Een WAT?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja geen flauw idee, omdat ik een paar uurtjes niet online was toen de hele 'ontmaskering' was.
Ooit gehoord van een LEVEN jongens?![]()
Eens. Hij heeft z'n portie gehad, dit gaat weer net iets te ver, helaas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, inderdaad. Achja, hij had het natuurlijk wel een beetje verdient maar onder z'n voor + achternaam op googlepages vind ik gewoon te ver gaan.
Mariah Carey.quote:
Dit vind ik dan weer redelijk treurig.quote:
Wie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
OMG JONGENS DEZE MAN IS VOLGENS MIJ DE ECHTE EMIMICH HOOR
Duh, ze weet allang dat ik een mooiboii benquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:56 schreef BigKahuna het volgende:
Lakitu is wel een mooiboy hoor, ik heb z'n hyves al achterhaald.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef EmileSchols. het volgende:
Uhu.
Ben je al lid van die bazenhyves van Skylark dan? Dan kan ik je ook even bewonderenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Duh, ze weet allang dat ik een mooiboii benEn ik weiger het laatste te geloven
Alsof je daar een genie voor moet zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef Florian_ het volgende:
Wel een anticlimax dat hij wel écht op het VWO heeft gezeten overigens.
quote:
Als je zelf anderen afkraakt, maar vervolgens zo'n mongool blijk te zijn is het niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een WAT?!
[..]
Eens. Hij heeft z'n portie gehad, dit gaat weer net iets te ver, helaas.
Ik heb die uitnodiging helaas moeten afslaan ivm shitquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je al lid van die bazenhyves van Skylark dan? Dan kan ik je ook even bewonderen
Zeg verdomme dan dat t E is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Newfag, gtfo.
Mimi, ik zal je missen.
Ik ben er ook geen lid van want mijn vriendin gaat dan zeurenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb die uitnodiging helaas moeten afslaan ivm shitMaar ik voelde me wel vereerd dat ik en Ricko samen die pm ervan hadden gekregen
Eins.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
Wat ook zo jammer is, is de horde kankerkloons die zich nu aanmelden om zich voor te doen als de kloon van Emi. Zeer spijtig.
x3quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:04 schreef BobbyB het volgende:
Wat ook zo jammer is, is de horde kankerkloons die zich nu aanmelden om zich voor te doen als de kloon van Emi. Zeer spijtig.
Gast.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen lid van want mijn vriendin gaat dan zeuren.
Maar ja, toch moet ik toegeven, het is FOK! maar. Maar zodra je in die zin ontmaskerd word dmv een foto + vermelding van volledige naam staat dat natuurljk niet netjes in de Google index...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je zelf anderen afkraakt, maar vervolgens zo'n mongool blijk te zijn is het niet meer dan terecht.
Het is maar het internet hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
Bah, ik vind die hele Emimich rel eigenlijk maar kinderachtig en belachelijk.
Het begon misschien leuk, en hij mocht best even op z'n plaats gezet worden ja, maar dít? Kom op nou zeg.
Maar ik zie je er gewoon nog bij zitten hoowr.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen lid van want mijn vriendin gaat dan zeuren.
Ja, maar hou het lekker binnen FOK! en maak er niet aan aparte pagina over aan met voor- en achternaam. Zoiets kan gewoon ontzettende kut gevolgen hebben voor je privé leven en latere carričre. En dan kan je zeggen "Had ie maar niet zo achterlijk moeten doen", klopt maar op een gegeven moment is het ook mooi geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als je zelf anderen afkraakt, maar vervolgens zo'n mongool blijk te zijn is het niet meer dan terecht.
Mwah, ik vind het wel lachen, maar het kan me verder ook bijzonder weinig schelen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ja, toch moet ik toegeven, het is FOK! maar. Maar zodra je in die zin ontmaskerd word dmv een foto + vermelding van volledige naam staat dat natuurljk niet netjes in de Google index...
Wie heeft die google-pagina aangemaakt dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar hou het lekker binnen FOK! en maak er niet aan aparte pagina over aan met voor- en achternaam. Zoiets kan gewoon ontzettende kut gevolgen hebben voor je privé leven en latere carričre. En dan kan je zeggen "Had ie maar niet zo achterlijk moeten doen", klopt maar op een gegeven moment is het ook mooi geweest.
Oke, daar ben ik het wel mee eens, maar ik vind het wel lachen dat hij voor lul gezet word, meer niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar hou het lekker binnen FOK! en maak er niet aan aparte pagina over aan met voor- en achternaam. Zoiets kan gewoon ontzettende kut gevolgen hebben voor je privé leven en latere carričre. En dan kan je zeggen "Had ie maar niet zo achterlijk moeten doen", klopt maar op een gegeven moment is het ook mooi geweest.
Daar heb je wel een punt. Wat hij deed was nou niet zo erg dat zijn privé leven het internet op gegooid moest worden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ja, toch moet ik toegeven, het is FOK! maar. Maar zodra je in die zin ontmaskerd word dmv een foto + vermelding van volledige naam staat dat natuurljk niet netjes in de Google index...
je hebt het zelf in gang gezet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
Bah, ik vind die hele Emimich rel eigenlijk maar kinderachtig en belachelijk.
Het begon misschien leuk, en hij mocht best even op z'n plaats gezet worden ja, maar dít? Kom op nou zeg.
Maar hij is helemaal prive dus andere mensen kunnen niet zien dat je er lid van bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb die uitnodiging helaas moeten afslaan ivm shitMaar ik voelde me wel vereerd dat ik en Ricko samen die pm ervan hadden gekregen
Eensch, maar qua mensen afkraken kun je ook te ver gaan. Tuurlijk, ik plaag ik wel eens mensen maar dat doet iedereen. Maar hij heeft echt werkelijk iedereen afgekraakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry Geert Jansen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:11 schreef gers het volgende:
ik zou het ook kut vinden als gullie me naam en achternaam op fok zetten
Ja, dat zouden zich een meer mensen moeten realiseren. Tuurlijk, hij hield van trollen en dat hij dan een keer op zijn plaats gewezen wordt, alla. Nu staat hij met naam op Google wat kan nadelige gevolgen hebben voor zijn RL.quote:
elke werkgever googlet zijn sollicitantenquote:
Tis wel ook echt bij elke rel hetzelfde verhaal, eerst wordt er gereld en daarna komen de posts dat mensen te ver zijn gegaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:10 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
je hebt het zelf in gang gezet.
toen het bewuste topic werd geopend door zotheid zag ik al hoe het ging eindigen
rest van zn leven op internet geregistreerd.
fok mag trots op zichzelf zijn. emimich wist tenminste hoe ver hij moest gaan.
ik weet ook diverse echte namen van fokkers + achternaam. zet ik ze op fok? Nee
Gast, Google zijn naam. Dat is echt niet tof.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat heeft er op internet gestaan dan? Ik vind het wel netjes dat het topic niet meer bestaat of tenminste "gemoved" is.
Alleen voornaam + achternaam is toch niet erg? Of was het gewoon een rel..?
Hij heeft het ook wel op zich afgeroepen, dat zeker, maar als je dan op zo'n manier wraak denkt te nemen op hem ben je niet veel beter dan Emi, imo. En zoals ik ook al zei, men had zijn gezeik niet zo serieus moeten nemen. Hij liep tegen mij ook wel eens te klieren, maar ik kan er geen nacht van wakker liggen, laat staan een hekel krijgen. Daar neem ik een internet forum gewoon niet serieus voor. Het wordt wel serieus als ineens je naam en foto op datzelfde forum verschijnen wat gewoon nadelige gevolgen kan hebben.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eensch, maar qua mensen afkraken kun je ook te ver gaan. Tuurlijk, ik plaag ik wel eens mensen maar dat doet iedereen. Maar hij heeft echt werkelijk iedereen afgekraakt.
Maar ik ben het met je eens dat dit beter via PM kon ofzo.
Eh. Er valt niets te vinden. Alleen een verwijderd KLB topic.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gast, Google zijn naam. Dat is echt niet tof.
idd hij wist tenminste waar de grenzen lagen. een paar randdebielen op fok niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft het ook wel op zich afgeroepen, dat zeker, maar als je dan op zo'n manier wraak denkt te nemen op hem ben je niet veel beter dan Emi, imo. En zoals ik ook al zei, men had zijn gezeik niet zo serieus moeten nemen. Hij liep tegen mij ook wel eens te klieren, maar ik kan er geen nacht van wakker liggen, laat staan een hekel krijgen. Daar neem ik een internet forum gewoon niet serieus voor. Het wordt wel serieus als ineens je naam en foto op datzelfde forum verschijnen wat gewoon nadelige gevolgen kan hebben.
*opent topic.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die spring op strand foto is wel erg hoor
ff googlenenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef reetveter het volgende:
Als je op Rohda Raalte googledtdt kom je op mijn foto's uit. Dan zie je mijn voledige naam.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Eh. Er valt niets te vinden. Alleen een verwijderd KLB topic.
Daarnaast zijn er wel meerdere mensen in Nederland die zijn naam dragen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef Juicyhil het volgende:
Goed, het is nou al gepubliseerd en gecached enzo, kun je toch niks meer aan doen
Hij postte zelf ook ongevraagd foto's van users, dus dat z'n foto gepost is vind ik helemaal niet erg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij heeft het ook wel op zich afgeroepen, dat zeker, maar als je dan op zo'n manier wraak denkt te nemen op hem ben je niet veel beter dan Emi, imo. En zoals ik ook al zei, men had zijn gezeik niet zo serieus moeten nemen. Hij liep tegen mij ook wel eens te klieren, maar ik kan er geen nacht van wakker liggen, laat staan een hekel krijgen. Daar neem ik een internet forum gewoon niet serieus voor. Het wordt wel serieus als ineens je naam en foto op datzelfde forum verschijnen wat gewoon nadelige gevolgen kan hebben.
Ja, kijk daar heb je het al he...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:09 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het wel lachen, maar het kan me verder ook bijzonder weinig schelen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef reetveter het volgende:
Als je op Rohda Raalte googledtdt kom je op mijn foto's uit. Dan zie je mijn voledige naam.
Waarom nam men Emi's gerel wel zo serieus dan? Dus het is wel echt als iemand een ander loopt af te kraken maar als er foto's e.d. verschijnen is het ineens maar internet. Het is wel iemands privé leven die nu op straat ligt. Verder dan een foto om even te lachen had het niet hoeven gaan wat mij betreft.quote:
Als je iemand opzoekt bij Google (voor sollicitatie bijvoorbeeld) type je toch alleen die naam in? En als je daar niets speciaals vindt - wat bij hem het geval is - lijkt het mij dat er niet veel aan de hand is. Maar ik weet dan ook niets van computers verder.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Het topic is dicht, er staat niks meer op het internet? Er zitten restricties op hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gast, Google zijn naam. Dat is echt niet tof.
Ik snap sowieso niet waarom mensen dingen op het internet serieus nemenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom nam men Emi's gerel wel zo serieus dan? Dus het is wel echt als iemand een ander loopt af te kraken maar als er foto's e.d. verschijnen is het ineens maar internet. Het is wel iemands privé leven die nu op straat ligt. Verder dan een foto om even te lachen had het niet hoeven gaan wat mij betreft.
Dat niet, wel als bij die foto ook z'n volledige naam e.d. verschijnen. Op een foto kun je niet Googlen, een naam wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij postte zelf ook ongevraagd foto's van users, dus dat z'n foto gepost is vind ik helemaal niet erg.
idd maar er zitten altijd wel een paar mensen tussen die menen verder te moeten gaan. ik kots daaropquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom nam men Emi's gerel wel zo serieus dan? Dus het is wel echt als iemand een ander loopt af te kraken maar als er foto's e.d. verschijnen is het ineens maar internet. Het is wel iemands privé leven die nu op straat ligt. Verder dan een foto om even te lachen had het niet hoeven gaan wat mij betreft.
Van FOK! halen we het weg iig, dan verdwijnt het na verloop van tijd ook uit de google cache.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:15 schreef Juicyhil het volgende:
Goed, het is nou al gepubliseerd en gecached enzo, kun je toch niks meer aan doen
Privé leven die hij in eerste instantie zelf op internet heeft gezet. Prima, het is niet netjes. Maar het is logisch dat iemand bij hem een keer zover zou gaan om gegevens op te zoeken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De naam Eminich komt naar voren hč, stel dat ze ff je posthistorie na gaan kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je iemand opzoekt bij Google (voor sollicitatie bijvoorbeeld) type je toch alleen die naam in? En als je daar niets speciaals vindt - wat bij hem het geval is - lijkt het mij dat er niet veel aan de hand is. Maar ik weet dan ook niets van computers verder.
heb jij nu ook hyvesquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij postte zelf ook ongevraagd foto's van users, dus dat z'n foto gepost is vind ik helemaal niet erg.
Ik kan via google niks vinden van hem hoor.. gewoon en afbeeldingen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat niet, wel als bij die foto ook z'n volledige naam e.d. verschijnen. Op een foto kun je niet Googlen, een naam wel.
Dat zou bij mij erger zijn dan bij Emimich.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De naam Eminich komt naar voren hč, stel dat ze ff je posthistorie na gaan kijken.
Als ik mn postcount kon meenemen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:23 schreef Fortitudo het volgende:
daarom verander ik ook elke zoveel jaar van account
Die Google site bestaat ook nog niet zo lang, kwestie van tijd tot ie in de index komt, en zeker wanneer z'n naam ook nog eens in de URL zelf voorkomt is de kans groot dat bij het Googlen naar z'n naam die pagina al in de eerste set resultaten zit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je iemand opzoekt bij Google (voor sollicitatie bijvoorbeeld) type je toch alleen die naam in? En als je daar niets speciaals vindt - wat bij hem het geval is - lijkt het mij dat er niet veel aan de hand is. Maar ik weet dan ook niets van computers verder.
http://images.google.com/images?hl=nl&safe=off&rls=com.microsoft%3A*%3AIE-SearchBox&rlz=1I7GGIK_nl&um=1&sa=1&q=Rohda+raalte+A1&aq=f&oq=quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
HOAX ! Jij heet Joey, en ik heb je hyves, die overigens op privé staat... en je hebt zo'n leuke UI van een voetbal-tribune
Ik heb het zelf in gang gezetquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:10 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
je hebt het zelf in gang gezet.
toen het bewuste topic werd geopend door zotheid zag ik al hoe het ging eindigen
rest van zn leven op internet geregistreerd.
fok mag trots op zichzelf zijn. emimich wist tenminste hoe ver hij moest gaan.
ik weet ook diverse echte namen van fokkers + achternaam. zet ik ze op fok? Nee
Dat duurt volgens mij ook heel lang hoor. Google is echt traag met dat soort dingen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Van FOK! halen we het weg iig, dan verdwijnt het na verloop van tijd ook uit de google cache.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?hl=nl&safe=off&rls=com.microsoft%3A*%3AIE-SearchBox&rlz=1I7GGIK_nl&um=1&sa=1&q=Rohda+raalte+A1&aq=f&oq=
Hier sta ik er zelfs 3x op
kan jij geen samenvatting paintenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:24 schreef Maisnon het volgende:
Jullie blijven er wel lang over bezig zeg
Das logisch, privé-gegevens op internet zetten vind ik eerlijk gezegd ook een beetje ver gaan voor hetgeen hij gedaan had. Maar nog vind ik dat het niet echt veel kwaad kan. Als hij er later problemen mee krijgt bij een sollicitatie, kan hij het ook gewoon ontkennen en zeggen dat het een andere Emile is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het internet speelt anders een belangrijke rol in onze samenleving tegenwoordig.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb die uitnodiging helaas moeten afslaan ivm shit![]()
Opzoeken tot daar aan toe. Een foto plaatsen ala, een dag lachen kan ook nog wel maar dan ook nog eens een aparte pagina aanmaken met voor en achternaam gaat dan weer net iets te ver. Je moet ook gewoon weten wanneer het genoeg is geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:22 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Privé leven die hij in eerste instantie zelf op internet heeft gezet. Prima, het is niet netjes. Maar het is logisch dat iemand bij hem een keer zover zou gaan om gegevens op te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |