Lijkt mij juist logisch dat ze dan komen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:16 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Weet niet of we dat nog kunnen verwachten, als we naar hun tourdata kijken... 22 augustus in Oostenrijk, 24 augustus in Groningen. Maar ja, 't is niet onmogelijk.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:35 schreef ebeaydojraes het volgende:
Slayer
Ik vind de muziek niks maar ik zou zeker op de heuvel gaan kijken hoe het er aan toe gaat in de alphaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:35 schreef ebeaydojraes het volgende:
nu ik het toch over Slayer heb... zou best geinig zijn om die eens op Lowlands te zien(de alpha wordt afgebroken
)
Zucht. Die gast is echt totaal niet grappig. Echt bizar dat hij zijn geld verdient als comedian. Hopelijk blijft de tent leeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
Lachen, gieren, brullen, en dan komen ze met Wilko Ter-fucking-wijn aanzetten.Dat meen je toch niet. Wie gaat mee wortels gooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |