Niemand die t weet?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:50 schreef Flaccid het volgende:
http://www.speedyshare.com/831128985.html
Dank
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:00 schreef Houzer het volgende:
Bij iemand al bekend van wie die tranceplaat is die je hoort op radio538 in de reclame van Tiesto's Clublife?
Doet me denken aan:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:48 schreef gravis01 het volgende:
orgineel bericht:
goeienavond!
zit al een tijdje met een nummer in mijn hoofd dat ik spijtig genoeg nergens kan vinden...
het is een remix van modjo - lady (hear me tonight). de stem van de zanger is anders, maar mooier dan het origineel. Het is een beetje rnb-achtig.. de stem galmt precies wat.
Het nummer is nog vrij recent. Wel al enkele keren gehoord op radio 't stad (antwerpse radio zonder playlist) en MNM (belgische radio)
hopelijks kunnen jullie me helpen?
UPDATE: link van origineel nummer:
nee dit is het niet. toch bedankt. voor alle duidelijkheid. Het is een andere zanger die dezelfde tekst zingt als modjo - lady. Ik vrees er een beetje voor dat dit van een kleine band komt...quote:
Hmm.. ik ken 'm zo nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef gravis01 het volgende:
[..]
nee dit is het niet. toch bedankt. voor alle duidelijkheid. Het is een andere zanger die dezelfde tekst zingt als modjo - lady. Ik vrees er een beetje voor dat dit van een kleine band komt...
Hier kun je fragmenten van de soundtrack beluisteren, wellicht staat 'ie er tussen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 11:49 schreef nijnja het volgende:
Help, ik zoek ...
... het nummer dat in saw 4 / IV in het menu gedraaid wordt (op de DVD). Volgens mij komt dit nummer ook langs helemaal aa nhet eind, bij de credits of hoe je dat noemt.
Het zal wel niet, maar ik post hem toch voor de zekerheid:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:48 schreef gravis01 het volgende:
orgineel bericht:
goeienavond!
zit al een tijdje met een nummer in mijn hoofd dat ik spijtig genoeg nergens kan vinden...
het is een remix van modjo - lady (hear me tonight). de stem van de zanger is anders, maar mooier dan het origineel. Het is een beetje rnb-achtig.. de stem galmt precies wat.
Het nummer is nog vrij recent. Wel al enkele keren gehoord op radio 't stad (antwerpse radio zonder playlist) en MNM (belgische radio)
hopelijks kunnen jullie me helpen?
UPDATE: link van origineel nummer:
Jaaaaa! Dat is m, dankjewelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
De clip ken ik niet, maar zou het W.E.E.K.E.N.D. van Arling & Cameron kunnen zijn?
Geweldig, super bedankt!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:27 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hier kun je fragmenten van de soundtrack beluisteren, wellicht staat 'ie er tussen?
Nee, helaas, maar de opbouw van het nummer is soortgelijk.quote:
Die is wel eerder gebruiktquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het zal wel niet, maar ik post hem toch voor de zekerheid:
Heb je geen stukje?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die is wel eerder gebruikt, maar is niet diegene die wij bedoelen
Heeft het een rustig refrein, met daaromheen wat meer hip/hop R en b achtigs ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:33 schreef Electric_Wizard het volgende:
Vandaag hoorde ik een nummer dat me nu al irriteerd omdat ik de naam en artiest niet kan achterhalen. Het is een nummer gezongen door een vrouw en telkens aan het einde van het refrein klinkt het 'I'm not alone, o wohoo hoo...I'm not alone'
Ik dacht zelf eerst dat het Avril Lavigne was, maar die is het niet. Maar kwa stem komen ze aardig overheen. Iemand een idee?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:33 schreef Electric_Wizard het volgende:
Vandaag hoorde ik een nummer dat me nu al irriteerd omdat ik de naam en artiest niet kan achterhalen. Het is een nummer gezongen door een vrouw en telkens aan het einde van het refrein klinkt het 'I'm not alone, o wohoo hoo...I'm not alone'
Ik dacht zelf eerst dat het Avril Lavigne was, maar die is het niet. Maar kwa stem komen ze aardig overheen. Iemand een idee?
Niemand enig idee?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:16 schreef FlexelF het volgende:
Ben op zoek naar het originele deuntje uit hetvolgende youtube filmpje
Even doorklikken naar 40 seconden.
Het lijkt op een soort sprookjesachtige film theme maar aan de andere kant kan het ook een klassiek stuk zijn.. Iemand tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |