quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:56 schreef de_boswachter het volgende:
HOER! ALWEER NIETGVD !
Ik mag nooit eens een SC openen
Chimimichquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
Chimime , klinkt best lekker !
Zou zo zijn nieuwe account kunnen worden !
Op de uitkijk dus voor user: Chimime
Oh wachtKlopt niet.
Natuurlijk niet. Nu blaast ie niet meer zo hoog van de toren.quote:
skyquote:
Dat was gewoon onmogelijk gezien het aantal aanwijzingen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:05 schreef Lakitu het volgende:
Ik snap niet waarom die gast niet gewoon glashard heeft ontkend
Het bewijs is te hardquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:05 schreef Lakitu het volgende:
Ik snap niet waarom die gast niet gewoon glashard heeft ontkend
wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was gewoon onmogelijk gezien het aantal aanwijzingen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef BobbyB het volgende:
Zeg, is het vandaag nationale kloon dag of zo?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het bewijs is te hard
Maar ach, dat hij nu helemaal niet meer post geeft toch weer bevestiging dat hij het is
quote:Op maandag 1 juni 2009 23:30 schreef Siniti het volgende:
Ik heb eindelijk het gevoel genoeg geleerd te hebben voor een tentamen!!!
Als ik vandaag in de top 100 bij de dagcijfers sta pleeg ik zelfmoord
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:22 schreef Monitor het volgende:Top 100 van maandag 1 juni 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
041. 094 Siniti
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:14 schreef dagdag het volgende:
genakt heeft weer even genoeg lopen zieken, tot volgende week
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Vandaag was daar Maandag, Dinsdag had ik tentamen. Sorry.
Kut wacht
Vaarwel wrede wereld![]()
nee hoor meneerquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is SC-slet BT ?
Was toch niet de vriendin van Emi of wel dan ?
BT = Emi / Emi = BTquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is SC-slet BT ?
hm? emile?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef Florian_ het volgende:
Eigenlijk moet er een Emile Gate reeks komen.
Alsnog, dan probeer je je eer nog te redden door te ontkennen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was gewoon onmogelijk gezien het aantal aanwijzingen.
BT heeft nooit bestaan, maar is Emiel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:15 schreef de_boswachter het volgende:
Waar is SC-slet BT ?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef dagdag het volgende:
eigenlijk bestaat deze sc maar uit 1 user die vanuit zijn kamertje fokt
Het hele internet is slechts bemand door 1 man die verscheidene supercomputers tot zijn beschikking heeft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:18 schreef dagdag het volgende:
eigenlijk bestaat deze sc maar uit 1 user die vanuit zijn kamertje fokt
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Complottheorie ! FOK bestaat uit 1 persoon ! Het bewijs !
Zondag op SBS6 !!!!!!!
Die bliep!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:20 schreef dagdag het volgende:
[..]
![]()
maar eigenlijk ben ik ook maar een programma wat continu draait om berichten te posten.
bliep
Dat dus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:22 schreef Cybey het volgende:
Lieve SCers. Mijn werkdag zit er weer op! Ik ga naar huis! Tot snel
lieve boswachterquote:
Ik snap het nietquote:
Dies tofquote:
Het moet op een of andere volgorde zodat dingen upgraden enzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik snap het nietIk heb nu alles gebruikt
devviequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:30 schreef dagdag het volgende:
kunnen gebande uit mijn fotoboek blijven behalve devvie dank
Mijn onderschriftquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie stuurt me even de foto van Emimich + een linkje naar de ontdekking van zijn gegevens enzo.
quote:
Omdat ie de eerste keer fout ging.quote:You have reached the download limit for free users. Want to download more?
Die puistenkop.quote:
Topic is verwijders door de bende die er gepost werd. Zijn foto mag gewoon gepost worden. Staat ook in de vorige SC ergens volgens mij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Is dat topic trouwens verwijderd? En mogen we zijn foto posten?
Daar hebben we Sackboy.quote:
hoi man sackboyquote:
ach die borstenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen borsten en kutje?
Ja. Nee.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Sshtquote:
tubgirl mag je ook posten, alleen hangen er consequenties aanquote:
mag je tubgirl serieus posten? oke als jij het zegt...quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tubgirl mag je ook posten, alleen hangen er consequenties aan
Whehequote:
Waarom heb ik dit gemistquote:
poppetje -> water -> zaadjes -> pot -> buis -> vuur -> ding onder de bal -> springveren -> balquote:
klopt, doe mij ook maar diezelfde foto's, heb ze niet opgeslagen omdat ik verwachte dat het topic nog wel zou bestaanquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:24 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb maar één foto gezien maar er zijn dus meerdere? PM!!!!!!
Kwam er dan ook een beest uit? Die congratulations pwnde? Ik had namelijk een andere volgorde volgens mij.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
poppetje -> water -> zaadjes -> pot -> buis -> vuur -> ding onder de bal -> springveren -> bal
En het bot?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
poppetje -> water -> zaadjes -> pot -> buis -> vuur -> ding onder de bal -> springveren -> bal
BOHquote:
Wat ik vandaag meemaakte!!! ik trok een schoolboek open van 4 jaar geleden. En tussen de Blz zat mijn superdeluxe flexibele GEO!!! waarvan ik dacht dat die gestolen was toen waarna ik er 3 terug stal.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:39 schreef gers het volgende:
[..]
BOH![]()
zij mag wel met mijn pion spelen![]()
ik wil haar wel de herdertjesmat leren
cool story broquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat ik vandaag meemaakte!!! ik trok een schoolboek open van 4 jaar geleden. En tussen de Blz zat mijn superdeluxe flexibele GEO!!! waarvan ik dacht dat die gestolen was toen waarna ik er 3 terug stal.
ja, wtf mén?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kwam er dan ook een beest uit? Die congratulations pwnde? Ik had namelijk een andere volgorde volgens mij.
Wel leuk om te zien maar ik snap de logica van de volgorde nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:25 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Foto van wie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:54 schreef Paaskonijn het volgende:
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
IN DE SC ZINLOZE BAGGERPOSTS? OMG DAT KAN TOCH HEUL NIET??????????????
Tuttavia, in inglese la parola moderna è spesso usato come un sostantivo o un aggettivo che indica lo stesso orientamento sessuale - l'omosessualità. In russo, il termine è utilizzato solo come un sostantivo, e solo per riferirsi a orientamento omosessuale maschile.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:05 schreef reetveter het volgende:
Однако в современном английском языке это слово обычно используется как существительное или прилагательное, обозначающее однополую сексуальную ориентацию — гомосексуальность. В русском языке этот термин используется только как существительное и только для обозначения мужчины гомосексуальной ориентации.
В своей книге «Любовь небесного цвета» российский исследователь проблемы восприятия гомосексуальности обществом И. С. Кон пишет: «Гей» — не просто мужчина, любящий мужчин, а носитель особого самосознания, член соответствующей субкультуры, общины или организации, борец за свои гражданские права и т. д. [1]
В английском языке слово «гей», когда используется как прилагательное, может быть использовано для описания черт, ассоциируемых с квирами или с гомосексуалами, как с мужчинами, так и с женщинами, с субкультурой или образом жизни. В русском языке термин «гей» применяется только по отношению к мужчинам-гомосексуалам. Термин лесбиянка, с другой стороны, используется и в английском, и в русском языке одинаково гендерно-специфично, обозначая женщин, предпочитающих сексуальные отношения с другими женщинами.
SPREEK NEDERLANDS OF GA TERUG NAAR MAROKOquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tuttavia, in inglese la parola moderna è spesso usato come un sostantivo o un aggettivo che indica lo stesso orientamento sessuale - l'omosessualità. In russo, il termine è utilizzato solo come un sostantivo, e solo per riferirsi a orientamento omosessuale maschile.
Nel suo libro "L'amore a colori del cielo» ricercatore russo contesta la percezione di omosessualità società I. Cohn scrive: "gay" - non solo un uomo che ama gli uomini, e una speciale auto-guida, un membro della sottocultura , comunità o un'organizzazione, un paladino dei diritti civili, ecc [1]
In inglese la parola "gay", se usato come un aggettivo, esso può essere usato per descrivere le funzioni connesse con kvirami o omosessuali, uomini e donne, con una sottocultura o un modo di vita. In russo il termine "gay" si applica solo ai maschi omosessuali. Il termine lesbica, d'altra parte, è usato in inglese e russa nella stessa specifici per genere, con le donne che preferiscono il sesso con altre donne.
LA TUA MADRE DI CANCRO puzza
bohquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:17 schreef gers het volgende:
GOED NIEUW
[ afbeelding ]
dat wijf is weer single
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:26 schreef kurk_droog het volgende:
voor de vertaling:
[url=http://translate.google.com/translate_t#auto|it|Echter%2C%20in%20het%20moderne%20Engels%20het%20woord%20wordt%20vaak%20gebruikt%20als%20een%20zelfstandig%20naamwoord%20of%20een%20bijvoeglijk%20naamwoord%20aanduiding%20van%20dezelfde%20seksuele%20geaardheid%20-%20homoseksualiteit.%20In%20het%20Russisch%2C%20de%20term%20wordt%20alleen%20gebruikt%20als%20een%20zelfstandig%20naamwoord%2C%20en%20alleen%20te%20verwijzen%20naar%20de%20mannelijke%20homoseksuele%20geaardheid.%0A%0AIn%20zijn%20boek%20%22De%20liefde%20van%20de%20hemel%20Color%C2%BB%20Russische%20onderzoeker%20uitdagingen%20van%20de%20perceptie%20van%20homoseksualiteit%20samenleving%20I.%20Cohn%20schrijft%3A%20%22Gay%22%20-%20niet%20alleen%20een%20man%20die%20houdt%20van%20mannen%2C%20en%20een%20speciale%20self-drive%2C%20een%20lid%20van%20de%20subcultuur%2C%20gemeenschap%20of%20organisatie%2C%20een%20kampioen%20voor%20hun%20burgerlijke%20rechten%20enz.%20[1]%0A%0AIn%20het%20Engels%20wordt%20het%20woord%20%22gay%22%2C%20wanneer%20deze%20wordt%20gebruikt%20als%20een%20bijvoeglijk%20naamwoord%2C%20kan%20worden%20gebruikt%20voor%20het%20beschrijven%20van%20de%20functies%20in%20verband%20met%20kvirami%20of%20homoseksuelen%2C%20met%20zowel%20mannen%20als%20vrouwen%2C%20met%20een%20subcultuur%20of%20een%20manier%20van%20leven.%20In%20het%20Russisch%2C%20de%20term%20%22homo%22%20zijn%20alleen%20van%20toepassing%20op%20mannelijke%20homoseksuelen.%20De%20term%20lesbisch%2C%20aan%20de%20andere%20kant%2C%20wordt%20gebruikt%20in%20het%20Engels%20en%20in%20de%20Russische%20taal%20dezelfde%20sekse-specifieke%2C%20met%20vermelding%20van%20de%20vrouwen%20die%20de%20voorkeur%20geven%20aan%20seks%20met%20andere%20vrouwen.%0A%0A%0AJE%20MOEDER%20STINKT%20NAAR%20KANKER%0A]vertaling[/url]
Dat zou ik niet doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:32 schreef kurk_droog het volgende:
ik ga voor het eerst E.rar openen![]()
.. ik zal mijn bevindingen hier posten
Wie dit soort troep blijft posten kan z'n postrechten verliezen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:05 schreef reetveter het volgende:
Однако в современном английском языке это слово обычно используется как существительное или прилагательное, обозначающее однополую сексуальную ориентацию — гомосексуальность. В русском языке этот термин используется только как существительное и только для обозначения мужчины гомосексуальной ориентации.
В своей книге «Любовь небесного цвета» российский исследователь проблемы восприятия гомосексуальности обществом И. С. Кон пишет: «Гей» — не просто мужчина, любящий мужчин, а носитель особого самосознания, член соответствующей субкультуры, общины или организации, борец за свои гражданские права и т. д. [1]
В английском языке слово «гей», когда используется как прилагательное, может быть использовано для описания черт, ассоциируемых с квирами или с гомосексуалами, как с мужчинами, так и с женщинами, с субкультурой или образом жизни. В русском языке термин «гей» применяется только по отношению к мужчинам-гомосексуалам. Термин лесбиянка, с другой стороны, используется и в английском, и в русском языке одинаково гендерно-специфично, обозначая женщин, предпочитающих сексуальные отношения с другими женщинами.
Maar die dames maken alles goed toch? Wil remlof niet een beetje melk van die dame?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit soort baggerposts bedoelde ik:
[..]
Wie dit soort troep blijft posten kan z'n postrechten verliezen.
das pure kwaliteit , rt wilt ons een cursus russisch gevenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen.
En dit soort baggerposts bedoelde ik:
[..]
En ik vertaal het naar het italiaans voor dagdagquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:39 schreef gers het volgende:
[..]
das pure kwaliteit , rt wilt ons een cursus russisch geven
tof tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En ik vertaal het naar het italiaans voor dagdag
Paint = Topic maken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik twijfel of ik een topic zal maken met een paint ..
Ik houd mn postrechten altijd goed bij me, verlies hem nooit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen.
En dit soort baggerposts bedoelde ik:
[..]
Ik hoop dat ie gebanned is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef postmortum het volgende:
ksn iemand mij ff een update geven van emmich , ik heb wat gemist geloof ik , mag ik ook via pm hoor
ik heb mijn in 20 lichamen gestopt dus die vinden ze nooitquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik houd mn postrechten altijd goed bij me, verlies hem nooit.
Waarom zitten we nu niet weer bij deel 213 dan?quote:
Ik ben geil.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben nu alweer over de E. hype heen. Hebben we geen nieuwe sappige roddels?
omdat regenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom zitten we nu niet weer bij deel 213 dan?
Mehhwhehehe.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik een hoop kwaliteitsposts had gemaakt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wolvendagen = sackboy.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben nu alweer over de E. hype heen. Hebben we geen nieuwe sappige roddels?
quote:
Mijn dag was ook nog nooit zo goed begonnen als die vandaag.quote:
Ik ga niet weg hoor.quote:
Een paar infantiele laaggeletterden vermaakten zich teneinde Emimich belachelijk te maken. Echter was het tamelijk treurig, en grepen de moderators terecht in opdat deze aanfluiting de kop in te drukken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef postmortum het volgende:
ksn iemand mij ff een update geven van emmich , ik heb wat gemist geloof ik , mag ik ook via pm hoor
hoi emimichquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
Een paar infantiele laaggeletterden vermaakten zich teneinde Emimich belachelijk te maken. Echter was het tamelijk treurig, en grepen de moderators terecht in opdat deze aanfluiting de kop in te drukken.
Inferioriteit ten top dus.
Potje schaken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
Een paar infantiele laaggeletterden vermaakten zich teneinde Emimich belachelijk te maken. Echter was het tamelijk treurig, en grepen de moderators terecht in opdat deze aanfluiting de kop in te drukken.
Zeker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
terechtBobby verdient een groots afscheid
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
En je hebt je hier speciaal voor aangemeld. Hoi Emimich.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
Bobbyquote:
Ik denk ook niet dat het Emi is, zo achterlijk postte hij nu ook weer niet.quote:
Diegene doet dat echter wel overtuigend in elk geval.quote:
Nou.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het Emi is, zo achterlijk postte hij nu ook weer niet.
Ze moeten hem gewoon voor de zekerheid bannen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het Emi is, zo achterlijk postte hij nu ook weer niet.
Ik blijf het mooi vinden, dat Karma.
Toch ben ik er nog niet helemaal van overtuigd dat het allemaal echt is. Het klopt allemaal te mooi...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze moeten hem gewoon voor de zekerheid bannen.
Hoezo? Hij heeft toch niks misdaan. Daarbij denk ik zelf dat ie te schijterig om zich hier nog te laten zien... tenminste niet onder z'n Emimich account.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ze moeten hem gewoon voor de zekerheid bannen.
Dag McF!quote:
Zou het een complot van IQM, ZH en Emi zijn? Ach, dat z'n PM en fobo dicht is zegt wel genoeg.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch ben ik er nog niet helemaal van overtuigd dat het allemaal echt is. Het klopt allemaal te mooi...
En ik vind het niet zijn stijl om nu ineens weg te blijven.
Hij is echt niet zo dom om met dezelfde stijl door te gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:20 schreef Fascination het volgende:
Galenus
Maisnon haalde deze user aan als een kloon van Emimich, dat zou misschien nog kunnen ook.
Jawel, ik neem niet de moeite om dat allemaal hier te vermelden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft toch niks misdaan. Daarbij denk ik zelf dat ie te schijterig om zich hier nog te laten zien... tenminste niet onder z'n Emimich account.
Ik sluit het niet eens uit. Maar goed, laten we er vanuit gaan dat het echt is, dat is veels te leuk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zou het een complot van IQM, ZH en Emi zijn? Ach, dat z'n PM en fobo dicht is zegt wel genoeg.
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het komt er hier op neer.
Emimich bashen irriteren zuigen.
Users niet leuk vinden
Slimme user googlen en schokkende ontdekking doen, + foto
Heel fok zit te discussieren wie onze emimich is en te bashen
Peter r de vries zondag met extra lange uitzending.
Waarom zou Emimich terugkomen als er een hetze tegen hem wordt gevoerd. Als ik Emimich was had mijn conclusies getrokken. Hij is schijnbaar te groot geworden voor FOK! Erg spijtig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch ben ik er nog niet helemaal van overtuigd dat het allemaal echt is. Het klopt allemaal te mooi...
En ik vind het niet zijn stijl om nu ineens weg te blijven.
Nee, waarschijnlijk gaat ie zich nu als een soort dagdag2 profileren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is echt niet zo dom om met dezelfde stijl door te gaan.
Emimich is ontmaskerd.quote:
En dat snap ik niet. Ik zou keihard tubgirls posten hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Hij heeft toch niks misdaan. Daarbij denk ik zelf dat ie te schijterig om zich hier nog te laten zien... tenminste niet onder z'n Emimich account.
De internets.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:23 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
Waarom zou Emimich terugkomen als er een hetze tegen hem wordt gevoerd. Als ik Emimich was had mijn conclusies getrokken. Hij is schijnbaar te groot geworden voor FOK! Erg spijtig.
Het boeit me niets, als ie maar lijdt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:23 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
Waarom zou Emimich terugkomen als er een hetze tegen hem wordt gevoerd. Als ik Emimich was had mijn conclusies getrokken. Hij is schijnbaar te groot geworden voor FOK! Erg spijtig.
Nee, daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij is echt niet zo dom om met dezelfde stijl door te gaan.
-weg-quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik sluit het niet eens uit. Maar goed, laten we er vanuit gaan dat het echt is, dat is veels te leuk.
Ga je mond spoelen man.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:23 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
Geweldig.quote:
-edit- voor de zekerheid maar weg gehaald.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:25 schreef reetveter het volgende:
Oké, en wie gaat mij de foto + hyve pm'en?
Zie de link van Fas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:25 schreef reetveter het volgende:
Oké, en wie gaat mij de foto + hyve pm'en?
AHAHHAHAHA Serieus, zit zo`n nerd tegen mij zo brutaal te doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
-weg-
Als je dit naleest lijkt het mij wel te kloppen, plus het feit dat hij de laatste paar dagen niet meer reageert.
HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
-edit- voor de zekerheid maar weg gehaald.
Bij de meeste users boeide het me weinig maar hem wilde ik echt een keer zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
Weet je wat zo jammer is aan het geheel? Het is net als de verfilming van een boek.
Als zo'n user zit te posten dan vraag je je af: hoe ziet ie eruit, hoe oud issie etc en daar maak je je dan een voorstelling van, als zo'n user dan ontmaskerd word verdwijnt die hele illusie en magie rondom zo'n personage. Ja, hij was irritant en ja hij had een grote bek en liep anderen af te zeiken, maar toch had het wat mysterieus. Daarom kon ik nooit een hekel aan hem hebben, ik zal hem toch missen.
Hij is echt wel kankerlelijk trouwensquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
Weet je wat zo jammer is aan het geheel? Het is net als de verfilming van een boek.
Als zo'n user zit te posten dan vraag je je af: hoe ziet ie eruit, hoe oud issie etc en daar maak je je dan een voorstelling van, als zo'n user dan ontmaskerd word verdwijnt die hele illusie en magie rondom zo'n personage. Ja, hij was irritant en ja hij had een grote bek en liep anderen af te zeiken, maar toch had het wat mysterieus. Daarom kon ik nooit een hekel aan hem hebben, ik zal hem toch missen.
Nou ja, het leuke van internet is dat je goede contacten kunt krijgen zonder dat je elkaar op uiterlijk oid gaat afkraken. Gaat iemand dat wel doen dan mag ie wat mij betreft neervallen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
Weet ik het, ik zie hem al tijden niet meer, in de SC sowieso niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:34 schreef postmortum het volgende:
hey ff tussendoor is de_ananas dood ofzo?
Stiekem is het zijn fotoquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:34 schreef postmortum het volgende:
Dat was een kloon van Emimich, dus lijkt me wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:34 schreef postmortum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer klb meet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:34 schreef kurk_droog het volgende:
We nodigen hem uit voor een afscheidsfeest tijdens de KLB meet?![]()
![]()
Alleen de muzieksmaak, of het gebrek eraan kan nog wel eens een probleem zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, het leuke van internet is dat je goede contacten kunt krijgen zonder dat je elkaar op uiterlijk oid gaat afkraken. Gaat iemand dat wel doen dan mag ie wat mij betreft neervallen.
En nu krijgt ie van alle users in 1 keer alles over zich heen, heeft ie ook verdiend.
serieus?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat was een kloon van Emimich, dus lijkt me wel.
Na, zij heeft wel eens pics gepost.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:36 schreef MouzurX het volgende:
Hmmm BT is er nog steeds niet![]()
Misschien dan toch emimich=BT?![]()
![]()
Oh ik zeg ook niet dat ie het niet verdiend, het mooie in dit alles is gewoon dat ie een koekje van eigen deeg heeft gekregen, zeker gezien het feit hoe hij zich gedroeg ten tijde van de ontmaskering van Crane.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, het leuke van internet is dat je goede contacten kunt krijgen zonder dat je elkaar op uiterlijk oid gaat afkraken. Gaat iemand dat wel doen dan mag ie wat mij betreft neervallen.
En nu krijgt ie van alle users in 1 keer alles over zich heen, heeft ie ook verdiend.
Duhquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
weet nietMaar de volgende meet is zonder onz'ers
Accident gehad met een frikandel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:34 schreef postmortum het volgende:
Wanneer is de begrafenis?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Accident gehad met een frikandel.
(serieus)
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Duh
Maar wel in de stairway, niet in 1 of andere vaag cafe op de wallen
Nee, ananas ziet er heul anders uit.quote:
BT heeft tieten, Emi... oh wacht...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:36 schreef MouzurX het volgende:
Hmmm BT is er nog steeds niet![]()
Misschien dan toch emimich=BT?![]()
![]()
Die ontmaskering heb ik dan wel gemistquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik zeg ook niet dat ie het niet verdiend, het mooie in dit alles is gewoon dat ie een koekje van eigen deeg heeft gekregen, zeker gezien het feit hoe hij zich gedroeg ten tijde van de ontmaskering van Crane.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die ontmaskering heb ik dan wel gemistIemand pm?
Helaas heb ik dat ook allemaal gemist. Toen ik kwam was zelfs de SC verbodenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die ontmaskering heb ik dan wel gemistIemand pm?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas heb ik dat ook allemaal gemist. Toen ik kwam was zelfs de SC verbodenDat bleek ook daardoor te komen.
En dat kunnen geen fotos van het internet/iemand anders zijn omdat?quote:
quote:
De bagger sc moet weer terugkomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helaas heb ik dat ook allemaal gemist. Toen ik kwam was zelfs de SC verbodenDat bleek ook daardoor te komen.
Dat kan wel ja. Maar het zag er redelijk echt uit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dat kunnen geen fotos van het internet/iemand anders zijn omdat?![]()
Omdat dat allemaal prima klopt met hyves e.d. BT is gewoon echt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dat kunnen geen fotos van het internet/iemand anders zijn omdat?![]()
was dat niet foto van yvonne?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:46 schreef postmortum het volgende:
had emile ook niet over de foto van bt gefapt ?
Hmm dat zou je ook kunnen faken..quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat dat allemaal prima klopt met hyves e.d. BT is gewoon echt.
Daarnaast is het erg moeilijk een fake identiteit op het internet lang vol te houden. Restecp voor haar als het hem is geluktquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hmm dat zou je ook kunnen faken..
Door meerdere hyves accounten aan te maken en dan tegen jezelf te praten en dus net doen alsof het een echt account is! [/TRU]
quote:Lakitu zegt:
zeg, waarom ben je nog niet in de SC geweest? iedereen denkt nu dat je emimich bent
BT zegt:
Ooh really?
Lakitu zegt:
ja![]()
Ja godverdomme zeg, kunnen we even normaal doen mensenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat dat allemaal prima klopt met hyves e.d. BT is gewoon echt.
Wat liev dat je m'n naam gecensureerd hebtquote:
Natuurlijk, alles kun je faken. Props voor haar als het allemaal fake blijkt te zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Door meerdere hyves accounten aan te maken en dan tegen jezelf te praten en dus net doen alsof het een echt account is! [/TRU]
Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik vind dit sneu voor Emimich. Ik weet dat hij ook een aardige kant had ook al liet hij dat niet altijd zien, en niemand verdient zoiets als dit. Ik vond 'm leuk om mee te praten en ik zal 'm missenquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:32 schreef BobbyB het volgende:
Hij kraakte me altijd af (lees: liep me met das ananas)quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik vind dit sneu voor Emimich. Ik weet dat hij ook een aardige kant had ook al liet hij dat niet altijd zien, en niemand verdient zoiets als dit. Ik vond 'm leuk om mee te praten en ik zal 'm missen!
Ik vind dat je karakter toont door een dergelijke uitspraak te doen. Hulde!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zal je heel eerlijk zeggen, ik vind dit sneu voor Emimich. Ik weet dat hij ook een aardige kant had ook al liet hij dat niet altijd zien, en niemand verdient zoiets als dit. Ik vond 'm leuk om mee te praten en ik zal 'm missen!
Waar is je andere icon van die lelijkerd swa?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:52 schreef Florian_ het volgende:
Heuheu bazen
Emi alweer gesignaleerd? Ik begin hem te missen
Zijn er überhaupt nog mensen op dit forum die jouw muzieksmaak niet hebben afgekraakt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij kraakte me altijd af (lees: liep me met das ananas)dus ik zal sowieso niet om rouwen.
Whehe mij ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij kraakte me altijd af (lees: liep me met das ananas)dus ik zal sowieso niet om rouwen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk, alles kun je faken. Props voor haar als het allemaal fake blijkt te zijn.
Ja ik heb 350 nep accounts aangemaakt. En voor al die accounts weer vrienden gezocht, en zorgen dat er mensen tegen die mensen praten, en die mensen weer tegen mij. Ik ben er zo'n 5 uur per dag mee bezig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Heul niet, jij bent homo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef Juicyhil het volgende:
Breathtaking, ik heb gevoelens voor je.
Jij bent het niet want het is té overduidelijk dat je doet alsof je Emimich's kloon bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:52 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
Ik vind dat je karakter toont door een dergelijke uitspraak te doen. Hulde!
Ben het gedeeltelijk met je eens. Het is wel goed dat hij nu eens op z'n bek gaat, dan leert hij misschien eens wat kritischer naar zichzelf te kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
pm me het opgenomen filmpjequote:Op woensdag 10 juni 2009 19:54 schreef reetveter het volgende:
Plus dat BT voor mij op de cam heeft gestript. dus ze is echt
Suck my dick.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef Juicyhil het volgende:
Breathtaking, ik heb gevoelens voor je.
Respect voor Freud bitch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waar is je andere icon van die lelijkerd swa?
dat is vingerwerkquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Waar komt dat Bt = Emi nu weer vandaan?
Doeje snelquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb 350 nep accounts aangemaakt. En voor al die accounts weer vrienden gezocht, en zorgen dat er mensen tegen die mensen praten, en die mensen weer tegen mij. Ik ben er zo'n 5 uur per dag mee bezig.
We willen natuurlijk niet dat iedereen erachter komt hoe lelijk jij bentquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat liev dat je m'n naam gecensureerd hebt![]()
Ik zou het vergeten zijn
Vuile hoerquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe mij ookmaar daar trok ik me toch niet zoveel van aan.
[..]!!!!!!!!!!!
[..]
Ja ik heb 350 nep accounts aangemaakt. En voor al die accounts weer vrienden gezocht, en zorgen dat er mensen tegen die mensen praten, en die mensen weer tegen mij. Ik ben er zo'n 5 uur per dag mee bezig.
Een bekentenis!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe mij ookmaar daar trok ik me toch niet zoveel van aan.
[..]!!!!!!!!!!!
[..]
Ja geen flauw idee, omdat ik een paar uurtjes niet online was toen de hele 'ontmaskering' was.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Waar komt dat Bt = Emi nu weer vandaan?
Hmhm, dat is zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben het gedeeltelijk met je eens. Het is wel goed dat hij nu eens op z'n bek gaat, dan leert hij misschien eens wat kritischer naar zichzelf te kijken.
Natuurlijk had ie een aardige kant, dat wil ik best geloven en dat gezeik van 'm moet je gewoon niet serieus nemen of negeren, dan zou je hem gewoon erg kunnen waarderen als user echter blijft het feit dat sommigen dat geschreeuw op internet allemaal veel te serieus nemen en het zich persoonlijk aantrekken, en daarom had men een hekel aan hem.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:56 schreef Siniti het volgende:
En we moeten wel 1 ding toegeven, Emimich had een betere muzieksmaak dan Juicyhil
Weet ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:56 schreef BigKahuna het volgende:
Lakitu is wel een mooiboy hoor, ik heb z'n hyves al achterhaald.
Jij bent ook best wel lelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Een bekentenis!!![]()
Zou wel grappig zijn om te kijken hoe ver dat te faken is, je hoeft maar 340 mensen willekeurig uit te nodigen en 10 fake accounts waarmee je dan bij elkaar post
Hmhm, inderdaad. Achja, hij had het natuurlijk wel een beetje verdient maar onder z'n voor + achternaam op googlepages vind ik gewoon te ver gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Natuurlijk had ie een aardige kant, dat wil ik best geloven en dat gezeik van 'm moet je gewoon niet serieus nemen of negeren, dan zou je hem gewoon erg kunnen waarderen als user echter blijft het feit dat sommigen dat geschreeuw op internet allemaal veel te serieus nemen en het zich persoonlijk aantrekken, en daarom had men een hekel aan hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |