Wat heeft die gezegd dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder om het vetrek van Suarez op te vangen.
Zeker na de woorden van Jolly Martin.
Gevalletje Kuffour als we die halen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef Silaz het volgende:
Simic.. die kerel is toch al ergens 30+ ofniet..
Of een Trezeguet die weg mag bij Juvequote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef TIM-846 het volgende:
Ik denk dat Ajax Pavlyuchenko nodig heeft
Tevez zoekt ook een andere club toch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of een Trezeguet die weg mag bij Juve
Schoen opeten #8quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Edinson Cavani naar Ajax komt, dan scheer ik mijn kop kaal.
Zeg dat maar niet te hard, want dadelijk is dat ook een 'gerucht' en staat het morgen overal op het internet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef TIM-846 het volgende:
Ik denk dat Ajax Pavlyuchenko nodig heeft
quote:
quote:Jol: 'Sulejmani is investering waard geweest' (8)
| De spelers
Martin Jol heeft alle vertrouwen in Miralem Sulejmani. Dat liet de nieuwe oefenmeester van Ajax weten aan Voetbal International. De aanvaller werd vorige zomer overgenomen van sc Heerenveen, maar speelde afgelopen seizoen niet altijd goed voor de Amsterdammers.
De Serviër werd voor zestien miljoen euro overgenomen van de Friezen. ''Ik ben er van overtuigd dat Sulejmani een goede investering is geweest,'' zegt Martin Jol, die de statistieken erbij haalt van de aanvaller. ''Hij maakte zogenaamd een slecht seizoen door, maar kwam wel tot tien treffers en tien assists. Iedereen vindt dat er te veel voor hem is betaald, maar ik ben er van overtuigd dat hij het waard is.''
Jol hoopt dat hij Sulejmani kan helpen in zijn ontwikkeling. ''Daar gaat het bij Ajax om. We proberen ons te versterken waar mogelijk, maar het is ook duidelijk dat we in eerste instantie proberen de spelers die we hebben zichzelf te laten ontwikkelen.'
Ik heb dat nu dus totaal niet. Niet omdat ik geen vertrouwen heb in Jol, integendeel, maar ik ben er gewoon niet mee bezig. Ik wil gewoon een herkenbaar goed voetballend Ajax, waar ik weer in kan geloven, met een visie enzo, dan ben ik al heel blij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:28 schreef Rublic het volgende:
Het gevoel van dit jaar worden we misschien wel kampioen begint weer te komen, alleen had ik dit ook de laatste 3 seizoenen.Maarja laten we hopen op het beste!
Eensch.. alhoewel ik het niet echt heel erg zou vinden als Elia zou komen maar prio voor mij zijn de 3 andere posities idd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoef Elia niet te zien. Ik wil een linksback, een middenvelder en een centrumspits.
We weten allemaal dat Sulejmani goed, fantastisch zelfs, kan voetballen. Dat wisten we ook van Zlatan in z'n eerste jaar, en die raakte écht geen pepernoot toen. Miskoop blabla, 'hij kan er echt gewoon helemaal niks van', het werd echt toen gezegd. Sulejmani heeft nu een coach nodig die 'm weet te raken, die 'm kan kneden en die precies weet wat 'ie nodig heeft. Dan wordt het gewoon een topper, geen twijfel over mogelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Alsof iemand bij Ajax het nu in zn hoofd moet halen om Sulejmani af te schrijven. Dat er belachelijk veel betaald is voor die jongen klopt maar we hebben wel goud in handen met hem. Stel dat Elia erbij komt lost dat zichzelf wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |