Naar beneden middelen, slim!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
ETFS Natural Gas
Buy, and when it goes down, buy more.
komt zo. hopen dat ie groen doetquote:NEW YORK (AP) — Stock are moderately lower as investors weigh recent signs of economic recovery and wonder what will be able to take the market higher. Investors get a new reading on consumer sentiment Friday morning
3,1%quote:12-06-2009 15:55:00 VS inflatieverwachting 5-jaar juni +3,1% Vs +2,9% in mei
12-06-2009 15:55:00 VS inflatieverwachting 12-maanden juni +3,1% Vs +2,8% in mei
12-06-2009 15:55:00 VS consumentenvertrouwen mid-juni 69,0 Vs 68,7 in mei
Hmm ik zie het zo weer aantrekken tot 0 voor half 6quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef capricia het volgende:
Alles rood vandaag...dit kost me geld...
Waar zat je in?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef capricia het volgende:
Alles rood vandaag...dit kost me geld...
sprinters aex long, sinds gisteren. Verkeerde keuze...quote:
Oef, in het ergste geval een 20% verlies lijkt me zo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:50 schreef capricia het volgende:
[..]
sprinters aex long, sinds gisteren. Verkeerde keuze...
Same here, en ik zit er over na te denken om zo al in te stappen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:53 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Overigens zit ik er over na te denken om voor maandag long te gaan : )
Aex 257, Ik hou ze maar aan tot maandag denk ik zo. We zullen het wel zien!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:53 schreef Charizma het volgende:
Ik ben blij dat ik gister net te laat was met het kopen van SL's. Welke SL's heb je?
Denk wel dat t zo weer enigszins gaat bijtrekken..
Lijkt me een slim plan want tegen half 6 zal de koers zich wel weer wat optrekken naar de 0quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Charizma het volgende:
[..]
Same here, en ik zit er over na te denken om zo al in te stappen.
Ik heb inmiddels mijn posities ook alweer ingenomen. Ben ook short TomTom gegaan, geloof er geen reet van dat ze maandag weer flink plussen op basis van geruchtenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Charizma het volgende:
[..]
Same here, en ik zit er over na te denken om zo al in te stappen.
Eigenlijk maakt de opening me niet zoveel uit, als TomTom maar goed rood staat vind ik het prima. Ik betwijfel dat de beurs dan ook flink rood of groen gaat openen. Ergens rond -0.5 + 0.5% opening.quote:
Welk belang heb jij in Natural Gas? Je doet me beetje denken aan Willem Middelkoop met z'n goud, maar dan Pberends met gasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
ETFS Natural Gas
Buy, and when it goes down, buy more.
Jep, we kunnen de buidel weer trekken zo lijkt het komende maandagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:47 schreef TeringHenkie het volgende:
WS +0,32% gesloten nadat de AEX -0,98 sluit, oftewel cashen maandag met m'n call![]()
ik dacht aan de derde dinsdagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:36 schreef One_conundrum het volgende:
Stel dat ik mijn opties tot en met dinsdag houd. Hoe geef ik dan aan dat ik ze niet wil verzilveren?
ai zit wel met een paar honderd stukjes SL262 in de maag....vrees dat ie zo gaat klappenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:02 schreef hrrick het volgende:
Wie ging er ook al weer long over het weekend? hihi
T2 daalt goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels mijn posities ook alweer ingenomen. Ben ook short TomTom gegaan, geloof er geen reet van dat ze maandag weer flink plussen op basis van geruchten
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:10 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
ai zit wel met een paar honderd stukjes SL262 in de maag....vrees dat ie zo gaat klappen
260 ging er net aan... Denk dat 270 nog wel ff weg blijftquote:Op maandag 15 juni 2009 09:29 schreef lammegiraf het volgende:
en nu? weer up naar 270 en dan weer terug?
Ben benieuwd of janvks dit aan zag komenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:58 schreef pberends het volgende:
AEX uit het stijgende trendkanaal, dat is niet erg gunstig voor de TA'ers.
Mja, ik loop dan ook net niet break even. Verlies op de longs en een vette winst op de short op TomTom. Ben blij dat ik nog short ben gegaan zo op vrijdag voor sluitingstijds. Die 21% winst stijging sloeg natuurlijk nergens op.quote:
Ik vond het relatief een zekerheidjequote:Op maandag 15 juni 2009 10:49 schreef Charizma het volgende:
Mjah, was ik nou ook maar short gegaan op tomtom
Idd, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht dan een correctie vandaag.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vond het relatief een zekerheidjegezien het feit dat het maar liefst 21%! omhoog ging zijn de kansen vrij aardig aanwezig dat de dag daarna wordt afgestraft. Dat er ook nog een aandelen emissie gebeuren bij kwam, dat is alleen maar bonus
Iemand?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:21 schreef m0m0 het volgende:
Optie vraagje:
AEX staat -2.2% en je verwacht dat de schade teruggebracht zal worden tot ergens de anderhalf %.
Wat doe je dan? Koop je een call 262? Of juist een overgewaardeerde put van 262?
Volgens mij wordt een put van 262 steeds minder waard als de aex stijgt?quote:
Stijging verwachten is calls kopen en vice versaquote:Op maandag 15 juni 2009 11:20 schreef Gremen het volgende:
[..]
Volgens mij wordt een put van 262 steeds minder waard als de aex stijgt?
Dus denk dat je beter een call 262 kan kopen als je ervan uitgaat dat de aex daar boven komt.
Krijg ik vaak last van opkomende jeukquote:AMSTERDAM (Dow Jones)--Koninklijke Wessanen nv moet het eigen vermogen over 2008 mogelijk herzien, nu er onregelmatigheden zijn ontdekt in de financiele verslaggeving van het Amerikaanse onderdeel American Beverage Corporation (ABC). Dit vertraagt een mogelijke verkoop van het onderdeel, maakt de producent van natuurlijke voedingsmiddelen maandag bekend.
We zitten sinds 10 uur ongeveer op het zelfde plek bij de AEX?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:40 schreef lammegiraf het volgende:
hmm...trekt een beetje bij...wellicht valt de schade nog mee voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |