Ja maar dit is toch al langer bekend. Die clubs krijgen al belachelijk veel geld puur omdat ze in de PL spelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:50 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
maar geeft wel aan dat wij internationaal geen fuck meer voorstellen. wij staan nog achter clubs als everton en aston villa.
Uiteraard en dat al ruim 25 jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zit je nog steeds dicht bij het vuur?
en als we Suarez in een deal betrekken met Denneboom, heeft dat eventueel nog kans van slagen ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, die kans is nog minder dan vijf procent. Als hij toch komt, ben ik de eerste om jou hiermee te feliciteren. Maar Joop houdt zijn poot stijf en kan vragen wat hij wil.
quote:Ogararu keert terug bij Ajax
AMSTERDAM - George Ogararu keert deze zomer terug bij Ajax. De Roemeense rechtsback was het afgelopen seizoen verhuurd aan Steaua Boekarerst maar heeft nog een contract tot medio 2010 bij de Amsterdammers.
Ogararu kon tijdens zijn eerste seizoen in de Arena nog rekenen op een basisplaats. Met de komst van Bruno Silva en de doorbraak van Gerory van der Wiel slonken zijn kansen op speeltijd echter aanzienlijk.
In de Roemeense krant Gazeta Sporturilor zegt de rechtspoot: "Ik ben tevreden dat we ons met Steaua hebben gekwalificeerd voor de Europa League, maar nu keer ik terug naar Ajax."
Met de aanstelling van Martin Jol rekent de Roemeen op nieuwe kansen. Naast Ogararu keren ook Dennis Rommedahl en Albert Luque terug in Amsterdam.
Ik vind het ook verrekte lang duren. Ongelooflijk. Vermaelen accepteer die zak miljoen pepernoten nou maar gewoon en teken daar, biatch.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:54 schreef TheJanitor het volgende:
Is de transfer van Vermaelen al afgeketst op persoonlijke voorwaarden ofzo?
quote:
Misschien kunnen die gasten de amateurtak weer omhoog helpen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet he. Jezus. Flikker die lapzwansen nou eens weg. Pure geldverspilling.
Naja ik denk dat de trainer zelf eerst alle spelers in actie wil zien voordat hij ze weg stuurt.. sowieso moetje Luque snel wegdoen met dat salaris van hem en hij heeft het naar z'n zin in Spanje.quote:
Laatste halfjaar voor zijn verhuur was het niet veel soeps meer. In het eerste seizoen van Ten Cate was hij gewoon goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Cheiron het volgende:
Ogararu heeft het helemaal niet zo slecht gedaan. Het is nu alleen balen dat hij Silva en vd Wiel voor zich heeft (waarschijnlijk) 1 van die drie moet je nu laten gaan..
Vroeg ik me dus ook af.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef TheJanitor het volgende:
Is Jol eigenlijk al terug van vakantie?
Paar dagen terug al toch?quote:
Exactly my thoughts.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik weet het niet met Ogararu, als je hem kan verkopen zou ik het zeker doen. Maar het is natuurlijk wel een ideale man voor erbij te hebben. Klaagt nooit en speelde toch een redelijk goed eerste seizoen.
Ja weet ik veel wat de plannen zijn. Maar ik neem aan dat er dan ook no iets voor Bobby komt. En sowieso...wil die wedstrijden gewoon niet missenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom er bij de eerste thuiswedstrijd nogmaals een minuut stilte voor Haarms moet worden gehouden?
Maar drie rechtsbacks is ook een beetje overdreven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik weet het niet met Ogararu, als je hem kan verkopen zou ik het zeker doen. Maar het is natuurlijk wel een ideale man voor erbij te hebben. Klaagt nooit en speelde toch een redelijk goed eerste seizoen.
Dat heb ik al in bedekte termen uitgelegd, maar dan zal ik het voor jou iets duidelijker maken: ik heb om onbegrijpelijke redenen een ban gekregen, waardoor ik enkele maanden uit de roulatie was. Uiteraard had ik na de wervelende prestaties van Twente, de fantastische derde plaats van Ajax en niet te vergeten het ondermaatse spel van Wielaert me natuurlijk al veel eerder kunnen melden, maar dat leed wilde ik jullie besparen. Jullie hadden het toch al zo zwaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch wel typisch dat Angstgegner zich pas een paar maanden na de schande van het hele Wielaert gebeuren durft te laten zien.
Inderdaad. En de enige daarvan die eventueel nog op een andere plek kan spelen is V/d Wiel, maar die staat al in de basis. Heb je vrij weinig aan Ogararu vind ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Maar drie rechtsbacks is ook een beetje overdreven.
Die lopen elkaar te dekken.. niet vergelijkbaar met voetbal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:22 schreef Angstgegner het volgende:
Als die Ogararu net zo goed speelt als destijds tegen Overmars, mag hij van mij nog nog vele jaren blijven. Bij ons in Spakenburg lopen betere backs rond. Over een miskoop gesproken. Dan heb ik toch liever Ronnie Stam...
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Angstgegner het volgende:
Kennedy is bij Twente niet meer welkom, nadat hij zijn woord brak aan Joop en naar Ajax vertrok. Gelukkig straft God altijd onmiddellijk en was hij al snel persona non grata. Sno verwacht ik binnenkort in het werklozenelftal van de VVCS.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Angstgegner het volgende:
Kennedy is bij Twente niet meer welkom, nadat hij zijn woord brak aan Joop en naar Ajax vertrok. Gelukkig straft God altijd onmiddellijk en was hij al snel persona non grata. Sno verwacht ik binnenkort in het werklozenelftal van de VVCS.
Waarom schrijf jij geen mooi boek? Ik zou het serieus kopenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Angstgegner het volgende:
Komiek van beroep?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Angstgegner het volgende:
Niet dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij zegt dus dat Marco het verkloot heeft.
van Geel dus. Die was toen toch verantwoordelijk?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:00 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die Ten Cate was met z'n aankopen nog erger dan Koeman. Dacht niet dat dat kon eigenlijk.
Strak plan.quote:Michel Platini is geschrokken van de hoge transferbedragen die Real Madrid deze week neertelt. De Madrilenen betaalden 65 miljoen euro voor Kaká en lijken Cristiano Ronaldo binnen te halen voor zo'n 93 miljoen euro.
'Deze excessieve transfers gebeuren bijna elke dag. Het geeft alleen maar aan hoe belangrijk het is om een financiële balans in onze competities te vinden en op dit gebied ook fair play voorop te stellen', zegt de voorzitter van de Europese voetbalbond UEFA donderdag.
De Fransman wil een einde maken aan de enorme geldbedragen die voor spelers worden betaald. 'De UEFA werkt er hard aan om nieuwe regels op te stellen en om een transparant systeem te krijgen. Dat is onze belangrijkste prioriteit', aldus de preses.
Aangezien Ajax last heeft van 'het wegkopen van steunpilaren' lijkt het mij wel een goede zaak dat Platini nieuwe regels etc wil in gaan voeren.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:10 schreef Barca het volgende:
Luque, Rommedahl, Sulejmani, Cvitanich, Barca ... niet vergeten maar niet genoemd. Weg d'r mee!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:13 schreef Dvm86 het volgende:
Op donderdag 11 juni 2009 18:10 schreef Barca het volgende: Luque, Rommedahl, Sulejmani, Cvitanich, Barca ... niet vergeten maar niet genoemd. Weg d'r mee!
Hopelijk word de Nederlandse competitie dan weer wat sterker, hoop op 2 poulfase CL ticketsquote:
Pff, altijd gelul, maar nooit daden. Die 6+5 regel zal er vast wel een keer komen, in 2540 ofzoquote:
Ey, leef jij ook nog?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:07 schreef Barca het volgende:
Wat moeten die Ollanders van Real Madrid kosten?
Dan zou de Eredivisie nog 2 plaatsen moeten stijgen en Oekraïne en Rusland voorbij moeten gaan. Dat zal nog lastig worden aangezien Shakhtar Donetsk laatst nog de UEFA Cup won. De Nederlandse ploegen moeten er gewoon het beste van maken in de EL want ik verwacht niet dat AZ ver komt in de CLquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hopelijk word de Nederlandse competitie dan weer wat sterker, hoop op 2 poulfase CL tickets
Ah ze hebben besloten om nu wel een vrije dag in te lassen. Verstandig. Dat leverde vorig jaar toch een flinke ophef.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:33 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze noemen de namen van de clubs al niet meer.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Pff, altijd gelul, maar nooit daden. Die 6+5 regel zal er vast wel een keer komen, in 2540 ofzo.
Ze moeten wel, 25 juli is de JC schaalquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah ze hebben besloten om nu wel een vrije dag in te lassen. Verstandig. Dat leverde vorig jaar toch een flinke ophef.
Volgend seizoen staat Silva daar weerquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. En de enige daarvan die eventueel nog op een andere plek kan spelen is V/d Wiel, maar die staat al in de basis. Heb je vrij weinig aan Ogararu vind ik.
Ik had heel wat verwacht van die Football World Series, maar met die namen begin ik toch te twijfelenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:33 schreef Nashje het volgende:
[ afbeelding ]
Ze noemen de namen van de clubs al niet meer.
Liever niet. Tenzij je Sonja SIlva bedoelt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgend seizoen staat Silva daar weer
Ban gehad?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ja ik ben er ff uit geweest maar ben er weer
whaha neequote:
160 miljoen.. wat een gekkenhuis ook. Dit rijst de pan uit met al die bedragen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:57 schreef Nashje het volgende:
Zlatan mag voor 160 miljoen weg bij Inter. Misschien iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |