Een WAT?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja geen flauw idee, omdat ik een paar uurtjes niet online was toen de hele 'ontmaskering' was.
Ooit gehoord van een LEVEN jongens?![]()
Eens. Hij heeft z'n portie gehad, dit gaat weer net iets te ver, helaas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, inderdaad. Achja, hij had het natuurlijk wel een beetje verdient maar onder z'n voor + achternaam op googlepages vind ik gewoon te ver gaan.
Mariah Carey.quote:
Dit vind ik dan weer redelijk treurig.quote:
Wie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
OMG JONGENS DEZE MAN IS VOLGENS MIJ DE ECHTE EMIMICH HOOR
Duh, ze weet allang dat ik een mooiboii benquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:56 schreef BigKahuna het volgende:
Lakitu is wel een mooiboy hoor, ik heb z'n hyves al achterhaald.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef EmileSchols. het volgende:
Uhu.
Ben je al lid van die bazenhyves van Skylark dan? Dan kan ik je ook even bewonderenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Duh, ze weet allang dat ik een mooiboii benEn ik weiger het laatste te geloven
Alsof je daar een genie voor moet zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef Florian_ het volgende:
Wel een anticlimax dat hij wel écht op het VWO heeft gezeten overigens.
quote:
Als je zelf anderen afkraakt, maar vervolgens zo'n mongool blijk te zijn is het niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een WAT?!
[..]
Eens. Hij heeft z'n portie gehad, dit gaat weer net iets te ver, helaas.
Ik heb die uitnodiging helaas moeten afslaan ivm shitquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je al lid van die bazenhyves van Skylark dan? Dan kan ik je ook even bewonderen
Zeg verdomme dan dat t E is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Newfag, gtfo.
Mimi, ik zal je missen.
Ik ben er ook geen lid van want mijn vriendin gaat dan zeurenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb die uitnodiging helaas moeten afslaan ivm shitMaar ik voelde me wel vereerd dat ik en Ricko samen die pm ervan hadden gekregen
Eins.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
Wat ook zo jammer is, is de horde kankerkloons die zich nu aanmelden om zich voor te doen als de kloon van Emi. Zeer spijtig.
x3quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
Wat ook zo jammer is, is de horde kankerkloons die zich nu aanmelden om zich voor te doen als de kloon van Emi. Zeer spijtig.
Gast.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen lid van want mijn vriendin gaat dan zeuren.
Maar ja, toch moet ik toegeven, het is FOK! maar. Maar zodra je in die zin ontmaskerd word dmv een foto + vermelding van volledige naam staat dat natuurljk niet netjes in de Google index...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je zelf anderen afkraakt, maar vervolgens zo'n mongool blijk te zijn is het niet meer dan terecht.
Het is maar het internet hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
Bah, ik vind die hele Emimich rel eigenlijk maar kinderachtig en belachelijk.
Het begon misschien leuk, en hij mocht best even op z'n plaats gezet worden ja, maar dít? Kom op nou zeg.
Maar ik zie je er gewoon nog bij zitten hoowr.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen lid van want mijn vriendin gaat dan zeuren.
Ja, maar hou het lekker binnen FOK! en maak er niet aan aparte pagina over aan met voor- en achternaam. Zoiets kan gewoon ontzettende kut gevolgen hebben voor je privé leven en latere carrière. En dan kan je zeggen "Had ie maar niet zo achterlijk moeten doen", klopt maar op een gegeven moment is het ook mooi geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je zelf anderen afkraakt, maar vervolgens zo'n mongool blijk te zijn is het niet meer dan terecht.
Mwah, ik vind het wel lachen, maar het kan me verder ook bijzonder weinig schelen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ja, toch moet ik toegeven, het is FOK! maar. Maar zodra je in die zin ontmaskerd word dmv een foto + vermelding van volledige naam staat dat natuurljk niet netjes in de Google index...
Wie heeft die google-pagina aangemaakt dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar hou het lekker binnen FOK! en maak er niet aan aparte pagina over aan met voor- en achternaam. Zoiets kan gewoon ontzettende kut gevolgen hebben voor je privé leven en latere carrière. En dan kan je zeggen "Had ie maar niet zo achterlijk moeten doen", klopt maar op een gegeven moment is het ook mooi geweest.
Oke, daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind het wel lachen dat hij voor lul gezet word, meer niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar hou het lekker binnen FOK! en maak er niet aan aparte pagina over aan met voor- en achternaam. Zoiets kan gewoon ontzettende kut gevolgen hebben voor je privé leven en latere carrière. En dan kan je zeggen "Had ie maar niet zo achterlijk moeten doen", klopt maar op een gegeven moment is het ook mooi geweest.
Daar heb je wel een punt. Wat hij deed was nou niet zo erg dat zijn privé leven het internet op gegooid moest worden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ja, toch moet ik toegeven, het is FOK! maar. Maar zodra je in die zin ontmaskerd word dmv een foto + vermelding van volledige naam staat dat natuurljk niet netjes in de Google index...
je hebt het zelf in gang gezet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
Bah, ik vind die hele Emimich rel eigenlijk maar kinderachtig en belachelijk.
Het begon misschien leuk, en hij mocht best even op z'n plaats gezet worden ja, maar dít? Kom op nou zeg.
Maar hij is helemaal prive dus andere mensen kunnen niet zien dat je er lid van bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb die uitnodiging helaas moeten afslaan ivm shitMaar ik voelde me wel vereerd dat ik en Ricko samen die pm ervan hadden gekregen
Eensch, maar qua mensen afkraken kun je ook te ver gaan. Tuurlijk, ik plaag ik wel eens mensen maar dat doet iedereen. Maar hij heeft echt werkelijk iedereen afgekraakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry Geert Jansen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:11 schreef gers het volgende:
ik zou het ook kut vinden als gullie me naam en achternaam op fok zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |