Dan maar even een tvptjequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Jazeker, meestal (eigenlijk altijd) door Sack_Blabbath.
Niet perse. Als je deze volgt ben je zekersteweten op de hoogte: Wie, wat en wanneer.quote:
Moet nu werken, dus geen tijd om uit te zoeken wat het precies is en om hem in de lijst te zetten.quote:The Cumbia Cosmonauts
21-8-2009 20:00,DJ set @ Lowlands Festival
, Buddinghuizen, Flevoland
Cost:
Playing cumbias with other cumbia obsessed DJ-producers Sonido del Principe, The Peronists & more TBC. For full info on one of the Netherlands biggest festivals go to www.lowlands.nl. Better still look it up on wikipedia and read the history...
Volgens Bente Bollmann "een paar muzieknamen", dus ik zou er niet vanuit gaan....quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Hopelijk nu een flink aantal, ipv dat handjevol wat om de paar weken naar buiten komt..
Ja The tallest man on earth is echt geweldige muziek, na lowlands in de herfst gaat ie een hele tour doen door Nederland, speelt van Zeeland tot Groningen.quote:
Maximo Park hoeft wat mij betreft niet. Ze zullen wel als topnaam worden gepresenteerd, net als Reading/Leeds dat doet. Ik ben benieuwd of Lowlands nog een unieke headliner (hoeft niet perse een dagafsluiter te zijn) weet te boeken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:40 schreef Radioheader het volgende:
Maximo Park, Hanggai, The Tallest Man on Earth, Florence and the Machine, Luciano presents Æther volgens RRB op Twitter.
http://www.pukkelpop.be/n(...)te-en-the-maccabees!quote:Groot-Brittannië is sterk vertegenwoordigd op Pukkelpop. Met Arctic Monkeys, Snow Patrol, Razorlight, Glasvegas, Klaxons, … hadden we al de meest interessante acts van over het kanaal op de affiche! Tel daar vanaf vandaag ook Paolo Nutini, Jack Peñate en The Maccabees bij!
Voor zover ik me kan herinneren heeft Lowlands nooit een unieke headliner gehad. Ja, of je moet Anouk daartoe rekenen, maarja, die willen ze gewoon niet op Pukkelpop of Reading.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of Lowlands nog een unieke headliner (hoeft niet perse een dagafsluiter te zijn) weet te boeken.
Je hoéft er niet te gaan kijken, hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat wordt dan de 6e keer Maxïmo Park voor mij.. Ja, live zijn ze heel slecht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Complete line-up zal ongeveer 175 acts bevatten lijkt me.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:16 schreef Toad het volgende:
Als ik het goed begrijp zitten we nu op c.a. 100 acts en dat is nog geen eens de helft van de complete line-up?
Live zijn ze juist heel goed !quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Dat wordt dan de 6e keer Maxïmo Park voor mij.. Ja, live zijn ze heel slecht..
Was ook een sarcastische reactie op een post hierboven ergens. Ik ga ze niet 6 keer zien als het niks aan is..quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:52 schreef Irien het volgende:
[..]
Live zijn ze juist heel goed !Zo energiek en leuke interactie met publiek, op cd juist wat tammer...
Weet niet of we dat nog kunnen verwachten, als we naar hun tourdata kijken... 22 augustus in Oostenrijk, 24 augustus in Groningen. Maar ja, 't is niet onmogelijk.quote:
oe!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Woensdag, namendag: Clark erbij
http://www.myspace.com/throttleclark
Ze staan vrijdag en zaterdag op Pukkelpop, dus ze kunnen best zondag een set doen op Lowlands.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:34 schreef Mathijz het volgende:
De Lowlands huisband dEUS (meen 6 of 7 keer) zou ook nog kunnen komen, maar wel onwaarschijnlijk aangezien ze vorig jaar ook op Lowlands stonden.
JA, O JA!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:58 schreef couleurs het volgende:
Peaches, Fever Ray, Mr. Oizo, Metronomy, Kraftwerk alsjeblieft
ah, natuurlijk ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:08 schreef mberg86 het volgende:
Denk eigenlijk dat het een hoop cabaretacts zullen zijn:
Wou je zeggen dat het Smartlappenfestival niet uniek was?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor zover ik me kan herinneren heeft Lowlands nooit een unieke headliner gehad.
Als Op Sterk Water maar weer een keer komt, vind ik het best. Enige act waar ik ooit voor in de rij van de Juliet heb gestaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:08 schreef mberg86 het volgende:
Denk eigenlijk dat het een hoop cabaretacts zullen zijn:
RRB: Lachen, gieren en brullen: later vandaag een hele berg nieuwe #LL09 namen!
IK vond de theatershow geweldig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
D'r schijnt op Twitter rond te gaan dat de Heideroosjes komen, iemand een idee wat daar de bron van is?
Zal trouwens wel zo zijn. Zullen wel in de Julliet staan met die humorloze cabarettheater-act van ze.
Lijkt mij juist logisch dat ze dan komen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:16 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Weet niet of we dat nog kunnen verwachten, als we naar hun tourdata kijken... 22 augustus in Oostenrijk, 24 augustus in Groningen. Maar ja, 't is niet onmogelijk.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:35 schreef ebeaydojraes het volgende:
Slayer
Ik vind de muziek niks maar ik zou zeker op de heuvel gaan kijken hoe het er aan toe gaat in de alphaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:35 schreef ebeaydojraes het volgende:
nu ik het toch over Slayer heb... zou best geinig zijn om die eens op Lowlands te zien(de alpha wordt afgebroken
)
Zucht. Die gast is echt totaal niet grappig. Echt bizar dat hij zijn geld verdient als comedian. Hopelijk blijft de tent leeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
Lachen, gieren, brullen, en dan komen ze met Wilko Ter-fucking-wijn aanzetten.Dat meen je toch niet. Wie gaat mee wortels gooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |