quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig dat je altijd komt binnen vallen met een [s]oninteressant verhaal. Jij werkt positief op mijn lachspieren
Nou ja, niet echt een roadtrip, maar ik rij wel naar/van Spanje. Dus afhankelijk van waar we zin in hebben kunnen we meerdere kanten op (België, Duitsland, Frankrijk).quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
wat ga je precies doen?
europa heb ik ook 2 keer gedaan (hooguit half europa dan)
Ik heb je geen smsje beloofd, alleen gezegd dat ik vergeten ben te antwoordenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef djayzz het volgende:
Zeg slaapkop, waar blijft dat beloofde smsje!
Het heksehiel, weet jij nog laatst dat ene smsje? Wat vond je er ook alweer van? Gaan we binnenkort weer sms'en?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef djayzz het volgende:
Zeg slaapkop, waar blijft dat beloofde smsje!
Gelukkig niet zeg!quote:
Ik heb niks spectaculairs meegemaakt vandaagquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig dat je altijd komt binnen vallen met een oninteressant verhaal. Jij werkt positief op mijn lachspieren
Als je aanwezigheidspremie krijgt ipv loon wel jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ben aanwezig op mijn werk, telt dat ook?
Die ene, ene? Damnquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heksehiel, weet jij nog laatst dat ene smsje? Wat vond je er ook alweer van? Gaan we binnenkort weer sms'en?
Daar hebben ze zelfs een beroepsgroep voor uitgevonden. Ambtenaar noemen ze dat.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
Als je aanwezigheidspremie krijgt ipv loon wel ja
Spoedcursus "hoe maak ik mijn compliment ongedaan in 1 post"quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig dat je altijd komt binnen vallen met een oninteressant verhaal. Jij werkt positief op mijn lachspieren
Ow, dan heb ik het verkeerd geinterpreteerdquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb je geen smsje beloofd, alleen gezegd dat ik vergeten ben te antwoorden
Meloensaladequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Zo, prima pastatje, meloensalade erbij, ik ben weer gezond.
Toffe rit, als je wel een beetje omrijdt.. anders zit je de hele weg op de snelweg tussen hollandersquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt een roadtrip, maar ik rij wel naar/van Spanje. Dus afhankelijk van waar we zin in hebben kunnen we meerdere kanten op (België, Duitsland, Frankrijk).
Heb een boek met leuke plekken in Frankrijk gekregen en die gaan we doorspitten voor interessante locaties.
Het bierbuikje heeft hij niet neequote:
Maandag is hun zwaarste dag, dan moet ze 2 blaadjes van de calender afhalenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben ze zelfs een beroepsgroep voor uitgevonden. Ambtenaar noemen ze dat.
Ja, het was wel de spijker op z'n kop he. Maar jij bent ook zoquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef heksehiel het volgende:
Die ene, ene? DamnDaar maak je me nu wel vet verlegen mee.
Druk met FOK! ken ja...quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef heksehiel het volgende:
Ik smsje zo snel mogelijk als ik tijd heb, maar ben nogal druk zoals je ziet
Vrouwenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, het was wel de spijker op z'n kop he. Maar jij bent ook zo
[..]
Druk met FOK! ken ja...Maar je had nog zo beloofd dat je zou terug sms'en...
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb niks spectaculairs meegemaakt vandaag
Oja, ben bijna aangereden door een andere Aygo die met een gangetje van 60 km/u aan kwam rijden.
Ik reed gelukkig nog in zijn 1 dus kon net op tijd dat kruispunt oversteken.
Het was mijn eigen schuld trouwens, maar mijn hart zat in mijn keel
Secundair door Frankrijk is vele malen leuker. Die hebben tenminste nog wat asfalt naast de snelwegen wat doorrijdt itt Nederland.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Toffe rit, als je wel een beetje omrijdt.. anders zit je de hele weg op de snelweg tussen hollanders
Sinds wanneer werken ambtenaren op zaterdag dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef KudFokker het volgende:
Maandag is hun zwaarste dag, dan moet ze 2 blaadjes van de calender afhalen!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer werken ambtenaren op zaterdag dan?
Mannen die bidden en smeken om smsjes zijn erger hoor...quote:
Nee, het is een saaie maar productieve dag, niks echt speciaalsquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zie je wel, jij hebt altijd verhalen. Jij maakt ook zoveel mee
Hou op, hou opquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef AirwiN het volgende:
Ja, het was wel de spijker op z'n kop he. Maar jij bent ook zo
Ja, maar...quote:Druk met FOK! ken ja...Maar je had nog zo beloofd dat je zou terug sms'en...
Dan moet ze de blaadjes van het weekend eraf halen, zaterdag & zondag, normaal maar 1 blaadjequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer werken ambtenaren op zaterdag dan?
Geen meisje 1, 2 of 3? Ben je ziek?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, het is een saaie maar productieve dag, niks echt speciaals
She's not that into youquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die bidden en smeken om smsjes zijn erger hoor...
Gelukkig niet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het bierbuikje heeft hij niet nee
Carequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
Ooh kut, ik vertel hem nog verkeerd ookhet moet 3 blaadjes zijn
vrijdag ook natuurlijk
Nee, ben er even klaar meequote:
Stuur hem anders een uitleg via de sms!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die bidden en smeken om smsjes zijn erger hoor...
Snurkte een collega wat te hard?quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:40 schreef KudFokker het volgende:
Ooh kut, ik vertel hem nog verkeerd ookhet moet 3 blaadjes zijn
vrijdag ook natuurlijk
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur hem anders een uitleg via de sms!
Neequote:
Zie hier de wijze les voor vandaag!quote:
Laat hem nog even lekker dromenquote:
Forum Opties | |
---|---|