had je een indochicka gebatstquote:
Ja ook, maar ik bedoelde de SCquote:
jaloersquote:
iedere SC-er die zijn/haar hoofd laat zien heeft het over gisterenquote:
Walla...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:03 schreef gers het volgende:
4ebe het is toch kaarzen?
RAZISMEquote:
Sterf...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:11 schreef BigKahuna het volgende:
TT klopt niet, ik heb al sinds 28 mei zomervakantie.
jawelquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:12 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hoop niet dat jij dat vakantie noemt...
Mjah, hij had me nog wel wat pms gestuurd, over die hele situatiequote:
Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:13 schreef BigKahuna het volgende:
2 bans valt nog mee in vergelijking met die foto's van Crane toen.
doe dat eens heel snelquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:19 schreef Skylark. het volgende:
Oh fuck ik heb m'n avatar nog niet veranderd.
Waarom is er geen SC-UI?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind dat de hele SC even dezelfde UI moet hebben.
waarom...?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef Lakitu het volgende:
Ja en tot twee keer toe onder een tentamen weglopen is toegestaanquote:
Nou, ik had deze gisteren gepakt, en ik poste in dat onthul-topic zo: "Waar the fuck slaat dit op, IQM? Ik had van jou wat beters verwacht." En ze schrokken ook nog.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom heb jij dezelfde UI als emimich?
Wanneer gaan we daten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en tot twee keer toe onder een tentamen weglopen is toegestaan
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ik had deze gisteren gepakt, en ik poste in dat onthul-topic zo: "Waar the fuck slaat dit op, IQM? Ik had van jou wat beters verwacht." En ze schrokken ook nog.
En toen dacht ik op een gegeven moment: "hee, daar is ie" maar toen was ik hetzelf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak een mooie SC UIquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef Lakitu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door remlof op 07-06-2011 00:14:09 ]Primum non nocere
Gast ....quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ik had deze gisteren gepakt, en ik poste in dat onthul-topic zo: "Waar the fuck slaat dit op, IQM? Ik had van jou wat beters verwacht." En ze schrokken ook nog.
En toen dacht ik op een gegeven moment: "hee, daar is ie" maar toen was ik hetzelf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB, gooi even een nieuw plaatje in de OP banner. Om te laten zien dat het een échte bazen SC isTot volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door remlof op 07-06-2011 00:14:37 ]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Cybey het volgende:
[..]
Of een klein balkje die we allemaal aan onze huidige UI kunnen toevoegen
BobbyB, gooi even een nieuw plaatje in de OP banner. Om te laten zien dat het een échte bazen SC isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door remlof op 07-06-2011 00:14:56 ]
BobbyB, gooi even een nieuw plaatje in de OP banner. Om te laten zien dat het een échte bazen SC iswheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat modjes het kunnen waarderen
[ Bericht 14% gewijzigd door remlof op 07-06-2011 00:15:37 ]mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
Gewoon even afspoelen en in de was doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kk ik morste net cola over nieuwe witte polo heenKrijg je dat eruit?
Schaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kk ik morste net cola over nieuwe witte polo heenKrijg je dat eruit?
Dat zou ook leuk zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Cybey het volgende:
[..]
Stond in V&D al te poetsenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:25 schreef Cybey het volgende:
[..]
Gewoon even afspoelen en in de was doen
Kan ook jahquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Cybey het volgende:
[..]
NEEquote:
Hoezo niet? Net alsof het een mooie polo isquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Laten we dat maar even niet doen
Ehm, niet?quote:
Ik had al negatieve associaties bij de naam Emiel door Emiel Schelvis (die kneus van een commentator jwz) maar nu zal ik de rest van m'n leven moeten lachen als ik iemand tegenkom die zo heetquote:
je had toch ook String Emiel --> Toch ?!?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had al negatieve associaties bij de naam Emiel door Emiel Schelvis (die kneus van een commentator jwz) maar nu zal ik de rest van m'n leven moeten lachen als ik iemand tegenkom die zo heet.
hihi heb jij die zelf bedacht. jij bent echt heeeeeel stoer. was jij vroeger ook al zo'n pestkopje op school.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoezo niet? Net alsof het een mooie polo is
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik had al negatieve associaties bij de naam Emiel door Emiel Schelvis (die kneus van een commentator jwz) maar nu zal ik de rest van m'n leven moeten lachen als ik iemand tegenkom die zo heet.
Je hebt me doorquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef damsco het volgende:
[..]
hihi heb jij die zelf bedacht. jij bent echt heeeeeel stoer. was jij vroeger ook al zo'n pestkopje op school.hihi
I'm not your buddy, compadrequote:
Dat bedoelde ik, als je daar de schaar in zet zal niemand het opvallenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Maar dan rood groene lijntjes
De naam lijkt toch wel heel veelquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, wacht. Hij heet Emile, niet Emiel.
geen smaak heb jequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, als je daar de schaar in zet zal niemand het opvallen
Ban voor het posten van PMquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:36 schreef damsco het volgende:
ik wil toch even melden dat ik jullie wel heel laag vind. mij een beetje pesten omdat ik goed kan schaken. het valt me van jullie tegen.
neem een voorbeeld aan damsco.
groetjes,
emimich
Damsco, jij trieste aapquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:36 schreef damsco het volgende:
ik wil toch even melden dat ik jullie wel heel laag vind. mij een beetje pesten omdat ik goed kan schaken. het valt me van jullie tegen.
neem een voorbeeld aan damsco.
groetjes,
emimich
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:39 schreef jagga het volgende:
[..]
Damsco, jij trieste aap
Damsco is een vuige meelopert dat hoopt door nu emimich zijn onbehaarde kont te kussen in de gratie van die hypercorrecte josti te komen.
Treurig en ziekelijk, als je er over nadenkt eigenlijk...
Hij is veel te vroeg heengegaan, ik ben het hiermee eens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
Als respect voor de te vroeg overleden Emimich 1 dag zijn UI allemaal ?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:42 schreef de_boswachter het volgende:
Als respect voor de te vroeg overleden Emimich 1 dag zijn UI allemaal ?
maar wat is je punt nu precies. want ik snap werkelijk waar niet wat je nu loopt te janken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, probeer maar over iemand anders te beginnen. Jij vuige schuinsmarcheerder.
nu al dat gezeik over pics van E. mogen tubgirl weer zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef jagga het volgende:
[..]
Met alle respect maar ik weiger,
Ik wil de reden wel posten maar dat kost me waarschijnlijk een week, dus nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahahaha ik snap het. jij bent verdomme gewoon een holmaatje van emimich. daarom loop je zo te kankeren man. hahahahahahahahahahahah wat een mongool ben jijquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:49 schreef jagga het volgende:
Komt emimich niet meer op FOK! ?
Kan iemand dit bevestigen? ( en nee damsco jij telt niet >>> straatsoldaat![]()
)
Ik wil zeggen dat ik het eens ben met Jagga. En het incidenteel eens zijn met iemand is wat anders dan meelopen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef damsco het volgende:
[..]
maar wat is je punt nu precies. want ik snap werkelijk waar niet wat je nu loopt te janken.
en je bent het eens omdat ik het opneem voor emimich?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat ik het eens ben met Jagga. En het incidenteel eens zijn met iemand is wat anders dan meelopen.
Nee hoor. Dat heeft weinig met emimich te maken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef damsco het volgende:
[..]
en je bent het eens omdat ik het opneem voor emimich?
Maar dat zegt jaga, als je zijn post goed had gelezen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat heeft weinig met emimich te maken.
Nee, dat zegt Jagga helemaal niet. Je hebt het zelf niet goed gelezen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar dat zegt jaga, als je zijn post goed had gelezen.
Uhm, ik heb het nog eens gelezen en hij zegt dat ik in de gratie van emimich probeer te komen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat zegt Jagga helemaal niet. Je hebt het zelf niet goed gelezen.
Hij zegt dat jij een meeloper bent omdat jij in de gratie van emimich probeert te komen.
Hij zegt nergens dat jij alleen met emimich meeloopt.
Lekker hoog dichtgeknooptquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Maar dan rood groene lijntjes
Ik heb het zelf niet, maar ik zou zoiets wel kunnen kopenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
stiekem heb jij ook gewoon fred perry kleding in huis en ben je een boefje
Ja, dat zeg ik tochquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Uhm, ik heb het nog eens gelezen en hij zegt dat ik in de gratie van emimich probeer te komen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die denken dat damsco serieus is met het verdedigen van Emimich.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:57 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die denken dat damsco serieus is met het verdedigen van Emimich.
Hoe ging je tentamen genetica?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:56 schreef Marurk het volgende:
tvp
Enne... de vakantie komt er helemaal niet aan
laat ook maar, ik blijf wel lezen vandaagquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
Damsco is wat dat betreft wel een held, hij weet altijd wel mensen op de kast te jagen. ME LIKE!
Whehehe best nog wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen genetica?
Een 1e rangs troll.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
Damsco is wat dat betreft wel een held, hij weet altijd wel mensen op de kast te jagen. ME LIKE!
Ik SNAP UM !11quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:01 schreef BobbyB het volgende:
Jezus sr_firewire, ben je nu al aan het zuipen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik SNAP UM !11111
Op de KAST !!11
KAST !!! ZOE VAN KASTE !111 >>>> EMIMICH ENZO !11 EINZ !111!11
.!
ja bovenste knoop sowieso los hequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
Lekker hoog dichtgeknoopt
Wel een mooie polo overigens. Had vroeger ook wel eens Fred Perry. Racistenmerk zeiden ze.
To latequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
Skylark doe even wat aan die OP. Nu komt er geheid een slotje op.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik SNAP UM !11111
Op de KAST !!11
KAST !!! ZOE VAN KASTE !111 >>>> EMIMICH ENZO !11 EINZ !111!11
.!
Ik moet een portfolio maken, en 4094838 verslagen maken van maar liefst 2 blokken lesquote:
Het is ook nooit goed hé?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef jagga het volgende:
@ jitz..
Je bent het de laatste tijd wel erg veel met mij eens
Jah nouquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef jagga het volgende:
[..]
Jah noudat ben je normaal nooit....
Ik vind het een beetje eng worden
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:24 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zeg:
relyt. geboren op 9 augustus 1985.
gefeliciteerd je kunt zoeken, wil je een nu een beloning?quote:
ik denk tquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Probeer je je belachelijke post gedrag nu goed te praten?
Post maar, boeit me nietsquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef damsco het volgende:
[..]
ik heb een foto van jou nu ook btw. maar die post ik maar niet
Voor een straatsoldaat zit ie wel veel op FOK! inderdaad.quote:
hoezo?quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:36 schreef damsco het volgende:
je vriendin had trouwens een ingetrokken tepel, klopt dat?
Je bent zo besmettelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:38 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zit hier op mijn stage vlakbij een plant maar aan het begin was die groen.. Nu na 3 maanden steeds meer gelen bladeren :’)
aarsgeweiquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:38 schreef damsco het volgende:
Zij had trouwens deze tatoo:
[ afbeelding ]
Een tribal whahahahhahahaa
ja het kloptquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
interesse, niet in je vriendin, maar of het echt zo is.
ja. het punt dat je altijd loopt te kankeren op mij, terwijl je gewoon een introverte kneus ala emimich bent. doe normaalquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:41 schreef jagga het volgende:
Heel leuk en aardig, maar is er een punt wat je wil maken, damsco?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Terwijl Jagga het al lang en breed op internet had gezet.
Oeps.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef remlof het volgende:
tvp
Mij kan het niet zoveel boeien, maar dat ben ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus hoe erg kan het zijn als het hier nog een keer gepost wordt?
Het is al weg, check vorige pagina. Zo lame ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:50 schreef jagga het volgende:
[..]
Mij kan het niet zoveel boeien, maar dat ben ik.
Laat haar erbuiten, zij heeft hier niets mee te maken ofwel>? en aangezien ik niet voor haar kan spreken moet je dat gewoon laten.
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:50 schreef jagga het volgende:
[..]
Mij kan het niet zoveel boeien, maar dat ben ik.
Laat haar erbuiten, zij heeft hier niets mee te maken ofwel>? en aangezien ik niet voor haar kan spreken moet je dat gewoon laten.
Ben hem al weer kwijt. Met je vriendin eropquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef jagga het volgende:
Ey damsco nu ben ik wel benieuwd welke foto je van mij had gevonden...doe es effe sturen in pm?
Ik wil effe weten of het degene is dat ik denk dat het is
Oh die !!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef damsco het volgende:
[..]
Ben hem al weer kwijt. Met je vriendin erop![]()
Hoezo?quote:
hoezo? wat is de grap?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:00 schreef jitzzzze het volgende:
Haha, spinazi![]()
Ik heb echt mega lol met mezelf
Ik moet gelukkig nog maar een half uurtje achter de vuilniswagen lopen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben blij dat ik binnen zit.
Dat is precies wat ik net al zei, spuit 11111111111111111111quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:02 schreef Florian_ het volgende:
De modjes hebben er weer zin in vandaag
Wij mogen niet redekavelen c.q. ginnegappen over zaken die bereids c.q thans vooraleer op internet zijn geplaatst
Gast, als je zo gaat lullen krijgen we binnenkort ook een topic over jou.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:02 schreef Florian_ het volgende:
Wij mogen niet redekavelen c.q. ginnegappen over zaken die bereids c.q thans vooraleer op internet zijn geplaatst
modjes moet je te vriend houden zoals ik doequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:02 schreef Florian_ het volgende:
Het giet hierquote:
Ik heb die hele zon vandaag nog niet gezien.quote:
Hier lekker niet.quote:
Ik dus welquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die hele zon vandaag nog niet gezien.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moet gelukkig nog maar een half uurtje achter de vuilniswagen lopen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
modjes moet je te vriend houden zoals ik doe
Ja, ik kom alleen een uurtje later want eerst langs omaquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
. Staat de koffer met geld de 22ste weer op de normale plaats ?
quote:
Ach gut !quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:09 schreef Marurk het volgende:
Heb een zware toets gehad hoor.
En was te laat begonnen met leren dus daarom was het gisteren ook niet heel vroeg geworden.
Chill.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, ik kom alleen een uurtje later want eerst langs oma
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:09 schreef Marurk het volgende:
Heb een zware toets gehad hoor.
En was te laat begonnen met leren dus daarom was het gisteren ook niet heel vroeg geworden.
vanwaar die negatiefietietsquote:
Je woont op jezelf?quote:
Bwhehequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
's Middags slapen is wel verrot wakker worden, hoor.
Mama 4EBE heeft gesproken
Omdat je mijn gezag ondermijnt in de FB !quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef dagdag het volgende:
vanwaar die negatiefietiets
Als je de baas van fok bent dan kan datquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat je mijn gezag ondermijnt in de FB !
edit flauw grapje, bowa is onze leiderquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat je mijn gezag ondermijnt in de FB !
Ik heb geen gieterquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, ik weet toch niet wat jij in je gieter stopt
Tot vannachtquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Bwhehe
En vannacht doe ik dan geen oog dicht. Kan ik dan lekker FOK!'en.
Hoe kan het dan gieten bij jou?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen gieter![]()
En dat zinnetje klinkt heel vies, trouwens.
al vooruitgang geboekt met de nieuwe kaste?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:16 schreef dagdag het volgende:
oja bowa nu je hier toch zit, mag er een reeks komen waar we terugdenken aan oude klb users
met de hoogtepunte
zoals sackboy mirre en jordeeeh?
heb namelijk een goed topic in elkaar geflanst
ja de kaste 1 users staan er al in, ja en genakt ook die staat in de kaste droeftoetersquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
al vooruitgang geboekt met de nieuwe kaste?
oke.. nja niet teveel vrijgeven nog hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:19 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja de kaste 1 users staan er al in, ja en genakt ook die staat in de kaste droeftoeters
okequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
oke.. nja niet teveel vrijgeven nog hier
Weet iemand waar deze users gebleven zijn..... ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:16 schreef dagdag het volgende:
oja bowa nu je hier toch zit, mag er een reeks komen waar we terugdenken aan oude klb users
met de hoogtepunte
zoals sackboy mirre en jordeeeh?
heb namelijk een goed topic in elkaar geflanst
jordeeeh permbanquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet iemand waar deze users gebleven zijn..... ?
Is het dom als ik zeg dat ik al niet meer weet wie "mirre" is ?
Die chick van NB.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet iemand waar deze users gebleven zijn..... ?
Is het dom als ik zeg dat ik al niet meer weet wie "mirre" is ?
Serieus.....quote:
Die kans zit er best in ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus.....
Ik begin langzaam te geloven dat Emimich een "bekende" is van KLB. Een user die al eerder in opspraak geraakt is.
naja fok it. ik moest het toch ooit eens bekennen...quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus.....
Ik begin langzaam te geloven dat Emimich een "bekende" is van KLB. Een user die al eerder in opspraak geraakt is.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BrauN = Beauregard = Emimich = Sackboy = Noorsbloed = MiVer = Dagdag
BrauN was een held. Jammer dat hij er ooit voor koos om als Beauregard door het leven te gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
BrauN = Beauregard = Emimich = Sackboy = Noorsbloed = MiVer = Dagdag
Hmmmz.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:35 schreef dagdag het volgende:
heb even nagekeken, een jaar voordat sackboy verdween postte emimich al op fok
dirktator r.i.pquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
BrauN was een held. Jammer dat hij er ooit voor koos om als Beauregard door het leven te gaan.
AlbertoVermicelli was hij ook toch ?
Alberto gaat de park checkenHilarisch.
Nee jongens, jullie snappen er niets meer van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
BrauN was een held. Jammer dat hij er ooit voor koos om als Beauregard door het leven te gaan.
Welnee, die liepen elkaar altijd helemaal af te blaffen.quote:
Ja maar dan nog. Emimich wist verdacht veel van de mensen in de SC.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:35 schreef dagdag het volgende:
heb even nagekeken, een jaar voordat sackboy verdween postte emimich al op fok
mail van februariquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee jongens, jullie snappen er niets meer van.
AlbertoVermicelli = Croupouque.
Braun = Beauregard
Emimich = ?
Maar d_b, heb ik gelijk als ik zeg dat van jou dat Emimich-topic best open had mogen blijven? Misschien moet je mij maar tot mod kronen, zodat je sterker staat.
Maar dat AlbertVermicelli en alberto die de park checkt had toch verder niets met elkaar te maken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
DEMOCRATIE!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:40 schreef dagdag het volgende:
[..]
mail van februari
sorry op dit moment zoekt de klb geen nieuwe mod
groeten yvonne
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. Emimich wist verdacht veel van de mensen in de SC.
dus jij denkt dat als ik een topic open over dat ik mod wil worden, het gewoon kan ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
DEMOCRATIE!
Als ik word gekozen weiger ik goede KLB-topics naar ONZ te verplaatsen.
Wolvendagen ook, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. Emimich wist verdacht veel van de mensen in de SC.
Was toch wel iets mee geloof ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat AlbertVermicelli en alberto die de park checkt had toch verder niets met elkaar te maken?
Ik ook, ik onthou het allemaal nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was toch wel iets mee geloof ik![]()
Echt zo slecht in dat soort dingen ben ik
Op het moment dat er adresgegevens en andere zooi bekend wordt gemaakt mogen wat mij betreft zulke topics op slot.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef Skylark. het volgende:
Maar d_b, heb ik gelijk als ik zeg dat van jou dat Emimich-topic best open had mogen blijven? Misschien moet je mij maar tot mod kronen, zodat je sterker staat.
Ja mijn plan was dus z'n achternaam enzo weg te laten, en Hyves en dergelijke heeft hij toch niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op het moment dat er adresgegevens en andere zooi bekend wordt gemaakt mogen wat mij betreft zulke topics op slot.
Posten van een foto van hem en afkraken is nog tot daaraantoe, aangezien hij dit ook bij anderen deed.
Van de rest ben ik zelf niet zo gecharmeerd.
Ik vraag mij al een tijdje af wie jij eigenlijk bent. Ik kan je niet echt plaatsen of terugkoppelen aan iemand.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Braun = Beauregard
Emimich = ?
BrauN is niet Beauregard.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Braun = Beauregard
Emimich = ?
ik weet wie het isquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:45 schreef Zencefil het volgende:
[..]
Ik vraag mij al een tijdje af wie jij eigenlijk bent. Ik kan je niet echt plaatsen of terugkoppelen aan iemand.
Ik weet wie Emimich is.... serieus, geen grapje.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Braun = Beauregard
Emimich = ?
Wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:45 schreef dagdag het volgende:
laatste bezoek: 1 dag, 15 uur geleden.
aantal posts: 7341 (gemiddeld 43 per dag)
wolvendagen net geregistreerd toen sackboy weg ging
zou het dan
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:45 schreef dagdag het volgende:
laatste bezoek: 1 dag, 15 uur geleden.
aantal posts: 7341 (gemiddeld 43 per dag)
wolvendagen net geregistreerd toen sackboy weg ging
zou het dan
Karbonade, aardappelschijfjes en verse spinazi(e)quote:
Ja godver, teveel klonen hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:45 schreef Zencefil het volgende:
[..]
Ik vraag mij al een tijdje af wie jij eigenlijk bent. Ik kan je niet echt plaatsen of terugkoppelen aan iemand.
Ha b-dquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ha fags. En 4EBE.
Verkapte vraag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je weet het zeker, of is dit een verkapte vraag ?
Zeker!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ha b-d
Leeft die kleine bontjas op pootjes nog?
Geniale naamquote:
Neequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:52 schreef jitzzzze het volgende:
zeg, sr_firewire, maak jij een lijstje voor in de OP?
kloon van wie?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:53 schreef EmileSchols het volgende:
[..]
SerieusDus hij is niet voor AFCA?
Moet ik je wellicht toch teleurstellen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Verkapte vraag.Ik vond ze niet echt op elkaar lijken qua postgedrag.
BrauN = Beauregard, dat weet ik toch wel zeker.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet ik je wellicht toch teleurstellen.
Als ik dat nou eens probeer te organiseren, maak jij dan een lijstje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik sta ook niet in de OP met m'n Stacey.
Dus jij weet het ook niet zekerquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet ik je wellicht toch teleurstellen.
Jawel !quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dus jij weet het ook niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |