quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef Angstgegner het volgende:
Onze Joop laat Elia zeker niet naar Ajax vertrekken en natuurlijk al helemaal niet voor een belachelijk bod van acht miljoen. Deze speler, die nu al beter is dan Babel en eigenlijk gisteren zijn debuut bij Oranje had moeten maken in de tweede helft, gaat gewoon voor twaalf miljoen of meer naar een buitenlandse club. En wij hoeven ook geen speler van jullie te hebben. Wie zei er onlangs ook al weer dat Twente op elke positie betere spelers heeft lopen dan Ajax? Met uitzondering van de keeper dan, omdat de jaartjes bij Boschker beginnen te tellen. Trouwens, zoals ik vorig jaar al eens vertelde, iedere speler Twente inruilt voor Ajax, gaat z'n ondergang tegemoet. Kennedy heeft nog geen bal geraakt in Amsterdam en het spel van Wielaert, de grote regelaar achterin bij Twente, was in de afgelopen maanden van bedroevend niveau. Ga zo door Rob.
Hij is er weerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef Angstgegner het volgende:
Onze Joop laat Elia zeker niet naar Ajax vertrekken en natuurlijk al helemaal niet voor een belachelijk bod van acht miljoen. Deze speler, die nu al beter is dan Babel en eigenlijk gisteren zijn debuut bij Oranje had moeten maken in de tweede helft, gaat gewoon voor twaalf miljoen of meer naar een buitenlandse club. En wij hoeven ook geen speler van jullie te hebben. Wie zei er onlangs ook al weer dat Twente op elke positie betere spelers heeft lopen dan Ajax? Met uitzondering van de keeper dan, omdat de jaartjes bij Boschker beginnen te tellen. Trouwens, zoals ik vorig jaar al eens vertelde, iedere speler Twente inruilt voor Ajax, gaat z'n ondergang tegemoet. Kennedy heeft nog geen bal geraakt in Amsterdam en het spel van Wielaert, de grote regelaar achterin bij Twente, was in de afgelopen maanden van bedroevend niveau. Ga zo door Rob.
Misschien heb ik dat weleens beweerd ja, maar ga er maar vanuit dat Elia zeker niet komt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij is er weerIk dacht trouwens dat Wielaert niet naar Ajax zou komen?
Net zoals Wielaert inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:01 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat weleens beweerd ja, maar ga er maar vanuit dat Elia zeker niet komt.
De onderlinge resultaten van Twente tegen Ajax zijn idd fantastischquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef Angstgegner het volgende:
Het is pannenkoek. De originaliteit is weer ver te zoeken. Ik geef alleen aan dat Ajax zich geen enkele illusie behoeft te maken. Joop is de handelwijze van Wielaert nog niet vergeten en gunt Ajax helemaal niets, zoals Twente voor het tweede jaar achter elkaar Ajax ook helemaal niets gunde. Maar dit even terzijde, want anders ga ik natuurlijk weer oude wonden openrijten.
Waarom zouden we daarvan uit moeten gaan? Alles wijst op een overgang van Elia naar Ajax.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:01 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat weleens beweerd ja, maar ga er maar vanuit dat Elia zeker niet komt.
Ssssstt! Er is echt geen geld!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef Nashje het volgende:
Slop lult uit z'n nek. 2x 27 miljoen voor Sneijder en Huntelaar, Babel 18 miljoen, Heitinga 10 miljoen, De Mul 5 miljoen en dan zeggen dat er geen geld is voor transfers. Ik geloof er echt geen reet van. Dat zegt ie alleen maar omdat Twente en co anders zo'n fikse bedragen gaan vragen omdat zij denken dat Ajax toch genoeg geld heeft.
Wel slim hoor Jeroen.
Wat moeten wij met Tiote en Stam?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Angstgegner het volgende:
Stargazer, jij bepaalt niet in wat voor topic ik ga spelen. En @ Sjimz: jullie wilden Douglas (vorig seizoen) ook al hebben terwijl de grote Piet Keizer hem voor enkele tonnetjes op had kunnen halen in Brazilië, dachten een kans te maken om Arnautovic binnen te halen, met Braafheid weten we ook allemaal hoe het is afgelopen en nu vist Ajax weer naast het net. Even voor de goede orde: Ronnie Stam en Cheikh Tioté zijn voor Ajax al niet meer te betalen, om er een paar te noemen.
Mijn koffie wat doe jequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Angstgegner het volgende:
Ronnie Stam en Cheikh Tioté zijn voor Ajax al niet meer te betalen, om er een paar te noemen.
Helemaal niets wijst daarop, de kans is zelfs aanwezig dat hij tegen een aanmerkelijk groter salaris bij Twente blijft, als buitenlandse interesse uitblijft. Het eerste bod van Ajax is door Munsterman met een grote grijns van tafel geveegd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom zouden we daarvan uit moeten gaan? Alles wijst op een overgang van Elia naar Ajax.
Ronnie Stamquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Angstgegner het volgende:
Stargazer, jij bepaalt niet in wat voor topic ik ga spelen. En @ Sjimz: jullie wilden Douglas (vorig seizoen) ook al hebben terwijl de grote Piet Keizer hem voor enkele tonnetjes op had kunnen halen in Brazilië, dachten een kans te maken om Arnautovic binnen te halen, met Braafheid weten we ook allemaal hoe het is afgelopen en nu vist Ajax weer naast het net. Even voor de goede orde: Ronnie Stam en Cheikh Tioté zijn voor Ajax al niet meer te betalen, om er een paar te noemen.
Waarom doe je jezelf dit toch elke keer aan. Ik weet niet of Elia naar Ajax komt maar ze zijn wel degelijk in onderhandeling. Van mij hoeft Elia niet perce te komen maar de kans is toch aanwezig dat hij de overstap gaat maken deze zomer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Helemaal niets wijst daarop, de kans is zelfs aanwezig dat hij tegen een aanmerkelijk groter salaris bij Twente blijft, als buitenlandse interesse uitblijft. Het eerste bod van Ajax is door Munsterman met een grote grijns van tafel geveegd.
Stam is twee klassen beter dan die twitterboy en Tioté gaat over twee jaar ook voor meer dan tien miljoen de deur uit, alleen niet naar jullie, maar naar een prachtige buitenlandse club. Jullie hebben natuurlijk liever die drie vliegjes op het middenveld, Anita, Aissati en Enoh. Tiote is vijf klassen beter dan Anita en Enoh, terwijl hij nog niet eens altijd een vaste plaats heeft bij Twente.quote:
Ik geloof Slop niet helemaal, slechts ten dele. Maar dat Ajax ongeveer net zo veel wil investeren als het deze zomer kwijt speelt, lijkt me best logisch. Maar als er amper tot helemaal geen geld was voor nieuwe aankopen, dan was het contract van Leonardo vast wel verlengd. En wat dat betreft is het nu nog steeds stil, wat mij zegt dat er wordt gewerkt aan een alternatief. Misschien wel Elia.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ssssstt! Er is echt geen geld!![]()
Verhaaltje
Als jou dat gelukkig maakt dan heb jij gelijk jongen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Stam is twee klassen beter dan die twitterboy en Tioté gaat over twee jaar ook voor meer dan tien miljoen de deur, alleen niet naar jullie. Jullie hebben natuurlijk liever die drie vliegjes op het middenveld, Anita, Aissati en Enoh. Tiote is vijf klassen beter dan Anita en Enoh, terwijl hij nog niet eens altijd een vaste plaats heeft bij Twente.
Houden zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Helemaal niets wijst daarop, de kans is zelfs aanwezig dat hij tegen een aanmerkelijk groter salaris bij Twente blijft, als buitenlandse interesse uitblijft. Het eerste bod van Ajax is door Munsterman met een grote grijns van tafel geveegd.
Tuurlijk is het zonder successen weinig geld binnenhalen, maar ik zou het raar vinden als er afgelopen winter wel geld was voor Elia, en nu ineens niet. Slop speelt een spelletje, en een slim spelletje. Maar Ajax moet inderdaad nu al die troep lozen en verder gaan met spelers van Jong Ajax. En wat duurt het toch lang met Vermaelen? Er is nog steeds geen defnitief bericht geweest...quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf dit toch elke keer aan. Ik weet niet of Elia naar Ajax komt maar ze zijn wel degelijk in onderhandeling. Van mij hoeft Elia niet perce te komen maar de kans is toch aanwezig dat hij de overstap gaat maken deze zomer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |