oepsquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En ik nog wel denken dat het je om mij persoonlijk ging
Jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
nee alleen nog romantische comedy toch
Boeiend. Ik vroeg nergens om vergiffenis.quote:
Klinkt als iets van je bij de slager haaltquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iedere keer dat ik op een betonnen trap loop, denk ik daaraan. "Stel ik val, en dan precies met mijn tanden op de trede"
Gelukkig boeit het mij nietquote:
Dat is geheel afhankelijk van welke Singles er nog meer komenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Sorry, weet ook niet waarom ik dit wil delen. Misschien een verkapte vraag of jullie op mijn uitvaart willen komen?
Als je dit nu even per sms naar me stuurt, kan ik het straks nog even nalezenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Ik haat het als mijn telefoon gaat en er staat 'onbekend'![]()
Vervolgens hangt er een allochtoon gast met buitenlands accent aan de telefoon, die mij gaat vragen of ik een goede uitvaartverzekering heb.
Ik: Ja.
Hij een heel verhaal oplezen, verstond er geen kloot van, maar hij had nog wel 1 vraag. Of ik dacht dat er meer of minder dan 50 mensen op mijn uitvaart zouden komen, als ik nu kwam te overlijden![]()
Voor ik het weet hoor ik hem vaag zeggen, ok, aanmeldingspakket wordt zo snel mogelijk naar u toegestuurd, en u kunt er altijd nog schriftelijk vanaf.
Ik![]()
![]()
![]()
Maar voor ik kon reageren noemt ie mijn oude adres op waar hij het heen zou sturen. Dus hij stuurt het maar lekker op![]()
Sorry, weet ook niet waarom ik dit wil delen. Misschien een verkapte vraag of jullie op mijn uitvaart willen komen?
leuk hoe je hier altijd zeer on-interessante verhalen komt vertellenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Heel KF verhaal
Mijn streven is dat je bij onze eerstvolgende afspraak nog gewoon een hartslag hebt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Is er cake?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Nee, ik ken je niet eensquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Meet met koffie en cake.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is geheel afhankelijk van welke Singles er nog meer komen
Let op dat je nu geen rekeningen krijgt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Vervolgens hangt er een allochtoon gast met buitenlands accent aan de telefoon, die mij gaat vragen of ik een goede uitvaartverzekering heb.
Hij een heel verhaal oplezen, verstond er geen kloot van, maar hij had nog wel 1 vraag. Of ik dacht dat er meer of minder dan 50 mensen op mijn uitvaart zouden komen, als ik nu kwam te overlijden![]()
Voor ik het weet hoor ik hem vaag zeggen, ok, aanmeldingspakket wordt zo snel mogelijk naar u toegestuurd, en u kunt er altijd nog schriftelijk vanaf.
Ik![]()
![]()
![]()
Maar voor ik kon reageren noemt ie mijn oude adres op waar hij het heen zou sturen. Dus hij stuurt het maar lekker op![]()
Je merkt het toch nietquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:10 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik vroeg me laatst ook af, als ik nu dood zou gaan, hoeveel en welke mensen zouden er op mijn uitvaart aanwezig zijn
Koffiequote:
daarom zeg ik nooit 'Ja' tegen telemarketeersquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef heksehiel het volgende:
Ik![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |