Dat merkte we inderdaad ook al met de transfers van Engelaar, Wielaert en Braafheidquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, die kans is nog minder dan vijf procent. Als hij toch komt, ben ik de eerste om jou hiermee te feliciteren. Maar Joop houdt zijn poot stijf en kan vragen wat hij wil.
Waarom zouden we in godsnaam?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, die kans is nog minder dan vijf procent. Als hij toch komt, ben ik de eerste om jou hiermee te feliciteren. Maar Joop houdt zijn poot stijf en kan vragen wat hij wil.
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom er bij de eerste thuiswedstrijd nogmaals een minuut stilte voor Haarms moet worden gehouden?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:20 schreef kurk_droog het volgende:
Hopelijk speelt ajax eerst 3x uit waarna ik de minuut stilte en alles voor bobby thuis kan meemaken
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:15 schreef M0NTANA het volgende:
Echt, het is weer ouderwets genieten om de uitspraken van Angstgegner. Volgens mij is hij net voor het afronden van de transfer van Robbie Wielaert terug in zijn hol gegaan en er nu weer uitgekomen, het is nog steeds dezelfde shit. Natuurlijk kan FC Twente veel vragen voor Eljero Elia, maar er is beloofd dat hij weg mag. Dus als Ajax hem écht graag wil hebben, komt hij ook. Dat lijkt me logisch. Ajax is en blijft groter dan FC Twente.
Nee hoor, Vermaelen levert 11.5-13 miljoen op en Elia kan vor 9.6 miljoen afgekocht worden. Houden we toch een paar miljoentjes over.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:22 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Mijn afwezigheid had een hele andere reden, vraag maar aan Sjimz. Ajax heeft alleen meer geld dan Twente. Voor de rest wordt er in Enschede een veel beter beleid gevoerd. Misschien moet je eens wat meer luisteren naar mijn vrienden Derksen, Kraaij en vooral Twente-fan René van der Gijp. Als Ajax hem echt graag wil hebben, kunnen ze gelijk de transfersom voor Vermaelen weer inleveren.
Ja idd Elia zie ik ook wel graag komen, mja die jongen is gewoon veels te duur voor ons.. zeker als Ajax al niet veel geld heeft om uit te geven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net zoals Wielaert inderdaad
Elia mag van mij komen maar 12 miljoen is hij niet waard hoor
Dat is dus niet zo en dat weet jij net zo goed als ik. Er is (OPNIEUW) een gelimiteerde transfersom opgenomen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Twente - Ajax 0-2quote:
Je moet gewoon van die last af van speler die het allemaal niet hebben gehaald. Je hebt zo 10 spelers die je zo weg kan doen . Alleen hun salaris drukt al enorm op de begrotingquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:10 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En door de wat betere spelers te verkopen(Vermaelen) haal je de CL toch weer niet? Dan ga je Feyenoord sowieso achterna.
En dat twee keer zonder onze beste speler.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Twente - Ajax 0-2
Ajax - Twente 1-0
conclusie: Ajax beter dan Twente. dat Ajax het heeft laten liggen tegen de kleintjes doet daar niks aan af.
doei Angstgegner
Ja, en: 4x CL, 29x Landskampioen, 1x UEFA Cup, 17x KNVB Beker.... Twente, who the fuck is Twente? Het enigste wat beter aan Twente is is misschien het beleid ja. Ajax is nog altijd beter/groter dan Twentequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Twente - Ajax 0-2
Ajax - Twente 1-0
conclusie: Ajax beter dan Twente. dat Ajax het heeft laten liggen tegen de kleintjes doet daar niks aan af.
doei Angstgegner
Zit je nog steeds dicht bij het vuur?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:01 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat weleens beweerd ja, maar ga er maar vanuit dat Elia zeker niet komt.
Het fenomeen: gelimiteerde transfersom.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Real is een teringclub.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:38 schreef Moonlighter het volgende:
wordt je toch wel triest van...
Real geeft meer dan 150 miljoen uit in 3 dagen en wij kunnen nog geen 8 miljoen spenderen.
Misschien FF bellen met Feyenoord of zij nog wat telefoonnummers hebben van externe financiersquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:38 schreef Moonlighter het volgende:
Real geeft meer dan 150 miljoen uit in 3 dagen en wij kunnen nog geen 8 miljoen spenderen.
Wat is dit nou voor opmerking.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:38 schreef Moonlighter het volgende:
Want die drie staan bekend om hun intelligente en genuanceerde uitsprakenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:22 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Mijn afwezigheid had een hele andere reden, vraag maar aan Sjimz. Ajax heeft alleen meer geld dan Twente. Voor de rest wordt er in Enschede een veel beter beleid gevoerd. Misschien moet je eens wat meer luisteren naar mijn vrienden Derksen, Kraaij en vooral Twente-fan René van der Gijp. Als Ajax hem echt graag wil hebben, kunnen ze gelijk de transfersom voor Vermaelen weer inleveren.
Wij zijn ook geen Real Madridquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:38 schreef Moonlighter het volgende:
Het is áchter het net vissen, niet ernaast.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:09 schreef Angstgegner het volgende:
Stargazer, jij bepaalt niet in wat voor topic ik ga spelen. En @ Sjimz: jullie wilden Douglas (vorig seizoen) ook al hebben terwijl de grote Piet Keizer hem voor enkele tonnetjes op had kunnen halen in Brazilië, dachten een kans te maken om Arnautovic binnen te halen, met Braafheid weten we ook allemaal hoe het is afgelopen en nu vist Ajax weer naast het net. Even voor de goede orde: Ronnie Stam en Cheikh Tioté zijn voor Ajax al niet meer te betalen, om er een paar te noemen.
maar geeft wel aan dat wij internationaal geen fuck meer voorstellen. wij staan nog achter clubs als everton en aston villa.quote:
Ja maar dit is toch al langer bekend. Die clubs krijgen al belachelijk veel geld puur omdat ze in de PL spelen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:50 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
maar geeft wel aan dat wij internationaal geen fuck meer voorstellen. wij staan nog achter clubs als everton en aston villa.
Uiteraard en dat al ruim 25 jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zit je nog steeds dicht bij het vuur?
en als we Suarez in een deal betrekken met Denneboom, heeft dat eventueel nog kans van slagen ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:18 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
quote:Ogararu keert terug bij Ajax
AMSTERDAM - George Ogararu keert deze zomer terug bij Ajax. De Roemeense rechtsback was het afgelopen seizoen verhuurd aan Steaua Boekarerst maar heeft nog een contract tot medio 2010 bij de Amsterdammers.
Ogararu kon tijdens zijn eerste seizoen in de Arena nog rekenen op een basisplaats. Met de komst van Bruno Silva en de doorbraak van Gerory van der Wiel slonken zijn kansen op speeltijd echter aanzienlijk.
In de Roemeense krant Gazeta Sporturilor zegt de rechtspoot: "Ik ben tevreden dat we ons met Steaua hebben gekwalificeerd voor de Europa League, maar nu keer ik terug naar Ajax."
Met de aanstelling van Martin Jol rekent de Roemeen op nieuwe kansen. Naast Ogararu keren ook Dennis Rommedahl en Albert Luque terug in Amsterdam.
Ik vind het ook verrekte lang duren. Ongelooflijk. Vermaelen accepteer die zak miljoen pepernoten nou maar gewoon en teken daar, biatch.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:54 schreef TheJanitor het volgende:
Is de transfer van Vermaelen al afgeketst op persoonlijke voorwaarden ofzo?
quote:
Misschien kunnen die gasten de amateurtak weer omhoog helpen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet he. Jezus. Flikker die lapzwansen nou eens weg. Pure geldverspilling.
Naja ik denk dat de trainer zelf eerst alle spelers in actie wil zien voordat hij ze weg stuurt.. sowieso moetje Luque snel wegdoen met dat salaris van hem en hij heeft het naar z'n zin in Spanje.quote:
Laatste halfjaar voor zijn verhuur was het niet veel soeps meer. In het eerste seizoen van Ten Cate was hij gewoon goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Cheiron het volgende:
Ogararu heeft het helemaal niet zo slecht gedaan. Het is nu alleen balen dat hij Silva en vd Wiel voor zich heeft (waarschijnlijk) 1 van die drie moet je nu laten gaan..
Vroeg ik me dus ook af.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef TheJanitor het volgende:
Is Jol eigenlijk al terug van vakantie?
Paar dagen terug al toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |