Nice! Er valt dus wel te onderhandelen met Apple begrijp ik?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:17 schreef couleurs het volgende:
[..]
Gekocht bij iCentre Amsterdam CS met gratis printer erbij
Nee, het is een speciale actie op dit moment.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nice! Er valt dus wel te onderhandelen met Apple begrijp ik?![]()
Dan moet een MBP 13" + gratis mighty mouse en toetsenbord wel lukken
en een iCentre is geen officiële Apple Store maar een resellerquote:Op maandag 15 juni 2009 19:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nice! Er valt dus wel te onderhandelen met Apple begrijp ik?![]()
Dan moet een MBP 13" + gratis mighty mouse en toetsenbord wel lukken
quote:
quote:
En als jullie in de baggerlayout een heel topic op één pagina proberen te ladenquote:Op maandag 15 juni 2009 15:56 schreef TwyLight het volgende:
ik gebruik ook gewoon fok silver, die nieuwe bagger layout ofzo is zo traag als wat
Dat is geen probleem hierquote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
[..]
En als jullie in de baggerlayout een heel topic op één pagina proberen te laden
Wonderlijk.quote:
Idd.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:52 schreef broer het volgende:
[..]
Wonderlijk.
En vervelend ook. Voor de mensen die er wél last van hebben, tenminste. Het is nu zo lastig zoeken naar de eigenlijke oorzaak...
perian?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:57 schreef Remzz het volgende:
Mijn Flip4mac lijkt niet meer te werken na de update na 10.5.7.... Hij start bijvoorbeeld programma's van uitzenginggemist niet meer in quick time terwijl ik die optie wel aan heb staan. Ook als ik die uitvink blijft hij met alleen het geluid komen...?
Is er eigenlijk geen goed alternatief voor flip4mac?
Ik heb hier geen problemen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:57 schreef Remzz het volgende:
Mijn Flip4mac lijkt niet meer te werken na de update na 10.5.7.... Hij start bijvoorbeeld programma's van uitzenginggemist niet meer in quick time terwijl ik die optie wel aan heb staan. Ook als ik die uitvink blijft hij met alleen het geluid komen...?
heb je wel de wel de laatste versie van Flip4Mac? hier werkt alles nog perfectquote:Op maandag 15 juni 2009 22:57 schreef Remzz het volgende:
Werkt prima hier. 158mb gedownload en geinstalleerd.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:43 schreef Junkie het volgende:
Er komt hier net een software update voor Java tevoorschijn.
Maar als ik op install druk krijg ik deze melding: "The update "Java for Mac OSX X 10.5 Update 4" can't be installed"
Hebben jullie hier ook last van?
Ik zou op de Mac FTP-bestandeling aanzetten. Dan ga je met je Windows-machien naar ftp://username:password@ip-van-je-mac en kun je pompen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Hij is binnen![]()
![]()
....
Hoe de hel maak je een netwerkverbinding naar een pc![]()
Bestanden op pc zijn gedeeld (op het moment draadloos)
imac (lan) kan mijn pc niet vinden, en andersom ook niet.
Bestandsdeling is overigens ingeschakeld.
Ook invoeren van ip via "verbinding met server" geeft geen resultaten (smb://***.***.***.***)
Help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |