Ik denk dat Pranjic heel belangrijk zou zijn in dit elftal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:20 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
....bemoeien ze zich er niet mee en gaan ze Heerenveen niet nog meer versterken.
Huntelaar heeft al een keer aangegeven dat hij het jammer vind dat Van Basten hem zo weinig individueel heeft getraind. Hij was mede door Van Basten nog een jaar(half jaar achteraf) in Amsterdam gebleven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij zegt dus dat Marco het verkloot heeft.
Dat had wel een aantal redenen. Zo was Van Basten druk met het 'team' en hielp z'n enkel ook niet echt mee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Huntelaar heeft al een keer aangegeven dat hij het jammer vind dat Van Basten hem zo weinig individueel heeft getraind. Hij was mede door Van Basten nog een jaar(half jaar achteraf) in Amsterdam gebleven.
Worden ook niet opgenomen in de begroting, dus in principe doen ze dat ook niet. Maar het is natuurlijk altijd mooi meegenomen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:20 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ja jongen, besef nou maar eens dat je niet op die miljoenen van de CL moet rekenen.
Wat had ie dan verwacht? Dat was meer dan 15 jaar geleden. Voetbal is te veel veranderd. Qua ervaring weet hij nu beter hoe die langs een verdediging moet anno 2009 dan Marco denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Huntelaar heeft al een keer aangegeven dat hij het jammer vind dat Van Basten hem zo weinig individueel heeft getraind. Hij was mede door Van Basten nog een jaar(half jaar achteraf) in Amsterdam gebleven.
Tuurlijk, maar ga er niet over zitten miepen Slop. SCC'tjes zijn al lekker buitenproportioneel verhoogd. (ja en ik weet dat dat geen 20 miljoen is).quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:31 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Worden ook niet opgenomen in de begroting, dus in principe doen ze dat ook niet. Maar het is natuurlijk altijd mooi meegenomen.
Het is toch logisch dat de mensen die financieel verantwoordelijk zijn voor de club ervan balen dat dat geld elk jaar wordt misgelopen. Als hem die 20 miljoen niet zou uitmaken, is hij niet geschikt voor de baan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ga er niet over zitten miepen Slop. SCC'tjes zijn al lekker buitenproportioneel verhoogd. (ja en ik weet dat dat geen 20 miljoen is).
Dank je.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Catch22- het volgende:
7 miljoen naar Heerenveen brengen en Elia lekker laten wezen
http://www.fcupdate.nl/ni(...)kloteseizoen_122150/quote:Stekelenburg: "Mooi einde van kloteseizoen"
11 juni 2009
Het Nederlands elftal was dit seizoen voor een aantal spelers, die bij hun club een moeizaam jaar doormaakten, een soort kuuroord. Maarten Stekelenburg was één van de spelers die bij Oranje wat zelfvertrouwen tankte. Hij verloor zijn basisplaats bij Ajax, maar bleef het vertrouwen houden van bondscoach Bert van Marwijk.
Tegen Noorwegen (2-0) kwam er woensdag een einde aan het merkwaardige seizoen van Stekelenburg. "Mooi om het jaar zo af te sluiten", zegt de keeper van Ajax tegen FCUpdate.nl. "Want het was voor mij natuurlijk best een kloteseizoen."
"Ik begon het seizoen prima, maar was er daarna een paar maanden uit met een blessure. Daarna keepte ik een paar mindere wedstrijden en werd ik er door de trainer af gehaald. Toen was mijn seizoen over", blikt hij terug op zijn moeizame tijd bij Ajax. "Gelukkig heb ik bij het Nederlands elftal altijd wél het vertrouwen gekregen."
Dat Stekelenburg bij Ajax op de bank kwam, was een beslissing van de toenmalige trainer Marco van Basten. Nu hij weg is, lijkt Stekelenburgs perspectief ineens weer beter. "Ach, het blijft afwachten. Eerst maar eens lekker op vakantie, daarna zien we het wel", blijft de keeper voorzichtig. "Ik ga na de vakantie gewoon weer honderd procent mijn best doen, zoals altijd. Dan zie we daarna wel hoe alles loopt."
Is ook wel zo. Maar ik kan me goed voorstellen dat Huntelaar er meer van had verwacht.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat had wel een aantal redenen. Zo was Van Basten druk met het 'team' en hielp z'n enkel ook niet echt mee.
Tussen Heerenveen en Bayern komt het echt wel rond. Bovendien gaat Pranjic er ook vanuit dat hij voor die club gaat spelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
Pranjic is nog steeds niet rond he.
Bayern biedt 6, Heerenveen wil 7,5.
Als Ajax nou slim is......
Ze rekenen gewoon op die 12 á 13 miljoen van Arsenal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:45 schreef w00h00 het volgende:
Ik snap er geen fuck van. Slop zegt dat we er geen geld is voor nieuwe spelers.
Terwijl Ajax wel 8+ miljoen voor Elia over heeft, terwijl ergens anders de prioriteit ligt.
Markt omlaag praten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:45 schreef w00h00 het volgende:
Ik snap er geen fuck van. Slop zegt dat we er geen geld is voor nieuwe spelers.
Terwijl Ajax wel 8+ miljoen voor Elia over heeft, terwijl ergens anders de prioriteit ligt.
Spijker op z'n kop. Daarom snap ik die euforie ook niet zo goed over het feit dat ze zooooveel voor vermealen hebben ontvangen (ze hebben nog helemaal niets ontvangen want de transfer is nog helemaal niet rond).quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:59 schreef bloodysunday het volgende:
Mensen die telkens geld zien in verkoop van spelers. Ik zie liever CL voetbal dan miljoenen ontvangen van transfers en telkens nieuwe spelers moeten zoeken en er weer gebouwd moet worden aan een team.
zie hierboven. Dat is jezelf rijk rekenen want de transfer is niet eens rond.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:55 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze rekenen gewoon op die 12 á 13 miljoen van Arsenal.
Nooit geschoten, altijd mis toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tussen Heerenveen en Bayern komt het echt wel rond. Bovendien gaat Pranjic er ook vanuit dat hij voor die club gaat spelen.
quote:'Deze overgang is absoluut nog niet rond,' vertelde Bayern-manager Uli Hoeness aan Kicker. De Duitsers hebben zes miljoen euro over voor de middenvelder, terwijl Heerenveen hem niet voor minder dan 7,5 miljoen wil laten gaan. 'Als SC Heerenveen niet beweegt, laten we deze transfer afketsen,' aldus Hoeness. Bayern bereikte al wel een akkoord met Pranjic, die zijn handtekening onder een driejarig contract kan zetten.
Gammaquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef Frankz0rz het volgende:
Hmm.. Over de transfer van Pranjic:
[..]
Ik zeg halen. Dan die Obradovic erbij, en je hebt een hele Servische/Oostblok linkerkant.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik hoor mensen die zeggen 30 miljoen voor Suarez, strik eromheen en weg doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Spijker op z'n kop. Daarom snap ik die euforie ook niet zo goed over het feit dat ze zooooveel voor vermealen hebben ontvangen (ze hebben nog helemaal niets ontvangen want de transfer is nog helemaal niet rond).
[..]
zie hierboven. Dat is jezelf rijk rekenen want de transfer is niet eens rond.
Schijnt concreet te zijn, wordt voor de linksback positie gehaald.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef ktnxbye het volgende:
Wat lult men hier toch de hele tijd over Obradevic?
Snap ik ook niet nee. Heb Ajax nog nooit iets over hem horen zeggen en niemand hier heeft hem zien spelenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef ktnxbye het volgende:
Hoort allemaal bij het spel. Deze transfer gaat heus wel door...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Wie niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:59 schreef bloodysunday het volgende:
Mensen die telkens geld zien in verkoop van spelers. Ik zie liever CL voetbal dan miljoenen ontvangen van transfers en telkens nieuwe spelers moeten zoeken en er weer gebouwd moet worden aan een team.
Schijnt concreet te zijn? Alleen op internet denk ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Schijnt concreet te zijn, wordt voor de linksback positie gehaald.
Alleen op Fok bedoel je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Schijnt concreet te zijn? Alleen op internet denk ik
Ook in de krant, zie dit topic.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:09 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Schijnt concreet te zijn? Alleen op internet denk ik
En door de wat betere spelers te verkopen(Vermaelen) haal je de CL toch weer niet? Dan ga je Feyenoord sowieso achterna.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wie niet?
Maar wanneer je een heel dure selectie hebt, en ze halen de CL dus al jaren niet moet het geld ergens anders vandaan komen. Anders ga je Feyenoord achterna.
Ja Ajax zal vast iets over hem zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:06 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Snap ik ook niet nee. Heb Ajax nog nooit iets over hem horen zeggen en niemand hier heeft hem zien spelen
met spelers verkopen en elk seizoen een nieuw team maken verdien je geld en prijzen meequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Wie niet?
Maar wanneer je een heel dure selectie hebt, en ze halen de CL dus al jaren niet moet het geld ergens anders vandaan komen. Anders ga je Feyenoord achterna.
Gelezen, dankjewel. Ik wacht wel af..quote:
Dat is wel kut aan Ajax. Ze zijn niet eens bereid hun supporters duidelijkheid te geven. Op de site van Man U staat vandaag gewoon dat ze het bod op Ronaldo geaccepteerd hebben terwijl nog niks getekend is, dat vind ik wel mooi van ze.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja Ajax zal vast iets over hem zeggen. Daarnaast hebben enkele mensen hier hem wel zien voetballen hoor.
Mee eens, maar eerlijk gezegd dacht ik dat hij 10 miljoen moest opbrengen. Als Ajax had aangeklopt in ieder geval wel. Liever Pranjic dan Elia. Prima aanvulling in de linie waar we echt een probleem hebben + ervaring.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Catch22- het volgende:
7 miljoen naar Heerenveen brengen en Elia lekker laten wezen
Beursgenoteerd he.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef BluesRebel het volgende:
Dat is wel kut aan Ajax. Ze zijn niet eens bereid hun supporters duidelijkheid te geven. Op de site van Man U staat vandaag gewoon dat ze het bod op Ronaldo geaccepteerd hebben terwijl nog niks getekend is, dat vind ik wel mooi van ze.
een of andere gast op AN wordt gezien als betrouwbare bron omdat ie toevallig Servisch kan lezenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef ktnxbye het volgende:
Dat is ook zo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nooit geschoten, altijd mis toch?
Pranjic stond ook welwillend tegenover een overgang naar ons aller Ajax.
Lul niet als je het fijne er niet van af weet. Diverse Servische kranten hebben gemeld dat Ajax in juli bij Ajax tekent. Of dat ook werkelijk gebeurd is een tweede.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
een of andere gast op AN wordt gezien als betrouwbare bron omdat ie toevallig Servisch kan lezen
Er is hier een krantenartikel gepost, waaruit bleek dat Ajax met hem bezig is en dat Obradovic eventueel wel oren heeft naar Ajax. Dat is alles.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
een of andere gast op AN wordt gezien als betrouwbare bron omdat ie toevallig Servisch kan lezen
nou als we pranjic hebben kunnen we emanuelson bij het oud vuil zetten. emanuelson zal nooit het niveau van CL aan kunnen. en ajax moet spelers hebben die mee kunnen in de CLquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:06 schreef Radegast het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd: wat moet je met Pranjic als je Emanuelson al hebt?
Dat heeft de club zoveel goeds gebracht dat ik echt niet snap waarom mensen daar zo moeilijk over doen.quote:
En jij zegt dat Pranjic wel de CL aan kan? Dat is altijd afwachten en de tijd zal het leren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
nou als we pranjic hebben kunnen we emanuelson bij het oud vuil zetten. emanuelson zal nooit het niveau van CL aan kunnen. en ajax moet spelers hebben die mee kunnen in de CL
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Een ding is duidelijk: als er geen versterkingen komen dan zullen we helemaal geen CL spelen. Elia is niet (nu) nog noodzakelijk naar mijn mening. Een extra aanvallende middenvelder, centrale spits en linksback wel. Een centrale verdediger, extra aanvallende middenvelder en vleugelaanvaller kunnen later nog wel gehaald worden, we spelen dit seizoen immers toch (weer) geen CLquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
En jij zegt dat Pranjic wel de CL aan kan? Dat is altijd afwachten en de tijd zal het leren.
Die gast wist anders wel tot op 3 keer dingen te vertellen die dagen later pas in de Servische media verschenen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
quote:'Ajax heeft op dit moment geen geld voor aankopen'
11/06/2009 14:22
Jeroen Slop heeft laten weten dat Ajax geen geld heeft voor aankopen. Er zullen eerst spelers verkocht moeten worden, zegt de financieel directeur van de Amsterdamse club.
'Met de komst van een nieuwe trainer ontstaat er ook een nieuwe voorkeur voor spelers uit de selectie waardoor een verkoop deze zomer heel goed mogelijk is', liet hij weten. Ajax heeft op dit moment geen geld voor versterkingen en moet daardoor eerst spelers verkopen. 'De opbrengst daarvan kan dan weer aangewend worden om nieuwe spelers te kopen.'
Ajax speelde in het seizoen 2005/06 voor het laatst in de Champions League en zag sindsdien vele miljoenen aan zich voorbij gaan. 'Door het missen van de Champions League lopen we een bruto jaaromzet van twintig miljoen euro mis', aldus Slop, die aangaf dat plaatsing voor het miljoenenbal opnieuw de doelstelling blijft voor Ajax en dat hij optimistisch is over het halen hiervan.
Op de jeugdopleiding wordt in elk geval niet bezuinigd, Ajax beseft dat het zelf opleiden van talent een belangrijk uithangbord van de club is. 'De focus hierop wordt steeds groter', besluit de financieel directeur van Ajax. 'We besteden hier dan ook een paar miljoen euro per jaar aan.'
De afgelopen weken werd Ajax in verband gebracht met Ivan Obradovic (Partizan Belgrado) en Eljero Elia (FC Twente), maar de Amsterdamse club moet eerst spelers verkopen voordat er zaken gedaan kunnen worden. Thomas Vermaelen lijkt dicht bij een vertrek uit Amsterdam. Naar verluidt bereikten Ajax en Arsenal al een akkoord over de Belgische verdediger.
VI
Die paniekaankoop van Wielaert snap ik geen hol vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat heeft die pannenkoek vorig jaar allemaal opgemaakt
Met de selectie die we nu hebben, kunnen we in ieder geval CL halen. Of we er mee kunnen spelen ben ik er nog uit, afgelopen seizoen was veel te wisselvallig daar zal Jol hopelijk verandering in brengen daarna kan je pas concluderen of die een CL waardig team is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Een ding is duidelijk: als er geen versterkingen komen dan zullen we helemaal geen CL spelen. Elia is niet (nu) nog noodzakelijk naar mijn mening. Een extra aanvallende middenvelder, centrale spits en linksback wel. Een centrale verdediger, extra aanvallende middenvelder en vleugelaanvaller kunnen later nog wel gehaald worden, we spelen dit seizoen immers toch (weer) geen CL
Dat staat er toch, geen CL voetbal...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Hoe de neuk is dit nou in godsnaam mogelijk.
Missen CL, hoge salarissen aan spelers als Luque, Sno, Wielaert, Kennedy, Rommedahl etc. en bovendien haal je Sulejmani voor 10 miljoen teveel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Hoe de neuk is dit nou in godsnaam mogelijk.
Gaten gedichtquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:47 schreef BluesRebel het volgende:
We hadden toch vorig jaar ook geen CL en hoge salarissen.. wat is met het geld van Huntelaar zijn verkoop gebeurt!?
Ja, fantastisch, nog een jaar met die gatenkaas achterin en die rietjes op het middenveldquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef Jnk18 het volgende:
Goed dat er geen geld is.. wordt Elia ook hopelijk niet gehaald
Heb je hem ook weerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef Angstgegner het volgende:
Onze Joop laat Elia zeker niet naar Ajax vertrekken en natuurlijk al helemaal niet voor een belachelijk bod van acht miljoen. Deze speler, die nu al beter is dan Babel en eigenlijk gisteren zijn debuut bij Oranje had moeten maken in de tweede helft, gaat gewoon voor twaalf miljoen of meer naar een buitenlandse club. En wij hoeven ook geen speler van jullie te hebben. Wie zei er onlangs ook al weer dat Twente op elke positie betere spelers heeft lopen dan Ajax? Met uitzondering van de keeper dan, omdat de jaartjes bij Boschker beginnen te tellen. Trouwens, zoals ik vorig jaar al eens vertelde, iedere speler Twente inruilt voor Ajax, gaat z'n ondergang tegemoet. Kennedy heeft nog geen bal geraakt in Amsterdam en het spel van Wielaert, de grote regelaar achterin bij Twente, was in de afgelopen maanden van bedroevend niveau. Ga zo door Rob.
Wat een pannekoek ben jij!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef Angstgegner het volgende:
Onze Joop laat Elia zeker niet naar Ajax vertrekken en natuurlijk al helemaal niet voor een belachelijk bod van acht miljoen. Deze speler, die nu al beter is dan Babel en eigenlijk gisteren zijn debuut bij Oranje had moeten maken in de tweede helft, gaat gewoon voor twaalf miljoen of meer naar een buitenlandse club. En wij hoeven ook geen speler van jullie te hebben. Wie zei er onlangs ook al weer dat Twente op elke positie betere spelers heeft lopen dan Ajax? Met uitzondering van de keeper dan, omdat de jaartjes bij Boschker beginnen te tellen. Trouwens, zoals ik vorig jaar al eens vertelde, iedere speler Twente inruilt voor Ajax, gaat z'n ondergang tegemoet. Kennedy heeft nog geen bal geraakt in Amsterdam en het spel van Wielaert, de grote regelaar achterin bij Twente, was in de afgelopen maanden van bedroevend niveau. Ga zo door Rob.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef Angstgegner het volgende:
Hij is er weerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef Angstgegner het volgende:
Misschien heb ik dat weleens beweerd ja, maar ga er maar vanuit dat Elia zeker niet komt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij is er weerIk dacht trouwens dat Wielaert niet naar Ajax zou komen?
Net zoals Wielaert inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:01 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat weleens beweerd ja, maar ga er maar vanuit dat Elia zeker niet komt.
De onderlinge resultaten van Twente tegen Ajax zijn idd fantastischquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef Angstgegner het volgende:
Het is pannenkoek. De originaliteit is weer ver te zoeken. Ik geef alleen aan dat Ajax zich geen enkele illusie behoeft te maken. Joop is de handelwijze van Wielaert nog niet vergeten en gunt Ajax helemaal niets, zoals Twente voor het tweede jaar achter elkaar Ajax ook helemaal niets gunde. Maar dit even terzijde, want anders ga ik natuurlijk weer oude wonden openrijten.
Waarom zouden we daarvan uit moeten gaan? Alles wijst op een overgang van Elia naar Ajax.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:01 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat weleens beweerd ja, maar ga er maar vanuit dat Elia zeker niet komt.
Ssssstt! Er is echt geen geld!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef Nashje het volgende:
Slop lult uit z'n nek. 2x 27 miljoen voor Sneijder en Huntelaar, Babel 18 miljoen, Heitinga 10 miljoen, De Mul 5 miljoen en dan zeggen dat er geen geld is voor transfers. Ik geloof er echt geen reet van. Dat zegt ie alleen maar omdat Twente en co anders zo'n fikse bedragen gaan vragen omdat zij denken dat Ajax toch genoeg geld heeft.
Wel slim hoor Jeroen.
Wat moeten wij met Tiote en Stam?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Angstgegner het volgende:
Stargazer, jij bepaalt niet in wat voor topic ik ga spelen. En @ Sjimz: jullie wilden Douglas (vorig seizoen) ook al hebben terwijl de grote Piet Keizer hem voor enkele tonnetjes op had kunnen halen in Brazilië, dachten een kans te maken om Arnautovic binnen te halen, met Braafheid weten we ook allemaal hoe het is afgelopen en nu vist Ajax weer naast het net. Even voor de goede orde: Ronnie Stam en Cheikh Tioté zijn voor Ajax al niet meer te betalen, om er een paar te noemen.
Mijn koffie wat doe jequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Angstgegner het volgende:
Ronnie Stam en Cheikh Tioté zijn voor Ajax al niet meer te betalen, om er een paar te noemen.
Helemaal niets wijst daarop, de kans is zelfs aanwezig dat hij tegen een aanmerkelijk groter salaris bij Twente blijft, als buitenlandse interesse uitblijft. Het eerste bod van Ajax is door Munsterman met een grote grijns van tafel geveegd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom zouden we daarvan uit moeten gaan? Alles wijst op een overgang van Elia naar Ajax.
Ronnie Stamquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Angstgegner het volgende:
Stargazer, jij bepaalt niet in wat voor topic ik ga spelen. En @ Sjimz: jullie wilden Douglas (vorig seizoen) ook al hebben terwijl de grote Piet Keizer hem voor enkele tonnetjes op had kunnen halen in Brazilië, dachten een kans te maken om Arnautovic binnen te halen, met Braafheid weten we ook allemaal hoe het is afgelopen en nu vist Ajax weer naast het net. Even voor de goede orde: Ronnie Stam en Cheikh Tioté zijn voor Ajax al niet meer te betalen, om er een paar te noemen.
Waarom doe je jezelf dit toch elke keer aan. Ik weet niet of Elia naar Ajax komt maar ze zijn wel degelijk in onderhandeling. Van mij hoeft Elia niet perce te komen maar de kans is toch aanwezig dat hij de overstap gaat maken deze zomer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Helemaal niets wijst daarop, de kans is zelfs aanwezig dat hij tegen een aanmerkelijk groter salaris bij Twente blijft, als buitenlandse interesse uitblijft. Het eerste bod van Ajax is door Munsterman met een grote grijns van tafel geveegd.
Stam is twee klassen beter dan die twitterboy en Tioté gaat over twee jaar ook voor meer dan tien miljoen de deur uit, alleen niet naar jullie, maar naar een prachtige buitenlandse club. Jullie hebben natuurlijk liever die drie vliegjes op het middenveld, Anita, Aissati en Enoh. Tiote is vijf klassen beter dan Anita en Enoh, terwijl hij nog niet eens altijd een vaste plaats heeft bij Twente.quote:
Ik geloof Slop niet helemaal, slechts ten dele. Maar dat Ajax ongeveer net zo veel wil investeren als het deze zomer kwijt speelt, lijkt me best logisch. Maar als er amper tot helemaal geen geld was voor nieuwe aankopen, dan was het contract van Leonardo vast wel verlengd. En wat dat betreft is het nu nog steeds stil, wat mij zegt dat er wordt gewerkt aan een alternatief. Misschien wel Elia.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ssssstt! Er is echt geen geld!![]()
Verhaaltje
Als jou dat gelukkig maakt dan heb jij gelijk jongen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Stam is twee klassen beter dan die twitterboy en Tioté gaat over twee jaar ook voor meer dan tien miljoen de deur, alleen niet naar jullie. Jullie hebben natuurlijk liever die drie vliegjes op het middenveld, Anita, Aissati en Enoh. Tiote is vijf klassen beter dan Anita en Enoh, terwijl hij nog niet eens altijd een vaste plaats heeft bij Twente.
Houden zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Helemaal niets wijst daarop, de kans is zelfs aanwezig dat hij tegen een aanmerkelijk groter salaris bij Twente blijft, als buitenlandse interesse uitblijft. Het eerste bod van Ajax is door Munsterman met een grote grijns van tafel geveegd.
Tuurlijk is het zonder successen weinig geld binnenhalen, maar ik zou het raar vinden als er afgelopen winter wel geld was voor Elia, en nu ineens niet. Slop speelt een spelletje, en een slim spelletje. Maar Ajax moet inderdaad nu al die troep lozen en verder gaan met spelers van Jong Ajax. En wat duurt het toch lang met Vermaelen? Er is nog steeds geen defnitief bericht geweest...quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf dit toch elke keer aan. Ik weet niet of Elia naar Ajax komt maar ze zijn wel degelijk in onderhandeling. Van mij hoeft Elia niet perce te komen maar de kans is toch aanwezig dat hij de overstap gaat maken deze zomer.
Dat merkte we inderdaad ook al met de transfers van Engelaar, Wielaert en Braafheidquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, die kans is nog minder dan vijf procent. Als hij toch komt, ben ik de eerste om jou hiermee te feliciteren. Maar Joop houdt zijn poot stijf en kan vragen wat hij wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |