Die staat hier al bijna 2 jaar trouwe dienst te doen. Een pracht apparaat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:13 schreef Svyatagor het volgende:
Mijn neefje van 18 heeft net een 24" iMac gekocht, de 2,8 ghz, voorheen het topmodel, voor 1200 euro. I want it.
ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 03:07 schreef checky het volgende:
Hmm, ik heb de 24" en die bevalt ook nog prima....
Hoewel dit nieuwe mbp toch ook wel mijn interesse hebben, kun je btw op het touchpad van een mbp dubbelclicken? Ik probeerde dat laatst in de MM en het ging niet..... dus alleen via de knoppen onder het touchpad. Weet iemand of dit is in te stellen?
Gok dat checky ook wou weten waar je dat insteld enzo... maar je hebt gelijk, dat is niet wat hij vroegquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
tisser?
'Kan je dubbelklikken?' Ja
'Kan je dat instellen?' Ja
Lagen inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:39 schreef nietzman het volgende:
Meh, gister een MacBook+touch besteld, had 'm maandag binnen verwacht, maar inmiddels staat de verwachte leverdatum op de 22ste. Die dingen lagen toch allemaal in Eindhoven? Ik heb nou gewoon track&traces van Kuhne & Nagel en SYNCREON die volgens mij verantwoordelijk waren voor het verkeer uit Azie.
Bummer..
Aangepast zeker?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:39 schreef nietzman het volgende:
Meh, gister een MacBook+touch besteld, had 'm maandag binnen verwacht, maar inmiddels staat de verwachte leverdatum op de 22ste. Die dingen lagen toch allemaal in Eindhoven? Ik heb nou gewoon track&traces van Kuhne & Nagel en SYNCREON die volgens mij verantwoordelijk waren voor het verkeer uit Azie.
Bummer..
Dat kan ook z'n voordelen hebben, doordat mijn Macbook zes weken levertijd had valt mijn huidige reparatie nog net binnen de garantie. Anders zou ik pech hebben gehad.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:39 schreef nietzman het volgende:
Bummer..
Ik heb d'r niets aan veranderd iig.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:06 schreef KingGone het volgende:
Aangepast zeker?
Mijn MBP en touch kwamen gewoon uit Eindhoven, bezorgd met de UPS.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:39 schreef nietzman het volgende:
Bummer..
Daar ligt toch gewoon het distributiecentrum van UPS? Daar komt je bestelling dus sws vandaan, ongeacht of ie uit Azië of Amsterdam komt...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Mijn MBP en touch kwamen gewoon uit Eindhoven, bezorgd met de UPS.
Als 'ie uit Azie komt kun je dat ook tracken, iig zo ging het jaren terug met m'n PowerBook.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar ligt toch gewoon het distributiecentrum van UPS? Daar komt je bestelling dus sws vandaan, ongeacht of ie uit Azië of Amsterdam komt...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |