had je een indochicka gebatstquote:
Ja ook, maar ik bedoelde de SCquote:
jaloersquote:
iedere SC-er die zijn/haar hoofd laat zien heeft het over gisterenquote:
Walla...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:03 schreef gers het volgende:
4ebe het is toch kaarzen?
RAZISMEquote:
Sterf...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:11 schreef BigKahuna het volgende:
TT klopt niet, ik heb al sinds 28 mei zomervakantie.
jawelquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:12 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hoop niet dat jij dat vakantie noemt...
Mjah, hij had me nog wel wat pms gestuurd, over die hele situatiequote:
Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:13 schreef BigKahuna het volgende:
2 bans valt nog mee in vergelijking met die foto's van Crane toen.
doe dat eens heel snelquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:19 schreef Skylark. het volgende:
Oh fuck ik heb m'n avatar nog niet veranderd.
Waarom is er geen SC-UI?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef Lakitu het volgende:
Ik vind dat de hele SC even dezelfde UI moet hebben.
waarom...?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef Lakitu het volgende:
Ja en tot twee keer toe onder een tentamen weglopen is toegestaanquote:
Nou, ik had deze gisteren gepakt, en ik poste in dat onthul-topic zo: "Waar the fuck slaat dit op, IQM? Ik had van jou wat beters verwacht." En ze schrokken ook nog.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom heb jij dezelfde UI als emimich?
Wanneer gaan we daten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en tot twee keer toe onder een tentamen weglopen is toegestaan
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ik had deze gisteren gepakt, en ik poste in dat onthul-topic zo: "Waar the fuck slaat dit op, IQM? Ik had van jou wat beters verwacht." En ze schrokken ook nog.
En toen dacht ik op een gegeven moment: "hee, daar is ie" maar toen was ik hetzelf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak een mooie SC UIquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef Lakitu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door remlof op 07-06-2011 00:14:09 ]Primum non nocere
Gast ....quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, ik had deze gisteren gepakt, en ik poste in dat onthul-topic zo: "Waar the fuck slaat dit op, IQM? Ik had van jou wat beters verwacht." En ze schrokken ook nog.
En toen dacht ik op een gegeven moment: "hee, daar is ie" maar toen was ik hetzelf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB, gooi even een nieuw plaatje in de OP banner. Om te laten zien dat het een échte bazen SC isTot volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door remlof op 07-06-2011 00:14:37 ]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Cybey het volgende:
[..]
Of een klein balkje die we allemaal aan onze huidige UI kunnen toevoegen
BobbyB, gooi even een nieuw plaatje in de OP banner. Om te laten zien dat het een échte bazen SC isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door remlof op 07-06-2011 00:14:56 ]
BobbyB, gooi even een nieuw plaatje in de OP banner. Om te laten zien dat het een échte bazen SC iswheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat modjes het kunnen waarderen
[ Bericht 14% gewijzigd door remlof op 07-06-2011 00:15:37 ]mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
Gewoon even afspoelen en in de was doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kk ik morste net cola over nieuwe witte polo heenKrijg je dat eruit?
Schaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
kk ik morste net cola over nieuwe witte polo heenKrijg je dat eruit?
Dat zou ook leuk zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Cybey het volgende:
[..]
Stond in V&D al te poetsenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:25 schreef Cybey het volgende:
[..]
Gewoon even afspoelen en in de was doen
Kan ook jahquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Cybey het volgende:
[..]
NEEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |