quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:49 schreef HeatWave het volgende:
Dan doe ik het wel weer hoor, en niet bitchen erover.
No hard feelingsquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Zie dat Jonkel hem wel geopend heeft, maar na mij.
Sorry jonk.
Jaaaa Ripley daar ben ik ook achter, als je mijn posts even doorleest dan heb je minimaal 2x mijn quote voorbij zien komen dat niet de woorden, maar de handelingen van een persoon de ware intenties laten zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
He's just not that into you. Als een man je leuk genoeg vindt zet ie zijn werk wel op gelijke hoogte met je
Ja maar daar kan ik niets aan doenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
No hard feelings
Ging even kijken of tally hem opende die had gecheat als mod
Zelf. Selectietraining. Dat wordt dramatisch.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Toch weer hier
Zelf voetballen of voetbal kijken?
Ik vond haar niet alleen hinderlijk. ook lelijk. ik meen het echt...quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:44 schreef JonKeL het volgende:
Haha dat is grappig. Maar zomaar ineens vond je haar geweldig? Of stootte je haar eerst af doordat je haar hinderlijk vond en ben je haar door omstandigheden toch beter leren kennen en toen was ze heel anders dan jij dacht?
QFT.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Je kan niet verwachten dat je opeens in een relatie helemaal niemand anders meer leuk, aantrekkelijk vindt, maar dat is ook helemaal niet erg, zolang je er maar niets mee doet.
Het zijn altijd de anderen of het materiaal hequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar daar kan ik niets aan doen
EN DA TELT NIE
Oeh nice!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zelf. Selectietraining. Dat wordt dramatisch.
Ja duh! Ik ben het nooit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het zijn altijd de anderen of het materiaal he
Ook als je niet single bent heb je zequote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, een crush en verliefdheid zijn in mijn ogen niet hetzelfde. Ook nu ik single ben heb ik best wel crushes, maar verliefd is al weer een hele tijd geleden.
Je vindt iemand helemaal geweldig en een tijdje later helemaal niet meer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, een crush en verliefdheid zijn in mijn ogen niet hetzelfde. Ook nu ik single ben heb ik best wel crushes, maar verliefd is al weer een hele tijd geleden.
Ik zeg toch "ook"quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja duh! Ik ben het nooit.
[..]
Ook als je niet single bent heb je ze
herkenbaarquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef HeatWave het volgende:
Je stond ook in die 2 jaar droog ofzo?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond haar niet alleen hinderlijk. ook lelijk. ik meen het echt...
maar vanwege wederzijdse vriendschappen zag ik haar wel regelmatig...
ik weet niet precies hoe het verder is gegaan maar wel dat ik daar na iets van 2 jaartjes ofzo haar helemaal te gek vond, en mooi enzo
[..]
QFT.
Nou ja, het is een soort van keuring voor nieuwe leden voor een studentenvereniging.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oeh nice!
Waar voetbal je? En beetje zelfvertrouwen kan geen kwaad!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef getl0st het volgende:
BTW.. totally off topic.. Fans van Christiano Ronaldo hier.. (naast zijn voetbal kwaliteiten?)
Ik vind hem echt walgelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef getl0st het volgende:
BTW.. totally off topic.. Fans van Christiano Ronaldo hier.. (naast zijn voetbal kwaliteiten?)
Hij doet me er qua persoonlijkheid er ook wel aan denkenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:01 schreef Ripley het volgende:
Ow, en hij heeft ook zo'n KF diamantje en kapsel
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:01 schreef JonKeL het volgende:
Ja nu begrijp ik waarom hij altijd aan het janken is
Er zijn wel meer mensen met diamantjes hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:01 schreef Ripley het volgende:
Ow, en hij heeft ook zo'n KF diamantje en kapsel
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen met diamantjes hier.
Ow wie dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen met diamantjes hier.
Wat is dan het verschil tussen een KF diamantje en een GL diamantjequote:
Niks van dat alles. in de tussentijd heb ik gewoon vriendinnetjes gehad. en zij andersom ook...quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef JonKeL het volgende:
Je stond ook in die 2 jaar droog ofzo?De wanhoop sloeg toe?
Lijkt me wel vreemd zeg... ben je verliefd op iemand die je hinderlijk en lelijk vond... Je kan moeilijk zeggen dat je haar altijd al geweldig hebt gevonden dan tegen haar
Is het nog wat geworden?
Of er verschil zit in het diamantje betwijfel ik..quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen een KF diamantje en een GL diamantje
Ik danquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow wie dan?
En we zijn er achter: KF IS Christiano Ronaldo. Maar dan low rent.
Wat dan? Vind jullie allebei wel erg vriendelijk eigenlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:10 schreef getl0st het volgende:
[..]
Of er verschil zit in het diamantje betwijfel ik..
Verschil in persoon is er wel degelijk
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen een KF diamantje en een GL diamantje![]()
Edit: niet stiekem editten als ik je aan het quoten benHet smaakte ok, ben aan het gezond doen enzo.
Ik heb ook diamantjesquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat dan? Vind jullie allebei wel erg vriendelijk eigenlijk
Gezond als in twee bruine boterhammen met light jamquote:
Niet? Ik doe het anders regelmatigquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, slapen overdag word het ook niet helemaal
In werkelijkheid zijn het maar 50 posts ofzo volgens mijquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik een heel topic gemist heb.. maarwas ik weer!!
Dan ben je nog steeds een tanktoppauper. Maar mij hoor je niet klagenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:13 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heul niet
Binnenshuis is het toegestaan
ik ook, liefst een uur of 12 achte elkaar maar dan wel 's nachtsquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet? Ik doe het anders regelmatigSlapen
Ik hou ook van slapen maar zou nooit overdag in bed duiken ofzoquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
Ow dan ligt het eraan dat er ineens mensen bij zijn gekomen die vorig topic nog niet gepost hadden.. boeit ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
In werkelijkheid zijn het maar 50 posts ofzo volgens mij
Dicht jezelf geen dingen toe hequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:15 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, vocabulaire groeit sinds ik hier benscharrels, crushes kom maar op, ik schrijf mee
ik was er niet dis je hebt niks gemistquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik een heel topic gemist heb.. maarwas ik weer!!
I am right herequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef rival het volgende:
dat Bels niet even wat post nu we het over diamanten hebben!
ik mis het woord facetten namelijk
Wat van ver komt... .. ..quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gezond als in twee bruine boterhammen met light jam(Toevallig had collega die jam mee) en zuid afrikaanse gele paprika soep
Als ik om 6 uur 's morgens mijn bed in duik, slaap ik dus vooral overdagquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:16 schreef erikje14 het volgende:
ik ook, liefst een uur of 12 achte elkaar maar dan wel 's nachts
Heb ik wel eens gedaan hoor, heerlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:16 schreef rival het volgende:
Ik hou ook van slapen maar zou nooit overdag in bed duiken ofzo![]()
wel heb ik heeeeel soms dat ik na het eten op de bank in slaap val, onbewust
Facetten of diamanten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I am right here
Ahh ja, daar heb ik er vele van
NEIN en okquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds een tanktoppauper. Maar mij hoor je niet klagen
dat is waarquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was er niet dis je hebt niks gemist
Haha. Heel soms trek ik weleens een nachtje door en probeer ik om een degelijke tijd naar bed te gaan. Maar vaak lig ik dan toch om een uur of 2 in mn nest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, slapen overdag word het ook niet helemaal
Roadtripquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:18 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Haha. Heel soms trek ik weleens een nachtje door en probeer ik om een degelijke tijd naar bed te gaan. Maar vaak lig ik dan toch om een uur of 2 in mn nest.
Ik heb wel eens de halve VS doorgereden met een ander in 36 uur met biefstuk en eieren voor ontbijt ().
Ik ben een diamant met vele facettenquote:
Hey gozer!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
I am right here
Ahh ja, daar heb ik er vele van
Waarom draag jij geen diamanten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben een diamant met vele facetten
En nee, ik draag geen diamanten dus die heb ik niet.
Ik zou nu wel een tukje willen doen eigenlijk. Dat uitrekken en gapen begint nu wel heel erg te wordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik om 6 uur 's morgens mijn bed in duik, slaap ik dus vooral overdag![]()
[..]
Heb ik wel eens gedaan hoor, heerlijkWel super suf daarna, maar weinig verschil met als ik wakker ben
Als ik iedere dag na het eten op de bank ga liggen, val ik iedere dag in slaap
als ik iedere dag zo lui kon zijn, was ik het waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:18 schreef Nouk84 het volgende:
Als ik iedere dag na het eten op de bank ga liggen, val ik iedere dag in slaap
Omdat ik het a niet mooi vind bij een vent. En b, ik ben geen rapper/voetballer/zanger/entertainer/etc.quote:
Ik ben niet aan het gapen enz. Maar slapen kan ik echt vrijwel altijd (en overalquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Belsezar het volgende:
Ik zou nu wel een tukje willen doen eigenlijk. Dat uitrekken en gapen begint nu wel heel erg te worden
Ik dus ook, doe het nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef rival het volgende:
als ik iedere dag zo lui kon zijn, was ik het waarschijnlijk
Moet soms ook gebeuren inderdaadquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Hey gozer!
alles goed?
hard aan et werk ofzo?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Omdat ik het a niet mooi vind bij een vent. En b, ik ben geen rapper/voetballer/zanger/entertainer pauper/etc.
echt wel! jij bent de Andre Hazes imitator!!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
Omdat ik het a niet mooi vind bij een vent. En b, ik ben geen rapper/voetballer/zanger/entertainer/etc.
Je bent een ander zijn bende weer aant fixen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Moet soms ook gebeuren inderdaadHectisch weekje op kantoor.
Niet qua looks danquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
echt wel! jij bent de Andre Hazes imitator!!
Thnxquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik je erg vriendelijk vond![]()
Zeg slaapkop, waar blijft dat beloofde smsje!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:
Echt een goede dag vandaagdesondanks ik super moe ben
Mijn collega is ziek, dus heb genoeg te doen eindelijkzit nu pas op Fok!, normaal al om 8:00
Hoe is jullie dag?
Ahh, beter! Dankje!quote:
Playbacken he, dus geen zangerquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
echt wel! jij bent de Andre Hazes imitator!!
Mijn chef is op vakantie en die ahd bepaalde afspraken met klanten gemaakt maar niks verder geregeld. Dus boze klant en de directeur van ons komt verhaal halen straks. Gelukkig stond ik volledig buiten alle afspraken van mijn chef dus kan er weinig aan doen en ben er ook neit voor verantwoordelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent een ander zijn bende weer aant fixen?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig dat je altijd komt binnen vallen met een [s]oninteressant verhaal. Jij werkt positief op mijn lachspieren
Nou ja, niet echt een roadtrip, maar ik rij wel naar/van Spanje. Dus afhankelijk van waar we zin in hebben kunnen we meerdere kanten op (België, Duitsland, Frankrijk).quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
wat ga je precies doen?
europa heb ik ook 2 keer gedaan (hooguit half europa dan)
Ik heb je geen smsje beloofd, alleen gezegd dat ik vergeten ben te antwoordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef djayzz het volgende:
Zeg slaapkop, waar blijft dat beloofde smsje!
Het heksehiel, weet jij nog laatst dat ene smsje? Wat vond je er ook alweer van? Gaan we binnenkort weer sms'en?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef djayzz het volgende:
Zeg slaapkop, waar blijft dat beloofde smsje!
Gelukkig niet zeg!quote:
Ik heb niks spectaculairs meegemaakt vandaagquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig dat je altijd komt binnen vallen met een oninteressant verhaal. Jij werkt positief op mijn lachspieren
Als je aanwezigheidspremie krijgt ipv loon wel jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig op mijn werk, telt dat ook?
Die ene, ene? Damnquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heksehiel, weet jij nog laatst dat ene smsje? Wat vond je er ook alweer van? Gaan we binnenkort weer sms'en?
Daar hebben ze zelfs een beroepsgroep voor uitgevonden. Ambtenaar noemen ze dat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
Als je aanwezigheidspremie krijgt ipv loon wel ja
Spoedcursus "hoe maak ik mijn compliment ongedaan in 1 post"quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig dat je altijd komt binnen vallen met een oninteressant verhaal. Jij werkt positief op mijn lachspieren
Ow, dan heb ik het verkeerd geinterpreteerdquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb je geen smsje beloofd, alleen gezegd dat ik vergeten ben te antwoorden
Meloensaladequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Zo, prima pastatje, meloensalade erbij, ik ben weer gezond.
Toffe rit, als je wel een beetje omrijdt.. anders zit je de hele weg op de snelweg tussen hollandersquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt een roadtrip, maar ik rij wel naar/van Spanje. Dus afhankelijk van waar we zin in hebben kunnen we meerdere kanten op (België, Duitsland, Frankrijk).
Heb een boek met leuke plekken in Frankrijk gekregen en die gaan we doorspitten voor interessante locaties.
Het bierbuikje heeft hij niet neequote:
Maandag is hun zwaarste dag, dan moet ze 2 blaadjes van de calender afhalenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelfs een beroepsgroep voor uitgevonden. Ambtenaar noemen ze dat.
Ja, het was wel de spijker op z'n kop he. Maar jij bent ook zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef heksehiel het volgende:
Die ene, ene? DamnDaar maak je me nu wel vet verlegen mee.
Druk met FOK! ken ja...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef heksehiel het volgende:
Ik smsje zo snel mogelijk als ik tijd heb, maar ben nogal druk zoals je ziet
Vrouwenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, het was wel de spijker op z'n kop he. Maar jij bent ook zo
[..]
Druk met FOK! ken ja...Maar je had nog zo beloofd dat je zou terug sms'en...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb niks spectaculairs meegemaakt vandaag
Oja, ben bijna aangereden door een andere Aygo die met een gangetje van 60 km/u aan kwam rijden.
Ik reed gelukkig nog in zijn 1 dus kon net op tijd dat kruispunt oversteken.
Het was mijn eigen schuld trouwens, maar mijn hart zat in mijn keel
Secundair door Frankrijk is vele malen leuker. Die hebben tenminste nog wat asfalt naast de snelwegen wat doorrijdt itt Nederland.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Toffe rit, als je wel een beetje omrijdt.. anders zit je de hele weg op de snelweg tussen hollanders
Sinds wanneer werken ambtenaren op zaterdag dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef KudFokker het volgende:
Maandag is hun zwaarste dag, dan moet ze 2 blaadjes van de calender afhalen!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer werken ambtenaren op zaterdag dan?
Mannen die bidden en smeken om smsjes zijn erger hoor...quote:
Nee, het is een saaie maar productieve dag, niks echt speciaalsquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zie je wel, jij hebt altijd verhalen. Jij maakt ook zoveel mee
Hou op, hou opquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef AirwiN het volgende:
Ja, het was wel de spijker op z'n kop he. Maar jij bent ook zo
Ja, maar...quote:Druk met FOK! ken ja...Maar je had nog zo beloofd dat je zou terug sms'en...
Dan moet ze de blaadjes van het weekend eraf halen, zaterdag & zondag, normaal maar 1 blaadjequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer werken ambtenaren op zaterdag dan?
Geen meisje 1, 2 of 3? Ben je ziek?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, het is een saaie maar productieve dag, niks echt speciaals
She's not that into youquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die bidden en smeken om smsjes zijn erger hoor...
Gelukkig niet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het bierbuikje heeft hij niet nee
Carequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
Ooh kut, ik vertel hem nog verkeerd ookhet moet 3 blaadjes zijn
vrijdag ook natuurlijk
Nee, ben er even klaar meequote:
Stuur hem anders een uitleg via de sms!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die bidden en smeken om smsjes zijn erger hoor...
Snurkte een collega wat te hard?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
Ooh kut, ik vertel hem nog verkeerd ookhet moet 3 blaadjes zijn
vrijdag ook natuurlijk
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur hem anders een uitleg via de sms!
Neequote:
Zie hier de wijze les voor vandaag!quote:
Laat hem nog even lekker dromenquote:
lolquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur hem anders een uitleg via de sms!
nu kan ik mijn grap niet afmakenquote:
Geef me even je nummer Djayzz, dan sms ik 'm even en kan je 'm op elk gewenst moment terug lezen.quote:
verkapte ik sms met ArTiC postquote:
Wel doen he, anders lig je straks een sms achter...quote:
Die kan niet sms'enquote:
verbeterdquote:
Ow ja, hem wel... SMSslet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
Geef me even je nummer Djayzz, dan sms ik 'm even en kan je 'm op elk gewenst moment terug lezen.
Ja maar djayzz is een veel te fanatieke sms-er man, ik weet heul nooit wat ik terug moet sms-enquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geef me even je nummer Djayzz, dan sms ik 'm even en kan je 'm op elk gewenst moment terug lezen.
Verkapte ik sms ook met djayzzquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja maar djayzz is een veel te fanatieke sms-er man, ik weet heul nooit wat ik terug moet sms-enKijk uit!
Stiekem ben ik nu wel jaloers.quote:
Ah, ik sms dus te ingewikkeldquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja maar djayzz is een veel te fanatieke sms-er man, ik weet heul nooit wat ik terug moet sms-enKijk uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
je smst maar weinig idd voor zo'n verslaafdequote:
Haha, is handig, kan ik als ik snachts wakker lig even terug kijken iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
ik heb hier aantallen gelezen, daar begin ik niet eens aan!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel doen he, anders lig je straks een sms achter...
Stomme doos die bij me op de kamer zit heeft 54 stalen armbanden om. Dat rinkelt de hele dag door.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb hier aantallen gelezen, daar begin ik niet eens aan!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef AirwiN het volgende:
Zo zie je maar KF... Jij bent echt niet de enige die hier in de zeik wordt genomen!
Ik zie een verbandquote:
Meer een verkapt djayzz smst ook naar mij postjequote:
ik doel niet echt op jou... gewoon wat voor aantallen sommige mensen hier smsen....quote:
Verkapte ik-wil-gesmst-worden post?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef ArTiC het volgende:
je smst maar weinig idd voor zo'n verslaafde
Ik heb pas sinds enkele dagen zo'n 1000sms bundel! sommige mensen hier hebben dat al heul veel langerquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geloof dat deze eer naar Djayzz gaat
Weet niet eens waar mn telefoon is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik sms met helemaal niemand op het moment, lekker rustig.
Blijkbaar vindt het management dat je prima tussen de stomme dozen past dat je daar zit...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef UIO_AMS het volgende:
De nog stommere doos die daarnaast zit stelt de hele dag ontzettend domme vragen.
Ja, ja, ik weet het, ik ben engquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:50 schreef rival het volgende:
ik doel niet echt op jou... gewoon wat voor aantallen sommige mensen hier smsen....
das niet eens normaal meer.. of leuk... maar eng
ik heb dit hele jaar al onbeperkte smsjes bij mijn abbo en ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat ik minder gesmst hebquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb pas sinds enkele dagen zo'n 1000sms bundel! sommige mensen hier hebben dat al heul veel langer
Oké, tot die hoop behoor ik dan weer nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef rival het volgende:
ik denk dat er een hoop hier anders denken bij geen smsjes
Wij voeren een flexplekken-beleid. Wie de neuk ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:52 schreef AirwiN het volgende:
Blijkbaar vindt het management dat je prima tussen de stomme dozen past dat je daar zit...
Praat voor jezelfquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef djayzz het volgende:
Waarom ga je dan niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
Ik kreeg net ook nog een sms
Hij wil me heel graag zien en hij snapt niet wat er is
ik ook niet!
Zie ik daar een domme vraag?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Wij voeren een flexplekken-beleid. Wie de neuk ben jij eigenlijk?
Tanden op elkaar, niet zeuren en gewoon afspreken vanavond!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
ik ook niet!
wat ga je terugsturen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
ik ook niet!
ik heb geen vriendenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
doe dan niet zo moeilijk en spreek af. Persoonlijk vind ik het knap dat ie nog moeite doetquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
ik ook niet!
onverkapte, ik wil wat anders doen dan werken postquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-gesmst-worden post?
Er zijn geen domme vragen, alleen domme usersquote:
Wat dit betreft mag ik jou ' recht-door-zee' aanpak welquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
doe dan niet zo moeilijk en spreek af. Persoonlijk vind ik het knap dat ie nog moeite doet
Gewoon afspreken!!! als je alleen niet afspreekt omdat je zenuwen hebt, dat is natuurlijk niet logisch ehquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
ik ook niet!
Zou zo maar kunnen iddquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
Ah, dan zat waarschijnlijk net die nog stommere doos even achter het toetsenbord van UIO.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Er zijn geen domme vragen, alleen domme users.
Ik had tijdens het rennen niet eens achterom gekekenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef Ripley het volgende:
Persoonlijk vind ik het knap dat ie nog moeite doet
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat dit betreft mag ik jou ' recht-door-zee' aanpak wel![]()
quote:
En ik nog wel denken dat het je om mij persoonlijk gingquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:56 schreef ArTiC het volgende:
onverkapte, ik wil wat anders doen dan werken post
Afspreken dus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
ik ook niet!
En toch mis je die periodes dan wel weer, ik iig wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen idd
Mijn mobieltje is al een paar weken rustig. De heavy sms periode is over lijkt het wel
Hup, klaar met janken nu. Terug smsen en afspreken, anders ga ik 'm smsenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef lichtekooi het volgende:
ik ook niet!
Doe je dat normaal weleens dan? Zo ja, heb je al je voortanden nog?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had tijdens het rennen niet eens achterom gekeken
Ik ook. No more drama pleasequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had tijdens het rennen niet eens achterom gekeken
Dat heeft iedereen toch wel eens meegemaaktquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe je dat normaal weleens dan? Zo ja, heb je al je voortanden nog?
Al die meiden hebben foto's van je lul ontvangen?quote:
Blader net door je postgeschiedenis. Je bent een totaal oninteressant personage hier. Neem het me dan eens kwalijk dat ik je niet ken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:57 schreef AirwiN het volgende:
Ah, dan zat waarschijnlijk net die nog stommere doos even achter het toetsenbord van UIO.
Maar jij stuurt iedereen zeker foto's van je versace zonnebril en je flinke biceps enzo?quote:
Ja, en opeens hebben ze geen interesse meer, echt heel vreemdquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al die meiden hebben foto's van je lul ontvangen?
Het is je vergeven!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Blader net door je postgeschiedenis. Je bent een totaal oninteressant personage hier. Neem het me dan eens kwalijk dat ik je niet ken.
Kun je een foto meesturen van die versgelegde drol in de plee naar de date die je een paar uur ervoor aan de haak hebt geslagenquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:59 schreef Belsezar het volgende:
Iedere keer dat ik op een betonnen trap loop, denk ik daaraan. "Stel ik val, en dan precies met mijn tanden op de trede"quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:59 schreef Belsezar het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:01 schreef dempsey het volgende:
[..]
Kun je een foto meesturen van die versgelegde drol in de plee naar de date die je een paar uur ervoor aan de haak hebt geslagen?
Of is dat een verkeerde aanpak van de zaken?
oepsquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik nog wel denken dat het je om mij persoonlijk ging
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
nee alleen nog romantische comedy toch
Boeiend. Ik vroeg nergens om vergiffenis.quote:
Klinkt als iets van je bij de slager haaltquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik op een betonnen trap loop, denk ik daaraan. "Stel ik val, en dan precies met mijn tanden op de trede"
Gelukkig boeit het mij nietquote:
Dat is geheel afhankelijk van welke Singles er nog meer komenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Sorry, weet ook niet waarom ik dit wil delen. Misschien een verkapte vraag of jullie op mijn uitvaart willen komen?
Als je dit nu even per sms naar me stuurt, kan ik het straks nog even nalezenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Ik haat het als mijn telefoon gaat en er staat 'onbekend'![]()
Vervolgens hangt er een allochtoon gast met buitenlands accent aan de telefoon, die mij gaat vragen of ik een goede uitvaartverzekering heb.
Ik: Ja.
Hij een heel verhaal oplezen, verstond er geen kloot van, maar hij had nog wel 1 vraag. Of ik dacht dat er meer of minder dan 50 mensen op mijn uitvaart zouden komen, als ik nu kwam te overlijden![]()
Voor ik het weet hoor ik hem vaag zeggen, ok, aanmeldingspakket wordt zo snel mogelijk naar u toegestuurd, en u kunt er altijd nog schriftelijk vanaf.
Ik![]()
![]()
![]()
Maar voor ik kon reageren noemt ie mijn oude adres op waar hij het heen zou sturen. Dus hij stuurt het maar lekker op![]()
Sorry, weet ook niet waarom ik dit wil delen. Misschien een verkapte vraag of jullie op mijn uitvaart willen komen?
leuk hoe je hier altijd zeer on-interessante verhalen komt vertellenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Heel KF verhaal
Mijn streven is dat je bij onze eerstvolgende afspraak nog gewoon een hartslag hebt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Is er cake?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Nee, ik ken je niet eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Meet met koffie en cake.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is geheel afhankelijk van welke Singles er nog meer komen
Let op dat je nu geen rekeningen krijgt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Vervolgens hangt er een allochtoon gast met buitenlands accent aan de telefoon, die mij gaat vragen of ik een goede uitvaartverzekering heb.
Hij een heel verhaal oplezen, verstond er geen kloot van, maar hij had nog wel 1 vraag. Of ik dacht dat er meer of minder dan 50 mensen op mijn uitvaart zouden komen, als ik nu kwam te overlijden![]()
Voor ik het weet hoor ik hem vaag zeggen, ok, aanmeldingspakket wordt zo snel mogelijk naar u toegestuurd, en u kunt er altijd nog schriftelijk vanaf.
Ik![]()
![]()
![]()
Maar voor ik kon reageren noemt ie mijn oude adres op waar hij het heen zou sturen. Dus hij stuurt het maar lekker op![]()
Je merkt het toch nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik vroeg me laatst ook af, als ik nu dood zou gaan, hoeveel en welke mensen zouden er op mijn uitvaart aanwezig zijn
Koffiequote:
daarom zeg ik nooit 'Ja' tegen telemarketeersquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Ik![]()
![]()
![]()
goed zoquote:
Ontbijtkoekquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Koffie
cake krijg ik al op m'n werk.
Dus ze moet met wat bijzonderders aankomen!
Ahh, ok. Dan mijn excuses.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is geheel afhankelijk van welke Singles er nog meer komen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef djayzz het volgende:
Als je dit nu even per sms naar me stuurt, kan ik het straks nog even nalezen
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef rival het volgende:
leuk hoe je hier altijd zeer on-interessante verhalen komt vertellen![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef AirwiN het volgende:
Mijn streven is dat je bij onze eerstvolgende afspraak nog gewoon een hartslag hebt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef getl0st het volgende: Is er cake?
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef halfbearad het volgende:
Let op dat je nu geen rekeningen krijgt.
Ja, dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
doe dan niet zo moeilijk en spreek af. Persoonlijk vind ik het knap dat ie nog moeite doet
Moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik op een betonnen trap loop, denk ik daaraan. "Stel ik val, en dan precies met mijn tanden op de trede"
Ik welquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Liefde. daar zitten we hier toch ook niet voor?.
Iedereen hier weet wat je zou moeten doen, gewoon gaan. Maar iedereen hier weet ook wat gaat doen, thuis blijven. Succes.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:18 schreef lichtekooi het volgende:
Ja, dat snap ik ook niet
Ik weet nog niet wat ik doe.
Ik moet altijd heel hard lachen om mezelf als ik weer eens op mijn plaat ga of iets lomps doe (kun je nagaan hoe vaak ik lachquote:
Step away from the shaving utensil.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:17 schreef heksehiel het volgende:
Ik voel pure, oprechte, gemeende liefde door mijn bloed stromen... Word er emo van![]()
![]()
Al vaak dingen gebroken danquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet altijd heel hard lachen om mezelf als ik weer eens op mijn plaat ga of iets lomps doe (kun je nagaan hoe vaak ik lach), maar op dat moment gaat dat niet lukken denk ik
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Step away from the shaving utensil.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef heksehiel het volgende:
Okeeeeeeeeeeeeej!
Ik gooi er een nieuwe stelling in:
Alle singles die geen PI gebruiken of zich nu afvragen waar PI voor staat worden niet serieus genomen![]()
Verkapt: ga gvd eens PI gebruiken![]()
PI = 3,14159265quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef heksehiel het volgende:
Okeeeeeeeeeeeeej!
Alle singles die geen PI gebruiken of zich nu afvragen waar PI voor staat worden niet serieus genomen![]()
Er zijn honderden redenen om wel te gaan en voor haar is er maar eentje om niet te gaan. Omdat ze nerveus/zenuwachtig is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iedereen hier weet wat je zou moeten doen, gewoon gaan. Maar iedereen hier weet ook wat gaat doen, thuis blijven. Succes.
Ik 15 keer, kom ik in de buurt bij Bels?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Al vaak dingen gebroken dan?
Waarschijnlijk niet vaker dan Bels
Ik ging zaterdag tijdens dat feest vlak op mijn bek op de planken
Die wilde ik ook net makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Nee, maar ik ben heel goed in lomp doen zonder brokken te makenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef KudFokker het volgende:
Al vaak dingen gebroken dan?
Waarschijnlijk niet vaker dan Bels
Ik ging zaterdag tijdens dat feest vlak op mijn bek op de planken
Hoeveel liefde heb je hier al gevonden?quote:
Ik geloof dat Bels vaker iets gebroken heeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik 15 keer, kom ik in de buurt bij Bels?
Nog 10 botjes erbij, give or takequote:Op woensdag 10 juni 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik 15 keer, kom ik in de buurt bij Bels?
Ik gebruik hem soms.. dat geeft veel meer betekenis eraanquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef heksehiel het volgende:
Okeeeeeeeeeeeeej!
iets meer dan 3 keer?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
PI is ook het aantal keer dat ik seks heb gehad..
Ik kom niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Op mijn crematie is er alleen drank. Veel drank.
7 kilo, maar mag altijd meerquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel liefde heb je hier al gevonden?
Waar zet dat extra gewicht zich aan bij jou?quote:
...met condoom?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
zullen we tellen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik vroeg me laatst ook af, als ik nu dood zou gaan, hoeveel en welke mensen zouden er op mijn uitvaart aanwezig zijn
Ik hoop voor d'r dat ze gewoon gaat, dan zal ze zien dat er niks aan de hand is...quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:23 schreef Belsezar het volgende:
Er zijn honderden redenen om wel te gaan en voor haar is er maar eentje om niet te gaan. Omdat ze nerveus/zenuwachtig is.
De keuze is zeer voor de hand liggend maar je hebt helemaal gelijk volgens mij noukje.
Seks met mach 3,14159265quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar zet dat extra gewicht zich aan bij jou?
Ik hoor net dat ik aankomende week nog een gaatje voor je heb.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef heksehiel het volgende:
Mijn tieten schat, mijn tieten. Retorische vragen
3 of 4 x of 3 of 4 dames?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef getl0st het volgende:
Ja.. ik twijfel of de 4e mee telt.. vandaar
Hoe ben je zelf hiermee dan eigenlijk ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop voor d'r dat ze gewoon gaat, dan zal ze zien dat er niks aan de hand is...
Tja en wat als je een keer op je bek gaat(figuurlijk dus, in deze context), leer je alleen maar van. Moeilijke situaties ontwijken is makkelijker, daarom doen mensen dat te vaak, helaas..
Jouw of haar strap-on?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik aankomende week nog een gaatje voor je heb.
De 4e keer ging hij voor het zingen de kerk uitquote:
3 of 4 xquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Soms ontwijk ik moeilijke situaties en soms nietquote:
Dat nooit!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De 4e keer ging hij voor het zingen de kerk uit
Pas maar op, sommige mensen zullen dat gaatje maar graag genoeg willen vullen op een niet zo'n prettige manierquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik aankomende week nog een gaatje voor je heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |