Gast, iedereen ziet in twee puntjes en een gebogen en een rechte streep al een gezicht (-:quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:10 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Sjeez wat een mongooltjes hier zeg.![]()
Ik zie een schedel , de redactie van landelijke kranten zien een schedel maar jullie denken het beter te weten? Zeker laag opgeleid paupervolk hier . Kan niet anders![]()
Aangezien ik gelijk heb en zaken onderbouw en jullie niet is het nu dus direct einde discussie , ga geen tijd meer verdoen aan dommelingen hier![]()
Boah heb je de foto nog kleiner???quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:52 schreef Zon het volgende:
Er zijn ook zwemmende hondjes op Mars:
[ afbeelding ]
Want ik zie het op de foto.
Steen:quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:59 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Je bent toch niet blind?
Steen:
[ afbeelding ]
Schedel:
[ afbeelding ]
in de stam van de boom zie je een mannelijke gedaante. Hij is iets lastiger dan de andere, maar het punt is duidelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:39 schreef Beetlebum het volgende:
[..]
misschien ben ik scheel maar wat moet die boom voorstellen dan?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
in de stam van de boom zie je een mannelijke gedaante. Hij is iets lastiger dan de andere, maar het punt is duidelijk
quote:
Gezien zijn overtuiging en reacties in het begin van het topic, betwijfel ik dat sterk...quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:18 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof dat de TS met al die steen foto's mogelijk wel het idee heeft gekregen dat het niet perse een menselijke schedel hoeft te zijn
Is dat toevallig die steen in Mianus??quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |