Nog erger. Het is een e.dentifier. Met een vet gedrukte e dusquote:
iedereen krijg ze gratisquote:
Serieus?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wacht maar tot je volgende klacht..
ik had t laatst ook en nu MOET je de Edentifier 2 KOPEN!!!
ik heb t elastiek uit mn onderbroek gevochten maar moest em echt betalen..
10 euro geloof ik... zit wel een fijn lang USB snoer bij, en ja hij werkt wel fijner...
maar t blijven bloedhonden bij die ABN
reuze makkelijk. En als je dat blad niet bij je hebt, gewoon via smsquote:
Welk blad?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:59 schreef wise het volgende:
[..]
reuze makkelijk. En als je dat blad niet bij je hebt, gewoon via sms
tan code bladquote:
Ja de Postbank staat bekend om zijn geweldige Internetbankieren, waar nooit wat mis mee is en die nooit storing heeft.quote:
Nooit van gehoordquote:
Dan heb je hier nog een overstappende klant. Ik ga toch zeker niet betalen voor zo'n e.dentifierquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:53 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Serieus?
Als dat het geval is, kunnen ze van mij per direct de papieren overhandigen voor het opheffen van de rekening. Service is ver te zoeken bij banken tegenwoordig...
ik heb er anders nooit last van. Zie wel eens een storingsmelding, maar dat gaat dat over onderhoud op zondagnacht.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de Postbank staat bekend om zijn geweldige Internetbankieren, waar nooit wat mis mee is en die nooit storing heeft.
De laatste tijd valt dat wel mee toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja de Postbank staat bekend om zijn geweldige Internetbankieren, waar nooit wat mis mee is en die nooit storing heeft.
Ze hebben internetbankieren wel goed geregeld...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:34 schreef Ensaf het volgende:
De Raiffaissen Boerenleenbank is goed genoeg voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |