Is er ook een circulaire?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:42 schreef Reya het volgende:
Des te meer reden om er kennis van te nemen.
Waar is geschreven dat deze reeks relatietherapie biedt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je geen zin hebt, ben je dan onzin?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:48 schreef TitusPullo het volgende:
Portugees is de meest zeikerige taal die ik ken.
Ja, de site die het over piemols en puddingbuksen heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:42 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
EG die Geenstijl-taal gaat gebruiken
Nee, dat wordt een avondje nostalgie zaterdag. Gezellig concertje van de Heideroosjes.quote:
Ja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:57 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ga me opsluiten in de UB en heel hard werken.
Dat deed Hitler in de jaren 30 ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Morgen (nu) is mijn liefdag. Ik ga lief doen tegen iedereen.
Koffie.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goedemorgen Montov. Kopje koffie?
ik ga ook maar eens echt aan dat essay werkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:57 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik ga me opsluiten in de UB en heel hard werken.
jep wist ik ook niet ik gok dat Danny een mailtje heeft gehadquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:53 schreef Ryan3 het volgende:
Wat is de deal met die bendk?.
Ik dacht al dat topic komt me bekend voor, maar dat is dus gewoon gepaste vanaf hetvrijevolk?
Ook tegen mij?quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Morgen (nu) is mijn liefdag. Ik ga lief doen tegen iedereen.
Ik zie het al weer voor me.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
jep wist ik ook niet ik gok dat Danny een mailtje heeft gehad
Ik wil bier, gore appel. Snel een beetje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goedemorgen Montov. Kopje koffie?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik wil bier, gore appel. Snel een beetje.
daar waar ze tegen warenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:19 schreef Montov het volgende:
De PVV krijgt een extra zetel dankzij het nieuwe EU-verdrag. De ironie.
Op Fok! posten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT dit.
Haatmoslim.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT dit.
En? Ben je klaar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Prima, alhoewel de films ook wel vermakelijk zijn.
Mijn introductie en bronvermelding zijn klaar, straks nog even sleutelen aan de eerste twee hoodstukkenquote:
Bronvermelding doe je toch pas aan het eindquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Mijn introductie en bronvermelding zijn klaar, straks nog even sleutelen aan de eerste twee hoodstukken
Ik weet al welke literatuur ik gebruik, en dan maak ik altijd mijn lijstje voor ik klaar ben. Kan ik me beter concentreren op het echte schrijven. Als er nog iets mist kan het er achteraf nog tussen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bronvermelding doe je toch pas aan het eind.
Ik moet me houden aan de leidraad voor juridische auteurs:quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:41 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik weet al welke literatuur ik gebruik, en dan maak ik altijd mijn lijstje voor ik klaar ben. Kan ik me beter concentreren op het echte schrijven. Als er nog iets mist kan het er achteraf nog tussen.
Welke stijl moet jij eigenlijk aanhouden? Bij ons is het MLA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Alsof het aan mij ligt dat Moslims geen humor hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:01 schreef Montov het volgende:
Moslim met een hoofdletter en geen humor. Volgens mij is TitusPullo een kloon van Meki.
Of de buitenechtelijke dochter van Berlusconi en Meki, gekloond met behulp van kikker-DNA.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:03 schreef Mutant01 het volgende:
Of een kloon van Berlusconi.
Of de door Berlusconi nog niet geclaimde zoon, afkomstig uit Afghanistan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Of de buitenechtelijke dochter van Berlusconi en Meki, gekloond met behulp van kikker-DNA.
Ik ben niet Christelijk, niet Joods, maar een rechtgeaarde Moslim.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef TitusPullo het volgende:
Jullie zijn harder voor mij dan mijn vader.
Moslimbaby's zijn smakelijk. Rauw.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:41 schreef Mutant01 het volgende:
Nepnegers zijn vermakelijk.
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:37 schreef TitusPullo het volgende:
Maar echt zwart ben je ook niet.
Uit verschillende subsidiepotjes putten.quote:
quote:"You want my weapons -- this is how you'll get them. The Holocaust is a lie. Obama was created by Jews. Obama does what his Jew owners tell him to do. Jews captured America's money. Jews control the mass media."
quote:
Mutants posts in POL samengevat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
Uitwerpselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |