Wat heeft die gezegd dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder om het vetrek van Suarez op te vangen.
Zeker na de woorden van Jolly Martin.
Gevalletje Kuffour als we die halen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:59 schreef Silaz het volgende:
Simic.. die kerel is toch al ergens 30+ ofniet..
Of een Trezeguet die weg mag bij Juvequote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef TIM-846 het volgende:
Ik denk dat Ajax Pavlyuchenko nodig heeft
Tevez zoekt ook een andere club toch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of een Trezeguet die weg mag bij Juve
Schoen opeten #8quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Edinson Cavani naar Ajax komt, dan scheer ik mijn kop kaal.
Zeg dat maar niet te hard, want dadelijk is dat ook een 'gerucht' en staat het morgen overal op het internet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:05 schreef TIM-846 het volgende:
Ik denk dat Ajax Pavlyuchenko nodig heeft
quote:
quote:Jol: 'Sulejmani is investering waard geweest' (8)
| De spelers
Martin Jol heeft alle vertrouwen in Miralem Sulejmani. Dat liet de nieuwe oefenmeester van Ajax weten aan Voetbal International. De aanvaller werd vorige zomer overgenomen van sc Heerenveen, maar speelde afgelopen seizoen niet altijd goed voor de Amsterdammers.
De Serviër werd voor zestien miljoen euro overgenomen van de Friezen. ''Ik ben er van overtuigd dat Sulejmani een goede investering is geweest,'' zegt Martin Jol, die de statistieken erbij haalt van de aanvaller. ''Hij maakte zogenaamd een slecht seizoen door, maar kwam wel tot tien treffers en tien assists. Iedereen vindt dat er te veel voor hem is betaald, maar ik ben er van overtuigd dat hij het waard is.''
Jol hoopt dat hij Sulejmani kan helpen in zijn ontwikkeling. ''Daar gaat het bij Ajax om. We proberen ons te versterken waar mogelijk, maar het is ook duidelijk dat we in eerste instantie proberen de spelers die we hebben zichzelf te laten ontwikkelen.'
Ik heb dat nu dus totaal niet. Niet omdat ik geen vertrouwen heb in Jol, integendeel, maar ik ben er gewoon niet mee bezig. Ik wil gewoon een herkenbaar goed voetballend Ajax, waar ik weer in kan geloven, met een visie enzo, dan ben ik al heel blij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:28 schreef Rublic het volgende:
Het gevoel van dit jaar worden we misschien wel kampioen begint weer te komen, alleen had ik dit ook de laatste 3 seizoenen.Maarja laten we hopen op het beste!
Eensch.. alhoewel ik het niet echt heel erg zou vinden als Elia zou komen maar prio voor mij zijn de 3 andere posities idd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoef Elia niet te zien. Ik wil een linksback, een middenvelder en een centrumspits.
We weten allemaal dat Sulejmani goed, fantastisch zelfs, kan voetballen. Dat wisten we ook van Zlatan in z'n eerste jaar, en die raakte écht geen pepernoot toen. Miskoop blabla, 'hij kan er echt gewoon helemaal niks van', het werd echt toen gezegd. Sulejmani heeft nu een coach nodig die 'm weet te raken, die 'm kan kneden en die precies weet wat 'ie nodig heeft. Dan wordt het gewoon een topper, geen twijfel over mogelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
Alsof iemand bij Ajax het nu in zn hoofd moet halen om Sulejmani af te schrijven. Dat er belachelijk veel betaald is voor die jongen klopt maar we hebben wel goud in handen met hem. Stel dat Elia erbij komt lost dat zichzelf wel op.
Ik zou eerder in het buitenland kijken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Elia zou dus voor 8 miljoen moeten komen volgens het AD, Twente wil er 12. Het blijft nog steeds een erg lastige keuze...
Niet meer dan 8 miljoen bieden. Ik denk niet dat Elia het leuk vindt om nog vier jaar bij Twente te spelen, maar in ieder geval zal zijn banksaldo er wel op voor uit gaan.quote:De geschiedenis herhaalt zich in Ajax' tweede biedingsronde op Eljero Elia. De Amsterdammers hebben dezelfde aanbieding van acht miljoen euro bij FC Twente neergelegd, maar zijn voor de tweede maal de deur gewezen door voorzitter Joop Munsterman. Dat meldt het Algemeen Dagblad.
FC Twente vraagt twaalf miljoen euro voor de buitenspeler. Hetzelfde bedrag als in de winter. Destijds reageerde de 'Tukkers' met een nieuw contractaanbod voor Elia op de interesse uit de hoofdstad. Dat contract werd ondertekend door de jeugdinternational. Munsterman deed op zijn beurt water bij de wijn door een ontsnappingsclausule voor deze zomer in het contract op te laten nemen.
Mocht FC Twente alsnog roet in het eten gooien dan zal er een flink bedrag worden overgemaakt naar de bankrekening van Elia, zo schrijf de clausule voor. Ajax heeft vooralsnog geweigerd om het bod op de 22-jarige aanvaller te verhogen. De club van trainer Martin Jol is echter wel bereidt om een Ajacied bij de overeenkomst te betrekken.
+ gratis Sno.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:09 schreef Wooldoor het volgende:
4-5 Miljoen en Kennedy, nog nog beter Kennedy + Rommedahl voor Elia.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:09 schreef Wooldoor het volgende:
4-5 Miljoen en Kennedy, nog nog beter Kennedy + Rommedahl voor Elia.
quote:Over Obradovic, er stond vandaag een artikeltje in de VESTI (een Servische krant die ik vaak koop), heb het even gescant voor de Ajax liefhebbers hier;
Kort samengevat staat er dat de interesse van Ajax zeer concreet schijnt te zijn. Ajax heeft zich officieel gemeld bij Partizan en gevraagd om te prijs van Obradovic. Zelf heeft Obradovic aangegeven dat hij denkt dat Ajax het beste pad is voor de ontwikkeling van zijn verdere carrière. Dit vooral door de historie, aanzien, goede jeugdopleiding, en ook vind hij het erg belangrijk dat Sulejmani er speelt. Hij komt waarschijnlijk omdat Vermealen weggaat. Partizan heeft meerdere boden, ook van andere teams, maar mocht Vermealen inderdaad naar Arsenal gaan zegt Obradovic definitief voor Ajax te kiezen.
De VESTI is overigens een redelijk betrouwbare krant. Dus dit kan toch serieus worden genomen, al weet je het nooit in het voetbal natuurlijk.
Ik dacht even naar Zlatan met lang haar te kijken. Ik vind dat hij op hem lijkt.quote:
Sulejmani wacht op Obradovic luidt de kop.quote:
Ajax moet in ieder geval weer mee het 'graag of niet' idee gaan uitstralen. Sinds de komst van Huntelaar vraagt iedereen maar de hoofdprijs inderdaad. Laat ze maar lekker in de drek zakken dan met hun spelers en zien hoe ze de boel telkens weer gemotiveerd krijgen. Veel spelers vinden het toch niet zo jofel als ze geen positieverbetering kunnen krijgen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:37 schreef navigator het volgende:
Ik vind 8 miljoen veel te veel. En daarbij gun ik het die omhooggevallen blaaskaak van een Munsterman al helemaal niet.
We blijven die subtop maar voldouwen met munten en dan wel klagen als we achter hun eindigen. ik vind dit echt geen goed beleid.
Die gast heeft hier notabene gespeeld, alleen dat al zou een reden moeten zijn om hem sowieso niet te kopen vanwege het gezichtsverlies.
Ik zie het er gewoon weer van komen dat Ajax uiteindelijk toch 10 miljoen neer gaat leggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou vooruit. Acht miljoen en geen cent meer. Hoe lullig ook, als Elija wil komen, spant ie maar een zaak aan anders.
Wie gaat er bieden?quote:Reservebank Ajax te koop
door Tjerk de Vries
AMSTERDAM - Wie ervan droomt ooit eens bij Ajax op de bank te zitten, kan nu zijn slag slaan. De reservebank van de Amsterdammers is te koop!
De huidige dug-out in de ArenA bestaat uit autostoelen van Audi, de gewezen sponsor van de voetbalclub. Ajax stapt over op Mercedes en dus gaan de rood-witte lederen reservestoelen, met verwarming, in de uitverkoop.
Vanmiddag vanaf vijf uur kunnen belangstellenden via de website van Audi online bieden op de stoelen die per paar worden verkocht.
Johan Cruijff zal de exemplaren hoogstpersoonlijk signeren. Hij doet dat tijdens een voetbaltoernooi voor partners en supporters van de Johan Cruyff Foundation vanmiddag in het Olympisch Stadion.
De opbrengst van de stoelen is bedoeld voor de Cruyff Foundation. „We hebben geen enkel bedrag in ons hoofd. We zien wel wat de mensen er voor over hebben”, aldus een woordvoerster van de autofabrikant.
Met verwarming staat er bij toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Krijg je Kennedy, Sno & Rommedahl erbij?
Lijkt me absoluut een goed idee. Wij kunnen dat soort spelers ook prima inpassen en gebruiken. Probleem is alleen dat het pas zo laat bekend wordt dat genoemde spelers verhuurd mogen worden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:28 schreef Rublic het volgende:
Hopen dat men in Amsterdam het ook nog voor elkaar krijgen om een aantal huidige selectie spelers ergens anders te stallen. Ik noem een Daley Blind, Jeffrey Sarpong, Mitchell Donald en Vuron Anita.
Een jaar voor Heracles/RKC/Spart etc. word je denk niet slechter van.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:03 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met verwarming staat er bij toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |