abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69917019

• Elia
  • Simic
  • Obradovic
  • Sharbini
  • Cavani
  • -
    pi_69917084
    pi_69917344
    Ik hoef Elia niet te zien. Ik wil een linksback, een middenvelder en een centrumspits.
    pi_69917347
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 22:39 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Lijkt mij eerder om het vetrek van Suarez op te vangen.
    Zeker na de woorden van Jolly Martin.
    Wat heeft die gezegd dan?
      woensdag 10 juni 2009 @ 22:49:03 #5
    74523 BaggerUser
    ModderFokker!
    pi_69917373
    nog eigen talenten die volgend seizoen mee mogen doen met de grote jongens?
    De enige echte BaggerUser!
    Riemen
    fiets kopen
    pi_69917870
    Simic.. die kerel is toch al ergens 30+ ofniet..
    Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
    pi_69917886
    Komt Elia?
      woensdag 10 juni 2009 @ 23:04:39 #8
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_69918059
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef Silaz het volgende:
    Simic.. die kerel is toch al ergens 30+ ofniet..
    Gevalletje Kuffour als we die halen.
    pi_69918113
    Ik denk dat Ajax Pavlyuchenko nodig heeft
      woensdag 10 juni 2009 @ 23:07:30 #10
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_69918179
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef TIM-846 het volgende:
    Of een Trezeguet die weg mag bij Juve
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_69918289
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 23:07 schreef donroyco het volgende:

[..]

Of een Trezeguet die weg mag bij Juve
    Tevez zoekt ook een andere club toch.
      woensdag 10 juni 2009 @ 23:11:45 #12
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_69918339
    Als Edinson Cavani naar Ajax komt, dan scheer ik mijn kop kaal.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
      woensdag 10 juni 2009 @ 23:14:41 #13
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_69918450
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
    Als Edinson Cavani naar Ajax komt, dan scheer ik mijn kop kaal.
    Schoen opeten #8
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      woensdag 10 juni 2009 @ 23:17:06 #14
    219075 Fortitudo
    de echte vedett
    pi_69918553
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 23:14 schreef donroyco het volgende:

[..]

Schoen opeten #8
    Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
      woensdag 10 juni 2009 @ 23:24:34 #15
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_69918890
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef TIM-846 het volgende:
    Zeg dat maar niet te hard, want dadelijk is dat ook een 'gerucht' en staat het morgen overal op het internet.
    pi_69918930
    Elia is toch linksbuiten, waarom die als vervanger voor Suarez
    AJAX AMSTERDAM!
    pi_69919074
    Hopen dat men in Amsterdam het ook nog voor elkaar krijgen om een aantal huidige selectie spelers ergens anders te stallen. Ik noem een Daley Blind, Jeffrey Sarpong, Mitchell Donald en Vuron Anita.

Een jaar voor Heracles/RKC/Spart etc. word je denk niet slechter van.

Sno heeft mij tot nu toe nog niet kunnen overtuigen, en voor Kennedy en Martina is het een vrij kansloze zaak denk ik komend seizoen. Evenals voor Rommedahl en Luque. Zijn er uberhaupt clubs die interesse hebben in deze spelers of is daar nog weinig over bekend?

Ik hoop op dit moment liever op Engelaar en Boulahrouz dan een Elia voor 10/12 miljoen. En uiteraard een linksback en misschien een centrum spits. Eentje met body en die een bal voorin kan vasthouden.

Het gevoel van dit jaar worden we misschien wel kampioen begint weer te komen, alleen had ik dit ook de laatste 3 seizoenen. Maarja laten we hopen op het beste!
    You know the difference between you and me? I make this look good!
      woensdag 10 juni 2009 @ 23:48:18 #18
    22078 Dr.Daggla
    Zoals Jezus.
    pi_69919750
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 22:48 schreef Radegast het volgende:

[..]

Wat heeft die gezegd dan?
    quote:
    Jol: 'Sulejmani is investering waard geweest' (8)
    | De spelers

Martin Jol heeft alle vertrouwen in Miralem Sulejmani. Dat liet de nieuwe oefenmeester van Ajax weten aan Voetbal International. De aanvaller werd vorige zomer overgenomen van sc Heerenveen, maar speelde afgelopen seizoen niet altijd goed voor de Amsterdammers.

De Serviër werd voor zestien miljoen euro overgenomen van de Friezen. ''Ik ben er van overtuigd dat Sulejmani een goede investering is geweest,'' zegt Martin Jol, die de statistieken erbij haalt van de aanvaller. ''Hij maakte zogenaamd een slecht seizoen door, maar kwam wel tot tien treffers en tien assists. Iedereen vindt dat er te veel voor hem is betaald, maar ik ben er van overtuigd dat hij het waard is.''

Jol hoopt dat hij Sulejmani kan helpen in zijn ontwikkeling. ''Daar gaat het bij Ajax om. We proberen ons te versterken waar mogelijk, maar het is ook duidelijk dat we in eerste instantie proberen de spelers die we hebben zichzelf te laten ontwikkelen.'
    -
      woensdag 10 juni 2009 @ 23:50:44 #19
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_69919823
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 23:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

[..]

Ben benieuwd of 'ie wat uit die gozer halen kan
    Ik ben inmiddels overleden
      donderdag 11 juni 2009 @ 00:14:21 #20
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_69920463
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 23:28 schreef Rublic het volgende:
    Het gevoel van dit jaar worden we misschien wel kampioen begint weer te komen, alleen had ik dit ook de laatste 3 seizoenen. Maarja laten we hopen op het beste!
    Ik heb dat nu dus totaal niet. Niet omdat ik geen vertrouwen heb in Jol, integendeel, maar ik ben er gewoon niet mee bezig. Ik wil gewoon een herkenbaar goed voetballend Ajax, waar ik weer in kan geloven, met een visie enzo, dan ben ik al heel blij.

En dan zien we vanzelf wel of we kampioen worden.
    Gourmetten of steengrillen?
      donderdag 11 juni 2009 @ 00:16:31 #21
    166976 DuvelDuvel
    Altijd heet en altijd hype
    pi_69920499
    Alsof iemand bij Ajax het nu in zn hoofd moet halen om Sulejmani af te schrijven. Dat er belachelijk veel betaald is voor die jongen klopt maar we hebben wel goud in handen met hem. Stel dat Elia erbij komt lost dat zichzelf wel op.
    #FreeHat
    pi_69920685
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
    Ik hoef Elia niet te zien. Ik wil een linksback, een middenvelder en een centrumspits.
    Eensch.. alhoewel ik het niet echt heel erg zou vinden als Elia zou komen maar prio voor mij zijn de 3 andere posities idd.
    Yo!Soppa?
      donderdag 11 juni 2009 @ 00:28:19 #23
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_69920722
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 00:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
    Alsof iemand bij Ajax het nu in zn hoofd moet halen om Sulejmani af te schrijven. Dat er belachelijk veel betaald is voor die jongen klopt maar we hebben wel goud in handen met hem. Stel dat Elia erbij komt lost dat zichzelf wel op.
    We weten allemaal dat Sulejmani goed, fantastisch zelfs, kan voetballen. Dat wisten we ook van Zlatan in z'n eerste jaar, en die raakte écht geen pepernoot toen. Miskoop blabla, 'hij kan er echt gewoon helemaal niks van', het werd echt toen gezegd. Sulejmani heeft nu een coach nodig die 'm weet te raken, die 'm kan kneden en die precies weet wat 'ie nodig heeft. Dan wordt het gewoon een topper, geen twijfel over mogelijk.

En dan vergelijk ik Zlatan niet qua voetbalkwaliteiten met Sulejmani, maar wel in het vertrouwen wat iemand moet hebben. We weten dat 'ie het kan, iemand moet het eruit halen en we hebben een wereldspeler.
    Gourmetten of steengrillen?
    pi_69921919
    Daarbij heeft Sulejmani ook nog een tijdje op 10 gestaan waar hij totaal niet geschikt voor is
    pi_69922601
    Elia zou dus voor 8 miljoen moeten komen volgens het AD, Twente wil er 12. Het blijft nog steeds een erg lastige keuze...
      donderdag 11 juni 2009 @ 03:27:59 #26
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_69922606
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 03:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Elia zou dus voor 8 miljoen moeten komen volgens het AD, Twente wil er 12. Het blijft nog steeds een erg lastige keuze...
    Ik zou eerder in het buitenland kijken.
    pi_69923192
    quote:
    De geschiedenis herhaalt zich in Ajax' tweede biedingsronde op Eljero Elia. De Amsterdammers hebben dezelfde aanbieding van acht miljoen euro bij FC Twente neergelegd, maar zijn voor de tweede maal de deur gewezen door voorzitter Joop Munsterman. Dat meldt het Algemeen Dagblad.

FC Twente vraagt twaalf miljoen euro voor de buitenspeler. Hetzelfde bedrag als in de winter. Destijds reageerde de 'Tukkers' met een nieuw contractaanbod voor Elia op de interesse uit de hoofdstad. Dat contract werd ondertekend door de jeugdinternational. Munsterman deed op zijn beurt water bij de wijn door een ontsnappingsclausule voor deze zomer in het contract op te laten nemen.

Mocht FC Twente alsnog roet in het eten gooien dan zal er een flink bedrag worden overgemaakt naar de bankrekening van Elia, zo schrijf de clausule voor. Ajax heeft vooralsnog geweigerd om het bod op de 22-jarige aanvaller te verhogen. De club van trainer Martin Jol is echter wel bereidt om een Ajacied bij de overeenkomst te betrekken.
    Niet meer dan 8 miljoen bieden. Ik denk niet dat Elia het leuk vindt om nog vier jaar bij Twente te spelen, maar in ieder geval zal zijn banksaldo er wel op voor uit gaan.
    pi_69923344
    4-5 Miljoen en Kennedy, nog nog beter Kennedy + Rommedahl voor Elia.
    pi_69923386
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 08:09 schreef Wooldoor het volgende:
    + gratis Sno.
    pi_69923668
    Kom maar Elia! Hebben we een constante winger.
    pi_69924207
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 08:15 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

+ gratis Sno.
    Sno wordt komend seizoen het ontbrekende besst op het middenveld die we missen
      donderdag 11 juni 2009 @ 09:06:48 #32
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_69924306
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 08:09 schreef Wooldoor het volgende:

Kennedy hoeven wij niet weer terug
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      donderdag 11 juni 2009 @ 09:25:03 #33
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_69924796
    Cavani is echt grote onzin.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_69925017
    Echt niet te veel betalen voor Elia, hoor...
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
    pi_69925172
    quote:
    Over Obradovic, er stond vandaag een artikeltje in de VESTI (een Servische krant die ik vaak koop), heb het even gescant voor de Ajax liefhebbers hier;

Kort samengevat staat er dat de interesse van Ajax zeer concreet schijnt te zijn. Ajax heeft zich officieel gemeld bij Partizan en gevraagd om te prijs van Obradovic. Zelf heeft Obradovic aangegeven dat hij denkt dat Ajax het beste pad is voor de ontwikkeling van zijn verdere carrière. Dit vooral door de historie, aanzien, goede jeugdopleiding, en ook vind hij het erg belangrijk dat Sulejmani er speelt. Hij komt waarschijnlijk omdat Vermealen weggaat. Partizan heeft meerdere boden, ook van andere teams, maar mocht Vermealen inderdaad naar Arsenal gaan zegt Obradovic definitief voor Ajax te kiezen.

De VESTI is overigens een redelijk betrouwbare krant. Dus dit kan toch serieus worden genomen, al weet je het nooit in het voetbal natuurlijk.

Van forum.manutd.nl
    pi_69925184
    Ik vind 8 miljoen veel te veel. En daarbij gun ik het die omhooggevallen blaaskaak van een Munsterman al helemaal niet.

We blijven die subtop maar voldouwen met munten en dan wel klagen als we achter hun eindigen. ik vind dit echt geen goed beleid.

Die gast heeft hier notabene gespeeld, alleen dat al zou een reden moeten zijn om hem sowieso niet te kopen vanwege het gezichtsverlies.
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
    pi_69925257
    Suarez gescoord voor Uruguay.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
      donderdag 11 juni 2009 @ 09:43:03 #38
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_69925361
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 09:37 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Van forum.manutd.nl
    Ik dacht even naar Zlatan met lang haar te kijken. Ik vind dat hij op hem lijkt.
    Life is what you make it.
    pi_69925385
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 09:37 schreef Voltreffer het volgende:

[..]

Van forum.manutd.nl
    Sulejmani wacht op Obradovic luidt de kop.
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
      donderdag 11 juni 2009 @ 09:46:56 #40
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_69925475
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 09:37 schreef navigator het volgende:
    Ik vind 8 miljoen veel te veel. En daarbij gun ik het die omhooggevallen blaaskaak van een Munsterman al helemaal niet.

We blijven die subtop maar voldouwen met munten en dan wel klagen als we achter hun eindigen. ik vind dit echt geen goed beleid.

Die gast heeft hier notabene gespeeld, alleen dat al zou een reden moeten zijn om hem sowieso niet te kopen vanwege het gezichtsverlies.
    Ajax moet in ieder geval weer mee het 'graag of niet' idee gaan uitstralen. Sinds de komst van Huntelaar vraagt iedereen maar de hoofdprijs inderdaad. Laat ze maar lekker in de drek zakken dan met hun spelers en zien hoe ze de boel telkens weer gemotiveerd krijgen. Veel spelers vinden het toch niet zo jofel als ze geen positieverbetering kunnen krijgen.
    pi_69925523
    Heb die jongen nog nooit zien voetballen, maar zijn naam klinkt tof.
    A.F.C. Ajax - Piet de Visser
    pi_69925544
    Nou vooruit. Acht miljoen en geen cent meer. Hoe lullig ook, als Elija wil komen, spant ie maar een zaak aan anders.
    'Cause it's easier to fly
    Than to face another night
    In Southern Sun
    And your love is all around
    pi_69925791
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:
    Nou vooruit. Acht miljoen en geen cent meer. Hoe lullig ook, als Elija wil komen, spant ie maar een zaak aan anders.
    Ik zie het er gewoon weer van komen dat Ajax uiteindelijk toch 10 miljoen neer gaat leggen En waarom mag Joost weten.
    pi_69925817
    quote:
    Reservebank Ajax te koop
    door Tjerk de Vries
    AMSTERDAM - Wie ervan droomt ooit eens bij Ajax op de bank te zitten, kan nu zijn slag slaan. De reservebank van de Amsterdammers is te koop!

De huidige dug-out in de ArenA bestaat uit autostoelen van Audi, de gewezen sponsor van de voetbalclub. Ajax stapt over op Mercedes en dus gaan de rood-witte lederen reservestoelen, met verwarming, in de uitverkoop.

Vanmiddag vanaf vijf uur kunnen belangstellenden via de website van Audi online bieden op de stoelen die per paar worden verkocht.

Johan Cruijff zal de exemplaren hoogstpersoonlijk signeren. Hij doet dat tijdens een voetbaltoernooi voor partners en supporters van de Johan Cruyff Foundation vanmiddag in het Olympisch Stadion.

De opbrengst van de stoelen is bedoeld voor de Cruyff Foundation. „We hebben geen enkel bedrag in ons hoofd. We zien wel wat de mensen er voor over hebben”, aldus een woordvoerster van de autofabrikant.
    Wie gaat er bieden? .
    pi_69925850
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 09:59 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Wie gaat er bieden? .
    Krijg je Kennedy, Sno & Rommedahl erbij?
      donderdag 11 juni 2009 @ 10:03:36 #46
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_69925959
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 10:00 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Krijg je Kennedy, Sno & Rommedahl erbij?
    Met verwarming staat er bij toch?
    pi_69926036
    Dat krantenbericht is geschreven door een kakkerlak!! Ajaks
    Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
      donderdag 11 juni 2009 @ 10:07:38 #48
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_69926086
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 23:28 schreef Rublic het volgende:
    Hopen dat men in Amsterdam het ook nog voor elkaar krijgen om een aantal huidige selectie spelers ergens anders te stallen. Ik noem een Daley Blind, Jeffrey Sarpong, Mitchell Donald en Vuron Anita.

Een jaar voor Heracles/RKC/Spart etc. word je denk niet slechter van.
    Lijkt me absoluut een goed idee. Wij kunnen dat soort spelers ook prima inpassen en gebruiken. Probleem is alleen dat het pas zo laat bekend wordt dat genoemde spelers verhuurd mogen worden.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_69926569
    quote:
    Op donderdag 11 juni 2009 10:03 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Met verwarming staat er bij toch?
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
      donderdag 11 juni 2009 @ 10:26:56 #50
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_69926777
    Die stoelen zin er altijd wel relaxed uit..

Maar waarom nu Elia trouwens? Waarom 8 miljoen betalen voor de positie waar je ook iemand van 16 miljoen voor hebt? Dat betekent dus dat je minimaal 8 miljoen op de bank zet. Waarom dan niet gewoon Sarpong 2e in de pikorde?
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')