Dat heeft de club zoveel goeds gebracht dat ik echt niet snap waarom mensen daar zo moeilijk over doen.quote:
En jij zegt dat Pranjic wel de CL aan kan? Dat is altijd afwachten en de tijd zal het leren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
nou als we pranjic hebben kunnen we emanuelson bij het oud vuil zetten. emanuelson zal nooit het niveau van CL aan kunnen. en ajax moet spelers hebben die mee kunnen in de CL
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
een of andere gast op AN wordt gezien als betrouwbare bron omdat ie toevallig Servisch kan lezen
Een ding is duidelijk: als er geen versterkingen komen dan zullen we helemaal geen CL spelen. Elia is niet (nu) nog noodzakelijk naar mijn mening. Een extra aanvallende middenvelder, centrale spits en linksback wel. Een centrale verdediger, extra aanvallende middenvelder en vleugelaanvaller kunnen later nog wel gehaald worden, we spelen dit seizoen immers toch (weer) geen CLquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
En jij zegt dat Pranjic wel de CL aan kan? Dat is altijd afwachten en de tijd zal het leren.
Die gast wist anders wel tot op 3 keer dingen te vertellen die dagen later pas in de Servische media verschenen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
een of andere gast op AN wordt gezien als betrouwbare bron omdat ie toevallig Servisch kan lezen
quote:'Ajax heeft op dit moment geen geld voor aankopen'
11/06/2009 14:22
Jeroen Slop heeft laten weten dat Ajax geen geld heeft voor aankopen. Er zullen eerst spelers verkocht moeten worden, zegt de financieel directeur van de Amsterdamse club.
'Met de komst van een nieuwe trainer ontstaat er ook een nieuwe voorkeur voor spelers uit de selectie waardoor een verkoop deze zomer heel goed mogelijk is', liet hij weten. Ajax heeft op dit moment geen geld voor versterkingen en moet daardoor eerst spelers verkopen. 'De opbrengst daarvan kan dan weer aangewend worden om nieuwe spelers te kopen.'
Ajax speelde in het seizoen 2005/06 voor het laatst in de Champions League en zag sindsdien vele miljoenen aan zich voorbij gaan. 'Door het missen van de Champions League lopen we een bruto jaaromzet van twintig miljoen euro mis', aldus Slop, die aangaf dat plaatsing voor het miljoenenbal opnieuw de doelstelling blijft voor Ajax en dat hij optimistisch is over het halen hiervan.
Op de jeugdopleiding wordt in elk geval niet bezuinigd, Ajax beseft dat het zelf opleiden van talent een belangrijk uithangbord van de club is. 'De focus hierop wordt steeds groter', besluit de financieel directeur van Ajax. 'We besteden hier dan ook een paar miljoen euro per jaar aan.'
De afgelopen weken werd Ajax in verband gebracht met Ivan Obradovic (Partizan Belgrado) en Eljero Elia (FC Twente), maar de Amsterdamse club moet eerst spelers verkopen voordat er zaken gedaan kunnen worden. Thomas Vermaelen lijkt dicht bij een vertrek uit Amsterdam. Naar verluidt bereikten Ajax en Arsenal al een akkoord over de Belgische verdediger.
VI
Die paniekaankoop van Wielaert snap ik geen hol vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dat heeft die pannenkoek vorig jaar allemaal opgemaakt
Met de selectie die we nu hebben, kunnen we in ieder geval CL halen. Of we er mee kunnen spelen ben ik er nog uit, afgelopen seizoen was veel te wisselvallig daar zal Jol hopelijk verandering in brengen daarna kan je pas concluderen of die een CL waardig team is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Een ding is duidelijk: als er geen versterkingen komen dan zullen we helemaal geen CL spelen. Elia is niet (nu) nog noodzakelijk naar mijn mening. Een extra aanvallende middenvelder, centrale spits en linksback wel. Een centrale verdediger, extra aanvallende middenvelder en vleugelaanvaller kunnen later nog wel gehaald worden, we spelen dit seizoen immers toch (weer) geen CL
Dat staat er toch, geen CL voetbal...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Hoe de neuk is dit nou in godsnaam mogelijk.
Missen CL, hoge salarissen aan spelers als Luque, Sno, Wielaert, Kennedy, Rommedahl etc. en bovendien haal je Sulejmani voor 10 miljoen teveel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Hoe de neuk is dit nou in godsnaam mogelijk.
Gaten gedichtquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:47 schreef BluesRebel het volgende:
We hadden toch vorig jaar ook geen CL en hoge salarissen.. wat is met het geld van Huntelaar zijn verkoop gebeurt!?
Ja, fantastisch, nog een jaar met die gatenkaas achterin en die rietjes op het middenveldquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef Jnk18 het volgende:
Goed dat er geen geld is.. wordt Elia ook hopelijk niet gehaald
Heb je hem ook weerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef Angstgegner het volgende:
Onze Joop laat Elia zeker niet naar Ajax vertrekken en natuurlijk al helemaal niet voor een belachelijk bod van acht miljoen. Deze speler, die nu al beter is dan Babel en eigenlijk gisteren zijn debuut bij Oranje had moeten maken in de tweede helft, gaat gewoon voor twaalf miljoen of meer naar een buitenlandse club. En wij hoeven ook geen speler van jullie te hebben. Wie zei er onlangs ook al weer dat Twente op elke positie betere spelers heeft lopen dan Ajax? Met uitzondering van de keeper dan, omdat de jaartjes bij Boschker beginnen te tellen. Trouwens, zoals ik vorig jaar al eens vertelde, iedere speler Twente inruilt voor Ajax, gaat z'n ondergang tegemoet. Kennedy heeft nog geen bal geraakt in Amsterdam en het spel van Wielaert, de grote regelaar achterin bij Twente, was in de afgelopen maanden van bedroevend niveau. Ga zo door Rob.
Wat een pannekoek ben jij!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef Angstgegner het volgende:
Onze Joop laat Elia zeker niet naar Ajax vertrekken en natuurlijk al helemaal niet voor een belachelijk bod van acht miljoen. Deze speler, die nu al beter is dan Babel en eigenlijk gisteren zijn debuut bij Oranje had moeten maken in de tweede helft, gaat gewoon voor twaalf miljoen of meer naar een buitenlandse club. En wij hoeven ook geen speler van jullie te hebben. Wie zei er onlangs ook al weer dat Twente op elke positie betere spelers heeft lopen dan Ajax? Met uitzondering van de keeper dan, omdat de jaartjes bij Boschker beginnen te tellen. Trouwens, zoals ik vorig jaar al eens vertelde, iedere speler Twente inruilt voor Ajax, gaat z'n ondergang tegemoet. Kennedy heeft nog geen bal geraakt in Amsterdam en het spel van Wielaert, de grote regelaar achterin bij Twente, was in de afgelopen maanden van bedroevend niveau. Ga zo door Rob.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef Angstgegner het volgende:
Hij is er weerquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:52 schreef Angstgegner het volgende:
Misschien heb ik dat weleens beweerd ja, maar ga er maar vanuit dat Elia zeker niet komt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:57 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij is er weerIk dacht trouwens dat Wielaert niet naar Ajax zou komen?
Net zoals Wielaert inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:01 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat weleens beweerd ja, maar ga er maar vanuit dat Elia zeker niet komt.
De onderlinge resultaten van Twente tegen Ajax zijn idd fantastischquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:59 schreef Angstgegner het volgende:
Het is pannenkoek. De originaliteit is weer ver te zoeken. Ik geef alleen aan dat Ajax zich geen enkele illusie behoeft te maken. Joop is de handelwijze van Wielaert nog niet vergeten en gunt Ajax helemaal niets, zoals Twente voor het tweede jaar achter elkaar Ajax ook helemaal niets gunde. Maar dit even terzijde, want anders ga ik natuurlijk weer oude wonden openrijten.
Waarom zouden we daarvan uit moeten gaan? Alles wijst op een overgang van Elia naar Ajax.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:01 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat weleens beweerd ja, maar ga er maar vanuit dat Elia zeker niet komt.
Ssssstt! Er is echt geen geld!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef Nashje het volgende:
Slop lult uit z'n nek. 2x 27 miljoen voor Sneijder en Huntelaar, Babel 18 miljoen, Heitinga 10 miljoen, De Mul 5 miljoen en dan zeggen dat er geen geld is voor transfers. Ik geloof er echt geen reet van. Dat zegt ie alleen maar omdat Twente en co anders zo'n fikse bedragen gaan vragen omdat zij denken dat Ajax toch genoeg geld heeft.
Wel slim hoor Jeroen.
Wat moeten wij met Tiote en Stam?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Angstgegner het volgende:
Stargazer, jij bepaalt niet in wat voor topic ik ga spelen. En @ Sjimz: jullie wilden Douglas (vorig seizoen) ook al hebben terwijl de grote Piet Keizer hem voor enkele tonnetjes op had kunnen halen in Brazilië, dachten een kans te maken om Arnautovic binnen te halen, met Braafheid weten we ook allemaal hoe het is afgelopen en nu vist Ajax weer naast het net. Even voor de goede orde: Ronnie Stam en Cheikh Tioté zijn voor Ajax al niet meer te betalen, om er een paar te noemen.
Mijn koffie wat doe jequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Angstgegner het volgende:
Ronnie Stam en Cheikh Tioté zijn voor Ajax al niet meer te betalen, om er een paar te noemen.
Helemaal niets wijst daarop, de kans is zelfs aanwezig dat hij tegen een aanmerkelijk groter salaris bij Twente blijft, als buitenlandse interesse uitblijft. Het eerste bod van Ajax is door Munsterman met een grote grijns van tafel geveegd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom zouden we daarvan uit moeten gaan? Alles wijst op een overgang van Elia naar Ajax.
Ronnie Stamquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Angstgegner het volgende:
Stargazer, jij bepaalt niet in wat voor topic ik ga spelen. En @ Sjimz: jullie wilden Douglas (vorig seizoen) ook al hebben terwijl de grote Piet Keizer hem voor enkele tonnetjes op had kunnen halen in Brazilië, dachten een kans te maken om Arnautovic binnen te halen, met Braafheid weten we ook allemaal hoe het is afgelopen en nu vist Ajax weer naast het net. Even voor de goede orde: Ronnie Stam en Cheikh Tioté zijn voor Ajax al niet meer te betalen, om er een paar te noemen.
Waarom doe je jezelf dit toch elke keer aan. Ik weet niet of Elia naar Ajax komt maar ze zijn wel degelijk in onderhandeling. Van mij hoeft Elia niet perce te komen maar de kans is toch aanwezig dat hij de overstap gaat maken deze zomer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Helemaal niets wijst daarop, de kans is zelfs aanwezig dat hij tegen een aanmerkelijk groter salaris bij Twente blijft, als buitenlandse interesse uitblijft. Het eerste bod van Ajax is door Munsterman met een grote grijns van tafel geveegd.
Stam is twee klassen beter dan die twitterboy en Tioté gaat over twee jaar ook voor meer dan tien miljoen de deur uit, alleen niet naar jullie, maar naar een prachtige buitenlandse club. Jullie hebben natuurlijk liever die drie vliegjes op het middenveld, Anita, Aissati en Enoh. Tiote is vijf klassen beter dan Anita en Enoh, terwijl hij nog niet eens altijd een vaste plaats heeft bij Twente.quote:
Ik geloof Slop niet helemaal, slechts ten dele. Maar dat Ajax ongeveer net zo veel wil investeren als het deze zomer kwijt speelt, lijkt me best logisch. Maar als er amper tot helemaal geen geld was voor nieuwe aankopen, dan was het contract van Leonardo vast wel verlengd. En wat dat betreft is het nu nog steeds stil, wat mij zegt dat er wordt gewerkt aan een alternatief. Misschien wel Elia.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ssssstt! Er is echt geen geld!![]()
Verhaaltje
Als jou dat gelukkig maakt dan heb jij gelijk jongen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Stam is twee klassen beter dan die twitterboy en Tioté gaat over twee jaar ook voor meer dan tien miljoen de deur, alleen niet naar jullie. Jullie hebben natuurlijk liever die drie vliegjes op het middenveld, Anita, Aissati en Enoh. Tiote is vijf klassen beter dan Anita en Enoh, terwijl hij nog niet eens altijd een vaste plaats heeft bij Twente.
Houden zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:12 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Helemaal niets wijst daarop, de kans is zelfs aanwezig dat hij tegen een aanmerkelijk groter salaris bij Twente blijft, als buitenlandse interesse uitblijft. Het eerste bod van Ajax is door Munsterman met een grote grijns van tafel geveegd.
Tuurlijk is het zonder successen weinig geld binnenhalen, maar ik zou het raar vinden als er afgelopen winter wel geld was voor Elia, en nu ineens niet. Slop speelt een spelletje, en een slim spelletje. Maar Ajax moet inderdaad nu al die troep lozen en verder gaan met spelers van Jong Ajax. En wat duurt het toch lang met Vermaelen? Er is nog steeds geen defnitief bericht geweest...quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Waarom doe je jezelf dit toch elke keer aan. Ik weet niet of Elia naar Ajax komt maar ze zijn wel degelijk in onderhandeling. Van mij hoeft Elia niet perce te komen maar de kans is toch aanwezig dat hij de overstap gaat maken deze zomer.
Dat merkte we inderdaad ook al met de transfers van Engelaar, Wielaert en Braafheidquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, die kans is nog minder dan vijf procent. Als hij toch komt, ben ik de eerste om jou hiermee te feliciteren. Maar Joop houdt zijn poot stijf en kan vragen wat hij wil.
Waarom zouden we in godsnaam?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, die kans is nog minder dan vijf procent. Als hij toch komt, ben ik de eerste om jou hiermee te feliciteren. Maar Joop houdt zijn poot stijf en kan vragen wat hij wil.
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom er bij de eerste thuiswedstrijd nogmaals een minuut stilte voor Haarms moet worden gehouden?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef kurk_droog het volgende:
Hopelijk speelt ajax eerst 3x uit waarna ik de minuut stilte en alles voor bobby thuis kan meemaken
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
Echt, het is weer ouderwets genieten om de uitspraken van Angstgegner. Volgens mij is hij net voor het afronden van de transfer van Robbie Wielaert terug in zijn hol gegaan en er nu weer uitgekomen, het is nog steeds dezelfde shit. Natuurlijk kan FC Twente veel vragen voor Eljero Elia, maar er is beloofd dat hij weg mag. Dus als Ajax hem écht graag wil hebben, komt hij ook. Dat lijkt me logisch. Ajax is en blijft groter dan FC Twente.
Nee hoor, Vermaelen levert 11.5-13 miljoen op en Elia kan vor 9.6 miljoen afgekocht worden. Houden we toch een paar miljoentjes over.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:22 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Mijn afwezigheid had een hele andere reden, vraag maar aan Sjimz. Ajax heeft alleen meer geld dan Twente. Voor de rest wordt er in Enschede een veel beter beleid gevoerd. Misschien moet je eens wat meer luisteren naar mijn vrienden Derksen, Kraaij en vooral Twente-fan René van der Gijp. Als Ajax hem echt graag wil hebben, kunnen ze gelijk de transfersom voor Vermaelen weer inleveren.
Ja idd Elia zie ik ook wel graag komen, mja die jongen is gewoon veels te duur voor ons.. zeker als Ajax al niet veel geld heeft om uit te geven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net zoals Wielaert inderdaad
Elia mag van mij komen maar 12 miljoen is hij niet waard hoor
Dat is dus niet zo en dat weet jij net zo goed als ik. Er is (OPNIEUW) een gelimiteerde transfersom opgenomen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Twente - Ajax 0-2quote:
Je moet gewoon van die last af van speler die het allemaal niet hebben gehaald. Je hebt zo 10 spelers die je zo weg kan doen . Alleen hun salaris drukt al enorm op de begrotingquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En door de wat betere spelers te verkopen(Vermaelen) haal je de CL toch weer niet? Dan ga je Feyenoord sowieso achterna.
En dat twee keer zonder onze beste speler.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Twente - Ajax 0-2
Ajax - Twente 1-0
conclusie: Ajax beter dan Twente. dat Ajax het heeft laten liggen tegen de kleintjes doet daar niks aan af.
doei Angstgegner
Ja, en: 4x CL, 29x Landskampioen, 1x UEFA Cup, 17x KNVB Beker.... Twente, who the fuck is Twente? Het enigste wat beter aan Twente is is misschien het beleid ja. Ajax is nog altijd beter/groter dan Twentequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Twente - Ajax 0-2
Ajax - Twente 1-0
conclusie: Ajax beter dan Twente. dat Ajax het heeft laten liggen tegen de kleintjes doet daar niks aan af.
doei Angstgegner
Zit je nog steeds dicht bij het vuur?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:01 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Het fenomeen: gelimiteerde transfersom.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Real is een teringclub.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:38 schreef Moonlighter het volgende:
wordt je toch wel triest van...
Real geeft meer dan 150 miljoen uit in 3 dagen en wij kunnen nog geen 8 miljoen spenderen.
Misschien FF bellen met Feyenoord of zij nog wat telefoonnummers hebben van externe financiersquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:38 schreef Moonlighter het volgende:
Real geeft meer dan 150 miljoen uit in 3 dagen en wij kunnen nog geen 8 miljoen spenderen.
Wat is dit nou voor opmerking.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:38 schreef Moonlighter het volgende:
Want die drie staan bekend om hun intelligente en genuanceerde uitsprakenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:22 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Mijn afwezigheid had een hele andere reden, vraag maar aan Sjimz. Ajax heeft alleen meer geld dan Twente. Voor de rest wordt er in Enschede een veel beter beleid gevoerd. Misschien moet je eens wat meer luisteren naar mijn vrienden Derksen, Kraaij en vooral Twente-fan René van der Gijp. Als Ajax hem echt graag wil hebben, kunnen ze gelijk de transfersom voor Vermaelen weer inleveren.
Wij zijn ook geen Real Madridquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:38 schreef Moonlighter het volgende:
Het is áchter het net vissen, niet ernaast.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Angstgegner het volgende:
maar geeft wel aan dat wij internationaal geen fuck meer voorstellen. wij staan nog achter clubs als everton en aston villa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |