Een WAT?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja geen flauw idee, omdat ik een paar uurtjes niet online was toen de hele 'ontmaskering' was.
Ooit gehoord van een LEVEN jongens?![]()
Eens. Hij heeft z'n portie gehad, dit gaat weer net iets te ver, helaas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmhm, inderdaad. Achja, hij had het natuurlijk wel een beetje verdient maar onder z'n voor + achternaam op googlepages vind ik gewoon te ver gaan.
Mariah Carey.quote:
Dit vind ik dan weer redelijk treurig.quote:
Wie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
OMG JONGENS DEZE MAN IS VOLGENS MIJ DE ECHTE EMIMICH HOOR
Duh, ze weet allang dat ik een mooiboii benquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:56 schreef BigKahuna het volgende:
Lakitu is wel een mooiboy hoor, ik heb z'n hyves al achterhaald.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef EmileSchols. het volgende:
Uhu.
Ben je al lid van die bazenhyves van Skylark dan? Dan kan ik je ook even bewonderenquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Duh, ze weet allang dat ik een mooiboii benEn ik weiger het laatste te geloven
Alsof je daar een genie voor moet zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:02 schreef Florian_ het volgende:
Wel een anticlimax dat hij wel écht op het VWO heeft gezeten overigens.
quote:
Als je zelf anderen afkraakt, maar vervolgens zo'n mongool blijk te zijn is het niet meer dan terecht.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een WAT?!
[..]
Eens. Hij heeft z'n portie gehad, dit gaat weer net iets te ver, helaas.
Ik heb die uitnodiging helaas moeten afslaan ivm shitquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:03 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ben je al lid van die bazenhyves van Skylark dan? Dan kan ik je ook even bewonderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |