op want dan ben ik bezig of wat dan ook dan stuurt hij je wil me gek maken en geniet gewoon van die aandacht .. nou sorry hoor maar daar ben ik dus egt niet mee bezig heb wel andere dingen te doen..
en dan doet die van kinderachtige uitspraken hij vind het ontzettend moeilijk om mij vrij te laten wil me het liefst 10 keer bellen op een dag 20 keer smsen hij eist alle aandacht op ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen hij is echt een hele lieve aardige zorgzame knappe jongen met een leuk thuisfront hij werkt hard dus er kan wel degelijk een toekomst mee opgebouwd worden ... maar aan de andere kant al die negatieve punten spelen ook een hele groote rol kijk niemand is perfect en in iedere relatie is er wel iets maar als jullie dit zo lezen wat adviseer je me dan ...Groetjes Sanne
Omdat Fok?quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:38 schreef MiniGirl het volgende:
nouja zeg denk je nou werkelijk dat dit een manier van aandacht trekken is?
nou nee hoor Zit hier heel erg mee.. Mja als je daadwerkelijk zo over me denkt vraag ik mijn eigen in vredesnaam af waarom je nog moeite doet om een reactie te plaatsen..
Ren meisje, ren.....!quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:58 schreef MiniGirl het volgende:
Hallo iedereen Dit is geheel Nieuw voor me maar ik zou graag jullie mening willen weten van het volgende,
Mijn Vriend en ik zijn Nu Ongveer 9 Maanden Samen we kunnen Egt een Top relatie hebben veel plzier maken goed praten lachen knuffelen alles wel...
Maar de Laatste tijd zijn er veel twijfels hij heeft namelijk last van woede aanvallen dan slaat hij een gat in de deur of slaat een kastdeur eruit hij heeft mij al een een keer bij mijn keelgegrepen ( en mijn voet gebroken geschopt (niet expres) maarja de agressie was er wel ..erna heeft hij heeeel veel spijt en heeft hij ook echt verdriet want hij wil mij absoluut geen pijn doen of bang maken maar hij is ook heel wantrouwend en dringt zich heel erg aan me op .. daar word ik ook een beetje gek van.. kijk en ik snap als ik nu een reactie krijg van zet er een punt achter wat is nu 9 maanden..
maar toch is hij altijd goed voor me en ik vraag me nu af is hij psygische wel in orde want als hij me belt en ik neem niet op want dan ben ik bezig of wat dan ook dan stuurt hij je wil me gek maken en geniet gewoon van die aandacht .. nou sorry hoor maar daar ben ik dus egt niet mee bezig heb wel andere dingen te doen..
en dan doet die van kinderachtige uitspraken hij vind het ontzettend moeilijk om mij vrij te laten wil me het liefst 10 keer bellen op een dag 20 keer smsen hij eist alle aandacht op ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen hij is echt een hele lieve aardige zorgzame knappe jongen met een leuk thuisfront hij werkt hard dus er kan wel degelijk een toekomst mee opgebouwd worden ... maar aan de andere kant al die negatieve punten spelen ook een hele groote rol kijk niemand is perfect en in iedere relatie is er wel iets maar als jullie dit zo lezen wat adviseer je me dan ...Groetjes Sanne
Als je in de toekomst boksbal wil zijn, dan ben je in ieder geval op de goede weg..quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:58 schreef MiniGirl het volgende:
dus er kan wel degelijk een toekomst mee opgebouwd worden ...
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:58 schreef MiniGirl het volgende:
maar als jullie dit zo lezen wat adviseer je me dan ...Groetjes Sanne
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte.
Mij mag je er voor wakker maken.
Jamaar hij is echt heel lief hoor!quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:33 schreef Darklight het volgende:
Goed bezig, bij een vent blijven die je slaat
Ja daarom.quote:
Lief of niet, gewoon dumpen.quote:
Hij brak Haar voet tenslotte Slechts per Ongeluk.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:57 schreef Scorpie het volgende:
Hij slaat je uit liefde, niet omdat hij zichzelf niet kan bedwingen ofzo!
Mijn eerlijke mening? Ik denk dat je het verdiend hebt, ik bedoel, hij slaat je niet voor niets. In sommige culturen is dat heel normaal, zeker als de vrouw opstandig is. Ik zou vooral de fout bij jou zoeken, niet bij hem.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:58 schreef Re het volgende:
de andere kant op dan maar:
blijf lekker bij hem, dat mishandelen gaat vanzelf wel weg hoor, althans, soms, je zult nog vaak het excuus gebruiken dat je veel eens onhandig tegen een deur bent gelopen als je je zonnenbril afdoet. Maar stug doorgaan hoor! Totdat hij je een keertje per ongeluk doodslaat, maar ach, dan maakt het voor jou toch niet meer uit. Kijken of hij ook zo zorgzaam je begrafenis regelt.... echte liefde
succes
Heeeeeeeeeel zorgzaam idd.quote:"hij is echt een hele lieve aardige zorgzame knappe jongen"
Ik denk dat ze hem een verkeerde blik gaf. Of ze slikte niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:02 schreef servus_universitas het volgende:
[..]De aardappelen waren niet gaar genoeg waarschijnlijk.
Die Aardappel?quote:
Tja, dat zou in een extreme situatie nog wel kunnen. maarquote:dan slaat hij een gat in de deur of slaat een kastdeur eruit
is natuurlijk ver voorbij wat iemand die geacht wordt van je te houden ooit onder welke omstandigheid dan ook zelfs maar in zn hoofd zou moeten halen.quote:hij heeft mij al een een keer bij mijn keelgegrepen
En dit is gewoon "bel de politie en doe aangifte" ... 'niet expres' yeah right.. als hij gewoon zo hard in jouw richting schopt dat het botten breekt neemt hij bewust het risico je te verwonden of zelfs te doden. (als hij je nek had geraakt had hier nu een topic van je moeder kunnen staan "dochter doodgeschopt door vriend" besef dat goed)quote:( en mijn voet gebroken geschopt (niet expres) maarja de agressie was er wel
Ja, dat hebben dit soort creeps allemaal. Hadden ze maar eens wat spijt vooraf..... overigens is dat spijt niet om jouw pijn waarschijnlijk, maar meer uit angst dat je erdoor weggaat, of maatregelen neemt tegen hem.quote:..erna heeft hij heeeel veel spijt en heeft hij ook echt verdriet
Goh dan is zn gedrag wel een behoorlijke FAIL, vind je ook niet? Als hij het echt niet wilde was hij bij de 1e keer naar de psychiater gelopen en had het uitgemaakt met jou onder het mom van "ik ben momenteel niet goed voor je, ik neem contact op zodra ik niet als een loser mijn vriendin mishandel"quote:want hij wil mij absoluut geen pijn doen of bang maken
Dat is wat een psychiater obsessie noemt. In ieder geval als het de vormen aanneemt die jij beschrijft...quote:maar hij is ook heel wantrouwend en dringt zich heel erg aan me op ..
nee dus. run while you can.... zials boven gezegd, als je nu 12 jaar met hem getrouwd was en dit ineens opkwam terwijl er vroeger niks aan de hand was, zou je nog kunnen proberen er wat aan te doen.... maar nu.. run while you can (zodra je voet beter is)quote:en ik vraag me nu af is hij psygische wel in orde
obsessie!quote:en dan doet die van kinderachtige uitspraken hij vind het ontzettend moeilijk om mij vrij te laten wil me het liefst 10 keer bellen op een dag 20 keer smsen hij eist alle aandacht op
run while you can!quote:ik weet gewoon niet meer wat ik
moet doen
O? lees nog eens wat je hierboven allemaal hebt geschreven?quote:maar toch is hij altijd goed voor me
pff is de geldlust al zover gekomen dat zijn verdiencapaciteit harder telt dan zn houding tegenover jou? een toekomst opbouwen met iemand die je bij je keel grijpt en je voet breekt? je bent beter af met een arme sloeber die je met respect behandelt ! Overigens zijn er ook zat mannen met goede banen die je niet mishandelen.quote:hij is echt een hele lieve aardige zorgzame knappe jongen met een leuk thuisfront hij werkt hard dus er kan wel degelijk een toekomst mee opgebouwd worden ...
Kom op... in iedere relatie is wel iets ja, sommige mensen snurken, hebben een wipneus , een broodje rosbief of spataderen, sommige mannen kijken wat vaker naar voetbal dan hun vrouw lief is... maar je vrouw als voetbal gebruiken is toch echt van een andere orde.quote:kijk niemand is perfect en in iedere relatie is er wel iets maar
En die krijg je nu ook. Luister ernaar als je gezondheid je lief is. Over 5 jaar ben je toch vertrokken, dus kan je die beter niet aan hem verspillen.quote:als jullie dit zo lezen wat adviseer je me dan
kijk en ik snap als ik nu een reactie krijg van zet er een punt achter wat is nu 9 maanden..
Nee dat kan echt niet hoor, dumpen die hap!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:06 schreef Brighteyes het volgende:Re!
[..]
Heeeeeeeeeel zorgzaam idd.
Ik denk dat ik mijn vent maar buiten de deur ga zetten... hij heeft me nog nooit een gebroken voet geschopt of bij mijn keel gegrepen... Damn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |